Worldbuilder - Yleisthread
Tervehdys. (Siirtäkää jos tuli väärään osoitteeseen.[Hommasin C&C3:sen eilen ])
Koska en löytänyt vastaavaa, aloitan tällaisen ketjun, missä voi puhua yleisesti Worldbuilderista, jakaa kenttiä ja ongelmia.
Noh, olen ollut innostunut aina kaiken maailman kenttäeditoreista sun muista, niin ajattelin nyt sitten googlettaa itselleni myös tuon Worldbuilderin.
Olen kolunnut herra manun silmäillen läpi, ja ensimmäinen kenttä on jo paperilla. Minulla on yksi esimerkkimappi(4 pelaajaa), mutta sitten tuli ongelmia. Ajattelin resizata esimerkkikentästäni kaksi plyeria pois, ja tallensin. Toimii muuten hyvin, mutta ongelmana on minimap. Se näkyy totaalisen mustana, mutta maaston kohoumat harmahtavina. Vika? Korjaus? Anyone? (Joo koitin myös lukea ah-niin-selkeää manuaalia,, muttah...)
Tv. LehdaRi
Koska en löytänyt vastaavaa, aloitan tällaisen ketjun, missä voi puhua yleisesti Worldbuilderista, jakaa kenttiä ja ongelmia.
Noh, olen ollut innostunut aina kaiken maailman kenttäeditoreista sun muista, niin ajattelin nyt sitten googlettaa itselleni myös tuon Worldbuilderin.
Olen kolunnut herra manun silmäillen läpi, ja ensimmäinen kenttä on jo paperilla. Minulla on yksi esimerkkimappi(4 pelaajaa), mutta sitten tuli ongelmia. Ajattelin resizata esimerkkikentästäni kaksi plyeria pois, ja tallensin. Toimii muuten hyvin, mutta ongelmana on minimap. Se näkyy totaalisen mustana, mutta maaston kohoumat harmahtavina. Vika? Korjaus? Anyone? (Joo koitin myös lukea ah-niin-selkeää manuaalia,, muttah...)
Tv. LehdaRi
Aihetta on muokattu: 09.09.2007 22:29
MAINOS
MAINOS
Okei, olen saanut nyt ensimmäisen kenttäni valmiiksi ja toimii täydellisesti. Hyvä tuli, vaikka itse sanonkin.
No, oman ongelmani sain ratkaistua googlen avulla:
http://forums.cncnz.com/viewtopic.php?p=112597&sid=c5d6d1004c34f28ee56c95a96aa5d7e9
supo159:
Pelaajien spawn pointit laitetaan waypoints-napista(), ja valitaan asetuksista pelaaja:
Ja talot... Löytyy objects () ja sieltä ByNativeType => Civilian => STRUCTURE. Löytyy lisää muualtakin.
Henkru:
Itsellänikin lataus tuossa loppuvaiheessa kestää puolisen minuuttia.
Onhan koneessasi tarpeeksi muistia? Check this out:
Kuten kuvassa näkyy, on ohjelma aikamoinen tehosyöppö. Nielee reilun gigan muistia, eli enemmän kuin itse peli.
Kalanaama:
Skriptausta käytetään vain omiin eventteihisi. Niitä voi käyttää triggerien kanssa ja näin tehdä kenttään tapahtumia, käsittääkseni. Lisäksi niillä voi parannella tekoälyä. Normaalitapauksissa niitä ei tarvitse.
Skirmish-pelaajat voi lisätä Edit => Edit player list => Alhaalta Add skirmish players.
Tv. LehdaRi
(Videoa en saanut valmiiksi, koska warez-ohjelmani ei suostunut yhteistyöhön. )
No, oman ongelmani sain ratkaistua googlen avulla:
http://forums.cncnz.com/viewtopic.php?p=112597&sid=c5d6d1004c34f28ee56c95a96aa5d7e9
supo159:
Pelaajien spawn pointit laitetaan waypoints-napista(), ja valitaan asetuksista pelaaja:
Ja talot... Löytyy objects () ja sieltä ByNativeType => Civilian => STRUCTURE. Löytyy lisää muualtakin.
Henkru:
Itsellänikin lataus tuossa loppuvaiheessa kestää puolisen minuuttia.
Onhan koneessasi tarpeeksi muistia? Check this out:
Kuten kuvassa näkyy, on ohjelma aikamoinen tehosyöppö. Nielee reilun gigan muistia, eli enemmän kuin itse peli.
Kalanaama:
Skriptausta käytetään vain omiin eventteihisi. Niitä voi käyttää triggerien kanssa ja näin tehdä kenttään tapahtumia, käsittääkseni. Lisäksi niillä voi parannella tekoälyä. Normaalitapauksissa niitä ei tarvitse.
Skirmish-pelaajat voi lisätä Edit => Edit player list => Alhaalta Add skirmish players.
Tv. LehdaRi
(Videoa en saanut valmiiksi, koska warez-ohjelmani ei suostunut yhteistyöhön. )
Viestiä on muokattu: 11.09.2007 19:24
Juu kiitos. Tuollahan se lähti pelittää. Aattelin, kun keskusmuistinvaraus vain kasvo et ohjelma on saanu aikaan muistinylivuodon. Harmi vaan että minullaon vain 1.5gb ramia kun winfows vaati sen 512mt ja sit tuo sen 1gb et tökkii hiukan. Ei kaise auta kun yks giga käydä hakee lisää.
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.