Facebook- ja Twitter-haasteet tuottivat tulosta odotetunlaisesti. Tietoa Battlefield 3:n tulevasta tuplapisteviikonlopusta levitettiin sosiaalisessa mediassa siihen malliin, että viikonlopun mittaiseksi suunniteltu sessio venyy lopulta 156 tuntiin ja kestää liki koko viikon.
Pistejahti alkaa siis lauantaina 25.8. kello 03.00 Suomen aikaa ja päättyy perjantaina 31. päivä kello 15.00. Tuplatuilla pisteillä palkitaan mainittuna aikana pelaavat Premium-jäsenet kaikilla kolmella alustalla.
Pistejahti alkaa siis lauantaina 25.8. kello 03.00 Suomen aikaa ja päättyy perjantaina 31. päivä kello 15.00. Tuplatuilla pisteillä palkitaan mainittuna aikana pelaavat Premium-jäsenet kaikilla kolmella alustalla.
MAINOS
MAINOS
<<12>>
24.08.2012 14:03
#1
24.08.2012 14:07
#2
24.08.2012 14:20
#3
24.08.2012 14:42
#4
Team: -dfn-
24.08.2012 14:59
#5
24.08.2012 15:13
#6
Omasta mielestäni toi premiumi on juurikin hyvä keksintö,kaikki lisäosat samassa paketissa eikä jokaista tarvi ostaa erikseen ja bonuksena saa viel kaikkea kivaa siihen sivuun.. Kyllähän pelitalojen pitää jostain sitä rahaa repiä,ei nekään ilmaseks pyöri.. Jos niitä maksajia ei olisi niin tuskin olis rahaa tehdä lisäreitäkään mitkä lisää pelin ikää ja kiinnostavuutta huomattavasti. eikä se 50¤ (jossain jopa vain 30¤) ole paha hinta 5 lisäosasta ja muista bonuksista. Ketuttaa toi ainanen teini rahastus kitinä niin oli pakko oikeen kirjautuu tännekin :F
Ei tartte mitää lisäosii. Kunhan on vapaasti modattava peli, niinkuin eräät, niin saa ilmaiseksi uusia pelimuotoja. Ja pitääskö kaikesta aina maksaa? Eikös sitä tälläkin sivustolla kerran uutisoitu, että TF2 alko tekee paremmi rahaa, kun muuttu f2p -peliksi.
24.08.2012 15:23
#7
Omasta mielestäni toi premiumi on juurikin hyvä keksintö,kaikki lisäosat samassa paketissa eikä jokaista tarvi ostaa erikseen ja bonuksena saa viel kaikkea kivaa siihen sivuun.. Kyllähän pelitalojen pitää jostain sitä rahaa repiä,ei nekään ilmaseks pyöri.. Jos niitä maksajia ei olisi niin tuskin olis rahaa tehdä lisäreitäkään mitkä lisää pelin ikää ja kiinnostavuutta huomattavasti. eikä se 50¤ (jossain jopa vain 30¤) ole paha hinta 5 lisäosasta ja muista bonuksista. Ketuttaa toi ainanen teini rahastus kitinä niin oli pakko oikeen kirjautuu tännekin :F
Kyllä bf2 jakso pelata yhden lisärin kanssa monta vuotta. Bf3 jaksoi pelata 2kk ja lisärit... noh niitä ei tarvitse hommata oli rahaa tai ei.
Itseäni ketuttaa juuri sinunkaltaiset casuaali pelaajat jotka eivät tajua miten upeaa settiä sieltä olisi voinnut tulla ja siksi ei tiedosteta pyytää mitään hienoa vaan tyydytään call of duty dominationiin ajoneuvojen kera, koska pelataan vain lauantai iltaisin 3h ja koska peliyhtiöt haluaa rahaa nopeesti ja halvalla siksi rahastetaan perus facebookkaajilta massit ja kassit ja muusit.
Team: *CoF* [CoF]
24.08.2012 15:48
#8
Tuplaexpat voisi jättää julkaisematta(infot niistä siis) ja ripotella niitä kerran puolessa vuodessa vaikka 1 päivän ajaksi, eikä näin kun ne nykyään tulee.
24.08.2012 16:07
#9
Team: =BFP=
24.08.2012 17:09
#10
24.08.2012 17:25
#11
24.08.2012 17:27
#12
24.08.2012 17:31
#13
BF:t o sellasille ketkä ei osaa ampuu aseil... --
Oikeasti vai peleissä?
Team: =BFP=
24.08.2012 19:31
#14
Olen kaitodella typerä ja saan kaikkien haukut niskaan, mutta mikä helvetti siinä on niin hyvää? Onhan se nyt toimivampi/parempi kuin BF3 mutta ei se nyt kovin hyvä ole. Paras battlefield on bc2 (1943 olisi muuten, mutta se on niin pieni peli). Bf2:ssa hermo viimeistään palaa siinä ku ammut snipulla pronessa äijää joka makaa maassa, 3 kertaa päähän, kahesti vartaloon ja ei tapahdu mitään.
Turha sitä on haukkua kun on kerran omista mielipiteistä kyse.
No siis hommahan on siinä että BF2 toteutti juurikin sen mitä aina BF:ssä on rakastettu. Erittäin laajat kentät, laajat valikoimat aseita ja ajoneuvoja. Tätä ei esimerkiksi ole BC2:ssa ole ollenkaan. BC2:n ehkä suurin kenttä Conquestista on samaa mittakaavaa kuin joku 1/8 BF2:n suurimmista kentistä, jos sitäkään. Lisäksi BC2:ssa mapit oli lyhyesti sanottuna aivan hirveää paskaa. Liput sijoiteltu jonoon tai pieneen kolmiomuodostelmaan ja lippujen kappalemäärä on hurjat 3. Siinä ei isoa taistelua synny. BF2:ssa lippuja oli parhaimmillaan 11 ja osa lipuista antoi tiettyjä kulkuneuvoja. Taktista vääntöäkin siis löytyi.
BF2:n hitboxit nyt ovat olleet sorsittavina useaan otteeseen mutta niissä on parit jujut jotka oppimalla pärjää. Esimerkiksi jos olet maassa pronessa ja jätkä kaukana näkee sinut ja menee maahan kontalleen, pitää odottaa että se jätkä on täysin maassa jotta hedu rekisteröityy. Monta vuotta pelanneena tuon homman tiedän ja niitä hedujakin satelee jos vain virettä löytyy. Itse koin BC2:n hitboksit jopa BF2:sta huonommiksi ja lagisimmiksi.
Ja ehkä se tärkein eli tiimityö, joka oli BC2:ssa toteutettu erittäin surkeasti. BF2:ssa radiossa oleat äänikomennot kuuluivat koko joukkueelle. Milloin joku tarvitsi mediciä, tarvitsi vain ilmoittaa. Kartassa näkyi isolla kuvake ja se oli selkeästi ilmoitettu. Jos pyysit ammuksia, kuului kutsu ja kartassa näyit supporteille ammusikonina. Sama korjauksissa jos ajoneuvojen kanssa tarvitsi apua. Commander antoi joukkueelle UAV:ta, tukipaketteja, ilmaiskuja tärkeiden kohteiden tuhoamiseen, ajoneuvojen pudotuksia ja vihollisten yleistä spottailua. Lisäksi Squadeissa oli 6 jäsentä ja ryhmänjohtajakin pystyi laittamaan komentoja "tuhoa tämä" "hyökätkää tänne", ihan suoraan mappiin ne merkkaamalla.
BC2:ssa taas ainoa tapa saada ammuksia oli joko ottaa itse assault tai toivoa että löytyy kämppivän assaultin joka istuu perseellään ammuslaatikon päälle. Jos halusit pyytää ammuksia, apinoti q:ta. Kyseinen komento oli aivan susi. Peli kun on käynnissä ja on räjähdyksiä, pelaajan säälittävä kuiskaus (ja vielä venäjäksi, onnea vain kääntämiseen) ei kuulunut mihinkään ja pyyntö oli mahdotonta toteuttaa.
Eiköhän siinä ollut ne tärkeimmät.
24.08.2012 21:11
#15
BF:t o sellasille ketkä ei osaa ampuu aseil... --
Seuraavaks väität että COD on niitä varten jotka osaa ampua aseilla...
24.08.2012 21:57
#16
Ei siinä vallata lippuja vaan alueita ja liput kuvaavat vain kumpi tiimi omistaa alueen. Ei tarvitse olla lipusta yhden metrin päässä ennen kun alkaa vaihtumaan. Tämä on se mikä tuo sitä aitoa sodan tunnetta ilman, että mennään täysin simulaattoriksi ja se on se syy miksi bf2 on edelleen parempi ja miksi sitä peliä verrataan mm bf3:meen. Oli komentajat + ihmiset noudattivat komentajan käskyjä ja oli tiimityötä jne.
Nykyään on virtuaali pippeli K/D ja killstreakit ja oma ego ja keho joita kasvatetaan. Eli toisin sanoen ei arvosteta muita ja niinpä hommat kusee.
25.08.2012 00:28
#17
Olen kaitodella typerä ja saan kaikkien haukut niskaan, mutta mikä helvetti siinä on niin hyvää? Onhan se nyt toimivampi/parempi kuin BF3 mutta ei se nyt kovin hyvä ole. Paras battlefield on bc2 (1943 olisi muuten, mutta se on niin pieni peli). Bf2:ssa hermo viimeistään palaa siinä ku ammut snipulla pronessa äijää joka makaa maassa, 3 kertaa päähän, kahesti vartaloon ja ei tapahdu mitään.
Turha sitä on haukkua kun on kerran omista mielipiteistä kyse.
No siis hommahan on siinä että BF2 toteutti juurikin sen mitä aina BF:ssä on rakastettu. Erittäin laajat kentät, laajat valikoimat aseita ja ajoneuvoja. Tätä ei esimerkiksi ole BC2:ssa ole ollenkaan. BC2:n ehkä suurin kenttä Conquestista on samaa mittakaavaa kuin joku 1/8 BF2:n suurimmista kentistä, jos sitäkään. Lisäksi BC2:ssa mapit oli lyhyesti sanottuna aivan hirveää paskaa. Liput sijoiteltu jonoon tai pieneen kolmiomuodostelmaan ja lippujen kappalemäärä on hurjat 3. Siinä ei isoa taistelua synny. BF2:ssa lippuja oli parhaimmillaan 11 ja osa lipuista antoi tiettyjä kulkuneuvoja. Taktista vääntöäkin siis löytyi.
BF2:n hitboxit nyt ovat olleet sorsittavina useaan otteeseen mutta niissä on parit jujut jotka oppimalla pärjää. Esimerkiksi jos olet maassa pronessa ja jätkä kaukana näkee sinut ja menee maahan kontalleen, pitää odottaa että se jätkä on täysin maassa jotta hedu rekisteröityy. Monta vuotta pelanneena tuon homman tiedän ja niitä hedujakin satelee jos vain virettä löytyy. Itse koin BC2:n hitboksit jopa BF2:sta huonommiksi ja lagisimmiksi.
Ja ehkä se tärkein eli tiimityö, joka oli BC2:ssa toteutettu erittäin surkeasti. BF2:ssa radiossa oleat äänikomennot kuuluivat koko joukkueelle. Milloin joku tarvitsi mediciä, tarvitsi vain ilmoittaa. Kartassa näkyi isolla kuvake ja se oli selkeästi ilmoitettu. Jos pyysit ammuksia, kuului kutsu ja kartassa näyit supporteille ammusikonina. Sama korjauksissa jos ajoneuvojen kanssa tarvitsi apua. Commander antoi joukkueelle UAV:ta, tukipaketteja, ilmaiskuja tärkeiden kohteiden tuhoamiseen, ajoneuvojen pudotuksia ja vihollisten yleistä spottailua. Lisäksi Squadeissa oli 6 jäsentä ja ryhmänjohtajakin pystyi laittamaan komentoja "tuhoa tämä" "hyökätkää tänne", ihan suoraan mappiin ne merkkaamalla.
BC2:ssa taas ainoa tapa saada ammuksia oli joko ottaa itse assault tai toivoa että löytyy kämppivän assaultin joka istuu perseellään ammuslaatikon päälle. Jos halusit pyytää ammuksia, apinoti q:ta. Kyseinen komento oli aivan susi. Peli kun on käynnissä ja on räjähdyksiä, pelaajan säälittävä kuiskaus (ja vielä venäjäksi, onnea vain kääntämiseen) ei kuulunut mihinkään ja pyyntö oli mahdotonta toteuttaa.
Eiköhän siinä ollut ne tärkeimmät.
Kuulostaa hienolta, mutta en ole ikinä kokenut bf2:ssa tuommosta. Radio viestit soi viikon ajan korvissa ku kokoajan kuluu "enemy spotted" ja puolet niistä on toisella puolella mappia. BC2:n conquesti on hirveää kuraa, mutta rush on oikein hyvä. Joo tiimipeliä ei oikein oo bc2:ssa, mutta melkeen enemmän siinä olen saanut tukea ku bf2:ssa, olen kai vain sitten pelannut huonoilla servereillä.
Minusta bc2:n hitboxeissa ei ole paljoakaan vikaa, lagia on joka pelissä silloin tällöin.
Bf2:kkosen squad ja commaderi on oikein mainio niin kuin command rosekin. Ja onhan bf2:ssa niitä tärkeitä lippuja ja aikalailla isoja mappeja joita myös kaivattaisiin sen rushin rinnalle bc2:ssa. Mutta aina kun olen pelannut bf2:sta se on päättynyt syystä tai toisesta ärsyyntyneenä/turhautuneena lopettamiseen. Olen kai kaiken lisäksi huono pelaamaankin bf2:sta, bc2:ssa tuli onnistumisiakin ihan mukavasti.
25.08.2012 10:10
#18
Oli komentajat + ihmiset noudattivat komentajan käskyjä ja oli tiimityötä jne.
Klaanipeleissä ehkä joo, publalla kaikkea muuta :) Ainahan sitä tuskailtiin, kun komentaja huutaa yhtä ja publapallot tekee toista.
Ei se tiimipelaaminenkaan kovin kehuttavaa ollut. Jos vertaa BF3:een, nuo karttaikonit ei oo niin toimivia, mutta kun assuilla on defibit, henkiinherätyksiä sattuu selvästi useammin.
25.08.2012 14:06
#19
Oli komentajat + ihmiset noudattivat komentajan käskyjä ja oli tiimityötä jne.
Klaanipeleissä ehkä joo, publalla kaikkea muuta :) Ainahan sitä tuskailtiin, kun komentaja huutaa yhtä ja publapallot tekee toista.
Ei se tiimipelaaminenkaan kovin kehuttavaa ollut. Jos vertaa BF3:een, nuo karttaikonit ei oo niin toimivia, mutta kun assuilla on defibit, henkiinherätyksiä sattuu selvästi useammin.
Piti olla niissä tunnetuissa hyvissä 24/7 servuissa. Oli niitä jotain neljä ja siellä ainakin esim 6 hengen squadi aina meni yhdessä eikä kukaan soolottanut. Adminit heitti aika äkkiä ulos jos näki että jengi seilailee. Tosin ei siellä enää mitään tälläistä ole jäljellä.
26.08.2012 09:30
#20
<<12>>