Modern Warfare 2:n killstreakit on tähän asti tiedetty 11 tappoon asti. Pelin Xbox 360 -version vuodettua nettiin on loputkin nyt paljastuneet ja luvassa on pari erikoisempaa palkintoa. Jos et tahdo vielä tietää, mitä ne ovat, älä lue edemmäs.
AC130:n oikeuttavien 11 tapon jälkeenkin on siis vielä metsästettävää. Neljällä lisäfragilla ansaitsee sähkömagneettisen pulssin eli EMP:n, jolla voi tiettävästi lamaannuttaa vastustajan tutkan hetkeä pidemmäksi ajaksi. Jatkamalla menestystä vielä 10 fragilla päästään neljännessataan ja sitä myötä sormien ulottuville hiipii tilaisuus lopettaa peli samantien. 25 tapolla kun saa käyttöönsä taktisen ydinpommin, jonka räjähdettyä kuolevat kaikki ja peli päättyy. Seuraava video paljastaa miltä tapahtumaketju näyttää:
Kaikki killstreakit:
Myöskin huomionarvoinen asia on, että moni näistä killstreakeista ja muista MW2:n ominaisuuksista löytyy jo mm. Call of Duty 4:n X4-modista. Modiyhteisö onkin syyttänyt IW:tä suorasta kopioinnista, kun modien kehittäjiä ei ole edes kiitetty ideoista.
AC130:n oikeuttavien 11 tapon jälkeenkin on siis vielä metsästettävää. Neljällä lisäfragilla ansaitsee sähkömagneettisen pulssin eli EMP:n, jolla voi tiettävästi lamaannuttaa vastustajan tutkan hetkeä pidemmäksi ajaksi. Jatkamalla menestystä vielä 10 fragilla päästään neljännessataan ja sitä myötä sormien ulottuville hiipii tilaisuus lopettaa peli samantien. 25 tapolla kun saa käyttöönsä taktisen ydinpommin, jonka räjähdettyä kuolevat kaikki ja peli päättyy. Seuraava video paljastaa miltä tapahtumaketju näyttää:
Kaikki killstreakit:
3 | UAV | 4 | Care Package | 4 | Counter UAV |
5 | Sentry Gun | 5 | Predator Missile | 6 | Precision Airstrike |
7 | Hammer Strike | 7 | Attack Helicopter | 8 | Emergency Airdrop |
9 | Pave Low | 9 | Stealth Bomber | 11 | Chopper Gunner |
11 | AC130 | 15 | EMP | 25 | Tactical Nuke |
Myöskin huomionarvoinen asia on, että moni näistä killstreakeista ja muista MW2:n ominaisuuksista löytyy jo mm. Call of Duty 4:n X4-modista. Modiyhteisö onkin syyttänyt IW:tä suorasta kopioinnista, kun modien kehittäjiä ei ole edes kiitetty ideoista.
MAINOS
MAINOS
<<123>>
01.11.2009 19:27
#41
01.11.2009 19:28
#42
Yrittäkää nyt ihmiset muistaa sekin asia, että vain murto-osa pelaajista käyttää Tactical Nuke killstreakia, koska jokainen saa itse valita kolme killstreakiaan. Ainakin omasta mielestä esim. UAV, Predator Missile ja AC-130 vaikuttavat houkuttelevammalta combolta. Lisäksi Tactical Nuke tulee saataville vasta viimeisillä leveleillä joten suurimmalla osalla pelaajista ei edes ole mahdollisuutta valita sitä. Omiin killstreakeihin ei ainakaan tule eksymään.
Asia puhetta :D
01.11.2009 19:40
#43
Mitä hittoa?
Täällä kaikki tuomitsevat pelin, että joka peli loppuu viidenteen minuuttiin.
Jokainen teistä ilmeisesti tietää pelin esim. aseiden balancen ja camppereiden detectaamismahdollisuudet?
Ensimmäisessä MW:ssäkään näen vain harvoin yli 20 killin streakkeja. (Pelaan serverissä joka näyttää erän suurimman streakin sen lopuksi).
Yleensä se on korkeintaan sen 20.
Ja miettikää, koska nuke kannattaa käyttää. Jos joukkue on häviöllä, niin eihän sitä kannata silloin pistää, jos kerran peli loppuu siihen paikkaan? Ensin pitäisi vääntää peli jotenkuten voitolle. Pelatkaa idarit peliä ennen kuin alkaa kaikista pelintekijöiden tekemistä uudistuksista vinetys.
Juuri näin. Toi 25 tappoa ilman kuolemaa on aika vaikea saada.
Olis ihan kiva saada nuke :)
Vai että vaikeata...oletko kenties unohtanut muut tavat tappaa ku ase?... Muistuttaisin ne kopterit...ohjukset...pommikoneet sun muut tavat...ei tarvii istuu kauaa nii saa sen tarvittavan määrän ekaan kopteriin tai pommitukseen. Ja mitä sä kuvittelet ku servul on 20 nörttiä jotka kaikki haluavat saada sen nuken ennen ku muut saa sen...joten tulemme siihen että servulla istuu 20 hikistä nörttiä snipun ja claymoren kanssa ja odottavat että joku astuis tähtäimeen tai claymoreen. Siillä tavalla kuka tahansa saa sen kopterin ja sillä saa seuraavam streakin jolla saa stealth bomberin joka pommittaa puolet mapist ja siitä päästään nukeen. Ja publal kuka kuuntelee tiimiläisiä tai ajattelee muuta kun itseään. joten kun ensimmäinen saa nuken nii se on sitte siinä...jne.
Kiitos ja hyvää illan jatkoa.
Meh, teamkilleja siinä nuken kosauttamisessa tulee saman verran kuin killejä että ei siinä ainakaan pitäisi mitään statsivyöryä saada. Ehkä joku urpo voi siitäkin saada jotain kiksejä, tiedä häntä. En sitten CoDeista tiedä mutta ainakin tähän mennessä kaikissa pelaamissani shoottereissa on publalla tiimiä ajateltu. Tosin jos meno on kuin CS:ssä awikka kädessä niin ei sitten varmaan.
01.11.2009 20:12
#44
01.11.2009 20:14
#45
01.11.2009 20:18
#46
02.11.2009 14:36
#47
EDIT: Katos, väärä uutinen, noh klikkasin näemmä sen sivun pois.
EDIT2: Katos, olinkin kolmannella sivulla eli ei siis mitään.
Team: eGo.
02.11.2009 21:39
#48
<<123>>