World at Warin 1.2-päivitys on tuloillaan. Sen kehitys on paraikaa menossa, sillä Treyarchilla on lista pelin ongelmista ja pelaajien toivomista muutoksista, joita nyt pyritään toistamaan ja korjailemaan. Päivitys on tarkoitus saada julkaistuksi tämän kuun loppuun tai helmikuun alkuun mennessä.
Ainakin seuraavat kohdat ovat tulossa 1.2-päivityksessä korjatuksi:
1.2 on tarkoitus saada ulos niin pian kuin mahdollista, joten se ei tule korjaamaan kaikkia ongelmia. 1.3-päivitys on tulossa niitä varten ja tullee sisältämään mm. record-ominaisuuden.
Lähde
Ainakin seuraavat kohdat ovat tulossa 1.2-päivityksessä korjatuksi:
- All relevant console hot fixes & TU fixes (mostly MP map fixes).
- HTTP Redirect.
- Dedicated server reconnecting to master server index w/out reboot.
- Fast-XP "Power Servers" exploit.
- Server authentication errors.
- Cg_drawFPS in Multiplayer.
- Cg_fov defaulting back to 65 after death.
- +connect command line argument.
- Preventing altering clan tag colors (used to appear as friendly instead of an enemy).
1.2 on tarkoitus saada ulos niin pian kuin mahdollista, joten se ei tule korjaamaan kaikkia ongelmia. 1.3-päivitys on tulossa niitä varten ja tullee sisältämään mm. record-ominaisuuden.
Lähde
MAINOS
MAINOS
1
Team: [DR]_
17.01.2009 15:39
#1
kunnon floppi tää cod5...
17.01.2009 19:48
#2
just vai sellasta et niit recordeja ei siis saatu vielkään...
kunnon floppi tää cod5...
Älä muuta sano. Kiinnosta enään kyl yhtään tää peli.
17.01.2009 19:54
#3
18.01.2009 00:00
#4
Team: scene
18.01.2009 02:55
#5
18.01.2009 13:54
#6
18.01.2009 18:30
#7
"HTTP Redirect
/record functionality
Server stability
Cg_drawfps
Server Authentication errors
"Power server" exploits
Mod Tools, MP prefabs
Mod Tools, Zombie sounds effects
As with the original post, that is not a comprehensive list. Also, this is NOT a list of fixes slated for Patch 1.2. This is merely a list of what we're working on, some of which may make 1.2, some of which may not."
As well as
"Loss of rank / save game files
Under map glitches (all that have been found so far).
Spawn system logic
Bayonet jumping
“Elevator” glitch
Deployable MG unlimited ammo glitch
Zombie glitching"
THE MAJOR BUGS UNADDRESSED
---------------------------------------------------------------------------------
-"Server authentication failure." when trying to connect to a server after a refresh **Addressed by Treyarch but still a large bug.
-FPS Lag in most SP and Co-Op levels
-Game Speed-Up in SP and Co-Op at random times
-"Cannot connect to Online Service" error at random times even when online.
-"Server disconnected" error after a few seconds after joining a server.
-" has left the game" error random (Getting kicked from server)
-Cannot join Co-Op servers (PC) around 75% of the time
-Invalid password on Co-Op servers clears the Server List
-No error given when not being able to join a Co-Op server (See above)
-Load Errors (Windows XP)
-Black Screen of DEATH On respawn/spawn on SP/Co-Op
-Unhandled Exception errors when starting, exiting, or during the game.
-Messaging glitch in which you can only see Team Chat not All Chat
-BSOD Errors when exiting servers, game, etc.
-"Call of Duty: World at War has stopped working..." Errors on Server Exit, Game Exit
-Major FPS Lag in Co-Op followed by the ABOVE error after server or game exit.
-Co-Op Servers defaulting back to Semper-Fi Co-Op after game end. (Even if the game was on Nazi Zombies or other).
-Random Multiplayer FPS Slowdown (around 4FPS until game restart)
Tälläinen viesti löytynyt cod.com sivuilta. Jos tuo kaikki pitää tosiaan paikkaansa, niin ei ole ihme jos ei ole linux binääreitäkään näkynyt. Mutta kyllä ihmetyttää miten pelinkehittäjä on onnistunut saamaan peliin noin paljon bugeja yms. kun päällisin puolin WaW on vain ww2-grafiikkapaketti CoD4:n. Noh... eiköhän se WaW:n saa kohta haudata, parempi vain kaikkien kannalta.
Team: T.G
18.01.2009 19:40
#8
19.01.2009 09:20
#9
Eniten itseäni on häirinnyt juuri nuo co-op peleihin liittymis bugit. oikeastaan koko pelin paras osa on zombie horde johon toivoisin muutaman uuden mapin...
1