Myöskin World at Warin PC-pelaajat pääsevät piakkoin nauttimaan pelin Der Riese -zombie-kartan antimista. 1.6-versionumerolla varustettu, kolmannen karttapaketin sisältävä päivitys on edennyt jo Activisionin testiryhmän hyväksyttäväksi, minkä jälkeen jäljellä on enää asennusohjelman väsääminen ja päivityksen jakoon laittaminen.
1.6:n muutoslista löytyy ohesta:
Hey PC fans!
Great news - Patch 1.6 (w/ Map Pack 3) is finished & now in test over at Activision! Barring any problems popping up, it should be released in accordance with the PC Patching Process sticky atop this forum =).
Below is a list of what is included in the patch:
Additionally, we do expect a concurrent release of the Mod Tools 1.4 package, Linux dedicated 1.6 bins, and the Steam 1.6 day-of-date with this patch. More details on those will be made available once they get cleared through testing.
So touch up on those Zombies skills; Der Riese is on its way!
Regards,
-JD
Lähde
1.6:n muutoslista löytyy ohesta:
Hey PC fans!
Great news - Patch 1.6 (w/ Map Pack 3) is finished & now in test over at Activision! Barring any problems popping up, it should be released in accordance with the PC Patching Process sticky atop this forum =).
Below is a list of what is included in the patch:
- 3 new Multiplayer maps: Battery (mp_drum), Breach (mp_bgate), Revolution (mp_vodka)!
- New Nazi Zombie map: Der Riese (nazi_zombie_factory), an all-new Zombie map set in a secret Nazi research facility featuring the Pack A Punch Machine, Teleporters, and many more undead hordes!
- Exploits pertaining to Demo playback.
- Favorites list now ignores filter settings.
- Fixed S&D round counting error when roundlimit is reached.
- New feature: in-game Add to Favorites.
- Friends list: green online indicator.
- Starting the game in Safe Mode will no longer toggle the “Soften Smoke Edges” graphic option.
- Fixed various crashes.
- Mods: Client will no longer join a modded Co-op server via Game Invite unless they have that mod loaded.
- Mods: Client running a mod will be asked to unload the mod if they attempt to join an unmodded server.
- Mods: All singleplayer levels can now be run with a mod loaded.
Additionally, we do expect a concurrent release of the Mod Tools 1.4 package, Linux dedicated 1.6 bins, and the Steam 1.6 day-of-date with this patch. More details on those will be made available once they get cleared through testing.
So touch up on those Zombies skills; Der Riese is on its way!
Regards,
-JD
Lähde
MAINOS
MAINOS
1
29.08.2009 14:08
#1
Uskokaa jo ei näitä zombi-mappeja pelata PC:llä jostain ihmeen syystä.
Team: [PG]
29.08.2009 14:40
#2
Psyykkisesti vaan rankkaa kun ei sitä voi päästä läpi :) Helppais vanne pään ympärillä jos vois L4D tyyliin pelastua edes jotenkin.
Mutta kuten laulussakin sanotaan ei elämästä selviä hengissä..
29.08.2009 22:18
#3
Team: [PG]
30.08.2009 00:03
#4
Koko co-op pelimuodon idea on oikeastaan lanipeliä varten kehitelty. Onhan tää zombiepelimuoto siksi juuri upotettu singleplay osastoon pelissäkin. koita vaan etsiä pari kamua joiden kanssa voitte cooppailla, ja ehdoton edellytys on myös olla ääniyhteydessä samaan aikaan. TS tai Ventti FTW!
30.08.2009 14:51
#5
01.09.2009 16:40
#6
08.09.2009 10:47
#7
Hyvä tuuri sulla että on noin monta kaveria ketkä on kiinnostunu samasta pelistä. Omassa kaveripiirissä ei oo ketään kellä olis WaW. Yhdellä on CoD4 ja sekin on nyt intissä. L4D sentään tulee pelattua välillä kaverin ja sen kaverien kanssa.
Heh, Ladexhan se taas täällä väittää eittei ole PC-pelaajia.
Tee palomuuriisi tarvittavat muutokset eli avaa portit
28960 TCP
28960 UDP
3074 UDP
Varmista myös, että Windows-palomuuri sallii liikennöinnin COD exelle.
Valitse pelistä "Cooperative" ja "Host online". Odottele hetki, niin game lobby on täynnä innokkaita pelaajia.
13.09.2009 14:24
#8
Pelaisinhan määkin jos olis muitakin ihmisiä ketkä pelais. Mutta kun ei. 10 serveriä missä noita on ja niistä 7 on salasanalla ja loput 3 tyhjiä tai täynnä.
No hostaa ite! Modeemissa pitää olla suojaamaton portti, tai mene moodemin hallintaan ja laita joku porteista suojaamattomaksi eli ilman palomuuria (ostettaessa modeemia kannattaa kysyä suojaamattomuuden mahdollisuutta).
Tiedän kuitenkin kuinka turhauttavaa on pelata huonoilla kokoonpanoilla todella monta kertaa peräkkäin. Yleensä into loppuu tavoite-tasoon. Kun se on saavutettu, vähään aikaan ei itsekään tule käytyä. Tavoitetta voi kuitenkin aina nostaa, niin saa haastetta lisää! Tavoitteena on vähintään lvl 20, ja jos 4 pelaajan tiimi kuolee jo lvl 14 on turhautuminen taattu. Muistakaa, että zombie-mätössä menestyminen riippuu aseista, suunnitelmasta ja ennenkaikkea kommunikoinnista. Jälkimmäiseen ratkaisun löysin 20 e headsetistä . Suosittelen lämpimästi suunnitelman kertomisesta koko tiimille ennen pelin alkua. Vastaväitteet hoidetaan käskyllä /onlykick
Olen hyvän 4 pelaajan tiimin kanssa päässyt Shi No Numassa lvl 16:sta saakka. Kaikilla oli huono tuuri aseiden kanssa. Paras tiimipeluuni kyseisessä kentässä oli 3 pelaajan tiimillä. Sooloilimme lvl 17 koirilla, minä pyörin mm. Doctors Quartersissa ja pakenin Ziplinellä. Kaikilla oli asiaankuuluva Raygun ja kaikki "perksit", ja MG42, paitsi yhdellä kolmesta sai tappoja WunderWaffella. Yksi pelaajista juoksi ympyrää Comm Roomin edustalla olevalla suolla, toinen nitisti perässäjuoksevan zombiejonon
Wunderwaffella. Minä taas hyppelin väistäen zombeita ja suojaen Raygunilla kavereitani. Kaikilla oli mikki, ja pelikokemusta Shi No Numa -mapista.
Älkää siis valittako, ettei hyviä servereitä löydy tai pelkkää porukkaa huonoilla kokoonpanoilla. Suosittelen hyvää tiimipeluuta etsiville klo 18.00- 22.00
Jenkkien ja saksalaisten kanssa pelaan useimmin, joskus joku ruotsalainen tai suomalainen mahtuu mukaan.
Käyttäkää noita ohjeita, niin kyllä se PC:llä Zombien räiskintä alkaa maistua.
1