Alkupuhe
Battlefield Bad Company 2:n suljettu beta on ollut kirjoitushetkellä reilun viikon ajan käynnissä ja beta-avainten omistajat ovet peliä ehtineet takoa parhaimmillaan satoja tunteja. Beta on herättänyt paljon niin positiivista kuin negatiivistakin keskustelua. Nyt on aika julkaista pelistä pieni ennakko ja miettiä mitä lopullinen versio tulee pelaajille tarjoamaan.
Heti alkuun todettakoon ettei ennakossa puututa pelin bugeihin, koska peli ei tosiaankaan ole valmis. Betasta näkee selkeästi, ettei DICE:llä olla vielä puuhattu viimeistelyhiomisen parissa. Nykyiset todelliset bugit vaikuttavat suurimmaksi osaksi sellaisilta, mihin ei kehityksessä ole pystytty varautumaan ja ne tullaan korjaamaan lopulliseen versioon. Niinpä bugien listaamisen sijaan ennakossa pureudutaan pelin ominaisuuksiin ja lopullisen version potentiaaliin. Kovin syvällisesti pelin ominaisuuksiin ei mennä, lähinnä käydään läpi uudistuksia ja muita muutoksia. Syvempi analyysi sisältyy lopulliseen arvosteluun.
Valikot ja asetukset
Valikot tuntuvat alkuun hieman oudoilta, mutta lähes kaikki tarvittava löytyy pienen selailun jälkeen. Ainoa asia mitä jäi kaipaamaan oli hiiren sensitivityn säätö kulkuneuvoihin. Kittien customoinnit käy helposti ja niiden eteen ei tarvitse nähdä suurempaa vaivaa.
Todella tärkeänä lisäyksenä jo Battlefield 2142:een tullut kaverilista on mukana myös Bad Company 2:ssa. Sen kautta pääsee helposti liittymään samalle palvelimelle kaverien kanssa ja näkee missä kukin pelaa. Uudistus on ehkä pieni, mutta helpottaa todella paljon kavereiden kanssa pelailua. Kiire ja betan viimeistelemättömyys näkyy parhaiten palvelinhaussa. Ulkoisesti se näyttää hyvältä, mutta kaikki filtterit ja servereiden järjestelyt puuttuvat vielä. DICE on luvannut, että julkaisuversiossa haku on selvästi monipuolisempi.
Kitit
Kittien määrää on vähennetty edellisestä Bad Companysta, mikä on muutos oikeaan suuntaan. Jo Battlefield 2142:ssa ollut Recon, joka on Battlefield 2:n Sniper- ja Spec Ops -luokkien kombinaatio, tuo uudenlaisen näkökulman puskissa kykkimiseen. Aluksi kitti tuntuu melko turhalta, mutta kun alkaa miettimään sen taktista puolta ja mahdollisuuksia, asia on toisin. Luokalla kannattaa nykyisin ehdottomasti hyökätä ja jakaa oikeutta räjähteillä. Vastustajan laatikot saa C4:silla tuhottua kerrasta ilman pommin virittämistä. Muutenkin pelatessa kannattaa muistaa, että ei sitä laatikkoa perinteisin menetelmin tarvi tuhota, vaan sinko ja tankki toimivat tuhoamistarkoitukseen myös.
Medic, Assault ja Engineer ovat tuttua ja turvallista. Näin ensimmäisen Bad Companyn melko epäbattlefieldmaisesta luokkayhdistelmästä on palattu vanhaan. Puuttuvien Support- ja Anti-tank -luokkien ominaisuudet on jaettu edelleen siten, että Assaultilta löytyy lisää ammuksia ja Engineeriltä panssarintorjunta-ase. Muutos tekeekin Engineeristä mielenkiintoisen luokan, sillä nyt samalta sotilaalta löytyvät sekä kulkuneuvojen korjaus- että tuhoamisvälineet.
Betassa ylenemisen tuottamaa onnen tunnetta on hiukan rajoitettu laittamalla 12 tason vaatima pistemäärä saavuttamattomiin. Näin myöskin suuri osa unlockeista jää tavoittamatta. Unlockeihin palataan lopullisessa arvostelussa.
Pelimekaniikka
Squadit ovat muuttuneet rajusti. BC2:ssa niiden koko on neljä henkeä entisen kuuden sijasta. Tärkein muutos koskee kuitenkin sitä, ettei squadilla ole enää johtajaa, vaan jokaiseen ryhmälaiseen pystyy spawnaamaan. Näin peliin saadaan korkeampi tempo, samaan tyyliin kuin Battlefield 2:n Squad Hopping -aikoina.
Alkuun tuntuu ettei aseilla ei osu kunnolla, ei sitten millään. Pienen totuttelun jälkeen oppii välttämään nappi pohjassa rynnimistä ja huomaamaan että pieniä bursteja ampumalla luodit löytävät kohteensa. Parhaiten ominaisuus näkyy Medicillä ja Assaultilla. Aseet, joilla saa reikiä seiniin tuovat myös taktista lisää: on helpompi tehdä kokonaan uusi ovi talon päätyyn kuin koittaa juosta ovelle, josta sinun oletetaan tulevan. Laatikoiden puolustus on myös helpompaa, jos räjäyttää seinää pois tieltä paremman näkyvyyden vuoksi.
Pronen (makuuasento) puute on yksi isoista uudistuksista. Sen puuttumiseen menee hetki aikaa totutella, mutta loppujen lopuksi sitä ei jää kaipaamaan. Puutteesta johtuen enää ei voi jäädä hirveästi paikoilleen, koska kyykyssä oleva pelaaja näkyy kauas. Tästä syystä pelaajat pakotetaan liikkumaan ja vaihtamaan paikkaa. Toinen poistettu ominaisuus on pelaajan energian näkyminen, jonka tilalla on osittain Call of Duty -tyylinen verinen ruutu. Ensin puute tutui todella oudolta, mutta energiatason oppii melko helposti arvioimaan ja sen perusteella voi suunnitella omia liikkeitään.
Kulkuneuvot
Kulkuneuvot ovat hyvin balanssissa. Niiden merkitys tehtävien suorittamisessa onnistuneesti on suuri, mutta siltikään ne eivät yksin ole mitenkään ylivoimaisia tai kuolemattomia. Yksin hyökkäävä tankki on helppo kohde puuttuvan konekiväärin ja hitaan tähtäyksen takia, eikä sillä pääse dominoimaan ilman tiimin tukea. Betakartta Port Valdez on ajoneuvopainotteinen, mutta siltikään niiden määrällä ei mässäillä liiallisuuksiin, antaen mahdollisuuden myös puhtaalle jalkaväkitaistelulle. Tuntuma niin tankeissa kuin helikoptereissakin on kohdallaan sekä ohjauksen että äänien suhteen. Kartan kolmannessa vaiheessa puolustajien helikopteri on ehkä lievästi hallitsevassa osassa osaavan lentäjän käsissä, mutta sekin lienee tasapainotusongelma. Tällä hetkellä ainoana selkeänä vajeena onkin jo aikaisemmin mainittu erillinen hiiren herkkyyden säätäminen kulkuneuvoille.
Taktisesti tankit tuovat todella mielenkiintoisen elementin. Niillä voi joko tukea jalkaväkeä hieman kauempaa tai jalkaväen avustuksella koittaa tuhota vihollisen laatikoita suoralla hyökkäyksellä. Tankista voidaan mukavasti tehdä myös C4-kärry, jolla vaan jyrätään laatikon viereen ja räjäytetään tankki sekä laatikko taivaan tuuliin.
Klaanipelaaminen
Näyttäisi siltä, että klaanipelaajien rukouksiin on vastattu ja kilpapelaaminen on jollain muotoa tuettua. Runko tuntuu olevan jo nyt kasassa ja 8vs8-matsit Rush-pelimuodolla tai 4vs4-matsit Squad Rushissa sekä Squad Deathmatchissa tuovat vaihtoehtoja. Spawniminen keneen tahansa squadissa mahdollistaa sen, että enää ei tarvita kuoleman viikatetta välttelevää sissiä, vaan riittää kun joku squadista on hengissä. Tästä johtuen hyökkäyspuoli saa helpommin pidettyä paineen puolustajien päässä ja toimintaa tulee riittämään.
Uudet kitit ja kulkuneuvot tukevat myös kilpapelaamista. Kaikki ovat hyödyllisiä ja jokaiselle löytyy käyttöpaikka. Erilaisia hyökkäys- tai puolustustaktiikoita voidaan kehittää lukematon määrä.
Loppusanat
Beta varmisti sen, ettei peliä ole turhaan odotettu. Elementit, joista Battlefield-sarja tunnetaan, ovat hyvin esillä. Peli tuntuu heti ensihetkistä erittäin tutulta, vaikka siinä silti onkin paljon uutta. Tuhoutuva ympäristö toimii loistavasti ja tuo PC:n fps-genreen täysin uuden ulottuvuuden. Uudet pelimuodot lisäävät ikää ja tuovat kaivattua vaihtelevuutta. Enää ei tarvitse aina pelata pelkkää Conquestia. Tässä vaiheessa voidaan todeta odotusten olevan todella korkealla. Toivotaan, että DICE onnistuu täyttämään peliskenen tarpeet niin hyvän publa- kuin klaanipelinkin luomisessa. Betan perusteella suunta on oikea.
Battlefield Bad Company 2:n suljettu beta on ollut kirjoitushetkellä reilun viikon ajan käynnissä ja beta-avainten omistajat ovet peliä ehtineet takoa parhaimmillaan satoja tunteja. Beta on herättänyt paljon niin positiivista kuin negatiivistakin keskustelua. Nyt on aika julkaista pelistä pieni ennakko ja miettiä mitä lopullinen versio tulee pelaajille tarjoamaan.
Heti alkuun todettakoon ettei ennakossa puututa pelin bugeihin, koska peli ei tosiaankaan ole valmis. Betasta näkee selkeästi, ettei DICE:llä olla vielä puuhattu viimeistelyhiomisen parissa. Nykyiset todelliset bugit vaikuttavat suurimmaksi osaksi sellaisilta, mihin ei kehityksessä ole pystytty varautumaan ja ne tullaan korjaamaan lopulliseen versioon. Niinpä bugien listaamisen sijaan ennakossa pureudutaan pelin ominaisuuksiin ja lopullisen version potentiaaliin. Kovin syvällisesti pelin ominaisuuksiin ei mennä, lähinnä käydään läpi uudistuksia ja muita muutoksia. Syvempi analyysi sisältyy lopulliseen arvosteluun.
Valikot ja asetukset
Valikot tuntuvat alkuun hieman oudoilta, mutta lähes kaikki tarvittava löytyy pienen selailun jälkeen. Ainoa asia mitä jäi kaipaamaan oli hiiren sensitivityn säätö kulkuneuvoihin. Kittien customoinnit käy helposti ja niiden eteen ei tarvitse nähdä suurempaa vaivaa.
Todella tärkeänä lisäyksenä jo Battlefield 2142:een tullut kaverilista on mukana myös Bad Company 2:ssa. Sen kautta pääsee helposti liittymään samalle palvelimelle kaverien kanssa ja näkee missä kukin pelaa. Uudistus on ehkä pieni, mutta helpottaa todella paljon kavereiden kanssa pelailua. Kiire ja betan viimeistelemättömyys näkyy parhaiten palvelinhaussa. Ulkoisesti se näyttää hyvältä, mutta kaikki filtterit ja servereiden järjestelyt puuttuvat vielä. DICE on luvannut, että julkaisuversiossa haku on selvästi monipuolisempi.
Kitit
Kittien määrää on vähennetty edellisestä Bad Companysta, mikä on muutos oikeaan suuntaan. Jo Battlefield 2142:ssa ollut Recon, joka on Battlefield 2:n Sniper- ja Spec Ops -luokkien kombinaatio, tuo uudenlaisen näkökulman puskissa kykkimiseen. Aluksi kitti tuntuu melko turhalta, mutta kun alkaa miettimään sen taktista puolta ja mahdollisuuksia, asia on toisin. Luokalla kannattaa nykyisin ehdottomasti hyökätä ja jakaa oikeutta räjähteillä. Vastustajan laatikot saa C4:silla tuhottua kerrasta ilman pommin virittämistä. Muutenkin pelatessa kannattaa muistaa, että ei sitä laatikkoa perinteisin menetelmin tarvi tuhota, vaan sinko ja tankki toimivat tuhoamistarkoitukseen myös.
Medic, Assault ja Engineer ovat tuttua ja turvallista. Näin ensimmäisen Bad Companyn melko epäbattlefieldmaisesta luokkayhdistelmästä on palattu vanhaan. Puuttuvien Support- ja Anti-tank -luokkien ominaisuudet on jaettu edelleen siten, että Assaultilta löytyy lisää ammuksia ja Engineeriltä panssarintorjunta-ase. Muutos tekeekin Engineeristä mielenkiintoisen luokan, sillä nyt samalta sotilaalta löytyvät sekä kulkuneuvojen korjaus- että tuhoamisvälineet.
Betassa ylenemisen tuottamaa onnen tunnetta on hiukan rajoitettu laittamalla 12 tason vaatima pistemäärä saavuttamattomiin. Näin myöskin suuri osa unlockeista jää tavoittamatta. Unlockeihin palataan lopullisessa arvostelussa.
Pelimekaniikka
Squadit ovat muuttuneet rajusti. BC2:ssa niiden koko on neljä henkeä entisen kuuden sijasta. Tärkein muutos koskee kuitenkin sitä, ettei squadilla ole enää johtajaa, vaan jokaiseen ryhmälaiseen pystyy spawnaamaan. Näin peliin saadaan korkeampi tempo, samaan tyyliin kuin Battlefield 2:n Squad Hopping -aikoina.
Alkuun tuntuu ettei aseilla ei osu kunnolla, ei sitten millään. Pienen totuttelun jälkeen oppii välttämään nappi pohjassa rynnimistä ja huomaamaan että pieniä bursteja ampumalla luodit löytävät kohteensa. Parhaiten ominaisuus näkyy Medicillä ja Assaultilla. Aseet, joilla saa reikiä seiniin tuovat myös taktista lisää: on helpompi tehdä kokonaan uusi ovi talon päätyyn kuin koittaa juosta ovelle, josta sinun oletetaan tulevan. Laatikoiden puolustus on myös helpompaa, jos räjäyttää seinää pois tieltä paremman näkyvyyden vuoksi.
Pronen (makuuasento) puute on yksi isoista uudistuksista. Sen puuttumiseen menee hetki aikaa totutella, mutta loppujen lopuksi sitä ei jää kaipaamaan. Puutteesta johtuen enää ei voi jäädä hirveästi paikoilleen, koska kyykyssä oleva pelaaja näkyy kauas. Tästä syystä pelaajat pakotetaan liikkumaan ja vaihtamaan paikkaa. Toinen poistettu ominaisuus on pelaajan energian näkyminen, jonka tilalla on osittain Call of Duty -tyylinen verinen ruutu. Ensin puute tutui todella oudolta, mutta energiatason oppii melko helposti arvioimaan ja sen perusteella voi suunnitella omia liikkeitään.
Kulkuneuvot
Kulkuneuvot ovat hyvin balanssissa. Niiden merkitys tehtävien suorittamisessa onnistuneesti on suuri, mutta siltikään ne eivät yksin ole mitenkään ylivoimaisia tai kuolemattomia. Yksin hyökkäävä tankki on helppo kohde puuttuvan konekiväärin ja hitaan tähtäyksen takia, eikä sillä pääse dominoimaan ilman tiimin tukea. Betakartta Port Valdez on ajoneuvopainotteinen, mutta siltikään niiden määrällä ei mässäillä liiallisuuksiin, antaen mahdollisuuden myös puhtaalle jalkaväkitaistelulle. Tuntuma niin tankeissa kuin helikoptereissakin on kohdallaan sekä ohjauksen että äänien suhteen. Kartan kolmannessa vaiheessa puolustajien helikopteri on ehkä lievästi hallitsevassa osassa osaavan lentäjän käsissä, mutta sekin lienee tasapainotusongelma. Tällä hetkellä ainoana selkeänä vajeena onkin jo aikaisemmin mainittu erillinen hiiren herkkyyden säätäminen kulkuneuvoille.
Taktisesti tankit tuovat todella mielenkiintoisen elementin. Niillä voi joko tukea jalkaväkeä hieman kauempaa tai jalkaväen avustuksella koittaa tuhota vihollisen laatikoita suoralla hyökkäyksellä. Tankista voidaan mukavasti tehdä myös C4-kärry, jolla vaan jyrätään laatikon viereen ja räjäytetään tankki sekä laatikko taivaan tuuliin.
Klaanipelaaminen
Näyttäisi siltä, että klaanipelaajien rukouksiin on vastattu ja kilpapelaaminen on jollain muotoa tuettua. Runko tuntuu olevan jo nyt kasassa ja 8vs8-matsit Rush-pelimuodolla tai 4vs4-matsit Squad Rushissa sekä Squad Deathmatchissa tuovat vaihtoehtoja. Spawniminen keneen tahansa squadissa mahdollistaa sen, että enää ei tarvita kuoleman viikatetta välttelevää sissiä, vaan riittää kun joku squadista on hengissä. Tästä johtuen hyökkäyspuoli saa helpommin pidettyä paineen puolustajien päässä ja toimintaa tulee riittämään.
Uudet kitit ja kulkuneuvot tukevat myös kilpapelaamista. Kaikki ovat hyödyllisiä ja jokaiselle löytyy käyttöpaikka. Erilaisia hyökkäys- tai puolustustaktiikoita voidaan kehittää lukematon määrä.
Loppusanat
Beta varmisti sen, ettei peliä ole turhaan odotettu. Elementit, joista Battlefield-sarja tunnetaan, ovat hyvin esillä. Peli tuntuu heti ensihetkistä erittäin tutulta, vaikka siinä silti onkin paljon uutta. Tuhoutuva ympäristö toimii loistavasti ja tuo PC:n fps-genreen täysin uuden ulottuvuuden. Uudet pelimuodot lisäävät ikää ja tuovat kaivattua vaihtelevuutta. Enää ei tarvitse aina pelata pelkkää Conquestia. Tässä vaiheessa voidaan todeta odotusten olevan todella korkealla. Toivotaan, että DICE onnistuu täyttämään peliskenen tarpeet niin hyvän publa- kuin klaanipelinkin luomisessa. Betan perusteella suunta on oikea.
MAINOS
MAINOS
<<12>>
07.02.2010 20:06
#21
07.02.2010 20:55
#22
hyvältä näyttää mutta taitaa tuo Hahmon kehittäminen olla hikistä
Kui? Pelaamalla ne saa.
07.02.2010 22:15
#23
07.02.2010 23:05
#24
tota vaatiiko ton betan pelaamiseen tehokasta konetta tai netti yhteyttä
Pärjäät ihan hyvin 2megan netillä, ellei pienemmilläkin. Et tee mitään pelikäytössä 8 megan netillä ellei taustalla rullaa jotain kuraa samaa aikaa. Toivottavasti saadaa rankattuja servuja ruotsiin ja norjaan. Pääsis sillä 30pingillä vetää taas..
Team: Patriots
07.02.2010 23:17
#25
Kiitokset myös Zuppi:lle ja Eke-:lle kuvista. <3
Eke wtf?
Hyvä artikkeli oli.
08.02.2010 11:00
#26
Mikä tässä Bad Company 2:ssa oli tuo max. leveli? ykkösosassa taisi olla 25..
Max. leveli on EA:n omien sivujen mukaan 50.
08.02.2010 12:36
#27
08.02.2010 13:31
#28
Pronen puuttuminen kyllä aikamoinen mosavirhe. Milläs nyt asetat tarkkaampuajat mäenlaelle, tai ryömit heinikossa huomaamatta?
Itseä tuo pronen puuttuminen ei kyllä haittaa yhtään. Nopeutaa peliä jonkunverran ja vähentään telttailua. "Huomaamatta" liikkuminen onnistuu ilmankin pronea, sillä metsässä liikkuvaa tyyppiä on yllättävän vaikea huomata.
Team: [nB]
08.02.2010 14:28
#29
Hyvä arvostelu, kiitokset hypolle.
08.02.2010 14:53
#30
09.02.2010 15:42
#31
Team: #MORAT
09.02.2010 15:47
#32
- Graffat ei ole edes kovin hienot
- Ei paikat oikeasti kiillä, ainakaan mun silmiin
- "lumpipöly"
- Ei kirjaudu automaattisesti sisään
- Hitain server browser ikinä, ei pysty järjestämään servuja esim. pelaajamäärän mukaan eikä servuista nää melkein mitään tietoja
- Pingit kauhean suuret verrattuna muihin peleihin
- Graanaatille ja meleelle oma nappi
- Aseita tai squadeja ei pysty vaihtaa elossa, en ainakaa ole huomannut
- Aseissa ei minkäänlaista fiilistä ja äänet ihan kädestä
- Unlockejen logiikka
- Ympäristö tuhoutuu, mutta ohuenkaan seinän läpi ei voi ampua
- Tylsä kenttä, eikä parempaa luultavasti tulossa
- Miksei voi olla avoin beta
- Peli jo luultavasti painossa, vaikka beta bugaa ihan törkeästi
- Palautuvat heltit
- Aseet tekevät liian vähän damaa
- Ukot tylsän ja ärsyttävien näkyisiä, melkee ku joku 1.6 käännös
- Muistuttaa vähän liikaa quakewarssia
- Scrolli bugaa, toivottavasti, sprintatessa
- Scrollilla ei pääse aselistaa ympäri
- Ei liinausta, yllättäen
- Spottaukset pysyy liian pitkään ja näkyy ympäristön läpi
+ Ukkojen huudot kuulostavat ihan mukavalta
+ Dicen intromusiikki on siisti
+ Peliin laitettu AUG
~2/10
Jotain varmasti unohtu, että lisää varmaa tulee.
09.02.2010 16:44
#33
Team: sgc|, Sotapeli
28.02.2010 12:59
#34
-/+ Outoa että betan ollessa maksullinen/closed siitä saa vapaasti kertoa ja jakaa kuvia. Ei siis ole valvontaa näkynyt.
-/+ Grafiikat oli aluksi ookoo (lue lumipöly kohdasta lisää), paremmat kuin odotin luettuani kommentin ettei parhaat ole betan mukana ladattavana.
-/+ "lumpipöly" ja aruingonvalo sotki aluksi näytön täysin valkoiseksi. Ruutu toimi lähes yövalona, kunnes otin selvää grafiikka säädöistä ja Yllätyin ja jään innolla odottamaan luvattuja Vieläkin parempia grafiikoita.
-/+ Unlockit lookisesti järjestetty mutta osa on aivan turhia.
-/+ Aseista puutui jotain - oliko sit sitä fiilistä.
- Oikeiden asetusten laitto peliin on tehty hankalaksi ja ei näyttänyt toimivan betassa kovinkaan hyvin. Settings & Controls. Onneksi on Notepad.
- Server browser vaikutti olevan hyödytön.
- Playnow heitti hiljasina tunteina serveriksi USA/Austraalia servereitä n. 200-300ms viiveellä. Ei antanut mukavaa pelituntumaa mutta säädettävissähän tuo on. Tarkoitus on ollut testata.
- Osa materiaaleista pysäyttää isoimmankin ammuksen, vaikka kyseisen materiaalin pitäisi suurinpiirtein haihtua paikalta saatuaan pienenkin osuman.
- Kaikkia rakennuksia ja rakennelmia ei saa tuhottua.
- Pommeillakaan ei voi siirtää vuoria.
- Kentän ajoneuvot pitäisi saada "lukittua" tiimeittäin. Balanssi katoaa kokonaan, jos tiimi menettää sen Ainoan tankin tai hekon.
- Beta pääsyä kaupiteltiin rahalla. Suosion laantuessa avaimia sai nakkifakiiriltakin sinapin sijaan.
- Pelaaja "paranee punaiselta" normaaliin päin ilman ensiapuakin.
- Näppäimistön kielisyys muuttuu tai on heiman muutettu peliin. Ei täysi FI-versio.
- Spottaamalla pystyy spämmäämään puskasta kuin puskasta vihun.
- Syntyä voi koska vaan ja mihin tiimiin vaan missä on tilaa.
- Rush pelimuodon kohteet pitäisi olla vaikeampi tuhota.
+ Viiveet kohtuullisia ja harvemmin oli minkäänlaista lagia. Eurooppa serverit.
+ Squad / spawn valikko toimi hienosti oli elävä tai kuollut
+ Näppäimistön tai joystickin säätäminen helpompaa kuin ennen. Vertaa BF2 controls.
+ Vaikka peli on vasta painossa, on päivityksiä jo tuloillaan! Hyvä että osataan korjata omat virheet heti eikä seuraavana jouluna. (Edes osa niistä.)
+ Aseiden tehon luvattu parantuminen.
+ Ei muistuta CS pelejä.
+ Hardcore serverit (ei 3d spottausta).
+ Rush pelimuoto ajatuksena on hyvä.
+ Lupaukset Rush kohteiden tuhoamisen vaikeutumisesta.
+ Beta antaa odottaa paljon peliltä. Lentävät, uivat ja matelevat koneet mitä valikoista, pelistä ja maisemista löytyi pitävät jännitystä yllä, miltä tuntuu taas huristella Tankin Tappajalla.
+ Hyvä jatko-osa Desertcombat modilla x)
Yleisvaikutelma oli ihan hyvän arvoinen.
12.03.2010 15:54
#35
Hieman pisti miettimään että aseilla ei voi ampua
ouhenkaan materiaalin läpi. Mutta toivittavasti
tämä epäkohta korjataan.
Pari pientä kysymystä pelistä;
Monta kenttää pelissä on?
ja toimiiko peli AMD Phenom X3 8400, 2100 MHz prosessorilla?
Hyvä artikkeli BTW!
15.03.2010 10:46
#36
Peli vaikuttaa todella hienolta, pakkoostos.
Hieman pisti miettimään että aseilla ei voi ampua
ouhenkaan materiaalin läpi. Mutta toivittavasti
tämä epäkohta korjataan.
Pari pientä kysymystä pelistä;
Monta kenttää pelissä on?
ja toimiiko peli AMD Phenom X3 8400, 2100 MHz prosessorilla?
Hyvä artikkeli BTW!
<<12>>