Battlefield: Bad Company 2:n kehittäjät tarvitsevat klaanien apua. Alan Kertz on katsellut betassa pelattujen klaanimatsien selostuksia ja huomannut, ettei Rush-pelimuoto ehkä toimi aivan tarkoituksenmukaisesti. Siksi Kertz kysyykin Twitterissään klaanipelaajien mielipidettä, että tulisiko objektien suorittamiseen luoda palvelinpuolen asetus, joka estäisi laatikoiden tuhoamisen muuten kuin pommin virittämisellä. Moni tähän asti pelatuista otteluista ei ole ollut kauhean onnistunut, kun laatikon on voinut tuhota vaikkapa C4-kyllästetyllä mönkijällä tai romauttamalla laatikon sisältävä rakennus.
Kerro meille mielipiteesi kommenttina ja me kerromme sen eteenpäin DICE:lle!
Kerro meille mielipiteesi kommenttina ja me kerromme sen eteenpäin DICE:lle!
Demize99 Watchin shout casts of BFBC2 Beta Clan Matches.
Thinking maybe to allow servers to force planted charges in Rush. Thoughts Competitors?
Thinking maybe to allow servers to force planted charges in Rush. Thoughts Competitors?
MAINOS
MAINOS
<<1234>>
Team: Paranoia
08.02.2010 17:57
#21
Kirvesmies aka Timpuri joka kipittäis vasaran kanssa korjaamaan taloa,
samalla se hoitelis puolustus hommia naulapyssyllä :)
kippis!
08.02.2010 17:58
#22
yks juttu muavaan vähän mietityttää olin kattomassa yougamer sivulta että toimiiko tämä battlefield bad company 2 meijdän koneelta ja se sanoi että setoimii pienemmillä setup asetuksilla eli low.mutta sesilti vähän ärsyttävästi laggaa että korjaantuko se
Liittyipä nyt aiheeseen paljon? Ei korjaannu varmasti kovinkaan paljon, kyllä monet pelit nykii vaikka meneekin minimeistä läpi.
Ja tähän aiheeseen liittyen, toki on hyvä jos saadaan mahdollisimman paljon erilaisia asetusmahdollisuuksia, niin että palvelimesta saa juuri sellaisen kuin haluaa.
08.02.2010 18:00
#23
Mielestäni tilanne olisi parhaimmillaan:
-Nostaa laatikon kestävyyttä ulkoista vahinkoa vastaan / lisää healttia.
-Optional: Pommi ei tuhoutuisi rakennuksen hajottua vaan pysyisi siitä sinällään / ottaisi X määrän vahinkoa.
08.02.2010 18:14
#24
Team: Tohvelit
08.02.2010 18:15
#25
C4 tehoa pitäis laskea sekä hankaloittaa laatikon tuhoamista romauttamalla talo sen päälle.
08.02.2010 18:25
#26
08.02.2010 18:47
#27
Team: Snakepit
08.02.2010 19:09
#28
Samoin stopwatch tyylinen timeri ET/ETQW tyyliin olisi hyvä lisä, jotta mapin voittajan saisi selville vaikka kumpikin osapuoli saisi kaikki objut räjäytettyä.
08.02.2010 19:27
#29
Luultavasti tää Rush pelimuoto on uus bäfässä? Jos jotain ehdotusta lyhyesti pitäs sanoo niin koko pelimuodon vois upottaa suohon. Ja tosiaan jos tää Rush muoto tulee oleen se mitä klaanit hakkaa, niin kyl taitaa jäädä aika pieneks pelaaja määrät.
Joo ja mätetään conquestia vielä se kymmenes vuosi... tai ehkei sittenkään
08.02.2010 19:31
#30
Team: Menace
08.02.2010 19:33
#31
Luultavasti tää Rush pelimuoto on uus bäfässä? Jos jotain ehdotusta lyhyesti pitäs sanoo niin koko pelimuodon vois upottaa suohon. Ja tosiaan jos tää Rush muoto tulee oleen se mitä klaanit hakkaa, niin kyl taitaa jäädä aika pieneks pelaaja määrät.
Joo ja mätetään conquestia vielä se kymmenes vuosi... tai ehkei sittenkään
Conquest nimenomaan tulee olemaan klaanipelimuoto. Inffimatsit sitten squad rushilla. Normi rush ei todellakaan sovi klaanipeluuseen, hommasta tulee vain hirveä raiskaus puolustavalta tiimiltä.
08.02.2010 19:36
#32
Luultavasti tää Rush pelimuoto on uus bäfässä? Jos jotain ehdotusta lyhyesti pitäs sanoo niin koko pelimuodon vois upottaa suohon. Ja tosiaan jos tää Rush muoto tulee oleen se mitä klaanit hakkaa, niin kyl taitaa jäädä aika pieneks pelaaja määrät.
Noh klaanipeleissä ehkä, publaajathan on suurin osuus pelaajista.
Eniveis, mun mielestä on hyvä että se on mahdollista ainakin talon hajottamalla saada tuhottua. Ehkä tosiaan engineer vois mahdollisesti vahvistaa taloa jos se on X% (jotain 50% - 75%) vahinggoittunut, jolloin loput ei menisi niin helposti enää rikki, mutta jossain vaiheessa kyllä.
08.02.2010 19:43
#33
Onko muute porukka samaa mieltä et aseet ja räjähteet on ihan alitehosia jalkaväkeä vastaan? Omasta mielestä cod 4:sen hardcore:ssa on juuri hyvät ne. Tympee ku täs joutuu ~20 panosta heittää XM8:silla ellei päähän osu. HC:ssä riittää alle 5. Tankin tykilläkin saa paukuttaa 2 tai 3 jalkoihin et kuolee.
Tässä pyritää tuomaan niitä taitoja esille, et sun pitää oikeesti osaa ampuu et vihut tippuu;)
Ite tykkään enemmän reflexipelaamisesta. Noh makunsa kullakin, mutta 20 kutia tuntuu ihan hullulta ja onhan se epärealistista.
08.02.2010 19:48
#34
Laskee c4 dmg tai tekee mahdottomaksi että sen voi tuhota sillä
Tekee talosta jossa objekti on niin mahdottoman romauttaa.
08.02.2010 20:35
#35
Onko muute porukka samaa mieltä et aseet ja räjähteet on ihan alitehosia jalkaväkeä vastaan? Omasta mielestä cod 4:sen hardcore:ssa on juuri hyvät ne. Tympee ku täs joutuu ~20 panosta heittää XM8:silla ellei päähän osu. HC:ssä riittää alle 5. Tankin tykilläkin saa paukuttaa 2 tai 3 jalkoihin et kuolee.
Tässä pyritää tuomaan niitä taitoja esille, et sun pitää oikeesti osaa ampuu et vihut tippuu;)
Ite tykkään enemmän reflexipelaamisesta. Noh makunsa kullakin, mutta 20 kutia tuntuu ihan hullulta ja onhan se epärealistista.
PS3 demossa tippuu kyllä alle 10 kudista helposti.
Ja niin siihen Squad Rushiin sanoisin että ainoastaan pommin virittämällä voisi tuhota kyseisen laatikon. Yksinkertaisesti näin :P
Team: Elitisti.
08.02.2010 20:39
#36
Team: Elitisti.
08.02.2010 20:42
#37
(Jos ette kuitenkaa DICE:lle asti lähetä näitä mahtavia ehdotuksia ettei peli parane :P)
08.02.2010 20:47
#38
08.02.2010 20:47
#39
Team: Wackos
08.02.2010 21:11
#40
"bf2" mallinen pelimuotokaan ei olisi pahasta toki muuten kuin räjäyttämällä tahi lipulla --> katsotaan mitä keksivät.
Rush-moodissa tuo räjäytys muilla kuin virittämälä pois tai ainakin vaikeammaksi --> c4 kopua betassa en vielä ole nähnyt ..muita kylläkin.
Aseet ihan ok tehoisia mutta snipuista tehoa pois tai vaikeammaksi tähdätä.
Snipuilla kun alkaa muutenkin olemaan pelissä liikaa valtaa(tai sitten ovat vain niin hyviä).
Tankkeihin ja muihin isompiin tykkeihin kaivataan lisää potkua sillä tällähetkellä (vaikka onkin beta) esim: 1 ammus tankista voi jo (tappaa ihan oikeesti) kun nyt saa vihua ampua (betassa) melkeimpä takataskuun ennkuin heittää veivinsä..ja jos sittenkään.
Ja ne serverin hallintaohjelmat kuntoon (jos nyt edes tulee)..
tämöttii pikaisia ajatuksia kun näin : topicin...
Kiitos ja kumarrus
(p.s toi talon "korjaus" engineerillä oli hyvä pointti)
<<1234>>