Tänään osassa maailmaa julkaistu Battlefield 2142 on saanut samantien ensimmäisen päivityksensä. 1.01:n tarkoituksena on estää eräästä bugista johtunut työpöydälle kaatuminen Titan-pelimoodissa. Kokoa päivityksellä on vaivaiset 17 MB ja se ei koske palvelimia.
Battlefield 2142 1.01 Client (17 MB)
We are all very excited with the release of Battlefield 2142 this week. Like you we are eager to play online and start collecting our Dog Tags.
To be more proactive in our patching we are releasing a 1.01 patch to address a performance issue. This is a small patch, but well worth the stability it will give. Battlefield 2142 will notify you at the login screen if there is a newer version of BF2142 out. EA Downloader will then start if you have it installed. We are doing everything possible to ensure the best experience for BF2142’s first patch and appreciate your understanding.
-DICE Live Team
--------------------------------
==================
VII. PATCH 1.01
==================
BUG FIXES
- Fixed Client Side Crash on Titan Mode.
PS. Battlefield 2142 EI sisällä minkään sortin spywarea, vaikka niin voisi tämänpäiväisten uutisten perusteella olettaakin. Asia on vahvistettu DICE:ltä itseltään.
Lisäselvennyksenä tähän vielä, kun asiasta jaksetaan muistutella. Peli kyllä välittää näytettyjen mainosten statistiikat eteenpäin, mutta ei kerää minkäänsortin tietoja käyttäjän surffailutaipumuksista tai tietokoneen muusta käytöstä. Toiminto on aktiivinen vain silloin kun peli on päällä. Näin mainokset hoitava IGA kertoo sen toiminnasta:
Specifically, IGA's software uses the IP address for geotargeting of in-game ads (so that European ads are not shown to those in the U.S., for example). It also creates a unique user number that's generated locally, and is able to re-identify the gamer when he next appears online.
In addition, IGA's in-game ad solution does capture the time of day that the user started to play each gaming session - Townsend mentioned, as an example, that "if the brief says 'Males 18 to 34'", the ads may only be served between 6pm and 9pm on a weekday evening or similar, to replicate 'primetime' viewing.
The time that each ad impression takes place is also recorded by IGA, alongside what type of ad content it was (billboard, megaboard, or video stream), the duration (how long was the ad seen for), the size of the ad relative to the player, and the angle of deflection (what angle the ad is viewed at).
Lähde
* Pieni lisäys DICE:n suunnalta: Linkki
The in-game advertisement is respectful of players' privacy: it never accesses files not directly related to the game, and it does not capture personal data such as cookies, account login detail, gameplay behaviour or surfing history. As it is an integrated part of Battlefield 2142 and not a separate program, it only runs when the game is running.
Because BF2142 delivers ads by region, the IP address of the player is used to determine the region of the player and helps serve ads by region and language; for instance, a player in Paris will be presented with ads in French. Note that this IP address is not stored on the advertisement server and is not repurposed for other uses.
Battlefield 2142 1.01 Client (17 MB)
We are all very excited with the release of Battlefield 2142 this week. Like you we are eager to play online and start collecting our Dog Tags.
To be more proactive in our patching we are releasing a 1.01 patch to address a performance issue. This is a small patch, but well worth the stability it will give. Battlefield 2142 will notify you at the login screen if there is a newer version of BF2142 out. EA Downloader will then start if you have it installed. We are doing everything possible to ensure the best experience for BF2142’s first patch and appreciate your understanding.
-DICE Live Team
--------------------------------
==================
VII. PATCH 1.01
==================
BUG FIXES
- Fixed Client Side Crash on Titan Mode.
PS. Battlefield 2142 EI sisällä minkään sortin spywarea, vaikka niin voisi tämänpäiväisten uutisten perusteella olettaakin. Asia on vahvistettu DICE:ltä itseltään.
Lisäselvennyksenä tähän vielä, kun asiasta jaksetaan muistutella. Peli kyllä välittää näytettyjen mainosten statistiikat eteenpäin, mutta ei kerää minkäänsortin tietoja käyttäjän surffailutaipumuksista tai tietokoneen muusta käytöstä. Toiminto on aktiivinen vain silloin kun peli on päällä. Näin mainokset hoitava IGA kertoo sen toiminnasta:
Specifically, IGA's software uses the IP address for geotargeting of in-game ads (so that European ads are not shown to those in the U.S., for example). It also creates a unique user number that's generated locally, and is able to re-identify the gamer when he next appears online.
In addition, IGA's in-game ad solution does capture the time of day that the user started to play each gaming session - Townsend mentioned, as an example, that "if the brief says 'Males 18 to 34'", the ads may only be served between 6pm and 9pm on a weekday evening or similar, to replicate 'primetime' viewing.
The time that each ad impression takes place is also recorded by IGA, alongside what type of ad content it was (billboard, megaboard, or video stream), the duration (how long was the ad seen for), the size of the ad relative to the player, and the angle of deflection (what angle the ad is viewed at).
Lähde
* Pieni lisäys DICE:n suunnalta: Linkki
The in-game advertisement is respectful of players' privacy: it never accesses files not directly related to the game, and it does not capture personal data such as cookies, account login detail, gameplay behaviour or surfing history. As it is an integrated part of Battlefield 2142 and not a separate program, it only runs when the game is running.
Because BF2142 delivers ads by region, the IP address of the player is used to determine the region of the player and helps serve ads by region and language; for instance, a player in Paris will be presented with ads in French. Note that this IP address is not stored on the advertisement server and is not repurposed for other uses.
MAINOS
MAINOS
<<1234>>
17.10.2006 22:12
#21
kokeilin tuota täysversioo singleplaynä parin tunnin ajan ei sillon ainakaan kaatunu, itse tipuin kyllä penkiltä oli se niin hienoa mättöö vaikkei minusta scifimiestä saa vaikka laasermiekalla uhkaisi!
mitä ? onko se tullut ??
17.10.2006 22:14
#22
Hyvä kun korjaavat nimittäin se ON ärsyttävää tuo ctd
Team: [YMFO]
17.10.2006 22:34
#23
kokeilin tuota täysversioo singleplaynä parin tunnin ajan ei sillon ainakaan kaatunu, itse tipuin kyllä penkiltä oli se niin hienoa mättöö vaikkei minusta scifimiestä saa vaikka laasermiekalla uhkaisi!
mitä ? onko se tullut ??
on se ilmestynyt mutta ei Suomessa vielä..
17.10.2006 22:43
#24
17.10.2006 22:50
#25
löytyykö jo peli kaupoista
Ei vielä. Se tulee 19 päivä torstaina.
Team: -Pelit-
17.10.2006 23:33
#26
18.10.2006 00:26
#27
18.10.2006 00:27
#28
minä en ole oikein perillä tosta bf2142 jutustaa: et onko toi pätsi hyödyllinen(tms) tuohon demoon...?
Se ei vaikuta demoon mitenkään... Tuo pätsi on siihen kokoverisoon tarkoitettu :P
Team: =WAR=
18.10.2006 02:11
#29
Team: wtf]
18.10.2006 08:33
#30
ja aika naurettava homma siinä mielessä itkeä tuosta miksei ole korjattu ennemmin sillä koko versiotahan on jo dvd:lle painettu muutama viikko. joten tuskin he kaikkia heittäisivät pois ja painaisi uudelleen..
Aika naurettava homma etteivät ole saanneet korjattua samantyyppistä ongelmaa/bugia pois bf2:ssa pois ei niin sitten millään, puhumattakaan nyt tässä, kiirettä on pojilla pitäny. Ei minulla mitään ongelmia bf2:n kanssa ole ollut mm. kaatuilua ym. mutta jos tällaisia ongelmia ja "pikkuvikoja", jotka jo vuoden ajan edellisessä pelissä vaanivat ja vaanivat edelleen pääsee valmiiseen versioon, vaikka betassa ja demossa (en tiedä missä vaiheessa meni kokoversio monistukseen) sellaisia ilmenee selvästi joita ei edes saada korjattua, on jollain nyt pahasti pallo hukassa.
OFFTOPIC: Ja siinä vähän selvää taikka sitten epäselvää tekstiä kaikille, ensimmäinen kunnon postaus tännekin, hyvä minä
18.10.2006 08:36
#31
löytyykö jo peli kaupoista
Ei vielä. Se tulee 19 päivä torstaina.
Jostain päin suomea niitä on jo saanu, koska oli jo eilen huuto.netissä 1 kpl myytävänä. Suomi versio avaamattomassa paketissa.
18.10.2006 09:12
#32
18.10.2006 09:27
#33
18.10.2006 09:52
#34
18.10.2006 10:17
#35
18.10.2006 10:47
#36
On siinä IGA:n pojat ihmeissään, kun sama pelaaja aloittaa pelin 10 minuutin välein...
Team: Tohvelit
18.10.2006 10:52
#37
Tässä asiassa en vaivaudu ottamaan kantaa tähän enkä siihen suuntaan.
18.10.2006 11:16
#38
Jospa EA:n pojat on löytänyt jonkun toisen bugin, korjanneet sen ja luullet että se on sillä selvä, mutta ohops, huomasivatkin että toisen bugin korjaaminen aiheuttikin CTD:tä Titan moodissa.
Se on aika kikkailua tuo koodin kanssa pelailu. Ite oon mukana Silent Hunter III pelin modaamisessa ja on siinä koodin kanssa tullut tapeltua kerran jos toisenkin.
Team: [PG]
18.10.2006 11:33
#39
Joo eli toi spyware homma oli ihan täysin uutisankka. Kerkeshän siitä moni jo aikamoisen äläkän nostaa.
No jaa, äijähän valehtelee päin naamaa ettei myynti laskisi
18.10.2006 11:39
#40
Se on vaan vähä eri juttu jos itse kasannut sen koodin ja jos sun täyspäiväinen duuni on tuollaisten havannointi ja korjaaminen ja sulle maksetaan siitä.
Eli se tietotaito pitäis olla vähän eri tasolla, eikä tuollaista yritys-erehdys-taktiikkaa.
<<1234>>