Counter Strike: Sourcen uudistuksella loppui yli kuukauden betavaihe ja vuorossa on lopullinen päivitys. Uudistus tuo sorsaan sellaista, mitä on mm. TF2:ssa ja Day of Defeat: Sourcessa nähty: pelaajatilastot, Steam-saavutukset, uusi pistetaulu, death camera, domination & revenge -järjestelmä, parannettu pelimoottori ja paljon muuta. Lisäksi CS:S sai Mac-tuen, joten kentille pääsee pelaamaan myös omenapelaajat. Päivitystiedostolla on kokoa yli 750 megatavua.
Lisäksi CS:S on saatavilla Steamista tarjoushintaan, 6,80 eurolla. Mikäli kyseinen huippusuosittu FPS kiinnostaa muttei vielä löydy omasta takaa, nyt on tilaisuus hommata se halvalla. Muista toimia ajoissa, sillä tarjous on voimassa pari päivää.
Katso päivityslista
General
UI
Gameplay
Lisäksi CS:S on saatavilla Steamista tarjoushintaan, 6,80 eurolla. Mikäli kyseinen huippusuosittu FPS kiinnostaa muttei vielä löydy omasta takaa, nyt on tilaisuus hommata se halvalla. Muista toimia ajoissa, sillä tarjous on voimassa pari päivää.
Katso päivityslista
General
- 144 achievements added
New lifetime player stats and summary screens
New match player stats and summary screens
New end of round display with MVP and interesting fact about a player
Updated scoreboard with new icons, visual style, MVP stars, and avatar pictures
New cinematic death camera
New domination and revenge system
Added avatar icons to voice chat, scoreboard, and end of round display
Incorporated many source engine updates
Disallowed the use of arbitrary command strings for the message of the day screen. Now only a specific list of commands is allowed.
Addressed issue in which AWPs and Scouts sometimes did not make the zooming sound.
cvar mat_showlowresimage is now a cheat command.
Many development console commands which would crash the server removed.
Updated source engine addresses many issues:
Better flashlight effect
Better HDR behavior
Multicore rendering support
Added sv_disablefreezecam cvar to turn off the freezecam on a server.
Added sv_nonemesis cvar to turn off domination/revenge on a server.
Added sv_nomvp cvar to turn off MVP stars on a server.
Added sv_nostats cvar to turn off stats on a server.
Removed -tickrate command line option and defaulted tick rate to 66 rather than 33. This addressed a number of issues, including:
- Tick rate affecting how fast doors open / close
Tick rate causing players hitting the ground to stutter
Tick rate affecting the firing mechanisms of certain guns
UI
- Added the following cvars to allow players to customize their scoreboards.
cl_scoreboard_ct_color_red
cl_scoreboard_ct_color_green
cl_scoreboard_ct_color_blue
cl_scoreboard_t_color_red
cl_scoreboard_t_color_green
cl_scoreboard_t_color_blue
cl_scoreboard_dead_color_red
cl_scoreboard_dead_color_green
cl_scoreboard_dead_color_blue
Changed the screen that appears when the message of the day fails to load to display proper error text.
Made the CT silhouette for the auto-select option in the Choose a Class screen smaller and corrected its aspect ratio.
Addressed a problem that occasionally caused characters to be colored incorrectly on the Change a Class screen.
Gameplay
- Made ladders easier to climb. Added cvars sv_ladder_dampen and sv_ladder_angle.
Fixed issue that awarded three points when the bomb explodes after the round ends by elimination criteria instead.
Fixed issue in which you weren't given credit for grenade damage if you fired a weapon at someone then hit them with a grenade (in that order). Also fixed problem in which grenading a player and then killing them with another weapon showed as "*** in 1" on console.
There's now a priority order for displaying win conditions when multiple win conditions are set.
If timelimit exists and is not 0, then show timelimit.
If timelimit does not exist, show maxrounds if not 0.
If both timelimit and maxrounds are 0, show winlimit.
If timelimit, maxrounds, and winlimit are all 0, show nothing.
Added a cvar to ignore win conditions: mp_ignore_round_win_conditions.
MAINOS
MAINOS
<<123>>
24.06.2010 14:35
#21
Team: [PG]
24.06.2010 15:15
#22
24.06.2010 17:13
#23
E: Ja lisään vielä että headshotin logo voisi olla sama kuin ennenkin! Sekin on ihan pilattu! En halua Counter Strike & Day of defeat yhdistymää!
Team: [BS]
24.06.2010 17:30
#24
24.06.2010 20:23
#25
24.06.2010 21:33
#26
25.06.2010 00:04
#27
25.06.2010 00:09
#28
Ja meikä voi ragettaa lisää. On toki positiivista että vanhoja pelejä päivitetään, mutta tämä päivitys on täyttä kuraa. Siis pidetään kaksi eri peliä erillään: Counter-Strike Source ja Team Fortress 2. Team Fortress on enemmän humoristisessa mielessä tehty kuin Counter-strike joka taas on tehty "realistisemmaksi".
Death camit, achit ja sun muut voi jättää tf2 puolelle ja tuoda peliin muut ominaisuudet (okei, ite en tykänn score boardista, huonon näköinen) niin sitten voi olla ihan tyytyväinen päivitykseen. Itsekkin olen monasti ajatellut "hyvä juttu, counter-strike sourcea ei juuri muutella suuntaa tai toiseen" mutta p*skanmarjat, tämä oli ihan liikaa. Ehkä ragettamista kyllä, mutta tämä on mielipiteeni asiasta.
Kannatan. Kaikki on yksinkertaistettu tyyliin TF2/DoDS. Pienetkin asiat haittaavat, kuten tuo nimen laitto, nyt se on sama kuin Steamin nickki. Ja minä kun haluan pelinimeni olevan aivan eri kuin tuo Steam nick on.
Saavutuksista suurin osa on aivan turhia, ja ilman koko saavutuksia olisi pärjännyt ihan hyvin. Tässä kaksi näistä pikkujutuista jotka silti vitut*avat.
E: Ja miksi helvetissä kaiken pitää olla nyt 66 tickrate. Voi jumalauta sentään.
25.06.2010 01:23
#29
Kaikille ketkä haluavat vaihtaa nickinsä jatkossa options-valikosta käsin:
http://www.hartvig.de/files/dod/Name_Enabler_0.5.rar
(Asenna cstrike kansioon -> avaa CSS -> Options -> Multiplayer -> Advanced -> scrollaa alemmas, josta pitäisi löytyä valikko nimen vaihtoon.)
Tehty OB moottorille, toimii nyt myös päivitetyssä Sourcessa.
25.06.2010 10:29
#30
Saanko kysyä, että mikä helvetti teitä vaivaa? Nyt pitäs osua vähän paremmin ton päivitetyn moottorin takia ja FPS on entistä parempi kaikilla joilla on se moniydin prossu.
Siis, anteeks MITÄ!?!...FPS on entistä parempi, paskat. Itellä on neliydin prosessori ja FPS tippu 2/3 normaalista, parhaimmillaan 1/6 entisestä. Ja se moottori on suoraan Episode 2.
Päin V***UA tehty päivitys! Kuolleiden makuullemeno, väkisin väännetyt saavutukset, ruma pistetaulukko.... Ainoa mistä minä pidän on uudet tekstuurit (mut Valve poisti osan vanhoista, joten useat custom kentät meni uusiks) ja menun uudistettu taustakuva. Siihenhän se jäi.... Yhtä hyvin olis voitu jättää päivittämättä tai pistää vaikka lisälevyks tai jopa uudeks peliks. Olis Valve tienannukkin, mutta ei!
25.06.2010 12:57
#31
Nyt tuli tää sama hommelin kuin tuossa saksalaisessa versiossa, kun vastustaja tai itse kuolee, se vain menee polvilleen, kumartuu menee makaamaan ja kädet pään taakse.. Kaikki muu oli ihan kestettävää mutta tämä? Nyt tämä ei kelpaa mihinkään, ei edes roskikseen! Olisin todella iloinen jos sen saisi jotenkin pois!
E: Ja lisään vielä että headshotin logo voisi olla sama kuin ennenkin! Sekin on ihan pilattu! En halua Counter Strike & Day of defeat yhdistymää!
ongelma ei oo päivityksessä vaa iha sun omissa conffeissa.
violence_ablood "1"
violence_agibs "1"
violence_hblood "1"
violence_hgibs "1"
Team: =BFP=
25.06.2010 13:26
#32
Legendaarista.
25.06.2010 15:43
#33
25.06.2010 15:48
#34
Miks piti päivittää hyvää peliä jossa kaikki oli kohallaan...
;D
25.06.2010 15:50
#35
Nyt tuli tää sama hommelin kuin tuossa saksalaisessa versiossa, kun vastustaja tai itse kuolee, se vain menee polvilleen, kumartuu menee makaamaan ja kädet pään taakse.. Kaikki muu oli ihan kestettävää mutta tämä? Nyt tämä ei kelpaa mihinkään, ei edes roskikseen! Olisin todella iloinen jos sen saisi jotenkin pois!
E: Ja lisään vielä että headshotin logo voisi olla sama kuin ennenkin! Sekin on ihan pilattu! En halua Counter Strike & Day of defeat yhdistymää!
ongelma ei oo päivityksessä vaa iha sun omissa conffeissa.
violence_ablood "1"
violence_agibs "1"
violence_hblood "1"
violence_hgibs "1"
Olin koittanut tuota samana päivänä, eikä ragdollbugi mitenkään helpottanut. Mutta voinhan aina koittaa uudelleen, ennen kuin menen rageemaan lisää. :o
E: Ne on nääköjämmä oletuksena jo noin.
25.06.2010 15:59
#36
Saanko kysyä, että mikä helvetti teitä vaivaa? Nyt pitäs osua vähän paremmin ton päivitetyn moottorin takia ja FPS on entistä parempi kaikilla joilla on se moniydin prossu.
Siis, anteeks MITÄ!?!...FPS on entistä parempi, paskat. Itellä on neliydin prosessori ja FPS tippu 2/3 normaalista, parhaimmillaan 1/6 entisestä. Ja se moottori on suoraan Episode 2.
Päin V***UA tehty päivitys! Kuolleiden makuullemeno, väkisin väännetyt saavutukset, ruma pistetaulukko.... Ainoa mistä minä pidän on uudet tekstuurit (mut Valve poisti osan vanhoista, joten useat custom kentät meni uusiks) ja menun uudistettu taustakuva. Siihenhän se jäi.... Yhtä hyvin olis voitu jättää päivittämättä tai pistää vaikka lisälevyks tai jopa uudeks peliks. Olis Valve tienannukkin, mutta ei!
Kai oot laittanu multicore renderingin päälle sielt graffa-asetuksista...
25.06.2010 16:08
#37
25.06.2010 18:53
#38
Jos sulla vielä bugaa ne ni en keksi muuta ku et sul o cl_minmodels 0 ja sen pitäs olla 1.
Laitoin sen, ja ne on sillee kun niil ei oo mitää asetta ees puukkoa, kun ne kuolee. :/
25.06.2010 19:30
#39
Saanko kysyä, että mikä helvetti teitä vaivaa? Nyt pitäs osua vähän paremmin ton päivitetyn moottorin takia ja FPS on entistä parempi kaikilla joilla on se moniydin prossu.
Siis, anteeks MITÄ!?!...FPS on entistä parempi, paskat. Itellä on neliydin prosessori ja FPS tippu 2/3 normaalista, parhaimmillaan 1/6 entisestä. Ja se moottori on suoraan Episode 2.
Päin V***UA tehty päivitys! Kuolleiden makuullemeno, väkisin väännetyt saavutukset, ruma pistetaulukko.... Ainoa mistä minä pidän on uudet tekstuurit (mut Valve poisti osan vanhoista, joten useat custom kentät meni uusiks) ja menun uudistettu taustakuva. Siihenhän se jäi.... Yhtä hyvin olis voitu jättää päivittämättä tai pistää vaikka lisälevyks tai jopa uudeks peliks. Olis Valve tienannukkin, mutta ei!
Kai oot laittanu multicore renderingin päälle sielt graffa-asetuksista...
On on
25.06.2010 19:45
#40
Jos sulla vielä bugaa ne ni en keksi muuta ku et sul o cl_minmodels 0 ja sen pitäs olla 1.
Laitoin sen, ja ne on sillee kun niil ei oo mitää asetta ees puukkoa, kun ne kuolee. :/
cl_ragdoll_physics_enable "0"
cl_ragdoll_collide "0"
cl_ragdoll_fade_time "0"
<<123>>