Battlefield vastaan Call of Duty -sota on täysissä voimissaan. Vaikkei syksyllä julkaistavasta seuraavasta Call of Dutystä ole vielä selvinnyt yhtään mitään, ollaan EA:n suunnalla tahkoamassa sitä kumoon kaikin keinoin.
Yhdeksi evääksi on otettu massiivinen mainosbudjetti. EA:n toimitusjohtaja John Riccitiello paljasti Ad Age -konferenssissä pitämässään esitelmässä, että Battlefield 3:n markkinoimiseen käytetään yli sata miljoona dollaria. Se vastaa lähes Black Opsin mainostamiseen käytettyä summaa, joka on tiettävästi pelihistorian suurin. Onnistuessaan panostus on silti kannattava, tuottihan Black Opskin pelkästään julkaisupäivänään 400 miljoonaa dollaria.
Pelitalojen välillä käydään kilpailua muullakin saralla, sillä EA:n vahvistama julkaisupäivä Battlefield 3:lle on marraskuu, jolloin Call of Dutyt on totuttu julkaisemaan. Kumpi ehtii ensin?
Lähde
Yhdeksi evääksi on otettu massiivinen mainosbudjetti. EA:n toimitusjohtaja John Riccitiello paljasti Ad Age -konferenssissä pitämässään esitelmässä, että Battlefield 3:n markkinoimiseen käytetään yli sata miljoona dollaria. Se vastaa lähes Black Opsin mainostamiseen käytettyä summaa, joka on tiettävästi pelihistorian suurin. Onnistuessaan panostus on silti kannattava, tuottihan Black Opskin pelkästään julkaisupäivänään 400 miljoonaa dollaria.
Pelitalojen välillä käydään kilpailua muullakin saralla, sillä EA:n vahvistama julkaisupäivä Battlefield 3:lle on marraskuu, jolloin Call of Dutyt on totuttu julkaisemaan. Kumpi ehtii ensin?
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<12>>
07.04.2011 19:31
#1
07.04.2011 19:39
#2
07.04.2011 19:42
#3
07.04.2011 19:56
#4
07.04.2011 19:57
#5
07.04.2011 20:01
#6
Mutta eipä tästä kauaa ole kun Crysis 2 mainokset vilahtelivat ihan MTV3:kin katkoilla. BO:n myös. Ihan varmasti tulee BF3 mainoksetkin Suomen televisioon, varsinkin tuolla budjetilla. :D
07.04.2011 20:12
#7
07.04.2011 20:28
#8
Tuliskohan Suomen tv:hen jokunen mainos?
Eikös Battlefield 2:sta ollut aikanaan suomessa joku mainos? Muistaakseni siinä joku tyyppi esitti juontajaa, joka oli raportoivinaan jotain taistelun keskellä ja siinä ympärillä oli muutama solttu
07.04.2011 21:02
#9
HYVÄ DICEN POJAT! Näin CoD kaadetaan!!!
CoDia ei kuule noin vaan kaadeta..
07.04.2011 21:19
#10
07.04.2011 21:25
#11
HYVÄ DICEN POJAT! Näin CoD kaadetaan!!!
EA
Team: =WAR=
07.04.2011 21:27
#12
07.04.2011 21:37
#13
Suomen töllössä pyöri tämä mainos. Vai muistanko ihan höpöjä?
07.04.2011 21:53
#14
07.04.2011 22:11
#15
Tuliskohan Suomen tv:hen jokunen mainos?
Eikös Battlefield 2:sta ollut aikanaan suomessa joku mainos? Muistaakseni siinä joku tyyppi esitti juontajaa, joka oli raportoivinaan jotain taistelun keskellä ja siinä ympärillä oli muutama solttu
Niinpä olikin! Mutta se oli muistaakseni se konsoliversio... Modern Combat tjsp. :)
Ja toi BF:BC2 Traileri tuli nähtyä pari kertaa Teeveestä. Tuon perusteella tuli sitten pelikin ostettua =D
Team: Paranoia
07.04.2011 22:20
#16
Ihan turhaa tuollainen kauhea egoominen, keskittyisivät vain tekemään pelistä helevetin hyvän niin ei tarvitsisi itse kehuskella vaan silloin myös pelaajat kehuvat sitä toisilleen..
Näinhän se on aina ollut Battlefieldien kanssa. Pelaajat pitävät peleistä, mutta silti ne eivät myy (vrt. cod). CoDeista sen sijaan ei pidä kukaan, mutta silti ne myyvät niin perkeleesti hyvin toteutettujen mainoskampanjoiden avulla. Nyt jos EA ja DICE onnistuvat toteuttamaan loistavan mainoskampanjan ja sen lisäksi luomaan yhden kaikkien aikojen parhaista peleistä, on menestys enemmän kuin taattu.
08.04.2011 00:12
#17
Team: =BFP=
08.04.2011 00:32
#18
08.04.2011 01:49
#19
Mutta vain ja ainoan yhden kerran näin BC2 trailerin Milionairella maustettuna niin olin 10 min sillain että "WOAW! Mitä juuri tapahtui."
Mutta uskon että noin 90% varmuudella tulee TV mainoksia tuosta niin paljon että niihinkin kerkee jo kyllästyä mutta eihän se peliä tapa.
08.04.2011 05:15
#20
<<12>>