Vaikka peli on jo painossa, ei kehittäjien työ silti lopu. DICE:llä ollaan viime päivinä jatkettu Battlefield: Bad Company 2:n hiomista: sisäisissä testeissä on saadun palautteen ansiosta kokeiltu korkeampaa vahinkomallia, jossa kaikki aseet tekevät hieman enemmän vahinkoa. Muutos on osoittautumassa hyväksi ja mikäli jatkotestit sujuvat suunnitellusti, ajetaan päivitys samantien läpi julkaisua varten.
* Päivitys: Muutos koskee tarkkuuskivääriä lukuun ottamatta kaikkia aseita kehoon ammuttaessa, osuma on nyt 25% tehokkaampia.
Lähde
Demize99 Tested a slightly higher damage model in an internal MP
test yesterday. Worked out nicely A couple more tests and it will go live for retail
test yesterday. Worked out nicely A couple more tests and it will go live for retail
* Päivitys: Muutos koskee tarkkuuskivääriä lukuun ottamatta kaikkia aseita kehoon ammuttaessa, osuma on nyt 25% tehokkaampia.
Demize99 So the test was to increase AR SMG LMG Pistol and
SemiAuto rifles/slugs by 25% vs the torso. Splash vehicles and snipe dmg stay the same.
SemiAuto rifles/slugs by 25% vs the torso. Splash vehicles and snipe dmg stay the same.
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<123>>
23.02.2010 13:47
#1
23.02.2010 13:51
#2
23.02.2010 14:02
#3
Team: Tohvelit
23.02.2010 14:02
#4
23.02.2010 14:07
#5
Jos snipa alkaa tappamaan yhellä kudilla, en kyllä astu publalle kertaakaan...
Aivan! Saisivat jättää nää puskakytät muutenkin pelistä pois. Niistä mitään muuta ole, kuin haitaksi.
Team: =G36F=
23.02.2010 14:11
#6
Jos snipa alkaa tappamaan yhellä kudilla, en kyllä astu publalle kertaakaan...
Aivan! Saisivat jättää nää puskakytät muutenkin pelistä pois. Niistä mitään muuta ole, kuin haitaksi.
Juuri näin! itseänikin ärsyttää suunnattomasti nuo prkl campperit, katsoo vaikka betan joillain servuilla niin puolet pelaajista kykkii siellä kalliolla tai jossain muualla :(
23.02.2010 14:16
#7
23.02.2010 14:46
#8
Jos snipa alkaa tappamaan yhellä kudilla, en kyllä astu publalle kertaakaan...
Aivan! Saisivat jättää nää puskakytät muutenkin pelistä pois. Niistä mitään muuta ole, kuin haitaksi.
Juuri näin! itseänikin ärsyttää suunnattomasti nuo prkl campperit, katsoo vaikka betan joillain servuilla niin puolet pelaajista kykkii siellä kalliolla tai jossain muualla :(
Team: Tohvelit
23.02.2010 14:47
#9
Ette oo koskaan ajatellu sitä, mitä eroa on pelata snipalla jos kuolee kahesta tai yhestä kudista? No, jos vastustaja kuolee snipalla kahesta, niin miks helvetissä menisin keskelle mappia tai lähelle vihkuja koska en saisi heitä tapettua? Mutta jos vihku kuolee snipasta yhestä kudista, niin menisin keskelle mappia ilomielin, koska luotan taitoihini ja olen lähes varma, että olen nopeampi kun toinen pelaaja ak:lla esimerkiski. Ehkä joskus mapit on myös sellasia, että se houkuttaa enemmän camppimään snipalla, mutta tuo yhen ja kahen kudin tappo systeemi on se suurin syy camppiin.
Ootko koskaan pelannu codia? Ja sinuna en kyllä välttämättä lähtis luottamaan taitoihisi.
23.02.2010 14:51
#10
Itse useimmiten engineerinä tai assaulttina pelaavana pysyn vain liikkeessä ja yritän harjoittaa ennalta arvattomia liikkeitä jos pitää aukion ylitte juosta jotta nämä tarkkuusampujat eivät sitte osaisi ottaa ennakkoa oikein.
Tosin mistään jalka/polvi osumista ei saisi kuitenkaan yhestä osumasta kuolla.
Sanoisin että kiikarikiväärien teho on oikein sopevasti kohdillaan jos tappaa yhdestä osuessaan ylävartaloon tai päähän.
Nämä kiikarikivääreistä valittajat ovat sitten vissiin näitä henkilöitä jotka itsepäisesti siinä samalla aidalla kyttää ampumassa sarrrrjjjaaa ja itkee ku se sniper sitten poimii.
Myös: Vihollis sniput eivät saa olla rauhassa jo omat sniput on myös aktiivisia.
Team: Tohvelit
23.02.2010 14:53
#11
Nämä kiikarikivääreistä valittajat ovat sitten vissiin näitä henkilöitä jotka itsepäisesti siinä samalla aidalla kyttää ampumassa sarrrrjjjaaa ja itkee ku se sniper sitten poimii.
Tai sit me ollaan niitä jotka aikoo tehä muutkaki ku istua publalla, kerätä rankkeja, scopensa uusia tähtäimiä ja kivoja värejä?
23.02.2010 14:57
#12
23.02.2010 14:58
#13
Ootko koskaan pelannu codia?
Team: Tohvelit
23.02.2010 15:02
#14
Ootko koskaan pelannu codia?
Sanotaanko että tiiän mutuaman hyvänkin codipelaajan, jotka tykkää tästä pelistä ihan tälläsenä.. JA en tiennykkää että jokanen codi pelaaja vetää snipulla.
23.02.2010 15:11
#15
Nämä kiikarikivääreistä valittajat ovat sitten vissiin näitä henkilöitä jotka itsepäisesti siinä samalla aidalla kyttää ampumassa sarrrrjjjaaa ja itkee ku se sniper sitten poimii.
Tai sit me ollaan niitä jotka aikoo tehä muutkaki ku istua publalla, kerätä rankkeja, scopensa uusia tähtäimiä ja kivoja värejä?
jos kaikki vihut istuu vaan niin eikös siitä tule aika helppo voitto?
23.02.2010 15:16
#16
Ette oo koskaan ajatellu sitä, mitä eroa on pelata snipalla jos kuolee kahesta tai yhestä kudista? No, jos vastustaja kuolee snipalla kahesta, niin miks helvetissä menisin keskelle mappia tai lähelle vihkuja koska en saisi heitä tapettua? Mutta jos vihku kuolee snipasta yhestä kudista, niin menisin keskelle mappia ilomielin, koska luotan taitoihini ja olen lähes varma, että olen nopeampi kun toinen pelaaja ak:lla esimerkiski. Ehkä joskus mapit on myös sellasia, että se houkuttaa enemmän camppimään snipalla, mutta tuo yhen ja kahen kudin tappo systeemi on se suurin syy camppiin.
Ootko koskaan pelannu codia? Ja sinuna en kyllä välttämättä lähtis luottamaan taitoihisi.
Ensimmäiseksi en paljon viittis lähtee huutelemaan Undulle että onko pelannu CoD:a. Voin vastata Undun puolesta että on, ja paljon. Ja on taitava pelaaja missä tahansa ympäristössä (modissa).
Toiseksi, itseäni ei häiritse se että sniputtaessa ei välttämättä tapa ekalla. Ja olen todennut jo betaa ja demoa pelatessa, että aseet on hyvässä balanssissa jo nyt. Ehkä nämä kevyet konekiväärit ovat pikkuisen alakanttiin viritettyjä, mutta muut (rynkyt, konepistoolit, tarkkuuskiväärit) ovat aivan niin kuin pitääkin omasta mielestäni.
Team: Tohvelit
23.02.2010 15:22
#17
Ensimmäiseksi en paljon viittis lähtee huutelemaan Undulle että onko pelannu CoD:a. Voin vastata Undun puolesta että on, ja paljon. Ja on taitava pelaaja missä tahansa ympäristössä (modissa).
Sori ei voi tietää, mutta jos kaveri puhuu kuin Mavo_sniper nii ei parane ihmetellä miks joku voi luulla sitä vähemmän taitavaksi.
23.02.2010 15:32
#18
Pulttilukkosnipulla tarvittaisiin vain yksi kuti tappamiseen torsoon & päähän osuttaessa. Sitten muualle sen kaksi (ehkä kolmekin jos liikavarpaaseen ammutaan?)
Sitten semi-autosnipuilla / sen kaltaisilla saisi sen 3-5 kutia paukuttaa, jos ei päähän ammu.
Rynkyillä sun muilla pitäisi tappamiseen riittää pari 3-4 kudin sarjaa kauas torsoon ammuttaessa, lähelle tietenkin vähemmän. Päästä pitäisi kilahtaa viimeistään parista-kolmesta kudista kauaskin ammuttaessa. Lähitaistelussa joillakin aseilla yhdenkin pitäisi riittää.
Lisäksi joillakin servuilla on huhujen mukaan jo "hc-modi", eli tappaa vähemmästä.
[Ja ei, minulla ei ole bfbc2 betaa, tovin sain kokeilla peliä, kiitokset siitä kenelle se kuuluukin :)]
Ja kiva lisä olisi kanssa jonkinmoiset rajoitukset classeihin (bf1942 tyyliin), jotka servun adminit saisivat säädettyä kohdilleen. Ei olisi enää valitusta kymmenestä sniperista kalliolla, ja ei jatkossa siitä että ne vielä tappavat helpommin.
IMO.
23.02.2010 15:35
#19
Ratkaisuna oli vaihtaa nakutin haulikkoon ja kyllä alkoi porukkaa putoilla.
PS. Snipa ei välttämättä tarvi enempää lämää, mutta ei se kyllä mitään haittaisikaan, ellei mennä siihen että nämä puoliautomaattinakuttimet tappais yhdestä laakista.
23.02.2010 15:39
#20
Ootko koskaan pelannu codia?
Mistä lähtien codissa on yks rynkyn kuti tappanu yhdestä?
<<123>>