Moni on pohtinut Modern Warfare 2:n pelimoottorin suorituskykyä, ja sitä millaista tekniikkaa Call of Duty -sarjan uusimmassa tulokkaassa tullaan käyttämään.
Nyt Beyond3D tech forums paljastaa että uusimman CoD:n konsoliversio ei yllä täyteen HD-resoluution, kuten ei edeltäjänsäkään.
Infinity Ward haluaa varmistaa tuotteensa tasaisen suorituskyvyn mieluummin kuin kerskailla suurilla resoluutioilla. MW2 tulee käyttämään natiiviresoluutiota 1024 * 600, jonka pitäisi taata se että framerate pysyy tasaisessa 60:ssä.
Se mitä natiiviresoluutio on 600p tarkoittaa käytännössä 720p HD-resoluutioon nähden sitä että pelimoottorilla on 307,200 pikseliä vähemmän laskettavanaan. Pienempi resoluutio auttaa huomattavasti tavoitteessa saada pelille tasainen 60FPS kun yleensä graafisesti näyttävät pelit joutuvat venymään saavuttaakseen 30FPS-ruudunpäivitys nopeuden uusilla konsoleilla.
Lähde
Nyt Beyond3D tech forums paljastaa että uusimman CoD:n konsoliversio ei yllä täyteen HD-resoluution, kuten ei edeltäjänsäkään.
Infinity Ward haluaa varmistaa tuotteensa tasaisen suorituskyvyn mieluummin kuin kerskailla suurilla resoluutioilla. MW2 tulee käyttämään natiiviresoluutiota 1024 * 600, jonka pitäisi taata se että framerate pysyy tasaisessa 60:ssä.
Se mitä natiiviresoluutio on 600p tarkoittaa käytännössä 720p HD-resoluutioon nähden sitä että pelimoottorilla on 307,200 pikseliä vähemmän laskettavanaan. Pienempi resoluutio auttaa huomattavasti tavoitteessa saada pelille tasainen 60FPS kun yleensä graafisesti näyttävät pelit joutuvat venymään saavuttaakseen 30FPS-ruudunpäivitys nopeuden uusilla konsoleilla.
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<12>>
29.07.2009 23:11
#21
Nyt kun kattoo näitä kommenteja niin teillä on väärä käsitys tästä hommasta, kaikki ei ihan tajua tätä uutista
Agreed.
31.07.2009 12:43
#22
Enkä minä kyllä ymmärrä miten FPS pelejä voi muutenkaan pelata konsoleilla :\ ei siinä auto-aimin käytössä paljoa skilliä tarvitse.
<<12>>