Battlefield Heroesin suljettu beta siirtyi viime viikolla tauolle, jonka on määrä kestää vuoden vaihteen yli. Tällä saavutettu ylimääräinen aika on tarkoitus käyttää pelin ja sivuston tekniikan parantamiseen. Kehittämisen kohteita on nyt eritelty hieman tarkemmin, sillä luvassa on aikaisempaa huomattavasti paremmin toimiva leaderboard, virallinen keskustelualue ja jos kaikki sujuu suunnitelmien mukaisesti, on uudistuvilla Heroesin kotisivuilla hyödynnetty 3D:tä, tavalla tai toisella.
3D-grafiikan avulla DICE-tiimin on tarkoitus jälleen noudattaa epävirallista mottoaan "How hard can it be?" ja tutkia uusia keinoja asioiden toteuttamisessa - aivan kuten Heroesin ilmaisuuden tai Bad Companyn tuhoutuvan maaston kanssa tehtiin.
Ovat DICE:n pojat tainneet joskus katsoa Top Gearia..
You don't see much use of 3D on websites, which is a shame. At DICE we like to try and do things that haven't been tried before. Such as free games like Heroes or the mass destruction in Battlefield: Bad Company. An unofficial motto amongst the people here is "How hard can it be?". Well, Jeff has been finding out with an experiment to bring 3D to the Hero creation page on the website. If all goes well, we'll put the test Hero up here for you all to see.
Lähde
3D-grafiikan avulla DICE-tiimin on tarkoitus jälleen noudattaa epävirallista mottoaan "How hard can it be?" ja tutkia uusia keinoja asioiden toteuttamisessa - aivan kuten Heroesin ilmaisuuden tai Bad Companyn tuhoutuvan maaston kanssa tehtiin.
Ovat DICE:n pojat tainneet joskus katsoa Top Gearia..
You don't see much use of 3D on websites, which is a shame. At DICE we like to try and do things that haven't been tried before. Such as free games like Heroes or the mass destruction in Battlefield: Bad Company. An unofficial motto amongst the people here is "How hard can it be?". Well, Jeff has been finding out with an experiment to bring 3D to the Hero creation page on the website. If all goes well, we'll put the test Hero up here for you all to see.
Lähde
MAINOS
MAINOS
1
23.11.2008 15:13
#1
23.11.2008 15:25
#2
23.11.2008 21:10
#3
"James Salt, Senior Producer:
Well, I dont know about you, but for me, slow loading web pages are really irritating. If a page takes more than a few seconds to load, Im already getting bored and thinking of a new site to go to."
jotenkin kuulostaa kootuilta "selityksiltä". tiedän ettei asiat tapahdu hetkessä, mutta loppuvuodeksi beta suljetaan, ja ensi vuonna jatkuu suljettuna betana? voiko joku selittää miten selain ongelma voi viedä enemmän kuin kolme kuukautta? google chromeako he käyttävät? kuulostaa enemminkin serveri kapasiteetilta. Heidän paljon mainostamansa "mainostajat" menettää tällä menolla kiinnostuksensa tämän "pelin" kohdalla.
Dice on valehdellut asioista koko BFHn historian ajan. uskoisin että kyse on enemmänkin siittä että EA irtisanoo 600 työntekijää (IT viikossa oli uutinen). tiedän että Dice on oma yhtiönsä mutta uskoisin että lykkäys johtuu enneminkin siittä.
taitaa käydä koko "projektin" kanssa samallailla kun Google Livelyn kanssa.
Team: [YMFO]
24.11.2008 00:43
#4
24.11.2008 08:00
#5
no tjaa, enpä usko että tässä kummoisista parannuksista on kyse.
"James Salt, Senior Producer:
Well, I dont know about you, but for me, slow loading web pages are really irritating. If a page takes more than a few seconds to load, Im already getting bored and thinking of a new site to go to."
jotenkin kuulostaa kootuilta "selityksiltä". tiedän ettei asiat tapahdu hetkessä, mutta loppuvuodeksi beta suljetaan, ja ensi vuonna jatkuu suljettuna betana? voiko joku selittää miten selain ongelma voi viedä enemmän kuin kolme kuukautta? google chromeako he käyttävät? kuulostaa enemminkin serveri kapasiteetilta. Heidän paljon mainostamansa "mainostajat" menettää tällä menolla kiinnostuksensa tämän "pelin" kohdalla.
Dice on valehdellut asioista koko BFHn historian ajan. uskoisin että kyse on enemmänkin siittä että EA irtisanoo 600 työntekijää (IT viikossa oli uutinen). tiedän että Dice on oma yhtiönsä mutta uskoisin että lykkäys johtuu enneminkin siittä.
taitaa käydä koko "projektin" kanssa samallailla kun Google Livelyn kanssa.
Ensinnäkin Heroesia on työstämässä DICE:llä vain kourallinen väkeä (tilanne ennen Mirror's Edgen julkaisua), muut keskittyy tuleviin projekteihin. Toiseksi sitä koodia Heroesinkin taustalla on varmasti tuhansia ja tuhansia rivejä, ja jos kerran vain yksi (kuten uutisessa mainitaan) tai edes pari henkilöä on siitä vastuussa, ei oo mikään ihme että sen parantelemisessa kestää muutama kuukausi.
Käsittääkseni asioista ei olla valehdeltu missään vaiheessa, mutta niitä on kyllä kaunisteltu täysin normaalisti pelifirmojen tapaan.
EA:n irtisanomiset tuskin koskevat DICE:ä, miksi potkia väkeä menestyvältä puolelta kun töissä on paljon huonompiakin pelejä tuottavaa sakkia.
Team: [-God-]
24.11.2008 10:05
#6
26.11.2008 16:11
#7
Error:Clould not find zone 'c:/program files/activision/Call of duty 4 -modern warfare/done/english/code_post_gfx_mp.ff Jotain tollasta Että oliskos kellään mitää vinkkii???
Team: Cucko
26.11.2008 16:32
#8
Hei Mitä tehdä kun latasin taas pitkästä akaa ton cod 4 niin kun en saa sitä toimimaan se herjaa näin
Error:Clould not find zone 'c:/program files/activision/Call of duty 4 -modern warfare/done/english/code_post_gfx_mp.ff Jotain tollasta Että oliskos kellään mitää vinkkii???
Hieman offtopic?
Team: Croc*
26.11.2008 16:33
#9
Hei Mitä tehdä kun latasin taas pitkästä akaa ton cod 4 niin kun en saa sitä toimimaan se herjaa näin
Error:Clould not find zone 'c:/program files/activision/Call of duty 4 -modern warfare/done/english/code_post_gfx_mp.ff Jotain tollasta Että oliskos kellään mitää vinkkii???
Juuri oikea topickki .Lataus = waretus?? Koita asentaa uudestaan.
27.11.2008 17:16
#10
Ensinnäkin Heroesia on työstämässä DICE:llä vain kourallinen väkeä (tilanne ennen Mirror's Edgen julkaisua), muut keskittyy tuleviin projekteihin. Toiseksi sitä koodia Heroesinkin taustalla on varmasti tuhansia ja tuhansia rivejä, ja jos kerran vain yksi (kuten uutisessa mainitaan) tai edes pari henkilöä on siitä vastuussa, ei oo mikään ihme että sen parantelemisessa kestää muutama kuukausi.
Käsittääkseni asioista ei olla valehdeltu missään vaiheessa, mutta niitä on kyllä kaunisteltu täysin normaalisti pelifirmojen tapaan.
EA:n irtisanomiset tuskin koskevat DICE:ä, miksi potkia väkeä menestyvältä puolelta kun töissä on paljon huonompiakin pelejä tuottavaa sakkia.
se on tietenkin hienoa että joku jaksaa uskoa että Dice on "viaton" ja he eivät valehtele mitään. Dicen PR henkilö Jenny Huldschiner kertoi ruotsalaisen internet alan nettijulkaisusta lykkäyksestä jo noin kolme kuukautta ennen kuin virallinen BFH sivusto päivitti tietonsa.kuten sanoin aikaisemmenin, tiedän että kaikki ei ole yksinkertaista. mutta onko niin että kuluttajat ovat syyllisiä, ei Dice?
ja "EA:n irtisanomiset tuskin koskevat DICE:ä, miksi potkia väkeä menestyvältä puolelta kun töissä on paljon huonompiakin pelejä tuottavaa sakkia" on yksi idioottimaisimpia lausuntoja mitä olen pitkään aikaan kuullut. en halua bannia mutta ei pidä yksinkertaisesti juuttua "fanboy" asemaan.
27.11.2008 20:41
#11
se on tietenkin hienoa että joku jaksaa uskoa että Dice on "viaton" ja he eivät valehtele mitään. Dicen PR henkilö Jenny Huldschiner kertoi ruotsalaisen internet alan nettijulkaisusta lykkäyksestä jo noin kolme kuukautta ennen kuin virallinen BFH sivusto päivitti tietonsa.kuten sanoin aikaisemmenin, tiedän että kaikki ei ole yksinkertaista. mutta onko niin että kuluttajat ovat syyllisiä, ei Dice?
ja "EA:n irtisanomiset tuskin koskevat DICE:ä, miksi potkia väkeä menestyvältä puolelta kun töissä on paljon huonompiakin pelejä tuottavaa sakkia" on yksi idioottimaisimpia lausuntoja mitä olen pitkään aikaan kuullut. en halua bannia mutta ei pidä yksinkertaisesti juuttua "fanboy" asemaan.
Fanboy? Minä? heh :D Vaikka tämmöstä saittia pidetäänkin, ei se sitä tarkoita että pelien tekijät olisi ikoneita.
Mistäpä sitä tietämään, saattaahan nuo irtisanomiset aivan hyvin koskea DICE:n sakkiakin, mutta näin ulkopuolisena se tuntuisi oudolta ratkaisulta lähteä rankalla kädellä muuttamaan jo toimivaa porukkaa.
Onhan se ihan totta, että Heroesia lähettiin kehittämään aivan liian tiukalla aikataululla tekijätiimiin ja työsarkaan nähden, mutta ehkä siihen voi sitä syytä hakea enemmänkin EA:n suunnalta. Yleensä ainakin pelinkehittäjät mielellään tekevät pelinsä valmiiksi rauhassa (kyse enemmänkin taidonnäytteestä ja maineesta kuin rahasta), se on vain se julkaisija joka on siellä niskan takana hönkimässä markkinointiväen laatima aikataulu kädessään (kyse rahasta). :P Tietenkään tilanne ei varmasti ole näin yksinkertainen oikeasti.
27.11.2008 20:53
#12
Onhan se ihan totta, että Heroesia lähettiin kehittämään aivan liian tiukalla aikataululla tekijätiimiin ja työsarkaan nähden, mutta ehkä siihen voi sitä syytä hakea enemmänkin EA:n suunnalta.
mitähän minä sanoin aikasemmin...
uskoisin että tämä peli tulee haudattua ensi vuonna. ainakin "mainostajat" ovat menetäneet kiinostuksensa.
28.11.2008 18:00
#13
kyllä pelaajat on osa syy kaikkeen! ei nuita tarvi ostaa...
maailmassa on varmasti tälllä hetkellä tarpeeksi muitakin vaihtoehtoja!!!
miettikää tätä " 08.03.2005 18:27 "
Battlefield.fi sai ensimmäisenä sivustona Suomessa mahdollisuuden kysyä BF2:n tekijätiimiltä kymmenen kysymystä. Nyt kysymyksiin on vastattu, bugien korjaamisen tiimellyksessä. Vastaajana toimii pelin apulaistuottaja Jamil Dawsari.
7. BF.fi: Jos BF1942:ssa makasi lähellä seinää, saattoivat hahmon jalat näkyä seinän lävitse. Onko tämä ongelma korjattu, jotta piilossa oleva sotilas todellakin on piilossa?
Jamil: Ei vielä, mutta bugien korjaaminen on edelleen kesken.
..... ja kestää ja kestäää......
1