Tappamiseen. Saisi tulla paranneltu scatterguni, ja pesari josta törröttää naula.
En nyt tiedä paranneltua, nykyisella saa täysillä HP:lla olevan hevin tapettua kahdella laukauksella.
Jos menee tarpeeks lähelle.. Ehkä ei paranneltua tehoa, mutta tarkkuus saisi olla hieman parempi. Ja sanon nyt vielä, että tämä on vain mielipiteeni, ei tarvitse ruveta pätemään hulluilla pikkupippeli taidoillaan :)
Jos heavyn saa tapettua scatter gunilla kahdella iskulla, niin siinä tapauksessa jokaisen luodin pitää osua, mikä on huomattavan vaikeaa silloin, kun Heavy ampuu sinua ja ympärillä räjähtelee raketteja...
Scoutti on muuten ihan mukava classi pelata, mutta noita sentryjä vastaan tekee suht tiukkaa. Ykköstason sentryn kanssa vielä pärjää.
Joten toivoisin jotain päheetä, millä saisi vähän tasotettua voimasuhteita sentryjä vastaan, oli se sitten mitä tahansa.
Paremmat aseet = EI HYVÄ. Käyttökelpoisuuteen vaaditaan lisää puhtia melkeinpä kaikilla osa-alueilla Scoutilla pelattaessa.
Scout ei ole tappokone. Scoutin perimmäinen, ikiaikainen tarkoitus aina siitä alkuperäisestä quake-modista lähtien on ollut tehtäväantojen suorittaminen, mitä scoutin on tällä hetkellä hankala harrastaa lineaarisilla kartoilla (Attack/Defend, Payload sekä vähemmän tunnettu, lähinnä kokeiluasteella oleva custompeli Defend the Flag). Suurin päänvaiva ovat seisaaltaan puolustusta vaativat tehtävät (Pisteiden valtaus, vaunun kuljetus) Tykkipesien ja Heavy-Medic -combojen ohi, jossa menetetään miltei kaikki scoutin potentiaali = Nopeuden tuoma yllätys. Mielestäni myös Scoutille pitäisi siis myös keksiä jokin tapa kiertää (ei tuhota) tietyt ongelmakohdat, kuten Vartiotykit.
Mielestäni tähän sopisi hajonta-aseen vaihtoehdoksi niin sanottu hidastetykki, joka tekee vain 25% scattergunin aiheuttamasta vahingosta, mutta joka on tarkempi ja joka hidastaa tähtäimeen eksyvien (Myös vartiotykkien) liikkumis- ja tähtäysnopeutta puolella, auttaen livahtamaan ohi tiukoista puolustuspisteistä. Tämä ei kuitenkaan tee Scoutista kaikkivaltaista jumalaa = aseella on vaikea tappaa ketään, ja Vartiotykin silmille hyppiessä on vainaa joka tapauksessa.
Pistoolin tilalle voisin ehdottaa jo Steam-foorumeilla jo ehdotettua olkalaukkua, jonka esille ottaessaan voi poimia mukaansa maasta löytyviä ammus- ja ensiapupakkauksia mukaansa. Esineitä voi pitää mukanaan vain yhden kumpaakin, scoutin nopeus kärsii aina pakkausten koon ja määrän mukaan ja omana pikku muutoksenani kassiin tavaran survominen ja ulosotto veisi semmoiset 2 sekuntia, joten omaan hätäänsä ei tästä tiukoissa paikoissa ole paljoa hyötyä. Tosin tämäauttaisi paljon esim. Engineerejä sekä joitakin satunnaisia, avun tarpeessa olevia tiimikavereita. Ilman pistoolia on kuitenkin vaikea elää, etenkin edellämainitun hidastustykin kera.
Pesäpallomailan voisi korvata halutessaan Puisella, joka ei tee vahinkoa, mutta takaa/sivulta osuessaan tainnuttaisi uhrin n. 5 sekunniksi. Vartiotykkeihin tämä ei tepsisi, mutta toisen, hajonta-asetta pitelevän scoutin kanssa voisi olla melkeinpä selkäänpuukotustakin parempi taktiikka.
Hups. Nyt taisi ryöpähtää muutama rivi yli laidan. Noh, Copypaste + Jonnekkin Valven näkyville voisi hyvinkin olla paikallaan.
...
Pesäpallomailan voisi korvata halutessaan Puisella, joka ei tee vahinkoa, mutta takaa/sivulta osuessaan tainnuttaisi uhrin n. 5 sekunniksi. Vartiotykkeihin tämä ei tepsisi, mutta toisen, hajonta-asetta pitelevän scoutin kanssa voisi olla melkeinpä selkäänpuukotustakin parempi taktiikka.
...
Muuten hyvä idea mut eikö se ole vähän ylivoimanen jos sivulta iskettäessä vihollinen menee 5sec stuniin? :D
Muuten kyllä pidin tuosta ideasta, stunit olisi jotain sellasta mitä haluaisin tf2:seen. :P
Dremen sanoo: Muuten hyvä idea mut eikö se ole vähän ylivoimanen jos sivulta iskettäessä vihollinen menee 5sec stuniin? :D
Muuten kyllä pidin tuosta ideasta, stunit olisi jotain sellasta mitä haluaisin tf2:seen. :P
Öhm. Kyllähän Spykin pystyy sivu- ja myös niihin legendaarisiin naamapuukotuksiin, mutta kaipa tuota osuma-aluetta voisi pienentää, sillä sivupuukotuksetkin ovat spylla vaikeita pienemmän nopeuden vuoksi.
Pitänee kai tehdä omenapiirakkamaan kielinen käännös Steam -foorumeita varten. Ken tietää!
1
10.01.2009 19:47
#1
Team: Paranoia
10.01.2009 20:12
#2
Ennen täällä ei ollut kommenteja...MUTTA NYT ON!
Tappamiseen. Saisi tulla paranneltu scatterguni, ja pesari josta törröttää naula.
10.01.2009 21:06
#3
Tappamiseen. Saisi tulla paranneltu scatterguni, ja pesari josta törröttää naula.
En nyt tiedä paranneltua, nykyisella saa täysillä HP:lla olevan hevin tapettua kahdella laukauksella.
Team: Paranoia
10.01.2009 22:29
#4
Tappamiseen. Saisi tulla paranneltu scatterguni, ja pesari josta törröttää naula.
En nyt tiedä paranneltua, nykyisella saa täysillä HP:lla olevan hevin tapettua kahdella laukauksella.
Jos menee tarpeeks lähelle.. Ehkä ei paranneltua tehoa, mutta tarkkuus saisi olla hieman parempi. Ja sanon nyt vielä, että tämä on vain mielipiteeni, ei tarvitse ruveta pätemään hulluilla pikkupippeli taidoillaan :)
E: pikkupippeli=scout... arskan mukaan.
11.01.2009 12:50
#5
11.01.2009 20:32
#6
12.01.2009 15:17
#7
jotain hyödyllisempää pesäpallomailan tilalle.
WUT? Eihän pesismailassa mitään vikaa ole...
12.01.2009 16:53
#8
Joten toivoisin jotain päheetä, millä saisi vähän tasotettua voimasuhteita sentryjä vastaan, oli se sitten mitä tahansa.
20.01.2009 21:04
#9
Scout ei ole tappokone. Scoutin perimmäinen, ikiaikainen tarkoitus aina siitä alkuperäisestä quake-modista lähtien on ollut tehtäväantojen suorittaminen, mitä scoutin on tällä hetkellä hankala harrastaa lineaarisilla kartoilla (Attack/Defend, Payload sekä vähemmän tunnettu, lähinnä kokeiluasteella oleva custompeli Defend the Flag). Suurin päänvaiva ovat seisaaltaan puolustusta vaativat tehtävät (Pisteiden valtaus, vaunun kuljetus) Tykkipesien ja Heavy-Medic -combojen ohi, jossa menetetään miltei kaikki scoutin potentiaali = Nopeuden tuoma yllätys. Mielestäni myös Scoutille pitäisi siis myös keksiä jokin tapa kiertää (ei tuhota) tietyt ongelmakohdat, kuten Vartiotykit.
Mielestäni tähän sopisi hajonta-aseen vaihtoehdoksi niin sanottu hidastetykki, joka tekee vain 25% scattergunin aiheuttamasta vahingosta, mutta joka on tarkempi ja joka hidastaa tähtäimeen eksyvien (Myös vartiotykkien) liikkumis- ja tähtäysnopeutta puolella, auttaen livahtamaan ohi tiukoista puolustuspisteistä. Tämä ei kuitenkaan tee Scoutista kaikkivaltaista jumalaa = aseella on vaikea tappaa ketään, ja Vartiotykin silmille hyppiessä on vainaa joka tapauksessa.
Pistoolin tilalle voisin ehdottaa jo Steam-foorumeilla jo ehdotettua olkalaukkua, jonka esille ottaessaan voi poimia mukaansa maasta löytyviä ammus- ja ensiapupakkauksia mukaansa. Esineitä voi pitää mukanaan vain yhden kumpaakin, scoutin nopeus kärsii aina pakkausten koon ja määrän mukaan ja omana pikku muutoksenani kassiin tavaran survominen ja ulosotto veisi semmoiset 2 sekuntia, joten omaan hätäänsä ei tästä tiukoissa paikoissa ole paljoa hyötyä. Tosin tämäauttaisi paljon esim. Engineerejä sekä joitakin satunnaisia, avun tarpeessa olevia tiimikavereita. Ilman pistoolia on kuitenkin vaikea elää, etenkin edellämainitun hidastustykin kera.
Pesäpallomailan voisi korvata halutessaan Puisella, joka ei tee vahinkoa, mutta takaa/sivulta osuessaan tainnuttaisi uhrin n. 5 sekunniksi. Vartiotykkeihin tämä ei tepsisi, mutta toisen, hajonta-asetta pitelevän scoutin kanssa voisi olla melkeinpä selkäänpuukotustakin parempi taktiikka.
Hups. Nyt taisi ryöpähtää muutama rivi yli laidan. Noh, Copypaste + Jonnekkin Valven näkyville voisi hyvinkin olla paikallaan.
21.01.2009 15:33
#10
...
Pesäpallomailan voisi korvata halutessaan Puisella, joka ei tee vahinkoa, mutta takaa/sivulta osuessaan tainnuttaisi uhrin n. 5 sekunniksi. Vartiotykkeihin tämä ei tepsisi, mutta toisen, hajonta-asetta pitelevän scoutin kanssa voisi olla melkeinpä selkäänpuukotustakin parempi taktiikka.
...
Muuten hyvä idea mut eikö se ole vähän ylivoimanen jos sivulta iskettäessä vihollinen menee 5sec stuniin? :D
Muuten kyllä pidin tuosta ideasta, stunit olisi jotain sellasta mitä haluaisin tf2:seen. :P
22.01.2009 16:01
#11
Muuten kyllä pidin tuosta ideasta, stunit olisi jotain sellasta mitä haluaisin tf2:seen. :P
Öhm. Kyllähän Spykin pystyy sivu- ja myös niihin legendaarisiin naamapuukotuksiin, mutta kaipa tuota osuma-aluetta voisi pienentää, sillä sivupuukotuksetkin ovat spylla vaikeita pienemmän nopeuden vuoksi.
Pitänee kai tehdä omenapiirakkamaan kielinen käännös Steam -foorumeita varten. Ken tietää!
22.01.2009 17:37
#12
27.01.2009 18:56
#13
1