Iron Gator on ihan mukava, mutta rape-helikopterit vähän vievät tunnelmaa. Eniten pidän kuitenkin Warlord-kartasta, joka on kuin Strike at Karkandin ja Sharqi Peninsulan yhdistemlmä. Tästä mapista olisi saanut kyllä poistaa kranaatinheittimen kuten Iron Gatorissa on tehty...
Pimeät kentät ovat todella kivoja, kun esimerkiksi Night flight:ssa voi piiloutua jonnekkin todella pimeään paikkaan ja sniputa porukkaa, mutta kuten Tuomopsonikin sanoi, niin paras taitaa olla tuo Warlord. Warlordissa MEC insurgenttien palatsi on niin komea, että se saa lisäplussaa siitä.
Iron gatorkin on todella hyvä, kun pääsee laivan sisälle öynäilemään. Viimeinkin Dice on saanut tehtyä kunnollisia sisäpelikenttiä. Isot siitä.
Ja jos joku sanoo kenttien lagivuudesta: Hei, ostakaa parempaa rautaa. Oma kone pyörittää peliä todella hyvin 1152 * 864 resoluutiolla, kaikki asetukset mediumilla, 6x AA ja distance 100%.
Äänestin Surgea, vaikka pidän kyllä kaikista Venäjä vs Tse... Kapinalliset kentästä. Todella tunnelmallista grafiikkaa, eikä tasapainokaan tunnu olevan kovin pielessä - ainakaan vielä, katsotaan mihin suuntaan se surullisenkuuluisa Community kehittyy.
Rape, tarkoitit varmaan, että kopterilla ei pääse pwnaamaan samalla tavalla kuin esim. Gatorissa, mikä on järkyttävää helireippiä. Mielestäni Ghost Townin kopterit pitävät kivasti katot puhtaina snipereistä, joita muuten olisi joka katolla. Kopterit ovat tärkeä osa sitä, että kenttä pysyy tiiviinä kaupunkikenttänä, eikä ole pelkkää pitkän matkan sniputtelua.
Ajattelin aluksi, että ihastuisin Warlordiin, mutta ehkä syynä on kentän valjut värit tai sitten katujen outo tyhjyys, mutta kenttä ei iske lähellekään niin kuin Karkand... Avointa maastoa on paljon, liput on jaettu vähän miten sattuu, ja jokaiselle lipulle pääsee helpolla kiertämään. Niinpä toiminta ei ole niin keskitettyä kuin monessa muussa kentässä, vaan muuttuu helposti hölkäksi lipulta toiselle. Palatsin sisällä taistelu on kyllä todella kiivasta, ja siellä olen kokenut kentän parhaat hetket.
Leviathan on ihan kiva kenttä, vaikka aluksi pidinkin sitä vain säntäilynä Sub Penien välillä. Devil's Perch on hieno kenttä. Korkeuseroilla siitä on saatu hieno kujanjuoksu, joka jättää kuitenkin kivasti valinnanvaraa. Yökentät vain tahtovat olla välillä vähän yksipuolisen näköisiä - vihreää ja pimeyttä - eikä pelin hieno grafiikka pääse oikeuksiinsa.
Lisää olisin kaivannut Devil's Perchin kaltaisia kujanjuoksukenttiä, kuten 16/16 Karkand, joka on periaatteessa L-muotoinen kujanjuoksu. Kaikki kentät ovat nyt vähän turhan avoimia joka suunnasta, mikä aiheuttaa turhaa Flag Runningia. Olihan sitä jo Karkandissa (joo vai, sanovat murjotut ja aseettomat MEC-komentajat!), mutta siinä se oli vähän helpompi pitää kurissa kentän suljetumman rakenteen vuoksi.
Siinä missä on se pieni rasti mistä voi poistaa viestin
joo muttakun mulla sitäkään ei näy "muokkaa viestiä" kohdan ohella, todella outoa, koska ennen ne näkyivät
"EDIT"
nyt sain pois ne viestit, varmaan vain sekoili
tossa warlodrissa on aika mukava, ku jenkeil pelaa, spec ops ja hyppää sielt lentsikast, varjo heti auki, ja c4 kylvää siitä matkalta sinne instujen ekaa basee, ni kyllä tulee tappoja=)
<<123>>
28.11.2005 18:05
#1
EDIT: Galluppini pääsi etusivulle! :o
28.11.2005 18:40
#2
28.11.2005 19:12
#3
28.11.2005 19:43
#4
28.11.2005 19:45
#5
28.11.2005 20:18
#6
Iron gatorkin on todella hyvä, kun pääsee laivan sisälle öynäilemään. Viimeinkin Dice on saanut tehtyä kunnollisia sisäpelikenttiä. Isot siitä.
Ja jos joku sanoo kenttien lagivuudesta: Hei, ostakaa parempaa rautaa. Oma kone pyörittää peliä todella hyvin 1152 * 864 resoluutiolla, kaikki asetukset mediumilla, 6x AA ja distance 100%.
28.11.2005 21:43
#7
Vasta jouluna pääsen "nauttiman" näistä mapeista, kattoo sitten
aivan. Älä ikinä anna vanhempien ostaa peliä joulun aikana. Aina laitetaan joululahjoihin.
29.11.2005 00:06
#8
Rape, tarkoitit varmaan, että kopterilla ei pääse pwnaamaan samalla tavalla kuin esim. Gatorissa, mikä on järkyttävää helireippiä. Mielestäni Ghost Townin kopterit pitävät kivasti katot puhtaina snipereistä, joita muuten olisi joka katolla. Kopterit ovat tärkeä osa sitä, että kenttä pysyy tiiviinä kaupunkikenttänä, eikä ole pelkkää pitkän matkan sniputtelua.
Ajattelin aluksi, että ihastuisin Warlordiin, mutta ehkä syynä on kentän valjut värit tai sitten katujen outo tyhjyys, mutta kenttä ei iske lähellekään niin kuin Karkand... Avointa maastoa on paljon, liput on jaettu vähän miten sattuu, ja jokaiselle lipulle pääsee helpolla kiertämään. Niinpä toiminta ei ole niin keskitettyä kuin monessa muussa kentässä, vaan muuttuu helposti hölkäksi lipulta toiselle. Palatsin sisällä taistelu on kyllä todella kiivasta, ja siellä olen kokenut kentän parhaat hetket.
Leviathan on ihan kiva kenttä, vaikka aluksi pidinkin sitä vain säntäilynä Sub Penien välillä. Devil's Perch on hieno kenttä. Korkeuseroilla siitä on saatu hieno kujanjuoksu, joka jättää kuitenkin kivasti valinnanvaraa. Yökentät vain tahtovat olla välillä vähän yksipuolisen näköisiä - vihreää ja pimeyttä - eikä pelin hieno grafiikka pääse oikeuksiinsa.
Lisää olisin kaivannut Devil's Perchin kaltaisia kujanjuoksukenttiä, kuten 16/16 Karkand, joka on periaatteessa L-muotoinen kujanjuoksu. Kaikki kentät ovat nyt vähän turhan avoimia joka suunnasta, mikä aiheuttaa turhaa Flag Runningia. Olihan sitä jo Karkandissa (joo vai, sanovat murjotut ja aseettomat MEC-komentajat!), mutta siinä se oli vähän helpompi pitää kurissa kentän suljetumman rakenteen vuoksi.
29.11.2005 07:15
#9
29.11.2005 07:46
#10
29.11.2005 10:18
#11
Vasta jouluna pääsen "nauttiman" näistä mapeista, kattoo sitten
Sama homma mullaki, jos sen sitte saa...
29.11.2005 14:23
#12
29.11.2005 15:03
#13
29.11.2005 15:35
#14
29.11.2005 16:37
#15
Siinä missä on se pieni rasti mistä voi poistaa viestin
"EDIT"
nyt sain pois ne viestit, varmaan vain sekoili
29.11.2005 19:42
#16
29.11.2005 19:44
#17
01.12.2005 11:34
#18
Team: -=HM=-
01.12.2005 13:39
#19
..hyppää sielt lentsikast...
Lentsikast?? ei täs mun mielestä lentokoneita oo?? en ainakaa oo nähny
01.12.2005 14:04
#20
<<123>>