Ensi talvella ilmestyvästä Battlefield Bad Companyn jatko-osasta on alkanut pikkuhiljaa tihkua kuvamateriaalia ja tietoa. Seuraavassa on niistä kätevä tiivistelmä.
Tälläinen on Battlefield Bad Company 2:
Lähde
Tälläinen on Battlefield Bad Company 2:
- Samanaikainen julkaisu niin PC:lle kuin PS3:lle ja Xbox 360:lle.
- Ykkösestä tuttu pelimuoto Gold Rush on uudelleennimetty Rushiksi.
- Talvisia karttoja, yhden kartan nimi tiedetään: Port Valdez, joka sijoittuu talviseen Alaskan maastoon.
- Lääkintämiehen elvytystyökalut ovat unlockattava varuste, niillä voi herättää pelaajan henkiin 5-10(?) sekunnin ajan kuolettavan osuman jälkeen.
- Bad Companysta tuttu parannusruisku poistettu ja korvattu itsestään hitaasti regeneroimalla healthilla. (Regenerointi huomattavasti hitaampi kuin muissa peleissä, jotka käyttävät samaa systeemiä)
- Paranneltu Squad-systeemi. Squadien koko on 4 pelaajaa.
- Ei ohjattavia hävittäjiä.
- Enemmän verta ja tuhoa, totisempi Battlefield -peli.
- Aseita pystyy muokkaamaan (Scopet, silencerit yms.).
- Lisää pelimuotoja Rushin ja Conquestin lisäksi.
- Ei vielä tietoa PCn laitevaatimuksista.
- Destruction 2.0; mahdollistaa rakennusten kokonaisen tuhoutumisen.
- Jonkinmoinen ilmatuki mahdollista.
- Spottaus uudistuu; spotatut viholliset näkyvät vain squadisi minimapissa
- Ei ammuslaatikoita, ammuksia mahdollista saada vain engineeriltä.
- 4 hahmoluokkaa: Engineer, Recon, Assault ja Medic.
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<123>>
Team: Z-Partio
24.05.2009 20:08
#21
Lääkintämiehen elvytystyökalut ovat unlockattava varuste...
...itsestään hitaasti regeneroimalla healthilla.
...spotatut viholliset näkyvät vain squadisi minimapissa
Squadien koko on 4 pelaajaa.
Tosi kivaa, kun on taas klaanipelaajiakin ajateltu :/
Todellakin, taktiikat muuttuu kun vain 4 pelaajaa mahdollista squadissa, täytyy miettiä mitä sinne tunkee, kun kaikki ei mahdukkaan (toisaalta, emmepä tiedä edes monta vs monta klaanimatsit on), samoin spottaamisen rajoitukset tulevat aiheuttamaan taktiikoihin mietintää = Plussaa
Regen Health - noh sama se, pääsee ounaa viel enemmä nubui yhel elämäl ;)
24.05.2009 21:05
#22
Ei helvetti! Miks ei oo jettei? :'< Siis lentokoneethan on imo BF-sarjan yks parhaimmist puolista, miks jättää ne pois.. En voi kieltää olevani erittäin pettynyt.
konsolirajoitukset
Miks Battlefield 1943 ne sisältää?
1943:ssa ei ole helikoptereita ja kai ne hitaat potkurikoneet on vähän eriasia kuin jetit.
Kerro toki lisää miten ne koneet eroavat.
Oiskohan nuo kato sen verran nopeampia että tateilla ei saa mitään järkevää aikaiseksi.
24.05.2009 21:09
#23
Ei helvetti! Miks ei oo jettei? :'< Siis lentokoneethan on imo BF-sarjan yks parhaimmist puolista, miks jättää ne pois.. En voi kieltää olevani erittäin pettynyt.
konsolirajoitukset
Miks Battlefield 1943 ne sisältää?
1943:ssa ei ole helikoptereita ja kai ne hitaat potkurikoneet on vähän eriasia kuin jetit.
Kerro toki lisää miten ne koneet eroavat.
Oiskohan nuo kato sen verran nopeampia että tateilla ei saa mitään järkevää aikaiseksi.
Kyllä saisi.
24.05.2009 21:12
#24
24.05.2009 21:13
#25
Ei helvetti! Miks ei oo jettei? :'< Siis lentokoneethan on imo BF-sarjan yks parhaimmist puolista, miks jättää ne pois.. En voi kieltää olevani erittäin pettynyt.
konsolirajoitukset
Miks Battlefield 1943 ne sisältää?
1943:ssa ei ole helikoptereita ja kai ne hitaat potkurikoneet on vähän eriasia kuin jetit.
Kerro toki lisää miten ne koneet eroavat.
Oiskohan nuo kato sen verran nopeampia että tateilla ei saa mitään järkevää aikaiseksi.
Kyllä saisi.
En ite kyllä voisi kuvitella tuhoavani nopeasti ajavaa jeeppiä jollain hävittäjän kk:lla jos tateilla pitäisi lentää.
Team: Croc*
24.05.2009 21:23
#26
En ite kyllä voisi kuvitella tuhoavani nopeasti ajavaa jeeppiä jollain hävittäjän kk:lla jos tateilla pitäisi lentää.
No se on taas skillistä kiinni.
24.05.2009 22:03
#27
En ite kyllä voisi kuvitella tuhoavani nopeasti ajavaa jeeppiä jollain hävittäjän kk:lla jos tateilla pitäisi lentää.
Ihan sama se on koittaa jollain snipulla niillä tateilla säätää liikkuvaan kohteeseen. Luulen, että suurin syy on siinä että pelimoodina on muitakin vaihtoehtoja kuin conquest. Kyseessä on kuitenkin BC-sarjan peli, jossa conquest pelimuoto ei ole se pääpelimuoto. Rush/gold rush muotoon ne lentokoneet ei vaan yksinkertaisesti sovi. Kentät on suunniteltu niin, että taistelut keskittyvät pienelle alueelle. Pelaisit joskus sitä BCtä niin tietäisit mistä puhut.
Team: {Kßß}
25.05.2009 01:32
#28
Oiskohan nuo kato sen verran nopeampia että tateilla ei saa mitään järkevää aikaiseksi.
Näppäimistölläkii pystyy lentämään ja pienen harjoittelun jälkeen jopa osumaan johonkin. Miksei tateil muka pystyis? En kyllä nää yhtään järkevää syytä miks niit jettei ei oo ...tai siis miks noi kentät on suunniteltu semmosiks et niihin ei jetit sit soveltuis.
Ja muutenkii on ihan perseestä, että sama peli julkastaa sekä konsoleille että tietsikalle. Tietokone- ja konsolipelaaminen on kuitenkii niin erilaista, et pelistä ei millään saa kummallekaan "täydellistä", kun se on aina suunniteltu vähän toisen ehdoilla. Ei kiitos tämmösii hybridei, jossa yritetään tyydyttää kumpaakin ääripäätä.
Jos minä olisin DICEn pääjehu, olisin aloittanut PC:lle aivan oman projektin, ns. BF3, joka olisi BF2-tyylinen tuhoutuvalla ympäristöllä ja muilla parannuksilla ja sitten konsoleille oma BC:n jatko-osa. Heroesia ja 1943:a ei oltaisi kaivattu laisinkaan, ei niitä kuitenkaan kukaan osta, saatika sitten pelaa. Kaikki olisivat olleet tyytyväisiä, toisin kuin nyt, kun minä ainakaan en ole.
Ja taas tuli tämmönen jumalaton avautuminen, mut minkäs teet ku vituttaa.
Team: Croc*
25.05.2009 10:21
#29
Ja muutenkii on ihan perseestä, että sama peli julkastaa sekä konsoleille että tietsikalle. Tietokone- ja konsolipelaaminen on kuitenkii niin erilaista, et pelistä ei millään saa kummallekaan "täydellistä", kun se on aina suunniteltu vähän toisen ehdoilla. Ei kiitos tämmösii hybridei, jossa yritetään tyydyttää kumpaakin ääripäätä.
Ite taidat olla ihan vitun pelle, totta kai pc:lle tehdään pc versio ja konsoleila on eri versio. Ei ne ole 100% sama peli.
Mistäst noin päättelet?
Ja taas tuli tämmönen jumalaton avautuminen, mut minkäs teet ku vituttaa.
/care
Mee roskiin paska
Team: =[FP]=
25.05.2009 11:09
#30
Team: |CPPP|
25.05.2009 17:51
#31
Onhan se totta, että nykyään aika useat pelit menee konsoleiden ehdoilla ja pc pelaajat joutuu siitä kärsimään. Noi konsolikäännökset tuppaa yleensä olemaan kohtuuttoman raskaita pc:lle kun ei oo optimoitu kunnolla. En nyt puhu pelkästään näistä bf-sarjan peleistä vaan yleensäkkin.
Toi on totta, ja erittäin valitettavaa.
25.05.2009 18:05
#32
25.05.2009 18:11
#33
25.05.2009 18:27
#34
Lääkintämiehen elvytystyökalut ovat unlockattava varuste...
...itsestään hitaasti regeneroimalla healthilla.
...spotatut viholliset näkyvät vain squadisi minimapissa
Squadien koko on 4 pelaajaa.
Tosi kivaa, kun on taas klaanipelaajiakin ajateltu :/
Todellakin, taktiikat muuttuu kun vain 4 pelaajaa mahdollista squadissa, täytyy miettiä mitä sinne tunkee, kun kaikki ei mahdukkaan (toisaalta, emmepä tiedä edes monta vs monta klaanimatsit on), samoin spottaamisen rajoitukset tulevat aiheuttamaan taktiikoihin mietintää = Plussaa
Regen Health - noh sama se, pääsee ounaa viel enemmä nubui yhel elämäl ;)
Regenoiva healtti? Pitäisikö itkeä vai nauraa? No nauran, koska se pidentää ikää.. Asiaan. Se voi olla kyllä parempi jos ei tule vain liian nopeasti vaikka lukeekin ''HITAASTI REGENOIVA.'' Muuten pystyisi heittelemään medic laukkuja taas ympäri mappia ja kun menettää healttia juoksea puun taakse hakemaan lisään ja taas takaisin hyökkäämään.
25.05.2009 21:27
#35
Ja kyynel ku ei tuu hävittäjiä, ois aika siistiä ku kahen pommituksen jälkeen on joka seinä ja talo matalana, muistakaa et BC2:ssa talot sortuu ainakin osittain. Jos hävittäjien takia menee pelin ostot mönkään nii omapa on häpeänsä, jäätte paljosta paitsi.
25.05.2009 22:37
#36
Ja kyynel ku ei tuu hävittäjiä, ois aika siistiä ku kahen pommituksen jälkeen on joka seinä ja talo matalana, muistakaa et BC2:ssa talot sortuu ainakin osittain.
Käsittääkseni talot saa tuhottua ihan perustuksiin asti eli kentästä saa tasaisen niin halutessaan. Voisin kuvitella, että juuri tuo on osasyy hävittäjien puuttumiselle.
25.05.2009 23:03
#37
Jos minä olisin DICEn pääjehu, olisin aloittanut PC:lle aivan oman projektin, ns. BF3, joka olisi BF2-tyylinen tuhoutuvalla ympäristöllä ja muilla parannuksilla ja sitten konsoleille oma BC:n jatko-osa. Heroesia ja 1943:a ei oltaisi kaivattu laisinkaan, ei niitä kuitenkaan kukaan osta, saatika sitten pelaa. Kaikki olisivat olleet tyytyväisiä, toisin kuin nyt, kun minä ainakaan en ole.
+1
25.05.2009 23:05
#38
Pilalla.
Team: [YMFO]
26.05.2009 11:50
#39
Oiskohan nuo kato sen verran nopeampia että tateilla ei saa mitään järkevää aikaiseksi.
Kokeile joskus niitä tatteja, eli osta PS3, niin yllätyt. Luulin aluksi itsekin, ettei siitä mitään tule, mutta niin vain minustakin tuli yyberskill. Itse olen tyytyväinen hävittäjien puuttumiseen, lentohoroja ei kukaan kaipaa kopterit sen sijaan OK.
Quotet kuntoon..
- Ylläpito
26.05.2009 16:08
#40
<<123>>