
DICE:n mukaan Hardlinen betasta saatu palaute sai kehityksestä vastaavan Visceral Gamesin ajukopan hyrräämään, minkä seurauksena syntyi lukuisia ideoita ja parannuksia, joilla peliä saadaan vietyä eteenpäin. Esille nostettiin erityisesti kolme kohtaa:
1. Moninpelin innovaatiot
E3-betan, sisäisten testien ja yhteisön palautteen avulla on koostettu ominaisuuksia, jotka auttavat kehittämään poliisit ja rosvot -teeman ainutlaatuiseksi Battlefield-kokemukseksi.
2. Yksinpelin tarinan syvyys
Yksinpelikokemusta hiotaan ja siihen lisätään uusia palasia, jotka auttavat saamaan tarinasta syvemmän.
3. Vakaus
Tiimin fokus alusta asti ja lisäaika auttaa optimoimaan peliä, jotta se on julkaisun aikaan vakaa. Battlefield 4:stä saatuja oppeja sekä uuden Hardlinen betan tuloksia tullaan hyödyntämään ongelmien korjaamisessa.
MAINOS
MAINOS
1
23.07.2014 13:11
#1
23.07.2014 17:00
#2
23.07.2014 19:36
#3
25.07.2014 19:34
#4
Mitä jos vain olisivat iskeneet BF4 lisäriksi?
Jotta ihmiset voisivat itkeä rahastuksesta?
25.07.2014 20:00
#5
Mitä jos vain olisivat iskeneet BF4 lisäriksi?
Jotta ihmiset voisivat itkeä rahastuksesta?
Niinno.. :D
28.07.2014 03:34
#6
29.07.2014 03:44
#7
BFH meni kyllä tosi överiksi, joteki oudolta tuntui katsoa ku poliisit sooloili erikseen ja millo poliisit on käyttäny RPGtä :D ( joo tiedän että on video peli ) BFHssa saisi olla poliiseilla ja rosvoilla omat tavarat, niin touhussa olisi ehkä jotain järkeä.
1