Applen iOS-alustalle luodun Battlefield 3: Aftershock -pelin oli tarkoitus tuoda tuttuja elementtejä käden ulottuville. Graafisesti melko tyylikäs tuotos ei kuitenkaan ollut odotusten mukainen, vaan sai välittömästi julkaisunsa jälkeen valtaisan palauteryöpyn. Ongelmia oli laidasta laitaan eikä moninpelikään tahtonut toimia.
Niinpä EA teki ainoan oikean ratkaisun ja veti pelin pois myynnistä. Sen sijaan, että vikoja olisi lähdetty korjaamaan, lakaistiin koko peli roskakoriin ja vieläpä pysyvästi. EA Mobile kommentoi tilannetta seuraavasti:
Lähde
Niinpä EA teki ainoan oikean ratkaisun ja veti pelin pois myynnistä. Sen sijaan, että vikoja olisi lähdetty korjaamaan, lakaistiin koko peli roskakoriin ja vieläpä pysyvästi. EA Mobile kommentoi tilannetta seuraavasti:
Tarjotaksemme kuluttajille vain korkean laadun mobiiliviihdettä, EA Mobile on päättänyt keskeyttää Battlefield 3: Aftershockin kehitystyön ja tuen ja suunnata resurssit muihin julkaisuihin. Aftershockin palvelimet pidetään käynnissä 31. maaliskuuta 2012 asti ja asiakkaat, jotka pelin ovat hankkineet, voivat jatkaa pelaamista siihen asti.
Lähde
MAINOS
MAINOS
1
02.03.2012 21:42
#1
02.03.2012 23:30
#2
Parempi ehkä tehä pelit oikeille pelialustoille..
Samaa mieltä, koko apple on pelkkä vitsi ios:ssinrrn muutenkin.
1