
Pelimuodoista yllätyksettömiä ovat Battlefield: Bad Company 2:sta tutut Conquest- ja Rush-pelimuodot. Uutena lisänä Battlefield 3 tulee tarjoamaan Team Deathmatch -pelimuodon. Blogi sisältää myös pienen maistiaisen, Multiplayer action -videon, joka näyttää tältä:
Mukana esittelyssä on myös tämän vuoden E3:lla esitelty Rush-kartta nimeltään Operation Métro. Kartan tarkan yleiskuvan näet ohesta.

Asiasta tarkemmin kiinnostuneiden kannattaa lukea koko blogiposti, joka löytyy täältä. Myös video ja kuvat löytyvät samasta osoitteesta.
MAINOS
MAINOS
<<12>>
30.06.2011 20:50
#1
Ja tuo operation metron kartta on parempi olla rush-versio, ettei tuollaista tule näkemään conquestissa.
EDIT: Oho olimpa tyhmä kun en lukenu kuva-tekstii.
30.06.2011 21:23
#2
Team: Paranoia
30.06.2011 22:25
#3
Ompas hyökkääjien vika spawni lähellä objectivea.
Niinhän se näyttää, mutta onko sittenkään?
Lainattu blogista: "For a sense of scale, each of the different areas in Operation Métro would be large enough to house a very good Team Deathmatch experience."
Tuossa kuvassa kyllä näyttää siltä, että alue 4 on kooltaan vain 25x80m, joten jos Team Deathmathcit on suunnattu sen kokosille alueille, niin onnea vaan :D Toivottavasti ne kuitenkin vetävät suurimman osan (en sano tähän väliin "jonneista") ei-objekteja-pelaavista apinoista puoleensa, jotka haluavat sotia postikortin kokoisella alueella sinkojen ja kranaatinheittimien kanssa. Näin isompiin karttoihin jäisi enemmän tilaa pelata kunnolla, eikä kiroilla kuolevansa koko ajan basestaan ampuviin snipereihin.
30.06.2011 22:32
#4
Ompas hyökkääjien vika spawni lähellä objectivea.
Niinhän se näyttää, mutta onko sittenkään?
Lainattu blogista: "For a sense of scale, each of the different areas in Operation Métro would be large enough to house a very good Team Deathmatch experience."
Tuossa kuvassa kyllä näyttää siltä, että alue 4 on kooltaan vain 25x80m, joten jos Team Deathmathcit on suunnattu sen kokosille alueille, niin onnea vaan :D Toivottavasti ne kuitenkin vetävät suurimman osan (en sano tähän väliin "jonneista") ei-objekteja-pelaavista apinoista puoleensa, jotka haluavat sotia postikortin kokoisella alueella sinkojen ja kranaatinheittimien kanssa. Näin isompiin karttoihin jäisi enemmän tilaa pelata kunnolla, eikä kiroilla kuolevansa koko ajan basestaan ampuviin snipereihin.
Nuo "apinat" saisivat jäädä pelaamaan codia.
Ja kyllähän tuo kartta näyttää pieneltä kun katsoo area ykkösen puita.
30.06.2011 23:39
#5
30.06.2011 23:58
#6
01.07.2011 00:30
#7
01.07.2011 00:57
#8
01.07.2011 01:44
#9
01.07.2011 01:58
#10
trailerista minulle tuli ekana mieleen codi kopio, mutta eiköhän tuo ole rush modessa ihan hyvän kokoinen..? Toiseksi kuvaaa kun tarkastelin niin eikö conquest modes voisin ihan hyvin olla tuo koko kuvan alue, eli ei pelkästää rushmoden merkattua aluetta? Paha mennä sanoo, minun puolestani BF3 voisi olla lähes täysin kopio BF2, tuhoutuvalla ympäristöllä, paremmilla grafiikoil ja hitboxeil. Mutta siitä ei ole epäillystäkään että kumpi minun peli hyllylle tulee.. MW3 vai BF3 ^^
Minun hyllyyn tulee molemmat. =)
01.07.2011 09:24
#11
01.07.2011 11:49
#12
01.07.2011 12:34
#13
Team: |CPPP|
01.07.2011 12:34
#14
Ja kyllähän tuo kartta näyttää pieneltä kun katsoo area ykkösen puita.
Ja helvetin isot puut jos vertaa vaikka area 2:n taloihin... :D
Mut toi vertaaminen CoDiin alkaa pikkuhiljaa mennä jo yli... CoDit ovat, jalkaväkipainotteiseen, lähitaisteluun pohjautuvia pelejä, jollaisista monet (mm. kilpa-) pelaajat pitävät. Jos BF3 pystyy tarjoamaan sitä, ja lisäksi joidenkin "bf-fanien" rakastamia isoja karttoja, niin eikö se ole vain ja ainoastaan hyvä asia? Miks ette vertaa samantien vaikka fps pelien kuninkaaseen, CS:ään, jossa myös on kokemukseni mukaan melko pienet mapit..?
01.07.2011 13:11
#15
Minkälainen healtti-systeemi tulee olemaan BF3:ssa? hilloa silmille vai terveyspalkki?
Näkyy tuossa traikussa kun joku puukottaa pelaajaa, eli HILLOA.
01.07.2011 13:19
#16
Ja kyllähän tuo kartta näyttää pieneltä kun katsoo area ykkösen puita.
Ja helvetin isot puut jos vertaa vaikka area 2:n taloihin... :D
Kattoo tarkkaan tota karttaa niin huomaa että eri alueet on eri zoomin tasolla.
Minkälainen healtti-systeemi tulee olemaan BF3:ssa? hilloa silmille vai terveyspalkki?
Trailereita tullu pelistä jo useempi ja kysyt vielä tätä?
01.07.2011 13:25
#17
Mut toi vertaaminen CoDiin alkaa pikkuhiljaa mennä jo yli... CoDit ovat, jalkaväkipainotteiseen, lähitaisteluun pohjautuvia pelejä, jollaisista monet (mm. kilpa-) pelaajat pitävät. Jos BF3 pystyy tarjoamaan sitä, ja lisäksi joidenkin "bf-fanien" rakastamia isoja karttoja, niin eikö se ole vain ja ainoastaan hyvä asia? Miks ette vertaa samantien vaikka fps pelien kuninkaaseen, CS:ään, jossa myös on kokemukseni mukaan melko pienet mapit..?
Sehän se onkin kun kukaan ei uskalla/pysty vertaamaan esim jotain BF tai CoD CS:ään koske tuloshan on nyt yksin kertaisesti se että sitä ei voi voittaa.
Kun taa BF pystyy haastamaan CoDin.
01.07.2011 15:11
#18
01.07.2011 15:27
#19
Edit, katsoin parempilaatusena niin siellä lukeekin 100% mutta samase, kun ajavat tankilla niin siihen päälle tulee toinen 100% joka on varmasti ajoneuvon hp:t. Katsokaapas vaikka kohtaa 0:16 siinä mies pelaa medickillä ja hp regeneroituu melko nopeaa, joten seisoo varmaan medipacin päällä. Toinen hieno asia minkä näkee on, että spotatut vihut näkyy vaan kartassa, eikä 3d mapissa kolmioina.
01.07.2011 16:49
#20
Siellähän se näyttäis alakulmassa lukevan 100hp, katsokaapas vaikka moraus kohtaa kun se napsahtaa nollaan sieltä sadasta.
Edit, katsoin parempilaatusena niin siellä lukeekin 100% mutta samase, kun ajavat tankilla niin siihen päälle tulee toinen 100% joka on varmasti ajoneuvon hp:t. Katsokaapas vaikka kohtaa 0:16 siinä mies pelaa medickillä ja hp regeneroituu melko nopeaa, joten seisoo varmaan medipacin päällä. Toinen hieno asia minkä näkee on, että spotatut vihut näkyy vaan kartassa, eikä 3d mapissa kolmioina.
Mutta onko mitään muita vaitoehtoja mitä se prosenttiluku siellä meinaa?
<<12>>