
Sosiaaliseen mediaan keskittynyt ebrand Suomi Oy ja Oulun kaupungin nuorisopalvelut järjestävät yhdessä tutkimuksen, jossa selvitetään nuorten sosiaalisen median käyttöä ja läsnäoloa. Tutkimukseen osallistuneiden kesken arvotaan yhteensä kymmenen kappaletta Finnkino-leffalippuja. Vastaaminen vie muutaman minuutin.
Tutkimuksen tuloksista muodostetaan koko Suomen kattava helppolukuinen opas suomalaisten 13-29-vuotiaiden nuorten sosiaalisen median käytöstä. Opas tulee ilmaiseen jakeluun.
MAINOS
MAINOS
1
21.04.2013 20:57
#1
25.04.2013 20:45
#2
No ei kyllä kauhean houkutteleva leffalippu ole :P
Joo samaa mieltä, voisi jotain muuta kehitellä kuin niitä ainaisia ja väsyneitä leffalippuja. Olen muutenkin tympiintynyt Finnkinoon enkä jättänyt mailiosoitetta, joten ei tule vahingossakaan tikettejä tännepäin.
Team: «AI»
25.04.2013 21:07
#3
No ei kyllä kauhean houkutteleva leffalippu ole :P
Joo samaa mieltä, voisi jotain muuta kehitellä kuin niitä ainaisia ja väsyneitä leffalippuja. Olen muutenkin tympiintynyt Finnkinoon enkä jättänyt mailiosoitetta, joten ei tule vahingossakaan tikettejä tännepäin.
Etenkin kun lähin finnkinon teatteri on 70km päässä.
1