Black Opsin seuraava päivitys PC:llä on hyvää vauhtia muotoutumassa. Jo aikaisemmin varmistunut connect-toiminto on saanut seuraa erilaisten nikotteluongelmien korjauksista ja useista karttojen hienosäädöistä, joilla on pyritty estämään pelaajan pääsy varsinaisen pelialueen ulkopuolelle. Pelin satunnaisen jäätymisen sekä nykimisen tietyillä kokoonpanoilla ja kaksiydinprosessorien omistajilla pitäisi olla historiaa tämän päivityksen jälkeen.
Listaa täydennettäessä JD_2020 ei maininnut päivityksestä muuta kuin että lisää korjauksia on vielä tulossa. Siispä odotukset on syytä suunnata aikaisintaan ensi viikkoon.
Lähde
Listaa täydennettäessä JD_2020 ei maininnut päivityksestä muuta kuin että lisää korjauksia on vielä tulossa. Siispä odotukset on syytä suunnata aikaisintaan ensi viikkoon.
- Added an option to create shaders during load time. This fixes hitching when viewing a new area of the map for the first time on some video cards.
- Incomplete server browser results.
- Improvements to Quickmatch results (with better ping and reduced lag)..
- /connect
- /reconnect
- Improved threading performance on computers with only 2 cores.
- Fixed random freezes in certain computer configurations.
- Increased reserved slots to 9.
- Changed reserved slot kicked message to be more informative.
- Improvements to the spawn system to resolve an issue where negative spawn influencers from specific game events were not always being deleted after the danger had cleared - in some matches, this was causing good spawns to be erroneously flagged by the game as bad spawns, which in turn forced actual bad spawns to get selected later in the match
- Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
- Prevention of killstreak selection getting disabled in Combat Training under rare conditions
- Array: Added collision to prevent players from partially clipping into a tree
- Launch: Added collision to prevent players from strafe jumping onto an invisible ledge at the base of the rocket near B3
- Summit: Added collision to prevent players from jumping to a location outside of the map boundary when in Custom Games where player speed is maxed out
- Havana: Added collision to prevent players from jumping onto an invisible ledge above a doorway at C2
- Nuketown: Adjusted a spawn point that would spawn players on top of a mannequin's head when that mannequin was randomly spawned in that location
- Launch: User could access a small platform outside of the intended play space below the rocket gantry by jumping to a very specific location; now blocked from access
- Launch: User could access a small area inside geometry at vents near Dom flag A by going prone and moving around in a very specific location; now blocked from access
- Some users reported that weapon attachment challenges were not resetting after prestige; now all are guaranteed to clear as soon as selecting the prestige option
- Radar sweep when there are only 2 players left in One in the Chamber will stop functioning if the 2 players have multiple lives when the sweep starts
- Villa: User can clip into rock at west edge of grid zone B2 and see through to the other side
- Crisis: User can clip into LVT between grid zone A3 and B3 and see through to the other side
- User can get an infinite number of 'Sam Turret', 'Care Package' and 'Sentry Gun' killstreaks (commonly referred to as the "care package glitch")
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<123>>
Team: =BFP=
05.12.2010 14:08
#21
Totuus on vaan yksinkertaisesti se, että peli on koodattu ihan pieleen. Jos tällä samalla logiikalla olisi toimittu muidenkin pelien kohdalla, eli nuo teidän koneen päivitys puheet olisivat olleet totta, olisi mun pitänyt siis harkita uutta konetta myös silloin kun L4D2 julkaistiin? Siinäkin käytettiin jo valmiiksi vanhaa moottoria.
05.12.2010 14:11
#22
Haluaisin kyllä vielä kysyä uudestaan. Black Ops käyttää WaWin moottoria. Pystyin Wawia pyörittämään täysillä grafiikoilla, joten miksi ihmeessä tässä ei peli toimi kunnolla edes huonoimmilla grafiikoilla? Ei tähän peliin millään muotoa tarvitse mitään super konetta ja mun mielestä nuo "peli vaatii quadin" puheet ovat täyttä paskaa. Bad Company 2 (joka on 3x paremman näköinen kuin BO), pyörii mulla erittäin hyvin - ilman quadia. BO taas on tyystin pelikelvoton tällä hetkellä.
Totuus on vaan yksinkertaisesti se, että peli on koodattu ihan pieleen. Jos tällä samalla logiikalla olisi toimittu muidenkin pelien kohdalla, eli nuo teidän koneen päivitys puheet olisivat olleet totta, olisi mun pitänyt siis harkita uutta konetta myös silloin kun L4D2 julkaistiin? Siinäkin käytettiin jo valmiiksi vanhaa moottoria.
Pelin vikahan toi tökkiminen on eihän sitä muuten yritettäs korjata xD
Team: =BFP=
05.12.2010 14:25
#23
Pelin vikahan toi tökkiminen on eihän sitä muuten yritettäs korjata xD
Tämä onkin vain vastaus niille jotka ovat sitä mieltä että vika on vain toisten koneesta kiinni.
05.12.2010 14:48
#24
GoldenLines ei tuo pelkkä prossu tuota peliä pyöritä.. Ja totta se on että joillain kalliit koneet ja lagii yms, mutta suurimmalla osalla Quad prossun käyttäjillä joilla kone muuten on kunnossa peli toimii mainiosti
Itsellä x4 965 ja ati 4890 ja hyvin potkii +100fps.llä 1920*1080 resolla
Joo ei tietenkään. :D On varmaan sitten näyttis sen verran paskahko... No eipä kyllä tuo peli muutenkaan iske. Enemmän on tämän viikonlopun aikana tullu aikaa vietettyy cod4 kun BO. :s
Team: [VMC]
05.12.2010 16:00
#25
Eli kysymys kuuluu: Miten peli jonka grafiikat näyttää kuin olisi tehty MS Paintilla, pyörii paskemmin kuin peli johon on oikeasti panostettu grafiikka puolta!
05.12.2010 17:13
#26
Laitan laatikkoon ja parin kuukauden päästä katon toimiiko.
05.12.2010 17:57
#27
05.12.2010 19:34
#28
Pitikin ostaa koko roska. Fps hyppii 20-100, yleensä max 40.
Laitan laatikkoon ja parin kuukauden päästä katon toimiiko.
Uskallan olla samaa mieltä melkein kokonaan.. En tosin ostopäätöstä vielä kadu kovin paljoa. Saa nähdä mitä tästä tulee. :s
05.12.2010 21:49
#29
fps pelin alussa 120 ja pelin loppu puolella kaataa koneen..
core 2 quad Q8300 2,5GHz
9600gt 1gb
2gb ram
tolla PITÄS pyörittää mutta ei niin ei.
(800x600 low resoilla ja siltikin)
05.12.2010 21:52
#30
Itse, kun poistin niin fps nousi kummasti ja nyt peliä voi pelata sujuvasti.
Team: [VMC]
07.12.2010 21:21
#31
08.12.2010 10:19
#32
08.12.2010 11:00
#33
Millonka tämä päivitys ilmestyy?
Ei ole vielä tullut tietoa, toivottavasti pian :)
09.12.2010 12:57
#34
Moniko peli on ollut alusta asti jo valmis pelattavaksi?
Jokaisessa nyky päivän pelissä on ongelmia ja pätsejä yms korjaussarjoja pitää odottaa että peli pyörii paremmin ja poistaa bugeja.
Ei BO ole tietokoneesta kiinni ja voin ton sanua hyvillä mielin sillä itselläni on läppäri Acer Aspire 7730G ja pystyn pelaamaan silla vallan hyvi grafikat tosin minimissä FPS hakkaa 60 koko ajan ja se on synkin ansiota.
Olen kyllä ostamassa uutta konetta mutta en tämän peli takia vaan siksi että näyttis vetelee viimesiä välillä jopa winukkaa käyttäessa ruutu menee mustaksi ja kohta taas palaa ennalleen ja winukka ilmoittaa näyttis error.
Team: [VMC]
12.12.2010 07:54
#35
Miksi pitää itke ja valittaa?
Moniko peli on ollut alusta asti jo valmis pelattavaksi?
näyttis vetelee viimesiä välillä jopa winukkaa käyttäessa ruutu menee mustaksi ja kohta taas palaa ennalleen ja winukka ilmoittaa näyttis error.
Helvetin moni peli on ollut alusta asti 100% valmis pelattavaksi ja tosiaan, itsellä IHAN samaa ongelmaa tämän näyttiksen kanssa :) Mutta ensi viikolla ovelle kolkuttaa postimies joka hymysuin antaa laatikon käteeni jossa on upouusi näyttis, toivottavasti jo tiistaina :)
12.12.2010 12:49
#36
12.12.2010 13:09
#37
Onkohan näitä edes tulossa -.-
Tulossa ens viikon aikana, näin on luvattu.
12.12.2010 16:08
#38
12.12.2010 18:01
#39
UUTINEN TIEDOTETTU 3.12, Joten pävityksen olisi pitänyt tulla tällä viikolla jotta lupaus olisi pitänyt, mainittiin että menee ensiviikkoon mutta huomatkaa tiedotus, että ensi viikkoon mennessä olisi jo viikon myöhässä. Saisi kyllä jo kovaa kyytiä tulla silloin, tai julkaisisivat sen edes osissa jos näin kauan menee. Päivityksen ilmestyessä rupeavat tuhannet ihmiset sitä lataileen nii hyppää taas päivällä ennen kuin pääsee pelaan(ainakin)
Uutisessa lukee "aikaisintaan ensi viikolla". Mikä järki on julkaista päivitys osissa, kun silloin sen tekemiseen menisi vielä enemmän aikaa hukkaan (=testaamiseen, yms.)?
13.12.2010 09:37
#40
UUTINEN TIEDOTETTU 3.12, Joten pävityksen olisi pitänyt tulla tällä viikolla jotta lupaus olisi pitänyt, mainittiin että menee ensiviikkoon mutta huomatkaa tiedotus, että ensi viikkoon mennessä olisi jo viikon myöhässä. Saisi kyllä jo kovaa kyytiä tulla silloin, tai julkaisisivat sen edes osissa jos näin kauan menee. Päivityksen ilmestyessä rupeavat tuhannet ihmiset sitä lataileen nii hyppää taas päivällä ennen kuin pääsee pelaan(ainakin)
Uutisessa lukee "aikaisintaan ensi viikolla". Mikä järki on julkaista päivitys osissa, kun silloin sen tekemiseen menisi vielä enemmän aikaa hukkaan (=testaamiseen, yms.)?
Siksi että saataisiin peli edes hieman pelattavammaksi, jo pelkän connect- komentojen lisääminen auttaisi kilpapelaamisen kannalta, ja olen usein todennut nopeammaksi ladata osissa päivitykset kuin että lyödään yks iso paska kerralla niin saa kaikki kitistä kun lataukset keskeytyy sun muuta kuormituksen vuoksi, ja alkaahan tää odottaminen jo kyllästyttään
<<123>>