Tänään osassa maailmaa julkaistu Battlefield 2142 on saanut samantien ensimmäisen päivityksensä. 1.01:n tarkoituksena on estää eräästä bugista johtunut työpöydälle kaatuminen Titan-pelimoodissa. Kokoa päivityksellä on vaivaiset 17 MB ja se ei koske palvelimia.
Battlefield 2142 1.01 Client (17 MB)
We are all very excited with the release of Battlefield 2142 this week. Like you we are eager to play online and start collecting our Dog Tags.
To be more proactive in our patching we are releasing a 1.01 patch to address a performance issue. This is a small patch, but well worth the stability it will give. Battlefield 2142 will notify you at the login screen if there is a newer version of BF2142 out. EA Downloader will then start if you have it installed. We are doing everything possible to ensure the best experience for BF2142’s first patch and appreciate your understanding.
-DICE Live Team
--------------------------------
==================
VII. PATCH 1.01
==================
BUG FIXES
- Fixed Client Side Crash on Titan Mode.
PS. Battlefield 2142 EI sisällä minkään sortin spywarea, vaikka niin voisi tämänpäiväisten uutisten perusteella olettaakin. Asia on vahvistettu DICE:ltä itseltään.
Lisäselvennyksenä tähän vielä, kun asiasta jaksetaan muistutella. Peli kyllä välittää näytettyjen mainosten statistiikat eteenpäin, mutta ei kerää minkäänsortin tietoja käyttäjän surffailutaipumuksista tai tietokoneen muusta käytöstä. Toiminto on aktiivinen vain silloin kun peli on päällä. Näin mainokset hoitava IGA kertoo sen toiminnasta:
Specifically, IGA's software uses the IP address for geotargeting of in-game ads (so that European ads are not shown to those in the U.S., for example). It also creates a unique user number that's generated locally, and is able to re-identify the gamer when he next appears online.
In addition, IGA's in-game ad solution does capture the time of day that the user started to play each gaming session - Townsend mentioned, as an example, that "if the brief says 'Males 18 to 34'", the ads may only be served between 6pm and 9pm on a weekday evening or similar, to replicate 'primetime' viewing.
The time that each ad impression takes place is also recorded by IGA, alongside what type of ad content it was (billboard, megaboard, or video stream), the duration (how long was the ad seen for), the size of the ad relative to the player, and the angle of deflection (what angle the ad is viewed at).
Lähde
* Pieni lisäys DICE:n suunnalta: Linkki
The in-game advertisement is respectful of players' privacy: it never accesses files not directly related to the game, and it does not capture personal data such as cookies, account login detail, gameplay behaviour or surfing history. As it is an integrated part of Battlefield 2142 and not a separate program, it only runs when the game is running.
Because BF2142 delivers ads by region, the IP address of the player is used to determine the region of the player and helps serve ads by region and language; for instance, a player in Paris will be presented with ads in French. Note that this IP address is not stored on the advertisement server and is not repurposed for other uses.
Battlefield 2142 1.01 Client (17 MB)
We are all very excited with the release of Battlefield 2142 this week. Like you we are eager to play online and start collecting our Dog Tags.
To be more proactive in our patching we are releasing a 1.01 patch to address a performance issue. This is a small patch, but well worth the stability it will give. Battlefield 2142 will notify you at the login screen if there is a newer version of BF2142 out. EA Downloader will then start if you have it installed. We are doing everything possible to ensure the best experience for BF2142’s first patch and appreciate your understanding.
-DICE Live Team
--------------------------------
==================
VII. PATCH 1.01
==================
BUG FIXES
- Fixed Client Side Crash on Titan Mode.
PS. Battlefield 2142 EI sisällä minkään sortin spywarea, vaikka niin voisi tämänpäiväisten uutisten perusteella olettaakin. Asia on vahvistettu DICE:ltä itseltään.
Lisäselvennyksenä tähän vielä, kun asiasta jaksetaan muistutella. Peli kyllä välittää näytettyjen mainosten statistiikat eteenpäin, mutta ei kerää minkäänsortin tietoja käyttäjän surffailutaipumuksista tai tietokoneen muusta käytöstä. Toiminto on aktiivinen vain silloin kun peli on päällä. Näin mainokset hoitava IGA kertoo sen toiminnasta:
Specifically, IGA's software uses the IP address for geotargeting of in-game ads (so that European ads are not shown to those in the U.S., for example). It also creates a unique user number that's generated locally, and is able to re-identify the gamer when he next appears online.
In addition, IGA's in-game ad solution does capture the time of day that the user started to play each gaming session - Townsend mentioned, as an example, that "if the brief says 'Males 18 to 34'", the ads may only be served between 6pm and 9pm on a weekday evening or similar, to replicate 'primetime' viewing.
The time that each ad impression takes place is also recorded by IGA, alongside what type of ad content it was (billboard, megaboard, or video stream), the duration (how long was the ad seen for), the size of the ad relative to the player, and the angle of deflection (what angle the ad is viewed at).
Lähde
* Pieni lisäys DICE:n suunnalta: Linkki
The in-game advertisement is respectful of players' privacy: it never accesses files not directly related to the game, and it does not capture personal data such as cookies, account login detail, gameplay behaviour or surfing history. As it is an integrated part of Battlefield 2142 and not a separate program, it only runs when the game is running.
Because BF2142 delivers ads by region, the IP address of the player is used to determine the region of the player and helps serve ads by region and language; for instance, a player in Paris will be presented with ads in French. Note that this IP address is not stored on the advertisement server and is not repurposed for other uses.
MAINOS
MAINOS
<<123>>
17.10.2006 20:10
#1
17.10.2006 20:11
#2
17.10.2006 20:12
#3
Team: CareBear.
17.10.2006 20:26
#4
17.10.2006 20:27
#5
17.10.2006 20:37
#6
Mutta missä viipyy kyseisen patchin hotfix?
Sanos muuta :D
17.10.2006 20:44
#7
17.10.2006 20:46
#8
17.10.2006 20:46
#9
17.10.2006 20:50
#10
Nyt halavalla hyva peli, hinta sinulle vain 150 e.
Tama hjyva halba pjeli toimi aina - ei olla virheta. Osta osta.
17.10.2006 20:51
#11
17.10.2006 21:06
#12
17.10.2006 21:16
#13
No te varmaan olisitte halunnut deskop crashingin sitten siksi aikaa että iso päivitys olisi tullut ?. mitä järkeä valittaa jos kaverit poistavat ilkeän bugin nopealla toiminnalla.
Miksi näin selvää bugia ei korjattu jo alkuperäiseen versioon? Taitaapi tulla taas 1.1, 1.121, 1.12452 jne. -päivitsyrumba . En nyt mitenkään itke, käy vaan vituttamaan ihan pelin omistajien puolesta kun ostetaan kallis peli josta löytyy jo heti reikiä ku juustossa.
17.10.2006 21:25
#14
Mutta vähän offtopicia; mikä vaivaa tuota demoa kun lentää servuilta nyt muutaman minuutin pelaamisen jälkeen? (katkeaa yhteys master serveriin tms) Ekaa kertaa tänään vasta kokeillu ko. demoa joten onko toi ihan susi vai missä mättää?
17.10.2006 21:27
#15
No te varmaan olisitte halunnut deskop crashingin sitten siksi aikaa että iso päivitys olisi tullut ?. mitä järkeä valittaa jos kaverit poistavat ilkeän bugin nopealla toiminnalla.
Toisaalta vois kysyä että miksi tätä bugia ei huomattu aijemmin? Kenties jäi testit vähän kesken kun massia pitää kääriä? Ken tietää, mut huvittavaa touhua kyllä. Demo pitää testailla kunnolla ennen kuin päätän tuhlaanko rahojani täysversioon.
17.10.2006 21:28
#16
Heh.. vähän huvittavaa kyllä että samantien tulee hotfixiä tms..
Mutta vähän offtopicia; mikä vaivaa tuota demoa kun lentää servuilta nyt muutaman minuutin pelaamisen jälkeen? (katkeaa yhteys master serveriin tms) Ekaa kertaa tänään vasta kokeillu ko. demoa joten onko toi ihan susi vai missä mättää?
17.10.2006 21:32
#17
Jostain olisin lukenut, että liikaa pelaajia , servu ylirasittuu -> connection lost.
Eli tämä on se bugi, jonka kaikki demoa kokeilleet ovat huomanneet..
17.10.2006 21:44
#18
Onneksi tuli kokeiltua tuota demoa ja päädyinkin siihen tulokseen että saa jäädä kauppaan vähäksi aikaa pölyttymään.
Ostan sen "ehkä" sitten kun siihen on tullut muutama päivitys, ja sitten kun yli 50% BF2:n pelaajista on sitä mieltä tuo uutukainen on ostamisen arvoinen ja että he eivät enään pelaa bf2:sta.
Kaikki muut EA:n paketit BF 1942, lisätaulut + Vietnam ja BF2, boosterit ja SF olivat itsestään selvyyksiä mutta nyt loppuu rahan tuhlaus EA:lle.
Joten joudun varmaankin odottaa pitkää tai sitten en koskaa tule ostamaan tuota peliä se jää nähtäväksi.
PS: BF2:sta on tullut pelattua 2005 ilmestymisen jälkeen säännöllisesti, ja vaikka on ollut ylä ja ala- mäkiä päivitysten kanssa niin ei vieläkään kyllästytä tuo peli, pirun hauska peli.
Kiitos etukäteen "voi kyynel" ym.. kommenteista.
17.10.2006 22:01
#19
2142 vaikuttaa todella lupaavalta unlockeineen ja tiimipisteineen.
Tottahan pelin voisi laittaa liikkeelle vasta sitten kun se on viilattu aivan loppuun. (Julkaisupäivä + 6-12 kk). Itse otan sen mieluummin kuitenkin vaikka raakileena. Jos joku asia kismittää liika, niin sitten odottele että homma tule kuntoon. Jos maksaisin kk-maksua, tai saisin palkka pelaamisesta, niin homma olisikin sitten aivan eri...
Team: [YMFO]
17.10.2006 22:10
#20
<<123>>