Kauan odotettu päivitys suositulle CS:S:n pohjalta koodatulle CS 1.6 -modille on vihdoin saapunut! Kyseinen päivitys korjaa ison määrän tunnettuja bugeja, jotka ovat vaivanneet jo pitkään modin koodaajia ja pelaajia. 1.04 tulee myös lisäämään/muuttamaan mm. pommin sijainnin näkyviin kartalle, pommin/aseiden fysiikoita ja uuden pommin asennuksen/purkamisen edistyspalkin. Kaikki muutokset ovat nähtävissä täällä.
Niille, joille kyseinen modi on tuntematon: CSPromod on siis projekti, jonka päämääränä on luoda modifikaatio CS:S:n pohjalta, joka yhdistäisi sen grafiikan ja pelimoottorin CS 1.6:n pelattavuuden kanssa. Monet modia kokeilleet ovatkin sitä mieltä, että tässä on onnistuttu. Alta löydätte kuvan pelinäkymästä. Kertokaa mielipiteenne päivityksestä/modista kommentoimalla.
Lataa CS Promod Beta v1.04
Lähde
Niille, joille kyseinen modi on tuntematon: CSPromod on siis projekti, jonka päämääränä on luoda modifikaatio CS:S:n pohjalta, joka yhdistäisi sen grafiikan ja pelimoottorin CS 1.6:n pelattavuuden kanssa. Monet modia kokeilleet ovatkin sitä mieltä, että tässä on onnistuttu. Alta löydätte kuvan pelinäkymästä. Kertokaa mielipiteenne päivityksestä/modista kommentoimalla.
Lataa CS Promod Beta v1.04
Lähde
MAINOS
MAINOS
1
01.02.2010 22:08
#1
01.02.2010 22:37
#2
- olisivat laittaneet aseet ns oikean tehoisiksi, mitä lie nyt sitten tekivätkään,
mutta että kenttien pitää 1.6 ?, oisivat nyt saman tien menneet vaikka 0.6 betaan, niin minäkin olisin ollut tyytyväinen.
eli toimisi jos olisi css pohja kaikkineen päivineen, mutta "pro tasolle tweakattuna" mitään skinejä tai textuureja tai fontteja ei olisi tarvinnut mennä muuttamaan, esimerkiksi Day of defeat source pro mod vai mikähän se oli, mutta pointti on että siinä olivat vain muuttaneet aseet "oikean tehoisiksi" ja vaikeuttaneet peliä, poistamalla kaikki iconit mitä normaalisti sai. ja hyvä modi oli, mutta kun se oli niin realistinen, niin porukka ei osannut ja suosio ei ottanut tuulta siiven alle....
01.02.2010 23:21
#3
02.02.2010 00:05
#4
ihan sukka hiki maistui kun tätä modia kokeili...
- olisivat laittaneet aseet ns oikean tehoisiksi, mitä lie nyt sitten tekivätkään,
mutta että kenttien pitää 1.6 ?, oisivat nyt saman tien menneet vaikka 0.6 betaan, niin minäkin olisin ollut tyytyväinen.
eli toimisi jos olisi css pohja kaikkineen päivineen, mutta "pro tasolle tweakattuna" mitään skinejä tai textuureja tai fontteja ei olisi tarvinnut mennä muuttamaan, esimerkiksi Day of defeat source pro mod vai mikähän se oli, mutta pointti on että siinä olivat vain muuttaneet aseet "oikean tehoisiksi" ja vaikeuttaneet peliä, poistamalla kaikki iconit mitä normaalisti sai. ja hyvä modi oli, mutta kun se oli niin realistinen, niin porukka ei osannut ja suosio ei ottanut tuulta siiven alle....
Mitä?
02.02.2010 07:24
#5
02.02.2010 10:18
#6
En enään muista ku cs:än lopettanut, niin oliko tämä promod sallittu matseissa?
Tää on iha eri kun 1.6. Tää on source moottoril mut muokattu näyttämään 1.6 ja olis pelattavuus kuin 1.6 ja graffat kun sources.
02.02.2010 14:45
#7
02.02.2010 15:25
#8
02.02.2010 15:37
#9
02.02.2010 17:50
#10
En enään muista ku cs:än lopettanut, niin oliko tämä promod sallittu matseissa?
Tää on iha eri kun 1.6. Tää on source moottoril mut muokattu näyttämään 1.6 ja olis pelattavuus kuin 1.6 ja graffat kun sources.
Aivan. yritin kovasti tätä kirjoittaa tuolla ylempänä ja antaen esimerkkiä, ilmeisesti en osaa enää kirjoitta :D
02.02.2010 17:51
#11
ihan sukka hiki maistui kun tätä modia kokeili...
- olisivat laittaneet aseet ns oikean tehoisiksi, mitä lie nyt sitten tekivätkään,
mutta että kenttien pitää 1.6 ?, oisivat nyt saman tien menneet vaikka 0.6 betaan, niin minäkin olisin ollut tyytyväinen.
eli toimisi jos olisi css pohja kaikkineen päivineen, mutta "pro tasolle tweakattuna" mitään skinejä tai textuureja tai fontteja ei olisi tarvinnut mennä muuttamaan, esimerkiksi Day of defeat source pro mod vai mikähän se oli, mutta pointti on että siinä olivat vain muuttaneet aseet "oikean tehoisiksi" ja vaikeuttaneet peliä, poistamalla kaikki iconit mitä normaalisti sai. ja hyvä modi oli, mutta kun se oli niin realistinen, niin porukka ei osannut ja suosio ei ottanut tuulta siiven alle....
Mitä?
voi anteeksi, en osaa kirjoittaa selvemmin, kokeile modia itse ja kirjoita siitä 150 sanainen kirjotelma tunteella ja vihan kourissa, ettei muiden tarvitsisi samaan p*skaan kaatua
02.02.2010 19:29
#12
Team: LoP.
02.02.2010 22:45
#13
Tarkoitus kehittäjillä on, että kun uusia grafiikkamoottoreita tulee tulevaisuudessa niin peli voidaan helposti portata niille, pelattavuuden ja pelimekaniikan muuttumatta.
Kannattaa lukaista Cadredin artikkeli, jossa CSP:n kehittäjältä kysyttiin Cadredin yhteisön esittämiä kysymyksiä, niistä selviää aika hyvin mistä hommassa on kysymys.
http://www.cadred.org/News/Article/91407/
Ensimmäinen kova CSS-tiimikin on siirtymässä CSP:n pariin:
http://www.cadred.org/News/Article/91674/
04.02.2010 22:25
#14
1