Treyarchin kerrottua Call of Duty: Black Ops 2:n Strike Force -tehtävistä yksinpelissä, aavisteltiin niiden vaikuttavan muun pelin tapahtumiin. Strike Forcessa pelaaja hallitsee iskujoukkoa komentajan näkökulmasta ja voi ottaa sotilaita haltuunsa yksi kerrallaan. Lisätehtävistä tiedetään, että kutakin voi koettaa vain kerran ja että ne liittyvät tarinaan jollain tavalla. Niinpä päällimmäisenä ajatuksena oli, että suorittamalla onnistuneen hyökkäyksen pahispomon tukikohtaan voisi päätarinan tehtävään saada aikaan helpotusta tai poikkeavan juonen. No, aivan näin moniulotteisia tapahtumia ei ole luvassa, kertoo Treyarchin John Rafacz.
Strike Force -tehtävillä täydennetään fiktiota pääkampanjan lopputapahtumien ympärillä. Rafacz kommentoi Strike Force -tehtävien yhteyttä juoneen seuraavasti:
"Yksinpelikampanjan ydin on sama jokaisella pelaajalla. Strike Force on tilaisuus tuoda mukaan epälineaarisia elementtejä; toimia, jotka sijoittuvat päätarinan ulkopuolelle. Ne tuovat vaihtelua pelaamiseen mutta silti auttavat muovaamaan kuvaa loppuhuipennuksesta."
Call of Duty: Black Ops 2 julkaistaan marraskuussa PC:lle, PlayStation 3:lle ja Xbox 360:lle.
Lähde
Strike Force -tehtävillä täydennetään fiktiota pääkampanjan lopputapahtumien ympärillä. Rafacz kommentoi Strike Force -tehtävien yhteyttä juoneen seuraavasti:
"Yksinpelikampanjan ydin on sama jokaisella pelaajalla. Strike Force on tilaisuus tuoda mukaan epälineaarisia elementtejä; toimia, jotka sijoittuvat päätarinan ulkopuolelle. Ne tuovat vaihtelua pelaamiseen mutta silti auttavat muovaamaan kuvaa loppuhuipennuksesta."
Call of Duty: Black Ops 2 julkaistaan marraskuussa PC:lle, PlayStation 3:lle ja Xbox 360:lle.
Lähde
MAINOS
MAINOS
1
25.06.2012 17:08
#1
25.06.2012 21:28
#2
GameTrailers
"So first and foremost, branching storyline."
"These are sandbox levels that are basically put into the game and you have the ability to choose which ones your going to take on and then your outcome how you play, win or lose, impacts the story of the game."
25.06.2012 21:31
#3
Wut? Kyllä he puhuivat haastattelussa että juoni olisi haarautuva.
GameTrailers
"These are sandbox levels that are basically put into the game and you have the ability to choose which ones your going to take on and then your outcome how you play, win or lose, impacts the story of the game."
Eiköhän tässä käynyt perinteiset, että ensin annetaan ymmärtää yhtä ja myöhemmin sitä tarinaa täydennellään oikeilla faktoilla. Vaikuttaahan nuokin tehtävät tarinaan, kun se täydentyy niiden avulla. Ei vain ihan sillä tavalla, kuin olisi voinut aluksi kuvitella.
26.06.2012 02:13
#4
1