Ahkerat saksalaiset ovat tarjonneet näytille kuvia vertailusta Playstation 3- ja Xbox 360 -versioiden kesken. Tarkkaan katsoessa näyttää siltä, että Xboxaajat vievät jälleen täpärästi voiton grafiikan paremmuudessa. Tekstuurit ovat hitusen tarkempia ja piirtoetäisyyttä on enemmän. Luulisi Sonyn päättäjiä jo hieman harmittavan, kun säästelivät keskusmuistin määrässä, mikä taitaa tuoda merkittävimmän eron konsolien suorituskykyyn. Playstationissa päädyttiin 256 megatavuun, kun Xboxissa sitä on kaksi kertaa enemmän.
Lähde
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<12>>
07.11.2009 22:27
#1
Joten en tiedä.
Mut PS3 for the win tämän kilpailun päätökseksi.
E: Yah, Im True KonsoliFanBOy.
07.11.2009 22:30
#2
Itse asiaan: Näyttää kummallakin ihan hyvältä.
BTW:Enpä muuten tiennyt että Boxilla on kaksi kertaa enemmän keskusmuistia kuin PS3:lla, mukava tietää.
07.11.2009 23:07
#3
Team: -Pelit-
07.11.2009 23:38
#4
Onhan se niin että pleikkarissa kyllä tehoja riitttäisi boxin päihittämiseen, mutta taitaa nuo pelin kehittäjät olla sen verran laiskoja ettei jaksa PS:n "vaikean" pelien koodaamisen takia tehä siitä paremman näköistä... tiedä sitä sitten
Jepu, onhan siinä tuokin. Xboxille on helpompi koodailla useammankin pelintekijän mukaan.
07.11.2009 23:48
#5
07.11.2009 23:57
#6
Eikös tuo codi ole kuitenkin pää asiassa xbox peli nykyään kun on ihan COD boxit sun muut.
07.11.2009 23:58
#7
No jos rupeaa vertailemaan PS3 ja Xbox pelejä niin kyllä PS3 pelit näyttävät paljon hienommilta (esim. Uncharted 2 ja Killzone 2)
Eikös tuo codi ole kuitenkin pää asiassa xbox peli nykyään kun on ihan COD boxit sun muut.
Niin tarkoitatko yksinoikeuspelejä? Niitä on toisaalta vähän huono lähteä vertailemaan, kun ei ole toisen konsolin peleissä kunnon vertailukohdetta paitsi esim. FM3 ja GT5 , mutta siinäkin on se ongelma, että GT5:sta on työstetty 5 vuotta ja FM3:sta 2 vuotta, yms.
Kyllä omalla kohdalla se pelattavuus sitten tässä ratkaisee ja Xbox Liven, Xboxin omistavien kaverien ja ohjaimen takia kallistuin ostamaan 360:n viime vuonna.
Team: =BFP=
08.11.2009 00:14
#8
Team: CareBear.
08.11.2009 01:03
#9
08.11.2009 09:52
#10
08.11.2009 09:58
#11
08.11.2009 10:10
#12
Uskomatonta kyllä että konsoleihin laitetaan aina ihan mitätön määrä rammia. Mun kännykässäkin on 128 megaa...
Ensimmäisessä PSP versiossakin on tajunnan räjäyttävät 32 megaa tä ja 2000,3000 ja PSP GO Versiossa on 64 megaa.
Mutta asiaan, en tiedä johtuuko se siitä että nyt on aamu mutta en huomaa oikein mitään eroa noiden kuvien välillä...
08.11.2009 10:43
#13
..
Ensimmäisessä PSP versiossakin on tajunnan räjäyttävät 32 megaa tä ja 2000,3000 ja PSP GO Versiossa on 64 megaa.
..
Se on tallenustilaa, ei keskusmuistia.
08.11.2009 11:15
#14
08.11.2009 11:34
#15
Oiskos myös OpenGL vs. DirectX jotain merkitystä?
varmaan on jotain pientä mut en oo varma.
Team: {Kßß}
08.11.2009 11:55
#16
Uskomatonta kyllä että konsoleihin laitetaan aina ihan mitätön määrä rammia. Mun kännykässäkin on 128 megaa...
Sitä se hintakilpailu teettää. Kyllä esim. Sonynkin insinöörit olisvat varmasti mielellään laittanu pleikkariin enemmänkin muistia, mutta kyseinen XDR DRAM on vaan niin kallista, ettei pleikkarin myynti olis ollu enää kannattavaa.
Toisaalta konsolien käyttikset on niin kevyitä että lähes kaikki muisti on pelien käytössä. Ja onhan toi 512 Mb jo aikamoinen parannus PS2:n 32:sta ja PS1:n 4 megasta :)
08.11.2009 12:27
#17
..
Ensimmäisessä PSP versiossakin on tajunnan räjäyttävät 32 megaa tä ja 2000,3000 ja PSP GO Versiossa on 64 megaa.
..
Se on tallenustilaa, ei keskusmuistia.
Se on keskusmuistia, ei tallennustilaa.
08.11.2009 13:26
#18
08.11.2009 17:33
#19
08.11.2009 18:09
#20
<<12>>