EA:n Redwood Shoresissa sijaitsevalla studiolla järjestettiin yhteisöpäivät kuluneella viikolla. Paikalle oli saatu myös itse Gordon Van Dyke esittelemään Bad Company 2:ta. Päivillä jotkut onnekkaat olivat päässeet testaamaan pelin nykyistä PS3-versiota ja juttelemaan pelin kehittäjien kanssa. Karttoja oli ollut useita testattavana ja kaikki unlockit valmiiksi auki. WDAOPTIMUS oli yksi näistä onnekkaista. Hän on kirjoittanut EA:n foorumeille asioita, joita pelatessa ja keskusteluissa kehittäjien kanssa selvisi. Tässä kooste niistä ja luettelo pelin aseista, kulkuneuvoista ja varusteista:
Muista asioista mainittakoon, että mahdollisia kombinaatioita aseiden ja varusteiden avulla on yli 200 ja että PC-version betaan tullaan jakamaan paljon avaimia. Valitettavasti betan alkamispäivästä ei vieläkään ole tietoa.
Lähde
- Neljä pelimoodia: Rush, Conquest, Squad Deathmatch ja yksi jota ei vielä ole julkaistu. Gaming.fi:n tietojen mukaan neljäs moodi on Squad Rush.
- Pelimoodeja voidaan pelata joko Hardcorena tai normaalina
- Hardcore on tarkoitettu kilpapelaamiseen. Siitä on poistettu HUD ja kill cam. Aseet ovat myös tehokkaampia ja tähtäys tapahtuu iron sightin, red dotin tai acogin kautta. Hardcore-palvelimet ovat myös rankattuja
- Squad Deathmatchissä voittaa se tiimi, joka saa kerättyä ensimmäisenä 50 tappoa. Määrää voidaan muuttaa pelaajilta tulleen palautteen perusteella julkaisun jälkeen
- Sniperit ovat tehottomia. Aseesta riippumatta ei tapa kerrasta, paitsi päähän ammuttaessa
- Kopterit ovat mukana
- Kopteri ei korjaannu helipadillä, vaan sillä on laskeuduttava ja engineerin se korjattava
- Loppumaton sprintti
- PunkBuster PC-versiossa
- Konsoli tulee PC-versioon
- Unranked-servereitä voidaan customoida kunnolla, joten sopivat säädöt klaanipelaamisen tullaan löytämään helposti
Muista asioista mainittakoon, että mahdollisia kombinaatioita aseiden ja varusteiden avulla on yli 200 ja että PC-version betaan tullaan jakamaan paljon avaimia. Valitettavasti betan alkamispäivästä ei vieläkään ole tietoa.
Kiväärit:
Tarkkuuskiväärit:
Konepistoolit:
| Kevyt konekiväärit:
Haulikot:
Pistoolit:
| Heittimet:
Räjähteet:
Kulkuneuvot:
Muut:
|
Luokkakohtaiset lisävarusteet (lista epätäydellinen): Assault:
Engineer:
Medic:
Recon:
| Luokille yhteiset lisävarusteet:
|
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<1234>>
20.12.2009 19:33
#21
Voi kauhia kuinkapaljon virheitä, Aks-74u ei ole konepistooli.. miksi vai osan kvkk:den perässä lukee lmg? on se niin väärin :D:D:D::D:D
mun tietääkseni AK-74u on kyl konespistooli...
Team: {Kßß}
20.12.2009 19:36
#22
Voi kauhia kuinkapaljon virheitä, Aks-74u ei ole konepistooli.. miksi vai osan kvkk:den perässä lukee lmg? on se niin väärin :D:D:D::D:D
mun tietääkseni AK-74u on kyl konespistooli...
e: jepsjeps hidas ku mummo hangessa.
20.12.2009 20:03
#23
20.12.2009 20:14
#24
Voi kauhia kuinkapaljon virheitä, Aks-74u ei ole konepistooli.. miksi vai osan kvkk:den perässä lukee lmg? on se niin väärin :D:D:D::D:D
mun tietääkseni AK-74u on kyl konespistooli...
Mää sanoisin että se on haulikko
20.12.2009 20:22
#25
Voisivat hieman miettiä tai jättää kokoaseen pois pelistä. No, taitaa jäädä sniputtelu pois omalta osalta.
20.12.2009 20:30
#26
Aika laajasti aseita kyllä, mutta pari asetta jäi harmittamaan. Esim Ak-47 olisin halunnut tai spetnazin ja pari eri tarkkuuskivääriä.
Onha tossa 3 AK:ta joten äläpä ämmä pätkytä.
Team: -Pelit-
20.12.2009 20:40
#27
No, taitaa jäädä sniputtelu pois omalta osalta.
Mikä tämä on, jos ei merkki onnistuneesta pelisuunnittelusta?
20.12.2009 21:54
#28
Ainakin CoD tyylinen HC muoto pilaa pelin realismi-arcade suhteen täysin.
Vali vali. Ei oo pakko pelata HC:ta jos ei halua. Mee rauhassa ammuskeleen lipas per vihollinen.
Team: HENU
20.12.2009 22:09
#29
Voi kauhia kuinkapaljon virheitä, Aks-74u ei ole konepistooli.. miksi vai osan kvkk:den perässä lukee lmg? on se niin väärin :D:D:D::D:D
mun tietääkseni AK-74u on kyl konespistooli...
Mää sanoisin että se on haulikko
Mun mielestä se kuuluu kyllä tarkkuuskivääreihin...
20.12.2009 22:35
#30
Voi kauhia kuinkapaljon virheitä, Aks-74u ei ole konepistooli.. miksi vai osan kvkk:den perässä lukee lmg? on se niin väärin :D:D:D::D:D
mun tietääkseni AK-74u on kyl konespistooli...
Mää sanoisin että se on haulikko
Mun mielestä se kuuluu kyllä tarkkuuskivääreihin...
Eiks se ookkaa kivi mil heitetää lintuja?
20.12.2009 22:44
#31
20.12.2009 23:54
#32
Onhan tuo nyt aivan naurettavaa että ei muka 50-kaliiberisella M95 kiväärillä kuole kertalaakista.
Voisivat hieman miettiä tai jättää kokoaseen pois pelistä. No, taitaa jäädä sniputtelu pois omalta osalta.
Tämä on tasapainottamisen vuoksi. Kyllähän noilla kivääreilläkin kuolisi kerrasta jne jne, mutta eipä moni meistä pelaa Operation Flashpointtia / Armed Assaulttia netissä ketkä tykkää Battlefieldeja pelailla.. Tokihan tämän jo tiesitkin, mutta tark'ampujat on vain liian ylivoimaisia jos pääsee kertalaakilla eliminoimaan - ei niin kivaa silloin kun sniputtaa, mutta entä silloin kun itse ottaa osumaa suoraan spawniin?
tl;dr: Tähtää päähän snipuna ja nauti inffinä siitä kun et kuole kerrasta =)
Aika laajasti aseita kyllä, mutta pari asetta jäi harmittamaan. Esim Ak-47 olisin halunnut tai spetnazin ja pari eri tarkkuuskivääriä.
Onha tossa 3 AK:ta joten äläpä ämmä pätkytä.
Nii ja 7 tarkkuuskivääriä on jo tarpeeksi :D
21.12.2009 00:06
#33
Must jotenkin tuntuu että tuossa ei ole kaikki...jos katotte ajoneuvoja nii ainoa siellä ainoa Ei jenkki ajoneuvo oli T-90 MBT...ja vidoissahan on näkyny vaikka mitä. Tälläkin hetkelle olen kyllä erittäin tyytyväinen listaan. Ei voi muuta sanoa että odotan innolla tulevaa maailman parasta räiskintä peliä. :D
21.12.2009 01:42
#34
Must jotenkin tuntuu että tuossa ei ole kaikki...jos katotte ajoneuvoja nii ainoa siellä ainoa Ei jenkki ajoneuvo oli T-90 MBT...ja vidoissahan on näkyny vaikka mitä. Tälläkin hetkelle olen kyllä erittäin tyytyväinen listaan. Ei voi muuta sanoa että odotan innolla tulevaa maailman parasta räiskintä peliä. :D
Ihan sama, ne ajoneuvot on joka joukkueella samanlaiset. Kaikilla tiimeillä on:
Kopteri, auto, tankki, kevyt tankki + muut paskat joita en muista.
Pointti kuiteski on se, ettei ne ajoneuvot eroa toisistaan mitenkään.
21.12.2009 02:11
#35
Mutta vaikka pelissä pystyy tekemään yli 200 erilaista customluokkaa niin ei niitä kaikkia mahdollisuuksia tulla käyttämään koska jotkut tulevat olemaan niin avuttoman huonoja yhdistelmiä että turpiin tulee ja pahasti.
EDIT: No on tuo TDM tylsä vaikka on jaettu siten että squadin sisällä kerätään tappoja, saman tien voisi vain pelata Soldattia ja aivan yhtä tylsää se olisi. Ei Dice ole sitten viitsinyt keksiä mitään hienoa ja innovatiivista pelimuotoa Titan pelimuodon jälkeen Bf2142.
21.12.2009 07:10
#36
normi tehoisia sanoisin.
Team: {Kßß}
21.12.2009 08:19
#37
Onhan tossa sitte toi hardcore easy-mode niille jotka tykkää ampua vihollista varpaisiin.
21.12.2009 08:32
#38
21.12.2009 09:29
#39
Hardcore mode on just hyvä, kun ei oo kaikenmaaliman hudit, panosten määrät ja tähtäimet edessä. Kaiken kruunaa, että ei tarvitse kolmea lippaallista ampua vihua päähän. Codeissakin normimodi oli iha syvältä ja HC oli mahtava. Veikkaisin vielä, että HC:ssa barretilla saattaa henki mennä kertalaakista tai ainakin jää nii vähä hp:ta jälelle, että tipun potkukin tappaa.
HC oli karmeinta kuraa mitä COD4 tarjosi. Ihan naurettavaa pelleilyä kun parilla kudilla lähtee henki. Ja nyt ei ole kyse siitä, etteikö olisi pärjännyt. HC servereillä oli paljon helpompi pelata kuin normi. Ei tarvi kun vähän huitasta sinne päin niin vihollinen kuolee. Vaatii taitoa tai ei...
21.12.2009 15:24
#40
<<1234>>