
Overwatchissa pelaaja pääsee valitsemaan 12:sta erilaisesta hahmoluokasta, joilla kaikilla on omia hahmokohtaisia erikoisuuksia. Pelissä kaksi joukkuetta taistelee vastakkain eri tehtävien parissa, joka ulkoisesti muistuttaa hyvin paljon Valven kehittämää ikonista Team Fortress 2 -peliä. Blizzardin Chris Metzen vahvisti BlizzConissa, että Overwatch on kehittynyt Blizzardin aikaisemmin lakkauttamasta Titan-pelistä. Hän kuitenkin mainitsi, että Overwatch on hyvin erilainen peli kuin mitä Titanista piti tulla. Pelille julkaistiin myös kaksi traileria, joista toisessa näytetään aitoa pelikuvaa.
MAINOS
MAINOS
1
08.11.2014 11:02
#1
08.11.2014 17:09
#2
Ensin näytti aivan kauhealta kun tuo sarjakuvamainen traileri lähti pyörimään. Sitten parantui merkittävästi.
Kyllä se TF2 on ollut aika monen kokemattomien mielestä kauhean näköinen, mutta onhan se silti jo 7 vuoden ikäisenä edelleen suosituimpia PC-pelejä. :)
Aikaisemmin olen ollut sitä mieltä, että 9 hahmoluokkaa on ehdoton maksimi tiimipainotteisissa moninpeleissä. Saa nähdä miten se 12 tässä toimii, näköjään voidaan ehkä soveltaa erilaisia variaatioita, jos tasapainotukset menevät kohdalleen.
08.11.2014 18:45
#3
Ensin näytti aivan kauhealta kun tuo sarjakuvamainen traileri lähti pyörimään. Sitten parantui merkittävästi.
Kyllä se TF2 on ollut aika monen kokemattomien mielestä kauhean näköinen, mutta onhan se silti jo 7 vuoden ikäisenä edelleen suosituimpia PC-pelejä. :)
Aikaisemmin olen ollut sitä mieltä, että 9 hahmoluokkaa on ehdoton maksimi tiimipainotteisissa moninpeleissä. Saa nähdä miten se 12 tässä toimii, näköjään voidaan ehkä soveltaa erilaisia variaatioita, jos tasapainotukset menevät kohdalleen.
Meinasin että ku ne hypetti tota uutta "franchise" sitten laitetaan tollanen sarjakuva eteen. Oli siinä ihmettelemistä että mitähän helv mä katon. Kun ne pääs siitä niin hyvänäkönenhän se oli.
09.11.2014 05:42
#4
10.11.2014 00:07
#5
10.11.2014 04:54
#6
Onko kellään tietoa tuleeko peli konsoleille?
Tähän asti puhe on ollut vain PC-versiosta. Paljoa ei kuitenkaan ole vielä paljastettu, joten voi myös muuttua tulevaisuudessa.
10.11.2014 09:59
#7
Aikaisemmin olen ollut sitä mieltä, että 9 hahmoluokkaa on ehdoton maksimi tiimipainotteisissa moninpeleissä. Saa nähdä miten se 12 tässä toimii, näköjään voidaan ehkä soveltaa erilaisia variaatioita, jos tasapainotukset menevät kohdalleen.
League of Legends ja Dota 2 puhuvat varmaan pelaajamäärien puolesta ainakin noiden "hahmoluokkien" määrän kanssa.
11.11.2014 10:55
#8
1