Aloittelijan opas RUSH -moodiin.
Battlefield 3 tärinän kasvaessa ja peliä odotellessa on vielä hyvä hakea viimeiset tripit Bad Company 2 -pelistä, ja näin pohjustaa sormien näppäryys tulevaa superpeliä varten. Niin ja onhan se rush siellä kolmosessakin mukana.
Pelissä olisi jopa potentiaalia parempaan jos vain pelaajat kaikki tietäisivät mitä pelissä tulee tehdä ja kuinka se saavutetaan. Tässä asioita mitä olen itse kokenut toimivaksi.
Keskityn taas kerran ainoastaan RUSH -moodiin. Ja nyt aikeisempaa opasta enemmän squad työskentelyyn koska selvästi tämä on voittajien ja häviäjien suurin ero.
Mcom palasiksi. HYÖKKÄYS.
Rush Rush.
Varsin pätevä tapa hyökätä squadina on nopeatempoinen eteneminen suojasta toiseen vältellen suurinta puolustus laumaa. Tätä tehtävää varten squadi rakennetaan siten ,että se sisältää kaksi assaulttia, yhden medikin, sekä reconin. Assaultit valitsevat perkeiksi savukranaatit, perkin jolla kranaattien määrän saa tuplattua, sekä luotiliivin jotta vihollistulessa raapaisut eivät koidu kohtalokkaaksi. Medikki valitsee samoin armorin, myös laastaripaketin tehoa on hyvä nostattaa ,jotta niistä saadaan maksimaalinen hyöty tiukoissa tilanteissa. Reconille kulmaksi käteen tulee ottaa jotain lähitaisteluun sopivaa. C4 tulee ehdottomaan tarpeeseen, sekä spotti-scope, jotta ne liikkumattomat takapihatarzanit saadaan yleistietoon punaisten kolmioiden avulla.
Tällaisen squadin pelityyli eroaa suuresti perinteisestä kyykkyjumpasta kivikonkeskellä. Squadin tehtävä on edetä mahdollisimman nopeasti ja mahdollisimman huomaamattomasti mcom laatikoille. Homma toimii parhaiten niin ,että assaultit luovat savuseiniä/kujia vihollisen sekä oman squadin väliin, jonka suojassa edetään mahdollisimman nopeasti kohti 'turvaa', joka saattaa olla iso kivi, roskalaatikko, tai talo. Turvaan päästyä luodaan savulla suoja vihollisen spoteilta ja kerätään taskut tölkkejä täyteen uudelleen (savua kannattaa myös ampua vihollisen basen keskelle jotta epäilyttävä savupallo kivikossa ei haiskahda liikaa).
Tällaisessa etenemisessa on tärkeää hahmottaa vihollisten sijainti, tässä recon on omillaan. Pesupalloja tulee lennättää kulkureitin suuntaisesti niin, että vastaan tulevat viholliset ovat kilkuttaneet squadin hereille läsnäolollaan. Medikki seuraa perästä ja antaa tarvittaessa tulitukea (järkyttävällä norsutykillä, go medic). Aseita tulisi käyttää mahdollisimman vähän, suuliekit keräävät huomiota. Muistissa kannattaa myös pitää se, ettei puolustajilla ole tikettejä. Joten muutama frägi oman squadin kaupalla ei ole järkevää. Jopa spottaamista tulisi välttää, koska pelialterego paljastaa squadin sijainnin helposti huudoillaan, samalla linjalla myös muiden ääntäpäästävien harrasteiden suhteen joita on mm, ammuskelu, puukko, laatikot, lataus, oman squadin leikkimielinen teloitus, jne.
Kun Mcom laatikoille on selvitty huomaamatta, on tärkeää odottaa squadi kasaan ennen pommin viritystä. Virityksen jälkeen nopea savun levitys alueelle parantamaan neljän pommia puolustavan uhkarohkean mahdollisuuksia. On myös muistettava käyttää pistoolia/puukkoa ensimmäisiin asiakkaisiin, sillä pommi huutaa pitkän aikaa ja purkajat nopeasti tajuavat että pommeja hyökkääjät puolustaa, reload is killer. Jos squadi on vajaanainen kannattaa läpipäästessään vain virittää pommit ja paeta, ja kun pommi on purettu virittää se uudelleen ja näin saada puolustajien katse ja liike väärään suuntaan ja näin helpottaa koko tiimin etenemistä. Hyökkäysaluella on hyvä pysyä pitkään ja terveenä.
Jos Mcom sijaitsee talossa ja puolustus linja on kaukana hyökkäävästä squadista, voi jo vähän luovemmaksi käydä Mcom -laatikon tuhoamisen suhteen, Assaultit levittävät savua rakennukseen jonka aikana recon liimaa merkittävän määrän räjähdettä talon seinään, usein jopa näin yllättäen puolustajat sortuvalla talolla ja laatikon onnistuneelle tuhoamisella. Jokainen tavallaan.
Edes tankit eivät ole turvassa hyvin pelaavilta hyökkääjiltä. Tankkien tuhoaminen onnistuu parhaiten paikantamalla tankki, sokaisemalla se savulla jonka jälkeen reconin on helppo hoitaa auto pois päiviltä massanelosta apunakäyttäen.
Support Push.
Toinen hyökkäävä squad kompinaatio on Medik painotteinen. Kaksi medikkiä, assault, sekä kameleontti joka osaa vaihtaa classia aina tarpeen mukaan (jokaisen tulisi osata classin vaihto pelitapahtumien mukaan).
Hyökkääminen tapahtuu hitaammin assaultin levittäessä savua muurina vihollisen eteen jonka jälkeen squad hitaasti etenee suojasta toiseen työntäen puolustajia kohti kartan takaosaa. Squadin yllärisankarin ensisijainen tehtävä on tuhota singolla mahdolliset isommat puolustusrojut, kuten vads, tai heavy-mg jne, mutta pääasiassa viettää aikaa pesupallo päivystyksessä somalla kilinällä pisteitä keräillen. Assaultin kannattaa panostaa siihen, että yhdestä laatikosta saadaan suurin ilo irti, ja kun laatikon sisältö on lähes loppumaton kannattaa kranaatteja käyttää kaikken säästelemättä, Räjähtely ja sankka lyijypilvi helpottaa paljon aikaisemmin mainitsemaani nopeasti hyökkäävän squadin toimintaa.
Kun mcom -laatikolle on enää juoksumatka laitetaan savuseinä laatikon ja puolustajien väliin, jonka jälkeen squadin nopeimmat syöksyvät virittämään pommin. Toisin kuin nopeassa hyökkäyksessä tässä viritettyä mcom laatikkoa ei verhoilla savulla vaan asetetaan savu niin, että oma tiimi näkee laatikon esteettä kun taas puolustajille, laatikon ja heidän välissä on pysyvä tukeva savuseinä. Näin pommin puolustaminen on todella helppoa. Tiimi napsii yhdessä savusta pommille pomppivat purkaja ehdokkaat.
Tämä tapa pelata on erittäin helppo ja sopii siis kaikille taitoihin katsomatta, asia mikä tulee muistaa on jatkuva eteneminen. Tiketit kuluvat nopeasti, joten myös medikki pumppinki on suotavaa, jotta kaatuneiden sotureiden tiketit saadaan takaisin luomaan lisää aikaa.
Spottaaminen ja jatkuva tasainen eteneminen on tämänpelitavan tukiranka. Pelitavan ainoa heikkous on passiviset omat pelaajat. Kun kaikilla on hyökkäyshaluja, on tämä hankala pysäyttää.
None shall pass. PUOLUSTUS.
Puolustus on hyökkäämistä hurjasti simppelimpi. Squadissa tulee olla yksi spawnaus herra joka pitää itsensä himpun taaempana kuin loppusquadi, joka taas säntää kartassa puolustusasemiin mahdollisimman lähelle hyökkääjien aloitus basea.
Taas kerran se savu.
Konsepti on yksinkertainen, Assaultit varustetaan asianmukaisesti savulla ja hyökkäyksestä poiketen magnum-ammo -perkin käyttö ei ole enää kirosana millekkään luokalle, paitsi spawnia pelaavalle, jonka tulisi taaskerran varustautua luotiliivein parantamaan selviytymis mahdollisuuksia.
Puolustajien assaultit luovat savuseinän mahdollisimman lähelle hyökkääjiä ja mahdollisimman kauas puolustajista koko kartan leveydeltä. Tämän savuseinän joukkoon reconit heittävä kilkepallerot ja kaikki aloittavat armottoman Q -nappulan rämpyttämisen. Puolustajat levittäytyvät suojiin koko kartan leveydeltä ja ampuvat punaisia ikoneita aina näiden ilmestyessä näkyviin.
Kauemmas spawniksi jääneet pelaajat ovat vastuussa puolustuslinjan ohi livahtavista hyökkääjistä. ja tutkivat epäilyttävät tapahtumat mcom laatikoiden lähettyvillä, kuten mm.savupilvet. Jos läpi pääsee hyökkääjiä, kuolleet spawnaavat baseen tai juuri spawnia pelaavaan. Missään nimessä koko puolustava linja ei käänny ympäri, M -napista saa aina kartan esille jolloin kokonaistilannetta on helppo hahmottaa.
Tällainen savuseinä taktiikka on omiaan esimerkiksi valparaisossa ja isla innocentessä, mutta toisinaan kartat eivät suosi tällaista pelityyliä, kuten atacama ja arica (kartat joissa on paljo taloja ja piilopaikkoja, mcom laatikon läheisyydessä). Tällöin kannattaa panostaa motionsensoreihin eli tuttavallisemmin kilkekuuliin.
Pallosota.
Recon on erikoinen classi johtuen sen kulmavalikoimasta. Kaukaa oman basen takaa ammuskelevat nallet ovat se Bad Companyn hyödyttömin porukka. Kun taas etulinjassa haulikolla varustettu recon on todella tervetullut apuri.
Reconin tulee heitellä näitä motionsensoreita vihollisen joukkoon, sekä tarpeentullen tarkastamaan epäilyttäviä kohteita. Puolustaessa liikkuminen ei ole niin suuressa roolissa joten ammuslaatikon vieressä majailu on reconille jopa suositeltava pesäpaikka. Tästä voi jatkuvasti heitellä kilukuulia ja pitää tiimi ajantasalla vihollisten liikkeistä, koska laatikosta saa uutta palloa heitetyn tilalle ei palleroiden kanssa tule nuukailla. Muistettava on vain rajoitus joka estää monen pallon maassapitämisen kerrallaan. Optimaalinen tilanne on, kun koko peliareena on häslypalloja täynnä (vaatii jo squadillisen reconeita). Tästä vielä saa pisteitä. Ja pitää takuulla tiimin ajantasalla.
Red wire, Blue wire.
Jos se ikävin käy, ja pommi Mcom laatikkoon liimataan, reconin ja assaultin tulee toimia ripeästi. Ensin pommin lähelle on heitetään kilupallo reconin toimesta, joka toivonmukaan paljastaa viholliset. Assault ampuu ensimmäisen savukranaatin mcom -laatikon ja eteen niin, että se luo näköesteen laatikon ja mortaria sen päälle tähtäilevän reconin väliin, näin estetään epämiellyttävä sade purkajien niskaan. Kun pommialuetta on siivottu tarpeeksi piipittävän ajanpuitteissa ja ensimmäiset purkajat ryntäävät paikalle ammutaan savu suoraan pommille peittäen purkajat ja antaen näin heille lisäsuojaa toimia. Kaiken tämän tapahtuessa on pyrittävä silti pysymään mahdollisimman etulinjassa vetäytymättä ilman ehdotonta tarvetta (M –nappula).
Kuvat
Video
Loppusanat.
Joten älkää tyytykö hyvään KD tulokseen ja päähän osumiseen, vaan pyrkikää aina voittamaan, olkaa luovia, ajatelkaa, keksikää ja kokeilkaa. Pelatkaa yhdessä ja yhteen. Kaikilla on takuulla näin mukavempaa.
(Loppujenlopuksi suurin hyöty omalle tiimille saadaan aikaiseksi sillä, että jokainen opettelee sen q –nappulan painamisen tähtäyksen ohella. Joten aloittakaa siitä.)
Vinkki 1
Vinkki 2
Pelissä olisi jopa potentiaalia parempaan jos vain pelaajat kaikki tietäisivät mitä pelissä tulee tehdä ja kuinka se saavutetaan. Tässä asioita mitä olen itse kokenut toimivaksi.
Keskityn taas kerran ainoastaan RUSH -moodiin. Ja nyt aikeisempaa opasta enemmän squad työskentelyyn koska selvästi tämä on voittajien ja häviäjien suurin ero.
Mcom palasiksi. HYÖKKÄYS.
Rush Rush.
Varsin pätevä tapa hyökätä squadina on nopeatempoinen eteneminen suojasta toiseen vältellen suurinta puolustus laumaa. Tätä tehtävää varten squadi rakennetaan siten ,että se sisältää kaksi assaulttia, yhden medikin, sekä reconin. Assaultit valitsevat perkeiksi savukranaatit, perkin jolla kranaattien määrän saa tuplattua, sekä luotiliivin jotta vihollistulessa raapaisut eivät koidu kohtalokkaaksi. Medikki valitsee samoin armorin, myös laastaripaketin tehoa on hyvä nostattaa ,jotta niistä saadaan maksimaalinen hyöty tiukoissa tilanteissa. Reconille kulmaksi käteen tulee ottaa jotain lähitaisteluun sopivaa. C4 tulee ehdottomaan tarpeeseen, sekä spotti-scope, jotta ne liikkumattomat takapihatarzanit saadaan yleistietoon punaisten kolmioiden avulla.
Tällaisen squadin pelityyli eroaa suuresti perinteisestä kyykkyjumpasta kivikonkeskellä. Squadin tehtävä on edetä mahdollisimman nopeasti ja mahdollisimman huomaamattomasti mcom laatikoille. Homma toimii parhaiten niin ,että assaultit luovat savuseiniä/kujia vihollisen sekä oman squadin väliin, jonka suojassa edetään mahdollisimman nopeasti kohti 'turvaa', joka saattaa olla iso kivi, roskalaatikko, tai talo. Turvaan päästyä luodaan savulla suoja vihollisen spoteilta ja kerätään taskut tölkkejä täyteen uudelleen (savua kannattaa myös ampua vihollisen basen keskelle jotta epäilyttävä savupallo kivikossa ei haiskahda liikaa).
Tällaisessa etenemisessa on tärkeää hahmottaa vihollisten sijainti, tässä recon on omillaan. Pesupalloja tulee lennättää kulkureitin suuntaisesti niin, että vastaan tulevat viholliset ovat kilkuttaneet squadin hereille läsnäolollaan. Medikki seuraa perästä ja antaa tarvittaessa tulitukea (järkyttävällä norsutykillä, go medic). Aseita tulisi käyttää mahdollisimman vähän, suuliekit keräävät huomiota. Muistissa kannattaa myös pitää se, ettei puolustajilla ole tikettejä. Joten muutama frägi oman squadin kaupalla ei ole järkevää. Jopa spottaamista tulisi välttää, koska pelialterego paljastaa squadin sijainnin helposti huudoillaan, samalla linjalla myös muiden ääntäpäästävien harrasteiden suhteen joita on mm, ammuskelu, puukko, laatikot, lataus, oman squadin leikkimielinen teloitus, jne.
Kun Mcom laatikoille on selvitty huomaamatta, on tärkeää odottaa squadi kasaan ennen pommin viritystä. Virityksen jälkeen nopea savun levitys alueelle parantamaan neljän pommia puolustavan uhkarohkean mahdollisuuksia. On myös muistettava käyttää pistoolia/puukkoa ensimmäisiin asiakkaisiin, sillä pommi huutaa pitkän aikaa ja purkajat nopeasti tajuavat että pommeja hyökkääjät puolustaa, reload is killer. Jos squadi on vajaanainen kannattaa läpipäästessään vain virittää pommit ja paeta, ja kun pommi on purettu virittää se uudelleen ja näin saada puolustajien katse ja liike väärään suuntaan ja näin helpottaa koko tiimin etenemistä. Hyökkäysaluella on hyvä pysyä pitkään ja terveenä.
Jos Mcom sijaitsee talossa ja puolustus linja on kaukana hyökkäävästä squadista, voi jo vähän luovemmaksi käydä Mcom -laatikon tuhoamisen suhteen, Assaultit levittävät savua rakennukseen jonka aikana recon liimaa merkittävän määrän räjähdettä talon seinään, usein jopa näin yllättäen puolustajat sortuvalla talolla ja laatikon onnistuneelle tuhoamisella. Jokainen tavallaan.
Edes tankit eivät ole turvassa hyvin pelaavilta hyökkääjiltä. Tankkien tuhoaminen onnistuu parhaiten paikantamalla tankki, sokaisemalla se savulla jonka jälkeen reconin on helppo hoitaa auto pois päiviltä massanelosta apunakäyttäen.
Support Push.
Toinen hyökkäävä squad kompinaatio on Medik painotteinen. Kaksi medikkiä, assault, sekä kameleontti joka osaa vaihtaa classia aina tarpeen mukaan (jokaisen tulisi osata classin vaihto pelitapahtumien mukaan).
Hyökkääminen tapahtuu hitaammin assaultin levittäessä savua muurina vihollisen eteen jonka jälkeen squad hitaasti etenee suojasta toiseen työntäen puolustajia kohti kartan takaosaa. Squadin yllärisankarin ensisijainen tehtävä on tuhota singolla mahdolliset isommat puolustusrojut, kuten vads, tai heavy-mg jne, mutta pääasiassa viettää aikaa pesupallo päivystyksessä somalla kilinällä pisteitä keräillen. Assaultin kannattaa panostaa siihen, että yhdestä laatikosta saadaan suurin ilo irti, ja kun laatikon sisältö on lähes loppumaton kannattaa kranaatteja käyttää kaikken säästelemättä, Räjähtely ja sankka lyijypilvi helpottaa paljon aikaisemmin mainitsemaani nopeasti hyökkäävän squadin toimintaa.
Kun mcom -laatikolle on enää juoksumatka laitetaan savuseinä laatikon ja puolustajien väliin, jonka jälkeen squadin nopeimmat syöksyvät virittämään pommin. Toisin kuin nopeassa hyökkäyksessä tässä viritettyä mcom laatikkoa ei verhoilla savulla vaan asetetaan savu niin, että oma tiimi näkee laatikon esteettä kun taas puolustajille, laatikon ja heidän välissä on pysyvä tukeva savuseinä. Näin pommin puolustaminen on todella helppoa. Tiimi napsii yhdessä savusta pommille pomppivat purkaja ehdokkaat.
Tämä tapa pelata on erittäin helppo ja sopii siis kaikille taitoihin katsomatta, asia mikä tulee muistaa on jatkuva eteneminen. Tiketit kuluvat nopeasti, joten myös medikki pumppinki on suotavaa, jotta kaatuneiden sotureiden tiketit saadaan takaisin luomaan lisää aikaa.
Spottaaminen ja jatkuva tasainen eteneminen on tämänpelitavan tukiranka. Pelitavan ainoa heikkous on passiviset omat pelaajat. Kun kaikilla on hyökkäyshaluja, on tämä hankala pysäyttää.
None shall pass. PUOLUSTUS.
Puolustus on hyökkäämistä hurjasti simppelimpi. Squadissa tulee olla yksi spawnaus herra joka pitää itsensä himpun taaempana kuin loppusquadi, joka taas säntää kartassa puolustusasemiin mahdollisimman lähelle hyökkääjien aloitus basea.
Taas kerran se savu.
Konsepti on yksinkertainen, Assaultit varustetaan asianmukaisesti savulla ja hyökkäyksestä poiketen magnum-ammo -perkin käyttö ei ole enää kirosana millekkään luokalle, paitsi spawnia pelaavalle, jonka tulisi taaskerran varustautua luotiliivein parantamaan selviytymis mahdollisuuksia.
Puolustajien assaultit luovat savuseinän mahdollisimman lähelle hyökkääjiä ja mahdollisimman kauas puolustajista koko kartan leveydeltä. Tämän savuseinän joukkoon reconit heittävä kilkepallerot ja kaikki aloittavat armottoman Q -nappulan rämpyttämisen. Puolustajat levittäytyvät suojiin koko kartan leveydeltä ja ampuvat punaisia ikoneita aina näiden ilmestyessä näkyviin.
Kauemmas spawniksi jääneet pelaajat ovat vastuussa puolustuslinjan ohi livahtavista hyökkääjistä. ja tutkivat epäilyttävät tapahtumat mcom laatikoiden lähettyvillä, kuten mm.savupilvet. Jos läpi pääsee hyökkääjiä, kuolleet spawnaavat baseen tai juuri spawnia pelaavaan. Missään nimessä koko puolustava linja ei käänny ympäri, M -napista saa aina kartan esille jolloin kokonaistilannetta on helppo hahmottaa.
Tällainen savuseinä taktiikka on omiaan esimerkiksi valparaisossa ja isla innocentessä, mutta toisinaan kartat eivät suosi tällaista pelityyliä, kuten atacama ja arica (kartat joissa on paljo taloja ja piilopaikkoja, mcom laatikon läheisyydessä). Tällöin kannattaa panostaa motionsensoreihin eli tuttavallisemmin kilkekuuliin.
Pallosota.
Recon on erikoinen classi johtuen sen kulmavalikoimasta. Kaukaa oman basen takaa ammuskelevat nallet ovat se Bad Companyn hyödyttömin porukka. Kun taas etulinjassa haulikolla varustettu recon on todella tervetullut apuri.
Reconin tulee heitellä näitä motionsensoreita vihollisen joukkoon, sekä tarpeentullen tarkastamaan epäilyttäviä kohteita. Puolustaessa liikkuminen ei ole niin suuressa roolissa joten ammuslaatikon vieressä majailu on reconille jopa suositeltava pesäpaikka. Tästä voi jatkuvasti heitellä kilukuulia ja pitää tiimi ajantasalla vihollisten liikkeistä, koska laatikosta saa uutta palloa heitetyn tilalle ei palleroiden kanssa tule nuukailla. Muistettava on vain rajoitus joka estää monen pallon maassapitämisen kerrallaan. Optimaalinen tilanne on, kun koko peliareena on häslypalloja täynnä (vaatii jo squadillisen reconeita). Tästä vielä saa pisteitä. Ja pitää takuulla tiimin ajantasalla.
Red wire, Blue wire.
Jos se ikävin käy, ja pommi Mcom laatikkoon liimataan, reconin ja assaultin tulee toimia ripeästi. Ensin pommin lähelle on heitetään kilupallo reconin toimesta, joka toivonmukaan paljastaa viholliset. Assault ampuu ensimmäisen savukranaatin mcom -laatikon ja eteen niin, että se luo näköesteen laatikon ja mortaria sen päälle tähtäilevän reconin väliin, näin estetään epämiellyttävä sade purkajien niskaan. Kun pommialuetta on siivottu tarpeeksi piipittävän ajanpuitteissa ja ensimmäiset purkajat ryntäävät paikalle ammutaan savu suoraan pommille peittäen purkajat ja antaen näin heille lisäsuojaa toimia. Kaiken tämän tapahtuessa on pyrittävä silti pysymään mahdollisimman etulinjassa vetäytymättä ilman ehdotonta tarvetta (M –nappula).
Kuvat
Video
Loppusanat.
Joten älkää tyytykö hyvään KD tulokseen ja päähän osumiseen, vaan pyrkikää aina voittamaan, olkaa luovia, ajatelkaa, keksikää ja kokeilkaa. Pelatkaa yhdessä ja yhteen. Kaikilla on takuulla näin mukavempaa.
(Loppujenlopuksi suurin hyöty omalle tiimille saadaan aikaiseksi sillä, että jokainen opettelee sen q –nappulan painamisen tähtäyksen ohella. Joten aloittakaa siitä.)
Vinkki 1
Vinkki 2
Aihetta on muokattu: 14.09.2011 17:26
MAINOS
MAINOS
Jos multa kysytään, niin magnum-ammo pitää mut paremmin hengissä kuin luotiliivit, koska silloin mua ampuvat vastustajat kuolevat todennäköisemmin. :)
Ja nyt tosta sun oudosta pisla-valinnasta, MP-443 on parempi: tappaa yhtä nopeasti (ajassa, luoti-kaksi enemmän), lisäksi sillä voi lahdata helpommin kaksi vihollista, mahdollisuuksien puitteissa myös kolmannen. :P
Mun mielestä paras squad vaihtoehto on ehdottomasti 2 mediciä, mg-ammoilla; assault smokejen ja naatti-upin kanssa, mg-ammo; ja yksi recon lw packilla ja mg-ammolla pulttilukon kanssa (aggressive recon). Näin saadaan kaadettua kumoon kaikki vastaan tulevat vihut ja tarpeen tullen pidettyä omat hengissä. Ja kaikkien näiden pitää tietää ase-switch-reloadin-nopeutus-tapa (etenkin assaultin, kun se spämmii smokeaan). :D
Näin saadaan pidettyä K/D helposti yli yhden ja tiimi voittaa. Testattu on.
Ja nyt tosta sun oudosta pisla-valinnasta, MP-443 on parempi: tappaa yhtä nopeasti (ajassa, luoti-kaksi enemmän), lisäksi sillä voi lahdata helpommin kaksi vihollista, mahdollisuuksien puitteissa myös kolmannen. :P
Mun mielestä paras squad vaihtoehto on ehdottomasti 2 mediciä, mg-ammoilla; assault smokejen ja naatti-upin kanssa, mg-ammo; ja yksi recon lw packilla ja mg-ammolla pulttilukon kanssa (aggressive recon). Näin saadaan kaadettua kumoon kaikki vastaan tulevat vihut ja tarpeen tullen pidettyä omat hengissä. Ja kaikkien näiden pitää tietää ase-switch-reloadin-nopeutus-tapa (etenkin assaultin, kun se spämmii smokeaan). :D
Näin saadaan pidettyä K/D helposti yli yhden ja tiimi voittaa. Testattu on.
no et ottanut huomioon engineerin ja nä tankit.
jos Mcom on talon sisällä, kannattaa talo räjäytäää maan tasalle jolloin
mcom tuhoutuu. ja tähän jippoon ei tartte 4 jätkää vain 1. (1 jos tankilla menee)
ja olen nähnyt et mcom räjäytetään helikopterilla (kopteri täyteen c4 ja kopteri tippuu mcom asemalle ja sit räjäytys.
jos Mcom on talon sisällä, kannattaa talo räjäytäää maan tasalle jolloin
mcom tuhoutuu. ja tähän jippoon ei tartte 4 jätkää vain 1. (1 jos tankilla menee)
ja olen nähnyt et mcom räjäytetään helikopterilla (kopteri täyteen c4 ja kopteri tippuu mcom asemalle ja sit räjäytys.
chramox sanoo:
no et ottanut huomioon engineerin ja nä tankit.
jos Mcom on talon sisällä, kannattaa talo räjäytäää maan tasalle jolloin
mcom tuhoutuu. ja tähän jippoon ei tartte 4 jätkää vain 1. (1 jos tankilla menee)
ja olen nähnyt et mcom räjäytetään helikopterilla (kopteri täyteen c4 ja kopteri tippuu mcom asemalle ja sit räjäytys.
no et ottanut huomioon engineerin ja nä tankit.
jos Mcom on talon sisällä, kannattaa talo räjäytäää maan tasalle jolloin
mcom tuhoutuu. ja tähän jippoon ei tartte 4 jätkää vain 1. (1 jos tankilla menee)
ja olen nähnyt et mcom räjäytetään helikopterilla (kopteri täyteen c4 ja kopteri tippuu mcom asemalle ja sit räjäytys.
Kuten sanoin ja kirjoitin tyylejä on monia. Tuossa siis minun huomioita. Ja todellakin helpointapa on ampua talot kopterista. Tyylejä on monia. Tuohon minun mainitsemaani tarvitsee nähdä vaivaa jo hiukan joten siksi siitä itse pidän.
Tarkoitus on saada pelaajat ajattelemaan. Mielestäni pelaajat on tyhmentynyt. Liekkö sitten peleissä ollut vika.. luultavasti.
Vielä lisäys tuohon tankilla mcom alas asiaan. Arica on hyvä esimerkki, siellä ekapätkällä pommit usein ammutaan. Tästä seuraa se, että laatikoiden tuhoutuessa koko uusi base pitää vielä siivota puolustajista. Tämä vie tikettejä sekä antaa aikaa puolustajille ryhmittyä hyvin seuraavaa pätkää varten. En itse suosittele tätä tyyliä.
Viestiä on muokattu: 22.07.2011 11:38
Muuten kun nyt jo valittelin oudoista valinnoista aseiden suhteen, niin jatketaanpa samalla linjalla, kun nyt kuvatkin näkyvät: miksi AEK?! Miksei XM8, joka on paljon tehokkaampi ja tarkempi (sekä parempi tähtäin, IMO). :P
Ja siis nämä ohjeethan toimivat myös melko hyvin SQ Rushissa, jossa ei ole tankkeja tai kopuja.
Ihmetyttää muuten wauweli, että mikset ole ryhtynyt quick scope linjalle vieläkään, vaikka pelituntejahan on takana jo valtavasti? Etkö vain pidä siitä? Syyksi ei sitten kelpaa se, ettei se ole hyvää tiimipeliä, koska sehän on tehokkain tapa tappaa (+pesupallot :D). Ja nyt kun tässä on jo ihmetelty maailman ihmellisyyksiä, niin kysytäänpä vielä, mikset ole voittanut yhtään SQDM roundia, jotta saisit sen pinin?! :O
Muuten, kannattaa toi nimi muuttaa joksikin muuksi kuin "aloittelijan" oppaaksi, koska monet kokeneetkin pelaajat voivat hyötyä sun vinkeistä, tai ainakin jos kattoo publa-meininkiä. ;)
Ja siis nämä ohjeethan toimivat myös melko hyvin SQ Rushissa, jossa ei ole tankkeja tai kopuja.
Ihmetyttää muuten wauweli, että mikset ole ryhtynyt quick scope linjalle vieläkään, vaikka pelituntejahan on takana jo valtavasti? Etkö vain pidä siitä? Syyksi ei sitten kelpaa se, ettei se ole hyvää tiimipeliä, koska sehän on tehokkain tapa tappaa (+pesupallot :D). Ja nyt kun tässä on jo ihmetelty maailman ihmellisyyksiä, niin kysytäänpä vielä, mikset ole voittanut yhtään SQDM roundia, jotta saisit sen pinin?! :O
Muuten, kannattaa toi nimi muuttaa joksikin muuksi kuin "aloittelijan" oppaaksi, koska monet kokeneetkin pelaajat voivat hyötyä sun vinkeistä, tai ainakin jos kattoo publa-meininkiä. ;)
Viestiä on muokattu: 22.07.2011 09:12
wauweli sanoo:
Kuten sanoin ja kirjoitin tyylejä on monia. Tuossa siis minun huomioita. Ja todellakin helpointapa on ampua talot kopterista. Tyylejä on monia. Tuohon minun mainitsemaani tarvitsee nähdä vaivaa jo hiukan joten siksi siitä itse pidän.
Tarkoitus on saada pelaajat ajattelemaan. Mielestäni pelaajat on tyhmentynyt. Liekkö sitten peleissä ollut vika.. luultavasti.
chramox sanoo:
no et ottanut huomioon engineerin ja nä tankit.
jos Mcom on talon sisällä, kannattaa talo räjäytäää maan tasalle jolloin
mcom tuhoutuu. ja tähän jippoon ei tartte 4 jätkää vain 1. (1 jos tankilla menee)
ja olen nähnyt et mcom räjäytetään helikopterilla (kopteri täyteen c4 ja kopteri tippuu mcom asemalle ja sit räjäytys.
no et ottanut huomioon engineerin ja nä tankit.
jos Mcom on talon sisällä, kannattaa talo räjäytäää maan tasalle jolloin
mcom tuhoutuu. ja tähän jippoon ei tartte 4 jätkää vain 1. (1 jos tankilla menee)
ja olen nähnyt et mcom räjäytetään helikopterilla (kopteri täyteen c4 ja kopteri tippuu mcom asemalle ja sit räjäytys.
Kuten sanoin ja kirjoitin tyylejä on monia. Tuossa siis minun huomioita. Ja todellakin helpointapa on ampua talot kopterista. Tyylejä on monia. Tuohon minun mainitsemaani tarvitsee nähdä vaivaa jo hiukan joten siksi siitä itse pidän.
Tarkoitus on saada pelaajat ajattelemaan. Mielestäni pelaajat on tyhmentynyt. Liekkö sitten peleissä ollut vika.. luultavasti.
jep.
laittais bf3 niin et mcom ei räjähdä jos talo tippuu päälle tai muut, et aainuastaan pitää mennä "sytyttämään" se.
nykyisin bf bc2 rush on suurinpiirtein kd ration runq ja mcommien räjäyttämistä tankein.
tätäkin tekee varmaan 60-70% pelaajista. (ainakin mitä minä olen pelannut)
chramox sanoo:
nykyisin bf bc2 rush on suurinpiirtein kd ration runq ja mcommien räjäyttämistä tankein.
tätäkin tekee varmaan 60-70% pelaajista. (ainakin mitä minä olen pelannut)
nykyisin bf bc2 rush on suurinpiirtein kd ration runq ja mcommien räjäyttämistä tankein.
tätäkin tekee varmaan 60-70% pelaajista. (ainakin mitä minä olen pelannut)
No mieluummin niin kuin että ne istuisivat puskissa räiskimässä barretillaan vastustajien ohi... :P
SuomiKiller sanoo:
Muuten kun nyt jo valittelin oudoista valinnoista aseiden suhteen, niin jatketaanpa samalla linjalla, kun nyt kuvatkin näkyvät: miksi AEK?! Miksei XM8, joka on paljon tehokkaampi ja tarkempi (sekä parempi tähtäin, IMO). :P
Ja siis nämä ohjeethan toimivat myös melko hyvin SQ Rushissa, jossa ei ole tankkeja tai kopuja.
Ihmetyttää muuten wauweli, että mikset ole ryhtynyt quick scope linjalle vieläkään, vaikka pelituntejahan on takana jo valtavasti? Etkö vain pidä siitä? Syyksi ei sitten kelpaa se, ettei se ole hyvää tiimipeliä, koska sehän on tehokkain tapa tappaa (+pesupallot :D). Ja nyt kun tässä on jo ihmetelty maailman ihmellisyyksiä, niin kysytäänpä vielä, mikset ole voittanut yhtään SQDM roundia, jotta saisit sen pinin?! :O
Muuten, kannattaa toi nimi muuttaa joksikin muuksi kuin "aloittelijan" oppaaksi, koska monet kokeneetkin pelaajat voivat hyötyä sun vinkeistä, tai ainakin jos kattoo publa-meininkiä. ;)
Muuten kun nyt jo valittelin oudoista valinnoista aseiden suhteen, niin jatketaanpa samalla linjalla, kun nyt kuvatkin näkyvät: miksi AEK?! Miksei XM8, joka on paljon tehokkaampi ja tarkempi (sekä parempi tähtäin, IMO). :P
Ja siis nämä ohjeethan toimivat myös melko hyvin SQ Rushissa, jossa ei ole tankkeja tai kopuja.
Ihmetyttää muuten wauweli, että mikset ole ryhtynyt quick scope linjalle vieläkään, vaikka pelituntejahan on takana jo valtavasti? Etkö vain pidä siitä? Syyksi ei sitten kelpaa se, ettei se ole hyvää tiimipeliä, koska sehän on tehokkain tapa tappaa (+pesupallot :D). Ja nyt kun tässä on jo ihmetelty maailman ihmellisyyksiä, niin kysytäänpä vielä, mikset ole voittanut yhtään SQDM roundia, jotta saisit sen pinin?! :O
Muuten, kannattaa toi nimi muuttaa joksikin muuksi kuin "aloittelijan" oppaaksi, koska monet kokeneetkin pelaajat voivat hyötyä sun vinkeistä, tai ainakin jos kattoo publa-meininkiä. ;)
Eli ensin tuo pyssyvalinta. AEK vastaan XM8 taittuu AEK:n voitoksi kahdesta syystä. Ensiksi AEK:n tähtäin on paras mitä noissa kivääreissä on tarjolla. Toinen syy on savukranaatin latausanimaatio, XM8 latausanimaatio verrattuna AEK:n vastaavaan on pomppuinen ja häiritsevä. Tämä viimeisin ehkä se pääsyy. Kummatkin kaatavat kyllä mukavasti.
Pistoolivalintan vaikuttaa, tulinopeus, suuliekki, teho ja potku. 1911 on paras minun käyttöön, tulinopeus on suuri tekijä. Pienisuuliekki on vähän häiritsevä, ympäristön hahmotus on helppoa ammuttaessa. Tämä on se päätykki pelikentillä, kiväärit tulee perästä. Kolmeen tappoon venyy yksi lipas harvoin mutta kahteen jo kivasti.
Squad russia en ole pelannut yksinkertaisesti siitä syystä että ei ole ollut halukkaita matkaan. Mielellään puhesofta välissä jos moiseen hommaan lähtee.
Quick scopea en ole käyttänyt varmaankin vaan siitä syystä, etten ole moista koskaan kokeillut. Hieman arpapeliltähän se vaikuttaa ja saman homman hoitaa hulikko niin ehkäpä siksi menny m14 ja 870 linjalla reconilla pelatessa. Mutta edelleenkin aloittelija reconi joten muutoksia pelityyliin on varmasti tulossa.
Mutta monet "pro-pelaajat" (mm. Enigma, ja muut montaasien tekijät) käyttävät MP-443 Grachia, M1911:n sijaan. Jotenkin se M1911 tuntuu minusta liian epävarmalta pitkällä matkalla. Se ei vaan jostain syystä tahdo osua, toisin kuin MP-443, jolla tosin on kymmenen yritystä enemmän per lipas. ;)
Eikä se quick scope ole arpapeliä enää 100 h:n (tai jonkin verran alle) jälkeen. :)
Mutta jokainen tyylillään, kunhan on hauskaa. :)
Eikä se quick scope ole arpapeliä enää 100 h:n (tai jonkin verran alle) jälkeen. :)
Mutta jokainen tyylillään, kunhan on hauskaa. :)
SuomiKiller sanoo:
Mutta monet "pro-pelaajat" (mm. Enigma, ja muut montaasien tekijät) käyttävät MP-443 Grachia, M1911:n sijaan. Jotenkin se M1911 tuntuu minusta liian epävarmalta pitkällä matkalla. Se ei vaan jostain syystä tahdo osua, toisin kuin MP-443, jolla tosin on kymmenen yritystä enemmän per lipas. ;)
Eikä se quick scope ole arpapeliä enää 100 h:n (tai jonkin verran alle) jälkeen. :)
Mutta jokainen tyylillään, kunhan on hauskaa. :)
Mutta monet "pro-pelaajat" (mm. Enigma, ja muut montaasien tekijät) käyttävät MP-443 Grachia, M1911:n sijaan. Jotenkin se M1911 tuntuu minusta liian epävarmalta pitkällä matkalla. Se ei vaan jostain syystä tahdo osua, toisin kuin MP-443, jolla tosin on kymmenen yritystä enemmän per lipas. ;)
Eikä se quick scope ole arpapeliä enää 100 h:n (tai jonkin verran alle) jälkeen. :)
Mutta jokainen tyylillään, kunhan on hauskaa. :)
Pitkällä matkalla erityisesti m1911, koska tarkempi tähtäin ja tarvii vähemmän osumia. Ei tarvi kauaa käyttää sitä kun huomaa "teho vs lippaan koko" hyödyn. Mp-443 sen sijaan voittaa läheltä juuri sen lippaan koon takia, voi räiskiä menemään ja riittää kahdenkin vihun kaatamiseen vaikka huteja tulisikin. Jopa kolmen.
Juurikin pitkän matkan tapoilla sain tuon m1911 platinan.
Samaa mieltä quick scopesta, jos oikein tarkka ampumaan niin voittaa kaikki muut classit mennen tullen.
Samaa mieltä myös vikasta lauseesta, näin publa puolella :)
Slayer sanoo:
Pitkällä matkalla erityisesti m1911, koska tarkempi tähtäin ja tarvii vähemmän osumia. Ei tarvi kauaa käyttää sitä kun huomaa "teho vs lippaan koko" hyödyn. Mp-443 sen sijaan voittaa läheltä juuri sen lippaan koon takia, voi räiskiä menemään ja riittää kahdenkin vihun kaatamiseen vaikka huteja tulisikin. Jopa kolmen.
Juurikin pitkän matkan tapoilla sain tuon m1911 platinan.
Pitkällä matkalla erityisesti m1911, koska tarkempi tähtäin ja tarvii vähemmän osumia. Ei tarvi kauaa käyttää sitä kun huomaa "teho vs lippaan koko" hyödyn. Mp-443 sen sijaan voittaa läheltä juuri sen lippaan koon takia, voi räiskiä menemään ja riittää kahdenkin vihun kaatamiseen vaikka huteja tulisikin. Jopa kolmen.
Juurikin pitkän matkan tapoilla sain tuon m1911 platinan.
No kyllä se MP-443:llakin riittää pitkällä matkalla, että osuu 5-6 kertaa jätkään, mikä ei mun mielestä oo niin paha, kun ei siinä ampumisessa kestä kuin noin 2-3 sekuntia (jos oletetaan, että joka toinen huti).
Noniin. Testailin vielä tuota XM8 ja AEK eroa. Kyllä se AEK:n hyväksi taittuu. Samansuuntaisia pyssylöitä, mutta tuntuman takia AEK voittaa.
Pistooli rintamalla ei ihan niin yksinkertaista. Cratsi on kuin purkki raidia, tappaa pihassa ja puutarhassa kunhan vain toverit ovat tarpeeksi lähellä. Tuon pistoolikyselyn jälkeen olen käyttänyt kanuunaa enemmän, mutta edelleen pitkille matkoille m1911 on paras. (ammuskelen lonkalta aina joten kaikki kokemukset perustuu siihen asetelmaan).
Pistooli rintamalla ei ihan niin yksinkertaista. Cratsi on kuin purkki raidia, tappaa pihassa ja puutarhassa kunhan vain toverit ovat tarpeeksi lähellä. Tuon pistoolikyselyn jälkeen olen käyttänyt kanuunaa enemmän, mutta edelleen pitkille matkoille m1911 on paras. (ammuskelen lonkalta aina joten kaikki kokemukset perustuu siihen asetelmaan).
Ok, toi "lonkalta" selitti hyvin. ;) Se 1911 on kyllä paljon parempi lonkalta kuin tähtäimeltä. :P
Mutta siis toi AEK on vaan jotenkin niin prutku ja epätarkka. Jotenkin mä en vaan saa sillä ketään tapettua, propsit siitä, että saat tapettua sillä sakkia. :D
Mutta siis toi AEK on vaan jotenkin niin prutku ja epätarkka. Jotenkin mä en vaan saa sillä ketään tapettua, propsit siitä, että saat tapettua sillä sakkia. :D
Viestiä on muokattu: 31.07.2011 20:34
Itse olen käyttänyt m1911 heti kun sain sen. <imo> lähitaistelussa ja muussa on toiminut ainakin omalla kohdalla... maku asioitahan ne taitaa loppujen lopuksi olla.... itse ainakin 90% tähtään aina aseellani oli se mikä tahansa... vss on hyvä punapisteellä :D Josta tulikin mieleeni, reconilla myös kannataa käyttää mortaria....
[FIN]-=Johnny=- sanoo:
Josta tulikin mieleeni, reconilla myös kannataa käyttää mortaria....
Josta tulikin mieleeni, reconilla myös kannataa käyttää mortaria....
Suu muuttui hymyyn (nauruun). :D Mortarhan on ihan useless, ei sillä saa ketään hengiltä, saati tuhottua tankkeja. :P C4 on paljon parempi ja sen kantomatkakin on liki sama. Haha. :D
Mut jos se on vaan "makuasia", otetaanko vaikka 1v1 ja katotaan onko se makuasia vai ei? Mun kokemuksien mukaan ne 1v1:t menevät aika lailla mun piikkiin 90 % kerroista mitä oon pelaillu publalla, riippumatta vihusta. Ei mitään tahallista leijumista, näin on. :P
SuomiKiller sanoo:
Suu muuttui hymyyn (nauruun). :D Mortarhan on ihan useless, ei sillä saa ketään hengiltä, saati tuhottua tankkeja. :P C4 on paljon parempi ja sen kantomatkakin on liki sama. Haha. :D
Mut jos se on vaan "makuasia", otetaanko vaikka 1v1 ja katotaan onko se makuasia vai ei? Mun kokemuksien mukaan ne 1v1:t menevät aika lailla mun piikkiin 90 % kerroista mitä oon pelaillu publalla, riippumatta vihusta. Ei mitään tahallista leijumista, näin on. :P
[FIN]-=Johnny=- sanoo:
Josta tulikin mieleeni, reconilla myös kannataa käyttää mortaria....
Josta tulikin mieleeni, reconilla myös kannataa käyttää mortaria....
Suu muuttui hymyyn (nauruun). :D Mortarhan on ihan useless, ei sillä saa ketään hengiltä, saati tuhottua tankkeja. :P C4 on paljon parempi ja sen kantomatkakin on liki sama. Haha. :D
Mut jos se on vaan "makuasia", otetaanko vaikka 1v1 ja katotaan onko se makuasia vai ei? Mun kokemuksien mukaan ne 1v1:t menevät aika lailla mun piikkiin 90 % kerroista mitä oon pelaillu publalla, riippumatta vihusta. Ei mitään tahallista leijumista, näin on. :P
uuuuhj iiiihq määä öööööön niiiiinq pröööö, voi jeesus mistä näitä senttejä tulee.
kyllä sellaista uhoa taas ilmasssaa...
btw kannattaa ottaa se zun tsu sieltä kirjastosta lainaan... saatana ehkä hieman sivistää itseäsi...
Olen käyttänyt mortaria erittäin tehokkaasti useisiin eri kohteisiin ja taattua kuolemaan on ollut useasti luvassa.... JA sillä saa tuhottua tankin.
Viestiä on muokattu: 01.08.2011 08:23
[FIN]-=Johnny=- sanoo:
kyllä sellaista uhoa taas ilmasssaa...
btw kannattaa ottaa se zun tsu sieltä kirjastosta lainaan... saatana ehkä hieman sivistää itseäsi...
Olen käyttänyt mortaria erittäin tehokkaasti useisiin eri kohteisiin ja taattua kuolemaan on ollut useasti luvassa.... JA sillä saa tuhottua tankin.
kyllä sellaista uhoa taas ilmasssaa...
btw kannattaa ottaa se zun tsu sieltä kirjastosta lainaan... saatana ehkä hieman sivistää itseäsi...
Olen käyttänyt mortaria erittäin tehokkaasti useisiin eri kohteisiin ja taattua kuolemaan on ollut useasti luvassa.... JA sillä saa tuhottua tankin.
Pist ihmees video YouTubeen, missä näytät miten se tehään. :P Ilman EXPLMK2-speciä. Koska jos se on, ei voi käyttää mg-ammoa.
Ja valitettavasti kaikki mitä mä sanoin on totta. :(
Ja siis mä puhun tankista, joka tajuaa liikkua alta pois, eikä jotain joka ihmettelee, mitä sieltä taivaalta alko yhtäkkiä satamaan. :D
Toisaalta, jos oletetaan ton sun nimisen profiilin olevan sun, ja ainoa, niin sä et oo kyllä vielä pahemmin ko. peliä pelannut.
Viestiä on muokattu: 01.08.2011 10:45
SuomiKiller sanoo:
Pist ihmees video YouTubeen, missä näytät miten se tehään. :P Ilman EXPLMK2-speciä. Koska jos se on, ei voi käyttää mg-ammoa.
Ja valitettavasti kaikki mitä mä sanoin on totta. :(
Ja siis mä puhun tankista, joka tajuaa liikkua alta pois, eikä jotain joka ihmettelee, mitä sieltä taivaalta alko yhtäkkiä satamaan. :D
Toisaalta, jos oletetaan ton sun nimisen profiilin olevan sun, ja ainoa, niin sä et oo kyllä vielä pahemmin ko. peliä pelannut.
[FIN]-=Johnny=- sanoo:
kyllä sellaista uhoa taas ilmasssaa...
btw kannattaa ottaa se zun tsu sieltä kirjastosta lainaan... saatana ehkä hieman sivistää itseäsi...
Olen käyttänyt mortaria erittäin tehokkaasti useisiin eri kohteisiin ja taattua kuolemaan on ollut useasti luvassa.... JA sillä saa tuhottua tankin.
kyllä sellaista uhoa taas ilmasssaa...
btw kannattaa ottaa se zun tsu sieltä kirjastosta lainaan... saatana ehkä hieman sivistää itseäsi...
Olen käyttänyt mortaria erittäin tehokkaasti useisiin eri kohteisiin ja taattua kuolemaan on ollut useasti luvassa.... JA sillä saa tuhottua tankin.
Pist ihmees video YouTubeen, missä näytät miten se tehään. :P Ilman EXPLMK2-speciä. Koska jos se on, ei voi käyttää mg-ammoa.
Ja valitettavasti kaikki mitä mä sanoin on totta. :(
Ja siis mä puhun tankista, joka tajuaa liikkua alta pois, eikä jotain joka ihmettelee, mitä sieltä taivaalta alko yhtäkkiä satamaan. :D
Toisaalta, jos oletetaan ton sun nimisen profiilin olevan sun, ja ainoa, niin sä et oo kyllä vielä pahemmin ko. peliä pelannut.
Mortarilla saa helposti pidettyä vaikkapa MCOM:ia tyhjänä, ja tankinkin saa alas. Monta kertaa tehty...
+ Vielä tuo että kehtaat kuittailla Johnnylle nickistä. Perehdytäänäpä sun nickkiis: SuomiKiller... Tollasia ideoita satoi joskus 10 vuotiaana. Jotain rajaa, joskus se suu kannattaa pitää supussa.
SuomiKiller sanoo:
Pist ihmees video YouTubeen, missä näytät miten se tehään. :P Ilman EXPLMK2-speciä. Koska jos se on, ei voi käyttää mg-ammoa.
Ja valitettavasti kaikki mitä mä sanoin on totta. :(
Ja siis mä puhun tankista, joka tajuaa liikkua alta pois, eikä jotain joka ihmettelee, mitä sieltä taivaalta alko yhtäkkiä satamaan. :D
Toisaalta, jos oletetaan ton sun nimisen profiilin olevan sun, ja ainoa, niin sä et oo kyllä vielä pahemmin ko. peliä pelannut.
[FIN]-=Johnny=- sanoo:
kyllä sellaista uhoa taas ilmasssaa...
btw kannattaa ottaa se zun tsu sieltä kirjastosta lainaan... saatana ehkä hieman sivistää itseäsi...
Olen käyttänyt mortaria erittäin tehokkaasti useisiin eri kohteisiin ja taattua kuolemaan on ollut useasti luvassa.... JA sillä saa tuhottua tankin.
kyllä sellaista uhoa taas ilmasssaa...
btw kannattaa ottaa se zun tsu sieltä kirjastosta lainaan... saatana ehkä hieman sivistää itseäsi...
Olen käyttänyt mortaria erittäin tehokkaasti useisiin eri kohteisiin ja taattua kuolemaan on ollut useasti luvassa.... JA sillä saa tuhottua tankin.
Pist ihmees video YouTubeen, missä näytät miten se tehään. :P Ilman EXPLMK2-speciä. Koska jos se on, ei voi käyttää mg-ammoa.
Ja valitettavasti kaikki mitä mä sanoin on totta. :(
Ja siis mä puhun tankista, joka tajuaa liikkua alta pois, eikä jotain joka ihmettelee, mitä sieltä taivaalta alko yhtäkkiä satamaan. :D
Toisaalta, jos oletetaan ton sun nimisen profiilin olevan sun, ja ainoa, niin sä et oo kyllä vielä pahemmin ko. peliä pelannut.
Todetaksi asiaan vielä sen verran. Että jos itseäsi pidät todella über proo elite leet pelaajana, ei serveri missä pelaat taida olla kovin hc pelaaja server. Joten suosittelisin kokeilemaan Venäjän servereitä jossa taso on todella kova, nimittäin siellä käytetään välittömästi mortaria jos pienintäkään vinkkiä siitä että sieltä tulee tankkia tai inffiä. HC pelimuotoa jossa ei ole mitään ylimääräisiä karttoja tai kolmioita ilmoittamassa omien tai vihollisen sijaintia.
Jarziak sanoo:
Mortarilla saa helposti pidettyä vaikkapa MCOM:ia tyhjänä, ja tankinkin saa alas. Monta kertaa tehty...
+ Vielä tuo että kehtaat kuittailla Johnnylle nickistä. Perehdytäänäpä sun nickkiis: SuomiKiller... Tollasia ideoita satoi joskus 10 vuotiaana. Jotain rajaa, joskus se suu kannattaa pitää supussa.
Mortarilla saa helposti pidettyä vaikkapa MCOM:ia tyhjänä, ja tankinkin saa alas. Monta kertaa tehty...
+ Vielä tuo että kehtaat kuittailla Johnnylle nickistä. Perehdytäänäpä sun nickkiis: SuomiKiller... Tollasia ideoita satoi joskus 10 vuotiaana. Jotain rajaa, joskus se suu kannattaa pitää supussa.
En mä nickistä kuittaillu, vaan siitä, että olettaen samanniminen, kuin täällä, profiili BC2:ssa on hänen, eikä jonkun muun, joka sattui joskus kössimään sen. Ja katsoin statseja sille, josta huomasin, että pelitunteja ei pahemmin ole vielä kertynyt (43 h).
Toi mun nick kyllä kieltämättä on joskus 11 v. vanhana tehty. :) Siinä oot oikeassa. Enkä käytä sitä enää muualla kuin täällä, koska sitä ei voi täälläkään muuttaa, enkä koe sitä tarpeelliseksi muutenkaan.
Ja lisäks oot ihan oikeassa, että mortarilla saa MCOMin pidettyä tyhjänä. Mutta saman voi helpommin tehdä C4:llä... tai ainakin yhtä helposti. Siinä on sitten se ongelma, että jos ne sattuvatkin saamaan sen defusettua, koko paikka on paskana, eikä uudelleen pommin planttaus ole enää niin helppoa.
[FIN]-=Johnny=- sanoo:
Todetaksi asiaan vielä sen verran. Että jos itseäsi pidät todella über proo elite leet pelaajana, ei serveri missä pelaat taida olla kovin hc pelaaja server. Joten suosittelisin kokeilemaan Venäjän servereitä jossa taso on todella kova, nimittäin siellä käytetään välittömästi mortaria jos pienintäkään vinkkiä siitä että sieltä tulee tankkia tai inffiä. HC pelimuotoa jossa ei ole mitään ylimääräisiä karttoja tai kolmioita ilmoittamassa omien tai vihollisen sijaintia.
Todetaksi asiaan vielä sen verran. Että jos itseäsi pidät todella über proo elite leet pelaajana, ei serveri missä pelaat taida olla kovin hc pelaaja server. Joten suosittelisin kokeilemaan Venäjän servereitä jossa taso on todella kova, nimittäin siellä käytetään välittömästi mortaria jos pienintäkään vinkkiä siitä että sieltä tulee tankkia tai inffiä. HC pelimuotoa jossa ei ole mitään ylimääräisiä karttoja tai kolmioita ilmoittamassa omien tai vihollisen sijaintia.
Siis pelaa kohtuu hyvä tasoisessa klaanissa (DeltaOps, voit tulla joskus meiän servulle kattelemaan), ja olen siellä keskitason yläpuolella...
Venäläisillä servuilla vaan tuppaa olemaan joku v***n hacker tai sitten ihan perus pelaajia. Ei siellä sen enempää ole parempia pelaajia kuin vaikka saksalaisilla servuilla. Ja itse en HC:sta erityisemmin pidä, koska se tukee puskissa istuskelua liikaa.
Tästäkin pitäs tehä jo oma aihe, ihan kun MW3 vs. BF3, vaikka se on jo melkein loppunut.
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.