Eilen uutisoimme neljästä ensimmäisestä moninpelikartasta, jotka DICE esitteli battlefield-bloginsa kautta. Tänään paljastettiin loput yhdeksästä moninpelikartasta. Mukana tämänpäiväisessä listassa ovat Grand Bazaar, Seine Crossing, Noshahr Canals, Khrag island ja betassakin esillä ollut Caspian Border. Näiden yhdeksän kartan lisäksi suurimmalle osalle tilaajista pelin mukana tulee ilmainen Back to the Karkand -karttapaketti, joka sisältää 4 legendaarista Battlefield 2 -karttaa.
Samaisessa blogipostauksessa DICE kertoi, kuinka kyseiset kartat valittiin mukaan pelin yhdeksän kartan kokonaisuuteen. Valintaprosessista kiinnostuneet voivat lukea tarinan
täältä.
Tässä siis kaikki yhdeksän Battlefield 3:n moninpelikarttaa:
SEINE CROSSING:
WORKING TITLE - PARIS
DICE INTERNAL DESIGNATION - MP011
SUPPORTED GAME MODES - ALL
BRIEF - VEHICLE/INFANTRY COMBAT IN DOWNTOWN PARIS
FICTION - The american invasion of russian occupied paris is in full motion. The upscale area in the 7th district of paris serves as the battleground.
DESIGN THOUGHTS - Seine Crossing has two sections of Paris split in the middle by the river Seine. Seine Crossing has a number of larger roads for vehicles to patrol, while infantry can sneak through tight alleyways and climb staircases to reach second or third levels inside buildings to reach a better tactical position - unless the enemy takes down the building facades. The final M-COM stations in Rush are placed inside a bank building, which is the largest indoor environments of this map and forces the attackers to slightly change tactics. | |
NOSHAHR CANALS:
WORKING TITLE - CANALS
DICE INTERNAL DESIGNATION - MP017
SUPPORTED GAME MODES - ALL
BRIEF - MIXED COMBAT IN INDUSTRIAL SETTING
FICTION - U.S. Marines launch a strike on a major harbor by the noshahr canals on the iranian coast. The strategically important port allows for deep water vessels to offload essential materials.
DESIGN THOUGHTS - When we set out to do Noshahr Canals, we wanted to contrast the urban and rural with something more industrial. So we set Noshahr Canals up as an industrial harbor, featuring a mix of infantry, land vehicle, and boat gameplay. The attackers in Rush start out on an carrier ship and can reach the beachhead by amphibious vehicles, boats, and helicopters. All of the bases on the map have an industrial theme but still have different styles, like a train yard, dry dock, or airfield. Compared with the larger vehicle maps in the game, this allows for tighter infantry combat.
|
DAMAVAND PEAK
WORKING TITLE - BASEJUMP
DICE INTERNAL DESIGNATION - MP013
SUPPORTED GAME MODES - ALL
BRIEF - FIGHTING IN WINTER MOUNTAINS
FICTION - A rugged mountain area plays a major role in deciding whether russian or U.S. Troops are successful in combat operations in the sector, as the area is home to key radar installations.
DESIGN THOUGHTS: Damavand Peak, internally known as Base Jump, is built on the idea that we want players to be able to base jump, and features our most extreme height differences ever in a Battlefield map. Attackers in Rush and Squad Rush will start high up on a mountain ridge above a mining facility. The only way down into the valley is to somehow make the 500 meter descent. The further the attackers progress in the map, the more vehicle warfare will be present. There is also a large tunnel section dug into the mountain side at the bottom of the map, and the view when you look up at the starting location is spectacular. | | |
Lähde1 Lähde2
<<12>>
14.10.2011 21:17
#1
MISSÄ IHMEESSÄ NEW YORK??? 2x Pariisi mappii mut ei NYC? MITÄÄÄÄ???!!!
Team: [Public]
14.10.2011 21:20
#2
14.10.2011 21:53
#3
14.10.2011 22:03
#4
14.10.2011 22:07
#5
(huom, ennen kuin tulee negatiivistä palautetta, niin arvostelin vain kuvien perusteella (ja betan) , ja puheeni on oma mielipide.)
EDIT: Ja eihän sitä koskaan kuvienperusteella voi päätellä oikeastaan, onko se tiheää katutaistelua vai avaralla pellolla ammuskelua. Se pitää nähdä.
14.10.2011 23:12
#6
Mitkä mapit tulee back to the carkandii? muut ku (wake island ja karkand)
nii ja jos laittasitte linkin jossa olis niitten kuvat (jos ei oo liikaa vaivaa)
14.10.2011 23:32
#7
14.10.2011 23:44
#8
Kivan näkösiä mappeja!!!!
Mitkä mapit tulee back to the carkandii? muut ku (wake island ja karkand)
nii ja jos laittasitte linkin jossa olis niitten kuvat (jos ei oo liikaa vaivaa)
Karkand, Wake island, Gulf of oman ja Sharqi Peninsula.
15.10.2011 00:16
#9
Pienet kuvat = Pienet kartat. Oli muuten oma vitsimä keksi näin perjantain kunniaksi. Kai vielä on perjantai?
Hehheh! :D
Onneksi itsellä tuli tilattua limited joten saa kunnon läjän karttoja heti alkuun. Muutama hyvin tuttukin mappi :)
Mutta todella hyvältä näyttää. Itse odotan ehkä eniten Damavand Peak ja Tehran Highway mappeja. Vaikuttaa aika siisteiltä.
Damavand Peak siksi koska basehyppy alussa kuulostaa helveitin coolilta :D ja alhaalta aloittaessa se että mahdollisesti näkee kuinka vastustajat tippuvat ja leijailevat taivaalta kuulostaa siistiltä.
Tehran Highway siksi koska yömapit nyt on vaan niin helvetin tunnelmallisia :)
Innolla odotan uusia mappeja ja tietysti koko peliä!
E// poxierilla hyvä pointti. Omasta mielestäni uudessa pelissä pitää olla uudistuksia, ettei samaa tavaraa myydä uusissa kansissa.
Ei aina tarvitse olla samanlaisia mappeja :) hyvä että vaihtelua riittää.
15.10.2011 02:41
#10
E// poxierilla hyvä pointti. Omasta mielestäni uudessa pelissä pitää olla uudistuksia, ettei samaa tavaraa myydä uusissa kansissa.
Ei aina tarvitse olla samanlaisia mappeja :) hyvä että vaihtelua riittää.
Viitataanko tässä Velvollisuuden kutsuun? :)
Toivottavasti löytyy hyviä inffi mappeja, missä vääntää TDM:ää tai Conquestia.
Team: |CPPP|
15.10.2011 09:24
#11
E// poxierilla hyvä pointti. Omasta mielestäni uudessa pelissä pitää olla uudistuksia, ettei samaa tavaraa myydä uusissa kansissa.
Ei aina tarvitse olla samanlaisia mappeja :) hyvä että vaihtelua riittää.
Viitataanko tässä Velvollisuuden kutsuun? :)
Toivottavasti löytyy hyviä inffi mappeja, missä vääntää TDM:ää tai Conquestia.
No, mutta niin kauan kun ne myy... :P Mikäs järki olisi tehdä uusi pelimoottori, joka ei välttämättä toimi yhtä hyvin kuin vanha toimivaksi, jo vuonna 2007, todettu. :)
Itsekin toivon hyviä inffi mappeja, todennäköisesti tuleekin TDM:n ansiosta, kun siinähän ei ollut ajoneuvoja(?). Toivottavasti vähän tasapainoisempia kuin Métro... ;)
15.10.2011 11:12
#12
E// poxierilla hyvä pointti. Omasta mielestäni uudessa pelissä pitää olla uudistuksia, ettei samaa tavaraa myydä uusissa kansissa.
Ei aina tarvitse olla samanlaisia mappeja :) hyvä että vaihtelua riittää.
Viitataanko tässä Velvollisuuden kutsuun? :)
Toivottavasti löytyy hyviä inffi mappeja, missä vääntää TDM:ää tai Conquestia.
No, mutta niin kauan kun ne myy... :P Mikäs järki olisi tehdä uusi pelimoottori, joka ei välttämättä toimi yhtä hyvin kuin vanha toimivaksi, jo vuonna 2007, todettu. :)
Itsekin toivon hyviä inffi mappeja, todennäköisesti tuleekin TDM:n ansiosta, kun siinähän ei ollut ajoneuvoja(?). Toivottavasti vähän tasapainoisempia kuin Métro... ;)
Jep, onhan se tyhmää vaihtaa toimiva toiseen, mutta kyllä porukka haluu jo jotain vaihteluakin. Ja sitäpaitsi, eihän se battlefield 2 mihinkään katoa.
Inffimappeihin taas, kyllä luulen että niitäkin saadaan. Nimenomaan ainakin tuon TDM takia.
15.10.2011 12:48
#13
15.10.2011 14:17
#14
15.10.2011 14:30
#15
Team: =BFP=
15.10.2011 15:13
#16
Vain 8 karttaa?!? Ihme etteivät maksullisena tuo noita 4 karttaa.
9 karttaa.
Molempia vaihtoehtoja löytyy, niin inffi kuin vehiclepainotteista. Kunhan liput ovat järkevästi ja lisää materiaalia tulevaisuudessa tulee, hienolta näyttää.
15.10.2011 15:36
#17
E// poxierilla hyvä pointti. Omasta mielestäni uudessa pelissä pitää olla uudistuksia, ettei samaa tavaraa myydä uusissa kansissa.
Ei aina tarvitse olla samanlaisia mappeja :) hyvä että vaihtelua riittää.
Viitataanko tässä Velvollisuuden kutsuun? :)
Toivottavasti löytyy hyviä inffi mappeja, missä vääntää TDM:ää tai Conquestia.
No, mutta niin kauan kun ne myy... :P Mikäs järki olisi tehdä uusi pelimoottori, joka ei välttämättä toimi yhtä hyvin kuin vanha toimivaksi, jo vuonna 2007, todettu. :)
Itsekin toivon hyviä inffi mappeja, todennäköisesti tuleekin TDM:n ansiosta, kun siinähän ei ollut ajoneuvoja(?). Toivottavasti vähän tasapainoisempia kuin Métro... ;)
Jep, onhan se tyhmää vaihtaa toimiva toiseen, mutta kyllä porukka haluu jo jotain vaihteluakin. Ja sitäpaitsi, eihän se battlefield 2 mihinkään katoa.
Inffimappeihin taas, kyllä luulen että niitäkin saadaan. Nimenomaan ainakin tuon TDM takia.
En nyt välttämättä juuri codia tarkoita :D tarkoitan yleisesti. Kun on paljon erilaisia mappeja niin ainakin omasta mielestäni pelaaminen on paljon hauskempaa ja saattaa saada enemmän "ahaa" -elämyksiä, vaikka osa mapeista olisikin täyttä paskaa :D
Inffimappi ja Squad Team Death Match, kun omassa squadissa on kaikki kaverit pelaamassa :) mikkien välityksellä tietysti, tai mieluummin kaikki samassa huoneessa. Tämä on parasta.
15.10.2011 16:05
#18
Kaikki pelit ovat nykyään melko samaa "jonneilua" publalla, mutta codi on aivan hyvää viihdettä matseissa yms.
Ontopic:
Hyvältä näyttää kartat, musta just Bf fiiliksen tekee enemmänki se tiimityö ja conquest hyvällä porukalla ku kartat. Kartat saiski olla vähä tiiviimpiä ainaki inffikartoissa, koska muute ei oo painetta ja saa vaa oikeita reittejä käyttämällä ravata melko vapaasti.
15.10.2011 16:54
#19
15.10.2011 17:20
#20
Helvetti että sylettää tämä karttojen avonaisuus. Joka puskasta pilkistää scope glare kun jonnet metsästää long range skillshotteja sen sijaan, että tekisi jotain joukkueen hyväksi. Prkl.
Jooh, välillä tämmöstä menoa on aivan liikaa. Onneksi sentään scopet näkyvät kilometrien päähän, niin pystyy ninjailemaan itsensä mestoille. Itse vetelen pelkällä agogilla tai 4x scopella niin pysyn piilossa.
Onneksi aina välillä tiimistä löytyi porukkaa joka joukolla puski planttipaikoille ja koko mappi meni reilussa 10 min loppuun :D oli sekin kyllä syvältä pitkän päälle.
Mutta avonaisuus kuuluu Battlefieldiin :) ja se että yksittäinen mappi on monipuolinen. Monta eri reittiä hyökätä ja eri reitteihin tarvitsee erilaisia taktiikoita millä hyökätä/puolustaa.
<<12>>