Battlefield Heroesin kehittäjien blogissa aloitettiin peliin tutustuttaminen. Liikkeelle lähdetään poikkeuksellisesti hetkestä jolloin pelin ideointi alkoi. Blogissa Ben Cousins taustoittaa alkuhetkiä ja Heroesin uutta lähestymistapaa maksuttomuudellaan.
Tiivistettynä blogista käy selville seuraavat asiat: Battlefield Heroes pohjautuu Battlefield 2142:n pelimoottoriin, pelistä ei löydy commanderia eikä squadeja, spawnipisteitä ei valita ja mukana on automaattinen päivitysjärjestelmä.
I then got James Salt involved, who is now the Lead Designer on Battlefield Heroes. He had finished his work as Lead Designer on Battlefield 2142 a few months before and had been mulling over some new concepts since then, so we both pretty eager to get a new project off the ground. We quickly found we agreed on three clear high-level directions for the project:
1. We wanted to return to the crazy unrealistic feel of Battlefield 1942 and Codename Eagle, games which we had both been fans of.
2. We wanted to make sure that players could 'get to the fun' easier this time - faster, cheaper and easier.
3. We were committed to ensuring that the gameplay would still feel like a legitimate part of the Battlefield franchise, with the core elements and feel preserved.
Tiivistettynä blogista käy selville seuraavat asiat: Battlefield Heroes pohjautuu Battlefield 2142:n pelimoottoriin, pelistä ei löydy commanderia eikä squadeja, spawnipisteitä ei valita ja mukana on automaattinen päivitysjärjestelmä.
I then got James Salt involved, who is now the Lead Designer on Battlefield Heroes. He had finished his work as Lead Designer on Battlefield 2142 a few months before and had been mulling over some new concepts since then, so we both pretty eager to get a new project off the ground. We quickly found we agreed on three clear high-level directions for the project:
1. We wanted to return to the crazy unrealistic feel of Battlefield 1942 and Codename Eagle, games which we had both been fans of.
2. We wanted to make sure that players could 'get to the fun' easier this time - faster, cheaper and easier.
3. We were committed to ensuring that the gameplay would still feel like a legitimate part of the Battlefield franchise, with the core elements and feel preserved.
MAINOS
MAINOS
<<12>>
Team: [YMFO]
09.02.2008 00:36
#21
Kyllä se nyt vaan on niin että EA ryssi koko pelin (piti julkaista kun hype oli korkeimmillaan, laadusta viis), eikä se tosiasia rajoitu pelkästään minun mielipiteeseen.
Rahastus > laatu
"All games go through massive changes from their beta stages and their final release. BF2 has been no exception. Vanilla and all 3 expansion/booster packs have had things cut from their final release which were showcased in their previews."
Mitäs ihmeellistä tuossa nyt on, kun tehdään esim. leffaa, niin jäähän siitäkin osa aina leikkauspöydälle..Ehkä on olemassa jokin syy, miksi kaikkea ei ole mahdutettu mukaan, mitä suunniteltiin? Ja eikös pelit julkaista silloin kun niiden odotetaan myyvän? Olisihan se hienoa, jos joku tekisi täydellisen pelin, mutta ei taida olla mahdollista, kun pelien pitää tuottaa rahaakin. Onhan tuo BF2 nyt genrensä parhaimmistoa ainakin vaikka se niin paska onkin?
Team: [LB]
09.02.2008 01:05
#22
Miksi tällainen pitää tehdä? Miksi? Ja jos oli pakko niin BF -leima pois ja tilalle vaikka PlayGround(tm) kids up to 9yrs.
BF -leimahan pilattiin jo BF2:lla, joten ei tuolla enää väliä ole.
BF2 ei oo pilannu mitaan paras peli ikina...
'paras peli ikina'... ei hirveesti vakuuta, ku vuositaki on -94
Tuota 'ikinä' -käsitettä vois hiema rajottaa...
- Nimi: masterkiller
14.02.2008 19:18
#23
Miksi tällainen pitää tehdä? Miksi? Ja jos oli pakko niin BF -leima pois ja tilalle vaikka PlayGround(tm) kids up to 9yrs.
BF -leimahan pilattiin jo BF2:lla, joten ei tuolla enää väliä ole.
BF2 ei oo pilannu mitaan paras peli ikina...
'paras peli ikina'... ei hirveesti vakuuta, ku vuositaki on -94
Tuota 'ikinä' -käsitettä vois hiema rajottaa...
- Nimi: masterkiller
:D no sanotaan nyt etta paras peli tahan mennessa ( ei toimi ä nappain)
<<12>>