Positiivista palautetta Bad Company 2:sta
Bugien ja kehitysehdotusten lisäksi DICE on pyytänyt meitä keräämään positiivista palautetta liittyen Bad Company 2:een. Eli kerro mistä kaikesta pidät Bad Company 2:ssa ja mikä saa sinut pelaamaan sitä. Mikä pelissä toimii ja miksi?
Kaikki palaute välitetään suoraan DICE:lle.
Kaikki palaute välitetään suoraan DICE:lle.
Aihetta on muokattu: 02.02.2010 17:23 Ylläpitäjä
MAINOS
MAINOS
Tärkeintä BC2:ssa on ehdottomasti se, että pelissä on palattu perusasioihin eli kamppailemaan paremmuudesta, ei ole hirveästi mitään "epäreiluja" tai "lameja" aseita (publasankareille), vaan tappaminen tapahtuu ehdasti 1on1 paremmuudella tai tiimipelillä. Myös kaikki muut uskomattomat "ideat" on jätetty pois *khrm*IWNET*krhm*.
Ajoneuvot on mielestäni hyvin balansoitu, on tärkeää pelin kulun kannalta, että kuinka niitä käyttää, mutta hyvin vaikeaa niillä on päästä kuolemattomaan etulyöntiasemaan.
Peli myös kannustaa käyttämään squadeja ja auttamaan tiimitovereita, siitäkin ehdottomasti plussaa. Myös uudentyyppiset med- ja ammopackit ovat nerokkaasti suunniteltu.
Destruction 2.0. Mitä tästä nyt voi sanoa? Ihan mykistävä vaikutus tulee, kun katsoo taistelukenttää ja sen muutoksia. Myös karttasuunnittelussa tämä on otettu hyvin huomioon, mahdollistaen hyvin monenlaiset hyökkäystavat.
Myös kaverilista+.
Ajoneuvot on mielestäni hyvin balansoitu, on tärkeää pelin kulun kannalta, että kuinka niitä käyttää, mutta hyvin vaikeaa niillä on päästä kuolemattomaan etulyöntiasemaan.
Peli myös kannustaa käyttämään squadeja ja auttamaan tiimitovereita, siitäkin ehdottomasti plussaa. Myös uudentyyppiset med- ja ammopackit ovat nerokkaasti suunniteltu.
Destruction 2.0. Mitä tästä nyt voi sanoa? Ihan mykistävä vaikutus tulee, kun katsoo taistelukenttää ja sen muutoksia. Myös karttasuunnittelussa tämä on otettu hyvin huomioon, mahdollistaen hyvin monenlaiset hyökkäystavat.
Myös kaverilista+.
Viestiä on muokattu: 02.02.2010 17:26
Peli on kaikesta uudesta tyylittelystä huolimatta selvä bäfä. Jo puballa huomaa, että tarvitaan tiimipeliä, jotta homma saadaan toimimaan. Samaten tunnelma on loistava, kun ympärillä tapahtuu jatkuvasti.
Update toiminto on hyvä lisä samoin kuin kaverilista. Valikot ovat helppokäyttöisiä (mutta hitaita).
Squad hoppinging paluu <3
Update toiminto on hyvä lisä samoin kuin kaverilista. Valikot ovat helppokäyttöisiä (mutta hitaita).
Squad hoppinging paluu <3
Ehdottomasti parasta BC 2:ssa on "siellä olemisen"-tunnelma. Tähän mennessä mikään muu peli ei ole noin autenttista fiilistä saanut aikaiseksi. Fiilistä luomassa on ehdottoman loistava äänimaailma. Ryminä ja pauke tuovat tunnelman siitä että sitä ollaan oikeasti sotimassa eikä missään erikoisoperaatiossa. Äänimaailmasta ja aseäänistä kiitos ja syvä kumarrus!
Tuhoutuva ympäristö ansaitsee isot plussat. Enää ei rakennuksia, muuria ja muita suuria esteitä tarvitse kierrellä, vaan niitä voi tuhotakin. Vaivat cämppereiden suhteen on huomattavasti helpottunut, joka onkin ollut ongelma monissa moninpeleissä. Suojat ovat tuhottavissa ja tuho on muutenkin tyylikästä tälle peligenrelle.
Jep loistava peli.. Tää peli on aika reilu ja jopa "noobituubi" tuntuu olevan siedettävävissä. Myöskään tankit ei ole mahdottomia vastuksia sillä AT-tulta on kunnon arsenaalit ja ne saa hyvin pidettyä poissa silmistä miinoilla.
Viimeistään destruction 2.0 tulee mieleen siinä vaiheessa kun enää mitään suojaa ei ole jäljellä ja maassa vaan iso räjähteen jättämä kuoppa joka tarjoaa suojaa edes vähän vihollis tulta vastaan.
Viimeistään destruction 2.0 tulee mieleen siinä vaiheessa kun enää mitään suojaa ei ole jäljellä ja maassa vaan iso räjähteen jättämä kuoppa joka tarjoaa suojaa edes vähän vihollis tulta vastaan.
Jo puballa huomaa, että tarvitaan tiimipeliä, jotta homma saadaan toimimaan.
Tätä en menisi itse ainakaan publasta sanomaan, on se niin helppoa ottaa 6kpl c4 ja juosta räjäytellen joka boksi. Ainut hyöty publalla squadista on että voit spawnata omien viereen ja turha juoksenteleminen jää vähemmälle.
Tätä en menisi itse ainakaan publasta sanomaan, on se niin helppoa ottaa 6kpl c4 ja juosta räjäytellen joka boksi. Ainut hyöty publalla squadista on että voit spawnata omien viereen ja turha juoksenteleminen jää vähemmälle.
tatNe^ sanoo:
Peli on todella hienon näköinen. Ajoneuvot eivät ole liian kestäviä/tehokkaita jos osaa hommansa engineerinä / recon. Aseet sopivassa balanssissa mutta coltti on liian tehokas pistooli.
Peli on todella hienon näköinen. Ajoneuvot eivät ole liian kestäviä/tehokkaita jos osaa hommansa engineerinä / recon. Aseet sopivassa balanssissa mutta coltti on liian tehokas pistooli.
Onha se coltti oikeestikki tehokas. tottakai kolmannen pistoolin pitääki olla tehokkaampi ku ensimmäisen. Sen ylivoimaisuutta on tasotettu pienellä lipaskapasiteetilla ja hitaammalla tulinopeudella.
Mahtava peli kaikenkaikkiaan, erityisen hienoo on toi talojen räjäyttely :D Sniperillä ja muillaki classeilla voi naamioitua tarvittaessa hyvin.
ääni maailma todella vakuuttava. pelattavuudessa yleensäkin vielä pientä hiomista. osa aseista tehottomia, tankit kestää ihan liikaa osumaa, bunnyhopping pois, ruudunpäivitystä paremmaksi, verta lisää osuttaessa, puukko ehkä vähä liian tehokas, valikot hitaita, yleiset muut bugit mitä on tällä hetkellä yms.....
- Ympäristön tuhoutumisesta iso plussa.
- Haulikotkin tuntuu tekevän vahinkoa ja saatavissa joka kitille.
Mahdollistaa sen, että reconistakin on tarvittaessa lähitaisteluun.
- Alue "rajat" , spawnrape ei onnistu.
- Tiimityö on ainut tie voittoon.
- Mikään class ei tunnu olevan ylitsemuiden.
- Haulikotkin tuntuu tekevän vahinkoa ja saatavissa joka kitille.
Mahdollistaa sen, että reconistakin on tarvittaessa lähitaisteluun.
- Alue "rajat" , spawnrape ei onnistu.
- Tiimityö on ainut tie voittoon.
- Mikään class ei tunnu olevan ylitsemuiden.
Ritsa sanoo:
- Ympäristön tuhoutumisesta iso plussa.
- Haulikotkin tuntuu tekevän vahinkoa ja saatavissa joka kitille.
Mahdollistaa sen, että reconistakin on tarvittaessa lähitaisteluun.
- Alue "rajat" , spawnrape ei onnistu.
- Tiimityö on ainut tie voittoon.
- Mikään class ei tunnu olevan ylitsemuiden.
- Ympäristön tuhoutumisesta iso plussa.
- Haulikotkin tuntuu tekevän vahinkoa ja saatavissa joka kitille.
Mahdollistaa sen, että reconistakin on tarvittaessa lähitaisteluun.
- Alue "rajat" , spawnrape ei onnistu.
- Tiimityö on ainut tie voittoon.
- Mikään class ei tunnu olevan ylitsemuiden.
Samaa mieltä tosta recon+haulikko. Saadaan näin kaikista classeista oikeesti hyödyllisiä.
Se, että rakennuksiin pääsee paremmin sisälle on tuonut ainakmin tässä beta kartassa sellaista tiivistä tunnelmaa, kun vihuja jahdataan muutamassa huoneessa pyörien.
Varmaan toi tollanen kunnon sodan fiilis mikä tuolla tulee. Äänet on massiivisia ja mahtavia, tuhoutuvat objektit tuovat lisää aitoutta.
Tiimityöskentelyllä voitetaan eriä ja sillä on iso vaikutus.
Valintojen mahdollisuus, voit valita luokan (engi, assault etc) ja luokalla voit vielä valita mitä teet (unlockit ja omat valinnat). Voit olla recon joka snipailee kaukana ja heittää mortar iskuja tai sitte vähän agressiivisempi ja meet etulinjassa riehumaan c4:n kanssa.
Joka luokalla voi tehdä useita eri valintoja oman mielensä mukaan.
No siinä ainakin jotain mitä tuli mieleen.
Tiimityöskentelyllä voitetaan eriä ja sillä on iso vaikutus.
Valintojen mahdollisuus, voit valita luokan (engi, assault etc) ja luokalla voit vielä valita mitä teet (unlockit ja omat valinnat). Voit olla recon joka snipailee kaukana ja heittää mortar iskuja tai sitte vähän agressiivisempi ja meet etulinjassa riehumaan c4:n kanssa.
Joka luokalla voi tehdä useita eri valintoja oman mielensä mukaan.
No siinä ainakin jotain mitä tuli mieleen.
Ritsa sanoo:
- Ympäristön tuhoutumisesta iso plussa.
- Haulikotkin tuntuu tekevän vahinkoa ja saatavissa joka kitille.
Mahdollistaa sen, että reconistakin on tarvittaessa lähitaisteluun.
- Alue "rajat" , spawnrape ei onnistu.
- Tiimityö on ainut tie voittoon.
- Mikään class ei tunnu olevan ylitsemuiden.
- Ympäristön tuhoutumisesta iso plussa.
- Haulikotkin tuntuu tekevän vahinkoa ja saatavissa joka kitille.
Mahdollistaa sen, että reconistakin on tarvittaessa lähitaisteluun.
- Alue "rajat" , spawnrape ei onnistu.
- Tiimityö on ainut tie voittoon.
- Mikään class ei tunnu olevan ylitsemuiden.
Spawnrapesta tuli mieleen että se mitä itsekkin aika paljo puuhastelen niin mapin ekassa osassa puolustajana on hyvä juosta sen 10 sec aikana sinne snipevuorelle haulikon kans ja räiskii 2 tai enemmä ja sit puukolla viel 1. Hyvä taktiikka ja varsinkin toimiva jos squadista joku istuu sen kukkulan alapuolella ni pääsee nopeesti uusimaan taktiikan.
Destruction 2.0 - Vaikka tämä on suurempi ja parempi kuin BC1:ssä, se ei minusta ainakaan tunnu liian dominoivalta.
Kustomointi - Jokaista classia saa lähemmäs omaa pelitapaansa(haulikko-recon jne..) ja specit tuovat vielä lisää mahdollisuuksia(demon perusteella ei tietenkään voi juurikaan sanoa mitään, mutta vaikuttaa hyvältä).
Tasapuolisuus - Kaikki classit tuntuvat tasavertaisilta, eikä millään ole selvää ylilyöntiasemaa muihin. Ja nyt kun Assault-kit sai Ammoboxin, on useammalla classillä enemmän tekemistä tiimityön ja muiden auttamisen kanssa. BC1:ssä puolustaminen oli paljon helpompaa kuin hyökkääminen. BC2:ssa hyökkäys tuntui(Port Valdezin perusteella) olevan selvästi helpompaa ykkösosaan verrattuna.
Näiden lisäksi pelin äänimaailma, grafiikat ja kokonaistunnelma tekevät vaikutuksen.
Kustomointi - Jokaista classia saa lähemmäs omaa pelitapaansa(haulikko-recon jne..) ja specit tuovat vielä lisää mahdollisuuksia(demon perusteella ei tietenkään voi juurikaan sanoa mitään, mutta vaikuttaa hyvältä).
Tasapuolisuus - Kaikki classit tuntuvat tasavertaisilta, eikä millään ole selvää ylilyöntiasemaa muihin. Ja nyt kun Assault-kit sai Ammoboxin, on useammalla classillä enemmän tekemistä tiimityön ja muiden auttamisen kanssa. BC1:ssä puolustaminen oli paljon helpompaa kuin hyökkääminen. BC2:ssa hyökkäys tuntui(Port Valdezin perusteella) olevan selvästi helpompaa ykkösosaan verrattuna.
Näiden lisäksi pelin äänimaailma, grafiikat ja kokonaistunnelma tekevät vaikutuksen.
Saihan tuon modeemin toimii kun aikansa taisteli ja pääs pelaa. 2142:n pikkuveli tää on. Hieman ajassa ollaan tultu takas päin. Realismia on kylläkin oikeastaan ei yhtään mikä hieman Dicen puheissa annettiin ymmärtää toisin päin. Arcadea on tullu huomattavasti lisää aikaisempiin verrattuna ja uskallan omalta osalta sanoa pelin jäävän melko lyhyt ikäiseksi verrattuna BF2:een ja BF2142:een. Parissa illassa ehti jo kyllästyä tuohon beta-mappiin, mutta kyllä tuosta kuukaudeksi pariksi hauskaa riittää ja sehän riittää syyksi pelin ostoon.
Viestiä on muokattu: 20.02.2010 02:51
Tästä tosiaan löytyy aitoa sodan fiilistä, tietty parempi olisi 64 pelaajalla, löytyisi sotaa muualtakin kuin niiden laatikoidan läheltä.
Kyllähän tämä toimii 32 pelaajalla, mutta 64 pelaajalla olisi kyllä kiva, ainakin vaihtoehtona. Kuten aikaisemmin sanoin, näissä kartoissa ei tahdo muualta löytyä kunnon sotaa kuin laatikoiden läheltä ja niiltä perinteisiltä tulokohdilta, kuten karttojen reunoilta josta porukka vaikka ekassa kohdassa ajavat mönkkärillä suoraan laatikolle.
Muuten sota on aika paljon kaukaa napsimista, pari vihua tajuaa vain tulla muilta sivuilta, josta usein pääsisi hyvin koukkaamaan.
Mutta peli toimii kuitenkin hyvin, siitä plussaa! Jos saisin vielä AA toimimaan...
Kyllähän tämä toimii 32 pelaajalla, mutta 64 pelaajalla olisi kyllä kiva, ainakin vaihtoehtona. Kuten aikaisemmin sanoin, näissä kartoissa ei tahdo muualta löytyä kunnon sotaa kuin laatikoiden läheltä ja niiltä perinteisiltä tulokohdilta, kuten karttojen reunoilta josta porukka vaikka ekassa kohdassa ajavat mönkkärillä suoraan laatikolle.
Muuten sota on aika paljon kaukaa napsimista, pari vihua tajuaa vain tulla muilta sivuilta, josta usein pääsisi hyvin koukkaamaan.
Mutta peli toimii kuitenkin hyvin, siitä plussaa! Jos saisin vielä AA toimimaan...
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.