Alkupuhe
Battlefield Bad Company 2:n suljettu beta on ollut kirjoitushetkellä reilun viikon ajan käynnissä ja beta-avainten omistajat ovet peliä ehtineet takoa parhaimmillaan satoja tunteja. Beta on herättänyt paljon niin positiivista kuin negatiivistakin keskustelua. Nyt on aika julkaista pelistä pieni ennakko ja miettiä mitä lopullinen versio tulee pelaajille tarjoamaan.
Heti alkuun todettakoon ettei ennakossa puututa pelin bugeihin, koska peli ei tosiaankaan ole valmis. Betasta näkee selkeästi, ettei DICE:llä olla vielä puuhattu viimeistelyhiomisen parissa. Nykyiset todelliset bugit vaikuttavat suurimmaksi osaksi sellaisilta, mihin ei kehityksessä ole pystytty varautumaan ja ne tullaan korjaamaan lopulliseen versioon. Niinpä bugien listaamisen sijaan ennakossa pureudutaan pelin ominaisuuksiin ja lopullisen version potentiaaliin. Kovin syvällisesti pelin ominaisuuksiin ei mennä, lähinnä käydään läpi uudistuksia ja muita muutoksia. Syvempi analyysi sisältyy lopulliseen arvosteluun.
Valikot ja asetukset
Valikot tuntuvat alkuun hieman oudoilta, mutta lähes kaikki tarvittava löytyy pienen selailun jälkeen. Ainoa asia mitä jäi kaipaamaan oli hiiren sensitivityn säätö kulkuneuvoihin. Kittien customoinnit käy helposti ja niiden eteen ei tarvitse nähdä suurempaa vaivaa.
Todella tärkeänä lisäyksenä jo Battlefield 2142:een tullut kaverilista on mukana myös Bad Company 2:ssa. Sen kautta pääsee helposti liittymään samalle palvelimelle kaverien kanssa ja näkee missä kukin pelaa. Uudistus on ehkä pieni, mutta helpottaa todella paljon kavereiden kanssa pelailua. Kiire ja betan viimeistelemättömyys näkyy parhaiten palvelinhaussa. Ulkoisesti se näyttää hyvältä, mutta kaikki filtterit ja servereiden järjestelyt puuttuvat vielä. DICE on luvannut, että julkaisuversiossa haku on selvästi monipuolisempi.
Kitit
Kittien määrää on vähennetty edellisestä Bad Companysta, mikä on muutos oikeaan suuntaan. Jo Battlefield 2142:ssa ollut Recon, joka on Battlefield 2:n Sniper- ja Spec Ops -luokkien kombinaatio, tuo uudenlaisen näkökulman puskissa kykkimiseen. Aluksi kitti tuntuu melko turhalta, mutta kun alkaa miettimään sen taktista puolta ja mahdollisuuksia, asia on toisin. Luokalla kannattaa nykyisin ehdottomasti hyökätä ja jakaa oikeutta räjähteillä. Vastustajan laatikot saa C4:silla tuhottua kerrasta ilman pommin virittämistä. Muutenkin pelatessa kannattaa muistaa, että ei sitä laatikkoa perinteisin menetelmin tarvi tuhota, vaan sinko ja tankki toimivat tuhoamistarkoitukseen myös.
Medic, Assault ja Engineer ovat tuttua ja turvallista. Näin ensimmäisen Bad Companyn melko epäbattlefieldmaisesta luokkayhdistelmästä on palattu vanhaan. Puuttuvien Support- ja Anti-tank -luokkien ominaisuudet on jaettu edelleen siten, että Assaultilta löytyy lisää ammuksia ja Engineeriltä panssarintorjunta-ase. Muutos tekeekin Engineeristä mielenkiintoisen luokan, sillä nyt samalta sotilaalta löytyvät sekä kulkuneuvojen korjaus- että tuhoamisvälineet.
Betassa ylenemisen tuottamaa onnen tunnetta on hiukan rajoitettu laittamalla 12 tason vaatima pistemäärä saavuttamattomiin. Näin myöskin suuri osa unlockeista jää tavoittamatta. Unlockeihin palataan lopullisessa arvostelussa.
Pelimekaniikka
Squadit ovat muuttuneet rajusti. BC2:ssa niiden koko on neljä henkeä entisen kuuden sijasta. Tärkein muutos koskee kuitenkin sitä, ettei squadilla ole enää johtajaa, vaan jokaiseen ryhmälaiseen pystyy spawnaamaan. Näin peliin saadaan korkeampi tempo, samaan tyyliin kuin Battlefield 2:n Squad Hopping -aikoina.
Alkuun tuntuu ettei aseilla ei osu kunnolla, ei sitten millään. Pienen totuttelun jälkeen oppii välttämään nappi pohjassa rynnimistä ja huomaamaan että pieniä bursteja ampumalla luodit löytävät kohteensa. Parhaiten ominaisuus näkyy Medicillä ja Assaultilla. Aseet, joilla saa reikiä seiniin tuovat myös taktista lisää: on helpompi tehdä kokonaan uusi ovi talon päätyyn kuin koittaa juosta ovelle, josta sinun oletetaan tulevan. Laatikoiden puolustus on myös helpompaa, jos räjäyttää seinää pois tieltä paremman näkyvyyden vuoksi.
Pronen (makuuasento) puute on yksi isoista uudistuksista. Sen puuttumiseen menee hetki aikaa totutella, mutta loppujen lopuksi sitä ei jää kaipaamaan. Puutteesta johtuen enää ei voi jäädä hirveästi paikoilleen, koska kyykyssä oleva pelaaja näkyy kauas. Tästä syystä pelaajat pakotetaan liikkumaan ja vaihtamaan paikkaa. Toinen poistettu ominaisuus on pelaajan energian näkyminen, jonka tilalla on osittain Call of Duty -tyylinen verinen ruutu. Ensin puute tutui todella oudolta, mutta energiatason oppii melko helposti arvioimaan ja sen perusteella voi suunnitella omia liikkeitään.
Kulkuneuvot
Kulkuneuvot ovat hyvin balanssissa. Niiden merkitys tehtävien suorittamisessa onnistuneesti on suuri, mutta siltikään ne eivät yksin ole mitenkään ylivoimaisia tai kuolemattomia. Yksin hyökkäävä tankki on helppo kohde puuttuvan konekiväärin ja hitaan tähtäyksen takia, eikä sillä pääse dominoimaan ilman tiimin tukea. Betakartta Port Valdez on ajoneuvopainotteinen, mutta siltikään niiden määrällä ei mässäillä liiallisuuksiin, antaen mahdollisuuden myös puhtaalle jalkaväkitaistelulle. Tuntuma niin tankeissa kuin helikoptereissakin on kohdallaan sekä ohjauksen että äänien suhteen. Kartan kolmannessa vaiheessa puolustajien helikopteri on ehkä lievästi hallitsevassa osassa osaavan lentäjän käsissä, mutta sekin lienee tasapainotusongelma. Tällä hetkellä ainoana selkeänä vajeena onkin jo aikaisemmin mainittu erillinen hiiren herkkyyden säätäminen kulkuneuvoille.
Taktisesti tankit tuovat todella mielenkiintoisen elementin. Niillä voi joko tukea jalkaväkeä hieman kauempaa tai jalkaväen avustuksella koittaa tuhota vihollisen laatikoita suoralla hyökkäyksellä. Tankista voidaan mukavasti tehdä myös C4-kärry, jolla vaan jyrätään laatikon viereen ja räjäytetään tankki sekä laatikko taivaan tuuliin.
Klaanipelaaminen
Näyttäisi siltä, että klaanipelaajien rukouksiin on vastattu ja kilpapelaaminen on jollain muotoa tuettua. Runko tuntuu olevan jo nyt kasassa ja 8vs8-matsit Rush-pelimuodolla tai 4vs4-matsit Squad Rushissa sekä Squad Deathmatchissa tuovat vaihtoehtoja. Spawniminen keneen tahansa squadissa mahdollistaa sen, että enää ei tarvita kuoleman viikatetta välttelevää sissiä, vaan riittää kun joku squadista on hengissä. Tästä johtuen hyökkäyspuoli saa helpommin pidettyä paineen puolustajien päässä ja toimintaa tulee riittämään.
Uudet kitit ja kulkuneuvot tukevat myös kilpapelaamista. Kaikki ovat hyödyllisiä ja jokaiselle löytyy käyttöpaikka. Erilaisia hyökkäys- tai puolustustaktiikoita voidaan kehittää lukematon määrä.
Loppusanat
Beta varmisti sen, ettei peliä ole turhaan odotettu. Elementit, joista Battlefield-sarja tunnetaan, ovat hyvin esillä. Peli tuntuu heti ensihetkistä erittäin tutulta, vaikka siinä silti onkin paljon uutta. Tuhoutuva ympäristö toimii loistavasti ja tuo PC:n fps-genreen täysin uuden ulottuvuuden. Uudet pelimuodot lisäävät ikää ja tuovat kaivattua vaihtelevuutta. Enää ei tarvitse aina pelata pelkkää Conquestia. Tässä vaiheessa voidaan todeta odotusten olevan todella korkealla. Toivotaan, että DICE onnistuu täyttämään peliskenen tarpeet niin hyvän publa- kuin klaanipelinkin luomisessa. Betan perusteella suunta on oikea.
Battlefield Bad Company 2:n suljettu beta on ollut kirjoitushetkellä reilun viikon ajan käynnissä ja beta-avainten omistajat ovet peliä ehtineet takoa parhaimmillaan satoja tunteja. Beta on herättänyt paljon niin positiivista kuin negatiivistakin keskustelua. Nyt on aika julkaista pelistä pieni ennakko ja miettiä mitä lopullinen versio tulee pelaajille tarjoamaan.
Heti alkuun todettakoon ettei ennakossa puututa pelin bugeihin, koska peli ei tosiaankaan ole valmis. Betasta näkee selkeästi, ettei DICE:llä olla vielä puuhattu viimeistelyhiomisen parissa. Nykyiset todelliset bugit vaikuttavat suurimmaksi osaksi sellaisilta, mihin ei kehityksessä ole pystytty varautumaan ja ne tullaan korjaamaan lopulliseen versioon. Niinpä bugien listaamisen sijaan ennakossa pureudutaan pelin ominaisuuksiin ja lopullisen version potentiaaliin. Kovin syvällisesti pelin ominaisuuksiin ei mennä, lähinnä käydään läpi uudistuksia ja muita muutoksia. Syvempi analyysi sisältyy lopulliseen arvosteluun.
Valikot ja asetukset
Valikot tuntuvat alkuun hieman oudoilta, mutta lähes kaikki tarvittava löytyy pienen selailun jälkeen. Ainoa asia mitä jäi kaipaamaan oli hiiren sensitivityn säätö kulkuneuvoihin. Kittien customoinnit käy helposti ja niiden eteen ei tarvitse nähdä suurempaa vaivaa.
Todella tärkeänä lisäyksenä jo Battlefield 2142:een tullut kaverilista on mukana myös Bad Company 2:ssa. Sen kautta pääsee helposti liittymään samalle palvelimelle kaverien kanssa ja näkee missä kukin pelaa. Uudistus on ehkä pieni, mutta helpottaa todella paljon kavereiden kanssa pelailua. Kiire ja betan viimeistelemättömyys näkyy parhaiten palvelinhaussa. Ulkoisesti se näyttää hyvältä, mutta kaikki filtterit ja servereiden järjestelyt puuttuvat vielä. DICE on luvannut, että julkaisuversiossa haku on selvästi monipuolisempi.
Kitit
Kittien määrää on vähennetty edellisestä Bad Companysta, mikä on muutos oikeaan suuntaan. Jo Battlefield 2142:ssa ollut Recon, joka on Battlefield 2:n Sniper- ja Spec Ops -luokkien kombinaatio, tuo uudenlaisen näkökulman puskissa kykkimiseen. Aluksi kitti tuntuu melko turhalta, mutta kun alkaa miettimään sen taktista puolta ja mahdollisuuksia, asia on toisin. Luokalla kannattaa nykyisin ehdottomasti hyökätä ja jakaa oikeutta räjähteillä. Vastustajan laatikot saa C4:silla tuhottua kerrasta ilman pommin virittämistä. Muutenkin pelatessa kannattaa muistaa, että ei sitä laatikkoa perinteisin menetelmin tarvi tuhota, vaan sinko ja tankki toimivat tuhoamistarkoitukseen myös.
Medic, Assault ja Engineer ovat tuttua ja turvallista. Näin ensimmäisen Bad Companyn melko epäbattlefieldmaisesta luokkayhdistelmästä on palattu vanhaan. Puuttuvien Support- ja Anti-tank -luokkien ominaisuudet on jaettu edelleen siten, että Assaultilta löytyy lisää ammuksia ja Engineeriltä panssarintorjunta-ase. Muutos tekeekin Engineeristä mielenkiintoisen luokan, sillä nyt samalta sotilaalta löytyvät sekä kulkuneuvojen korjaus- että tuhoamisvälineet.
Betassa ylenemisen tuottamaa onnen tunnetta on hiukan rajoitettu laittamalla 12 tason vaatima pistemäärä saavuttamattomiin. Näin myöskin suuri osa unlockeista jää tavoittamatta. Unlockeihin palataan lopullisessa arvostelussa.
Pelimekaniikka
Squadit ovat muuttuneet rajusti. BC2:ssa niiden koko on neljä henkeä entisen kuuden sijasta. Tärkein muutos koskee kuitenkin sitä, ettei squadilla ole enää johtajaa, vaan jokaiseen ryhmälaiseen pystyy spawnaamaan. Näin peliin saadaan korkeampi tempo, samaan tyyliin kuin Battlefield 2:n Squad Hopping -aikoina.
Alkuun tuntuu ettei aseilla ei osu kunnolla, ei sitten millään. Pienen totuttelun jälkeen oppii välttämään nappi pohjassa rynnimistä ja huomaamaan että pieniä bursteja ampumalla luodit löytävät kohteensa. Parhaiten ominaisuus näkyy Medicillä ja Assaultilla. Aseet, joilla saa reikiä seiniin tuovat myös taktista lisää: on helpompi tehdä kokonaan uusi ovi talon päätyyn kuin koittaa juosta ovelle, josta sinun oletetaan tulevan. Laatikoiden puolustus on myös helpompaa, jos räjäyttää seinää pois tieltä paremman näkyvyyden vuoksi.
Pronen (makuuasento) puute on yksi isoista uudistuksista. Sen puuttumiseen menee hetki aikaa totutella, mutta loppujen lopuksi sitä ei jää kaipaamaan. Puutteesta johtuen enää ei voi jäädä hirveästi paikoilleen, koska kyykyssä oleva pelaaja näkyy kauas. Tästä syystä pelaajat pakotetaan liikkumaan ja vaihtamaan paikkaa. Toinen poistettu ominaisuus on pelaajan energian näkyminen, jonka tilalla on osittain Call of Duty -tyylinen verinen ruutu. Ensin puute tutui todella oudolta, mutta energiatason oppii melko helposti arvioimaan ja sen perusteella voi suunnitella omia liikkeitään.
Kulkuneuvot
Kulkuneuvot ovat hyvin balanssissa. Niiden merkitys tehtävien suorittamisessa onnistuneesti on suuri, mutta siltikään ne eivät yksin ole mitenkään ylivoimaisia tai kuolemattomia. Yksin hyökkäävä tankki on helppo kohde puuttuvan konekiväärin ja hitaan tähtäyksen takia, eikä sillä pääse dominoimaan ilman tiimin tukea. Betakartta Port Valdez on ajoneuvopainotteinen, mutta siltikään niiden määrällä ei mässäillä liiallisuuksiin, antaen mahdollisuuden myös puhtaalle jalkaväkitaistelulle. Tuntuma niin tankeissa kuin helikoptereissakin on kohdallaan sekä ohjauksen että äänien suhteen. Kartan kolmannessa vaiheessa puolustajien helikopteri on ehkä lievästi hallitsevassa osassa osaavan lentäjän käsissä, mutta sekin lienee tasapainotusongelma. Tällä hetkellä ainoana selkeänä vajeena onkin jo aikaisemmin mainittu erillinen hiiren herkkyyden säätäminen kulkuneuvoille.
Taktisesti tankit tuovat todella mielenkiintoisen elementin. Niillä voi joko tukea jalkaväkeä hieman kauempaa tai jalkaväen avustuksella koittaa tuhota vihollisen laatikoita suoralla hyökkäyksellä. Tankista voidaan mukavasti tehdä myös C4-kärry, jolla vaan jyrätään laatikon viereen ja räjäytetään tankki sekä laatikko taivaan tuuliin.
Klaanipelaaminen
Näyttäisi siltä, että klaanipelaajien rukouksiin on vastattu ja kilpapelaaminen on jollain muotoa tuettua. Runko tuntuu olevan jo nyt kasassa ja 8vs8-matsit Rush-pelimuodolla tai 4vs4-matsit Squad Rushissa sekä Squad Deathmatchissa tuovat vaihtoehtoja. Spawniminen keneen tahansa squadissa mahdollistaa sen, että enää ei tarvita kuoleman viikatetta välttelevää sissiä, vaan riittää kun joku squadista on hengissä. Tästä johtuen hyökkäyspuoli saa helpommin pidettyä paineen puolustajien päässä ja toimintaa tulee riittämään.
Uudet kitit ja kulkuneuvot tukevat myös kilpapelaamista. Kaikki ovat hyödyllisiä ja jokaiselle löytyy käyttöpaikka. Erilaisia hyökkäys- tai puolustustaktiikoita voidaan kehittää lukematon määrä.
Loppusanat
Beta varmisti sen, ettei peliä ole turhaan odotettu. Elementit, joista Battlefield-sarja tunnetaan, ovat hyvin esillä. Peli tuntuu heti ensihetkistä erittäin tutulta, vaikka siinä silti onkin paljon uutta. Tuhoutuva ympäristö toimii loistavasti ja tuo PC:n fps-genreen täysin uuden ulottuvuuden. Uudet pelimuodot lisäävät ikää ja tuovat kaivattua vaihtelevuutta. Enää ei tarvitse aina pelata pelkkää Conquestia. Tässä vaiheessa voidaan todeta odotusten olevan todella korkealla. Toivotaan, että DICE onnistuu täyttämään peliskenen tarpeet niin hyvän publa- kuin klaanipelinkin luomisessa. Betan perusteella suunta on oikea.
MAINOS
MAINOS
<<12>>
06.02.2010 20:25
#1
Team: [BS]
06.02.2010 20:27
#2
Ensinnäkin kevyen kkn valinta medicin ykkös aseeksi tuntuu oudolta. Vaikka aseen koko ei muutakkaan esim. jousunopeutta lainkaan, tulee aiempien pelien ykkösluokasta epäkäytännöllinen.
Tästä päästään suoraan toiseen epäkohtaan, joka on kestävyyspisteiden puuttuminen. DICE on kuulemma perustellut tätä sillä, että he eivät (betan aikana) halua kuulla kuinka pelaajat ovat vielä hengissä vaikka heihin tyhjentää lippaallisen. Samalla on taustalla huhu, että pelissä olisi regeneroituva kestävyys, joka tekisi medicistä tarpeettoman. Tätä ei tietenkään ole vahvistettu. Betan foorumeilla on jo laitettu Health Bar -ehdotus, jonka toteutumista kannatan edes vaihtoehtona publahudille.
C4 vs. laatikko jupakkaan en edes puutu.
Kuitenkin näin klaanipelaajan näkökulmasta odotan tulevaa milenkiinnolla. Matsisäännöt ja servuasetukset muokkautuvat toivottavasti kaikkia miellyttäviksi nopeasti ettei jouduta cod4/etqw tyylisen ilmiön uhriksi. Itse olen sitä mieltä, että sniperien määrän voisi 8v8 matsissa rajoittaa 1 tai korkeintaan 2 per puoli juurikin c4/mortarin takia.
06.02.2010 20:28
#3
Niin ja hyvä arvostelu ;)
06.02.2010 20:39
#4
Onko tossa PC:n betassa kaikki aseet saatavilla kun PS3:n demossa ei oo kuin kaksi asetta per kit.. Ja talleentuuko PS3:n demossa saadut statsit tuohon kokoversioon?
Niin ja hyvä arvostelu ;)
Ei ole PC-betassakaan kaikki aseet saatavilla. Demon pisteet ei siirry lopulliseen versioon, eli montaa yötä ei kannata niiden keräämiseen käyttää :)
Team: =BFP=
06.02.2010 20:40
#5
Heti ensimmäisen beta-päivän jälkeen olin vaatimassa pronea takaisin mutta myöhempien pelien jälkeen huomasin että ilman sitä peli on paljon parempi.
Destruction 2.0 ja pelin äänet ovat mahtavia ja toivat pitkästä aikaa johonkin peliin niitä kuuluisia "hehee" hetkiä jotka ovat olleet poissa Orange Boxin jälkeen. Varsinkin äänet toivat kyllä sellaisen fiiliksen pelaamiseen että oksat pois.
Tuo CoD:mainen Health on periaatteessa ihan ok, mutta ehkä perinteinen health bar sopisi tilanteeseen paremmin. Onneksi medkitit muutettiin paremmiksi jo 2142:n, sillä 2:n nurkan taakse hyppivät medicit ja sekunnissa palautuva energia jurppivat ja pahasti.
Ajoneuvot ovat balanssissa kuten sanoit.
Aseet tehottomia lukuunottamatta Hardcorea jota olen pariin kertaan testannut.
Betasta kun on kyse, niin optimointi ei ole vielä täysin valmis. Hyvä niin, koska omalla koneella graffat joutuvat low:lle. Puut näyttävät kaukaa katsottuna aika hirveiltä joten toivon että tulee pientä parannusta.
Kunhat bugit korjataan ja tasapainotusta tulee ja optimointi saatetaan loppuun, saadaan tästä loistava peli.
Kuukauden päästähän se nähdään.
06.02.2010 20:45
#6
Onko tossa PC:n betassa kaikki aseet saatavilla kun PS3:n demossa ei oo kuin kaksi asetta per kit.. Ja talleentuuko PS3:n demossa saadut statsit tuohon kokoversioon?
Niin ja hyvä arvostelu ;)
Ei ole PC-betassakaan kaikki aseet saatavilla. Demon pisteet ei siirry lopulliseen versioon, eli montaa yötä ei kannata niiden keräämiseen käyttää :)
No reilut 4 tuntia tullut pelattua, niin aika nopeasti ne takasin saa sitten ku se kokoversio joskus ilmestyy :)... Mutta ei sitä MW2:stakaan jaksaisi paljoa pelata :/
06.02.2010 20:46
#7
06.02.2010 20:47
#8
06.02.2010 21:07
#9
06.02.2010 21:09
#10
Team: [DR]_
06.02.2010 21:13
#11
Pronee tosiaan alussa kaipas, mutta ei sitä enää muistakkaan. Pysyypähän liikkeessä.
06.02.2010 21:15
#12
tuleekoha tähä jossai vaiheessa jtn lentokoneita:) ne oli ainaki iha jees bf2
Ehkä ne o kivoi ku kaikil o koneet niinku jossai modeis mut sit ku siel o yks tai kaks lentokonet ni niil o sellaset 50 tappoo pommie pudottelust. Eli ei kiitos bc2
Team: [BS]
06.02.2010 21:39
#13
Samoilla mietteillä täälläkin, mietityttää vaan että mitenkäs recordaaminen sitten mahtaa tapahtua myöhemmin, kun ei consolea ole. Joku BF2 peluri vois valottaa, että miten se siinä meni?
Pronee tosiaan alussa kaipas, mutta ei sitä enää muistakkaan. Pysyypähän liikkeessä.
Dice on jo ilmottanut remote server managerin olevan tkeillä ja jo testauksessa. Kyselin juuri tuota demoa asiaa siellä suunnalla. BF2 demotus tapahtui loppuvaiheessa palvelimen kautta automaattisesti ja tallensi ns. overview tallenteen eikä cod4 tyylista first-person kuvaa.
06.02.2010 21:56
#14
Team: blank
06.02.2010 22:54
#15
06.02.2010 23:52
#16
Tuo on niiiin totta, mutta aloin miettimään tätä artikkelia lukiessani.. että tuo lisää balanssia peliin tosiaan että tankki on haavoittumaisempi esim keskellä kaupunkia.. et nopeasti kerkiä ampumaan selkäsi takana olevaa vihua
Team: [DR]_
07.02.2010 02:01
#17
'' Ainoa asia mitä jäi kaipaamaan oli hiiren sensitivityn säätö kulkuneuvoihin. ''
Tuo on niiiin totta, mutta aloin miettimään tätä artikkelia lukiessani.. että tuo lisää balanssia peliin tosiaan että tankki on haavoittumaisempi esim keskellä kaupunkia.. et nopeasti kerkiä ampumaan selkäsi takana olevaa vihua
Totta. Näin CV:llä "kuiva-ampuneena" ja muutenkin johtajan tarkastuksen tehneenä niin ei se torni käänny samaan tapaan kuin ukko. Ehkä tämä on jopa ihan harkittu ja mietitty juttu. Viisasta, tho.
Dice on jo ilmottanut ... cod4 tyylista first-person kuvaa.
Selvä. Tämäkin homma siis tulossa heti kuntoon. Kuulostaa ja tuntuu jo liian hyvältä, jos tässä ei kuse mikään niin kusen jonku aamumuroihin. Anyone? Maximi?
Team: Z-Partio
07.02.2010 02:42
#18
07.02.2010 12:50
#19
07.02.2010 17:53
#20
tota vaatiiko ton betan pelaamiseen tehokasta konetta tai netti yhteyttä
Itellä löytyy reilun vuoden vanha kone ja 8mb netti. Highillä menis hyvin, mut jossai mönkkäril kaahailus saatto pientä fps laskua huomata. Siis mediumil mennää, ja kaunis on!
<<12>>