Ennen Battlefield 3:n julkaisua oli kovasti puhetta siitä, miten peliä varten on kaavailtu säännöllistä laajennusohjelmaa, joka kattaisi yhteensä 21 osaa. Ladattavaa lisäsisältöä on jo saatukin Back to Karkand -karttapaketin sekä Physical Warfare Packin muodossa.
Kolmannen lisärin osalta suunnitelmat valkenivat EA:n neljännesvuosipalaverissa sen verran, että paljastus on luvassa ensi viikolla. EA onkin jo kutsunut lehdistöä New Yorkissa pidettävään tapahtumaan.
Huhut kertovat, että tapahtuman sijainti ei olisi vahinko, vaan lisäosan teemana olisi juurikin USA. Hieman BF2:n Armored Fury -paketin tapaan sota jatkuisi Miamissa, New Yorkissa, New Jerseyssa ja San Fransiscossa.
Lähde
Kolmannen lisärin osalta suunnitelmat valkenivat EA:n neljännesvuosipalaverissa sen verran, että paljastus on luvassa ensi viikolla. EA onkin jo kutsunut lehdistöä New Yorkissa pidettävään tapahtumaan.
Huhut kertovat, että tapahtuman sijainti ei olisi vahinko, vaan lisäosan teemana olisi juurikin USA. Hieman BF2:n Armored Fury -paketin tapaan sota jatkuisi Miamissa, New Yorkissa, New Jerseyssa ja San Fransiscossa.
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<12>>
03.02.2012 23:06
#21
Muuten ero johtuu lähinnä piirtoetäisyydestä ja nopeatempoisesta pelistä. Voi juosta loputtomasti ja ampua tarkemmin.
04.02.2012 00:09
#22
Hirveetä rahastusta tiedossa.
Sen verran laadukas oli toi karkkipaketti että ilomielin maksan tästäkin.
Jep helvetin laadukas kun on optimoitu niin perseelleen, että peli tajuaa jo sammuttaa itsensä. Lisäksi ei unohdeta hienoa originia joka loggaa ulos kesken pelin ja jäädyttää koneen siihen paikkaan + kartat nussittu väärillä lippu pisteillä + uusilla omituisilla rakennuksilla jotka vain epätasapainottivat kyseistä karttaa kuten gulffissa se helvetin iso kerrostalo jonne kaikki menivät istumaan. Lisämausteena ultimaalisen paskat pelaajat.
Kyllä tämä call of battlefield 3 oli semmonen paukku, että uskottavuus diceen meni kokoNAAN. ( Ei voi tehdä omia squadeja, ei ole komentajaa, ei ole alkuperäisiä classeja = ei tiimityötä )
04.02.2012 11:14
#23
Team: -dfn-
04.02.2012 16:43
#24
Jep helvetin laadukas kun on optimoitu niin perseelleen, että peli tajuaa jo sammuttaa itsensä. Lisäksi ei unohdeta hienoa originia joka loggaa ulos kesken pelin ja jäädyttää koneen siihen paikkaan + kartat nussittu väärillä lippu pisteillä + uusilla omituisilla rakennuksilla jotka vain epätasapainottivat kyseistä karttaa kuten gulffissa se helvetin iso kerrostalo jonne kaikki menivät istumaan. Lisämausteena ultimaalisen paskat pelaajat.
Kyllä tämä call of battlefield 3 oli semmonen paukku, että uskottavuus diceen meni kokoNAAN. ( Ei voi tehdä omia squadeja, ei ole komentajaa, ei ole alkuperäisiä classeja = ei tiimityötä )
Paitti että peli on hemmetin hyvin optimoitu ja näyttää keskitasoisellakin koneella todella hyvältä. Tiimityötä löytyy kun kerää kaverit voippiin ja menee hyvälle servulle samaan tiimiin eikä classeissakaan ole mitään vikaa.
Mutta jos peli on sun mielestä niin paska, että siitä pitää oikein tänne tulla parkumaan, niin kannattanee vaan vaihtaa peliä.
04.02.2012 21:11
#25
Jep helvetin laadukas kun on optimoitu niin perseelleen, että peli tajuaa jo sammuttaa itsensä. Lisäksi ei unohdeta hienoa originia joka loggaa ulos kesken pelin ja jäädyttää koneen siihen paikkaan + kartat nussittu väärillä lippu pisteillä + uusilla omituisilla rakennuksilla jotka vain epätasapainottivat kyseistä karttaa kuten gulffissa se helvetin iso kerrostalo jonne kaikki menivät istumaan. Lisämausteena ultimaalisen paskat pelaajat.
Kyllä tämä call of battlefield 3 oli semmonen paukku, että uskottavuus diceen meni kokoNAAN. ( Ei voi tehdä omia squadeja, ei ole komentajaa, ei ole alkuperäisiä classeja = ei tiimityötä )
Paitti että peli on hemmetin hyvin optimoitu ja näyttää keskitasoisellakin koneella todella hyvältä. Tiimityötä löytyy kun kerää kaverit voippiin ja menee hyvälle servulle samaan tiimiin eikä classeissakaan ole mitään vikaa.
Mutta jos peli on sun mielestä niin paska, että siitä pitää oikein tänne tulla parkumaan, niin kannattanee vaan vaihtaa peliä.
Noista asioista voi olla montaa mieltä. Kun pelasin aikoinani Bf2 niin siinä saattoi ihan random porukallakin olla hyvää tiimityötä mutta Bf3:ssa tiimityötä hakevien on pakko pelata kaverieden kanssa muuten squad leviää kuin hujasen paska ympäri mappia.
Sitten taas hyviä servereitä ei ole omalle kohdalle vielä sattunut, kaikki juoksee kuin päättömät kanat ja metsästävät tappoja.
05.02.2012 05:49
#26
Jep helvetin laadukas kun on optimoitu niin perseelleen, että peli tajuaa jo sammuttaa itsensä. Lisäksi ei unohdeta hienoa originia joka loggaa ulos kesken pelin ja jäädyttää koneen siihen paikkaan + kartat nussittu väärillä lippu pisteillä + uusilla omituisilla rakennuksilla jotka vain epätasapainottivat kyseistä karttaa kuten gulffissa se helvetin iso kerrostalo jonne kaikki menivät istumaan. Lisämausteena ultimaalisen paskat pelaajat.
Kyllä tämä call of battlefield 3 oli semmonen paukku, että uskottavuus diceen meni kokoNAAN. ( Ei voi tehdä omia squadeja, ei ole komentajaa, ei ole alkuperäisiä classeja = ei tiimityötä )
Paitti että peli on hemmetin hyvin optimoitu ja näyttää keskitasoisellakin koneella todella hyvältä. Tiimityötä löytyy kun kerää kaverit voippiin ja menee hyvälle servulle samaan tiimiin eikä classeissakaan ole mitään vikaa.
Mutta jos peli on sun mielestä niin paska, että siitä pitää oikein tänne tulla parkumaan, niin kannattanee vaan vaihtaa peliä.
05.02.2012 08:45
#27
eikai Physical warfare pakettia lasketa sellaiseksi?.. sehän käytännössä antoi vain yhden aseen(type88) mitä ei muuten saa :O
Team: |CPPP|
05.02.2012 10:31
#28
Mielelläni ostan BF3:een kohtuullisen hintasia DLC:eitä ku Call of Dutyyn joka maksaa 60 euroa. Sais tulla kyllä jotain kaupunkimappeja lisää, missä ei oo niin paljon kämppimis paikkoja niiku nykysissä tuntuu olevan nii ois kiva pelaa TDM.
Jaaha. :D Mistäs olet ostamassa moista peliä 60 ¤:lla, kun on saanut jo marraskuun alusta 20 ¤:lla. Ei sillä että itse olisin sitä silläkään hinnalla ostanut, mutta ei siinä kyllä peliä hinnalla ole pilattu, jos pari viikkoa julkaisun jälkeen saa samaan hintaan kuin CoD4, joka on sentään jo yli 4 vuotta vanha... :/
05.02.2012 13:41
#29
Ja mielummin jotain uutta, en halua pelata pelkästään remakeja.
12.02.2012 09:53
#30
12.02.2012 10:24
#31
Olis kivaa jos ne ihan oikeasti tekis isojen rakennusten tuhoamisesta mahdollista seuraavassa lisärissä. Eipä BF3:ssa montaa täysin maan tasalle tuhoutuvaa taloa ole ja lopuista lähtee vain seiniä tai ei mitään. Suoraan sanottuna voi sanoa että paska tuhoutuvuus kun peltiseinäisestä ladosta lähtee seinät mutta katto ja puiset tukitolpat pysyy vaikka ammut niihin 120mm kranaatteja tankilla.
Pistäis edes jonkun sellasen jutun että kun kerrostalo/joku muu rakennelma kuten Caspian borderin masto ottaa tarpeeks räjähdysvahinkoa joka puolelta niin se laukasis scriptin joka sitten tuhoais ne maan tasalle. Ei luulis olevan niille hirveän vaikea ohjelmoitava...
Ootko urpo vai vähän urpo? Ei mikään kone tai pelimoottori pyöritä tollasia juttuja, jos hyvät graffat ja isoja taloja niin ei vaan oo mahdollista että tuhoutuvaisuus ois samaa luokkaa kun bc2:sessa
12.02.2012 12:13
#32
12.02.2012 19:12
#33
12.02.2012 19:50
#34
Olis kivaa jos ne ihan oikeasti tekis isojen rakennusten tuhoamisesta mahdollista seuraavassa lisärissä. Eipä BF3:ssa montaa täysin maan tasalle tuhoutuvaa taloa ole ja lopuista lähtee vain seiniä tai ei mitään. Suoraan sanottuna voi sanoa että paska tuhoutuvuus kun peltiseinäisestä ladosta lähtee seinät mutta katto ja puiset tukitolpat pysyy vaikka ammut niihin 120mm kranaatteja tankilla.
Pistäis edes jonkun sellasen jutun että kun kerrostalo/joku muu rakennelma kuten Caspian borderin masto ottaa tarpeeks räjähdysvahinkoa joka puolelta niin se laukasis scriptin joka sitten tuhoais ne maan tasalle. Ei luulis olevan niille hirveän vaikea ohjelmoitava...
Ootko urpo vai vähän urpo? Ei mikään kone tai pelimoottori pyöritä tollasia juttuja, jos hyvät graffat ja isoja taloja niin ei vaan oo mahdollista että tuhoutuvaisuus ois samaa luokkaa kun bc2:sessa
Crysis 1:ssä voit pistää pienet hökkelit matalaksi vaikka nyrkeillä ja ei muuten vie paljoa tehoa perkele. Luulis frostbite 2 siitä selviävän. Urpo.
14.02.2012 09:57
#35
14.02.2012 10:31
#36
Olis kivaa jos ne ihan oikeasti tekis isojen rakennusten tuhoamisesta mahdollista seuraavassa lisärissä. Eipä BF3:ssa montaa täysin maan tasalle tuhoutuvaa taloa ole ja lopuista lähtee vain seiniä tai ei mitään. Suoraan sanottuna voi sanoa että paska tuhoutuvuus kun peltiseinäisestä ladosta lähtee seinät mutta katto ja puiset tukitolpat pysyy vaikka ammut niihin 120mm kranaatteja tankilla.
Pistäis edes jonkun sellasen jutun että kun kerrostalo/joku muu rakennelma kuten Caspian borderin masto ottaa tarpeeks räjähdysvahinkoa joka puolelta niin se laukasis scriptin joka sitten tuhoais ne maan tasalle. Ei luulis olevan niille hirveän vaikea ohjelmoitava...
Ootko urpo vai vähän urpo? Ei mikään kone tai pelimoottori pyöritä tollasia juttuja, jos hyvät graffat ja isoja taloja niin ei vaan oo mahdollista että tuhoutuvaisuus ois samaa luokkaa kun bc2:sessa
Crysis 1:ssä voit pistää pienet hökkelit matalaksi vaikka nyrkeillä ja ei muuten vie paljoa tehoa perkele. Luulis frostbite 2 siitä selviävän. Urpo.
Mustardman tarkoitti, että olisi hyvä jos isommat kerrostalotkin saisi tuhottua, nimenomaan siten että tarpeeksi vahinkoa rakenteisiin, niin laukeaa SKRIPTI, jolla rakennus sortuu. Tämähän tarkoittaa sitä, että rakennuksen tuhoutuminen olisi ETUKÄTEEN simuloitu ANIMAATIO, jonka aikana kone ei rasitu ollenkaan, sillä rakennus hajoaisi aina samalla tavalla (vaihtoehtoisesti pari variaatiota). Hyvä esimerkki tällaisesta on nuo Bad Company 2:n sortuvat talot, jotka tosiaan sortuvat animaatiolla, eikä millään reaaliajan fysiikkamallinnuksella. Sitten vain lisätään se, että pelaajat kuolevat jos tulevat tarpeeksi lähelle sortuvaa rakennusta, tai ovat sisällä sen sortuessa.
No mitenkäs sitten red faction- sarja?
14.02.2012 12:08
#37
14.02.2012 13:41
#38
<<12>>