Saksalainen Gamestar-lehti on päässyt tutustumaan Battlefield 3:een. Lehden neljännessä numerossa nähdään useita todennäköisesti etukäteen renderöityjä aitoja pelikuvia(lähde) sekä esitellään peliä pitkälti Game Informerin helmikuun numeron sisällön mukaisesti.
On luvassa silti joitakin paljastuksiakin. Niistä ehkäpä mielenkiintoisin on vihje Battlerecorderin paluusta, että pelissä olisi Battlefield 2:n kaltainen replay-ominaisuus. Vielä vahvistamaton toiminto olisi todella tärkeä klaaniskenen syntymisen kannalta jo pelkästään siksi, että matsien tulokset on paljon helpompi vahvistaa tai kiistatilanteet ratkaista olemassa olevasta nauhoituksesta.
Toinen huomionarvoinen kohta on konsolien pelaajamäärän muuttuminen 32:ksi - virhe, totuus vai yhä päättämättä? DICE:hän on kommentoinut, ettei 24 pelaajan yläraja ole kiveen hakattu, vaan se päätetään myöhemmin kun peli on lähempänä valmistumistaan. Näin pelillinen toimivuus ja pelaajamäärä voidaan optimoida.
Kommentoidaan artikkelissa Frostbite 2:n uutta tuhoutumismalliakin. Demo-kartassa sattunut maanjäristys tuhoaa korkean rakennuksen, joka sortuu Blackhawk-helikopterin päälle. Sortumisen seurauksena ilma on täynnä rakennuksen palasia, jotka voivat vahingoittaa sotilaita. Demo oli napattu yksinpelistä, eikä mainittu välttämättä päde moninpeliin. Peliä kehittävä Patrick Bach kommentoi sortumismallin käyttämistä moninpelissä ytimekkäästi: "Se nähdään myöhemmin".
Muita mainittuja asioita ovat jopa 80-kanavaiset äänet kullekin äänilähteelle ja yksinpelin quicktime-tapahtumat, joissa äkillisiin tilanteisiin tulee reagoida nopeasti hiiren painalluksella.
Lähde
Lähde
On luvassa silti joitakin paljastuksiakin. Niistä ehkäpä mielenkiintoisin on vihje Battlerecorderin paluusta, että pelissä olisi Battlefield 2:n kaltainen replay-ominaisuus. Vielä vahvistamaton toiminto olisi todella tärkeä klaaniskenen syntymisen kannalta jo pelkästään siksi, että matsien tulokset on paljon helpompi vahvistaa tai kiistatilanteet ratkaista olemassa olevasta nauhoituksesta.
Toinen huomionarvoinen kohta on konsolien pelaajamäärän muuttuminen 32:ksi - virhe, totuus vai yhä päättämättä? DICE:hän on kommentoinut, ettei 24 pelaajan yläraja ole kiveen hakattu, vaan se päätetään myöhemmin kun peli on lähempänä valmistumistaan. Näin pelillinen toimivuus ja pelaajamäärä voidaan optimoida.
Kommentoidaan artikkelissa Frostbite 2:n uutta tuhoutumismalliakin. Demo-kartassa sattunut maanjäristys tuhoaa korkean rakennuksen, joka sortuu Blackhawk-helikopterin päälle. Sortumisen seurauksena ilma on täynnä rakennuksen palasia, jotka voivat vahingoittaa sotilaita. Demo oli napattu yksinpelistä, eikä mainittu välttämättä päde moninpeliin. Peliä kehittävä Patrick Bach kommentoi sortumismallin käyttämistä moninpelissä ytimekkäästi: "Se nähdään myöhemmin".
Muita mainittuja asioita ovat jopa 80-kanavaiset äänet kullekin äänilähteelle ja yksinpelin quicktime-tapahtumat, joissa äkillisiin tilanteisiin tulee reagoida nopeasti hiiren painalluksella.
The worldwide interest in Battlefield 3 is very high so I made a summary of the most important information of the GameStar cover story (Issue 04/2011). First of all let me start with a comparison to the article Matt Bertz wrote for GameInformer. German editor Fabian Siegismund also played the demo level but describes it in another way and gives more detail to the destruction. Here is an example: when the huge building collapses during the earthquake it buries and destroys a Blackhawk helicopter. Patrick Bach says that debris can hurt characters. Important here: we are talking about the singleplayer. Not tested or confirmed for the multiplayer (Bach: "We'll see")!
Talking about the multiplayer the text contains a short summary about the multiplayer aspects editor Siegismund was able to see. I’ll give you that aspects in form of a list.
Talking about the multiplayer the text contains a short summary about the multiplayer aspects editor Siegismund was able to see. I’ll give you that aspects in form of a list.
- Most important fact but most likely a typo or mistake: 32 players for the console.
At a screen there were four classes with five slots for equipment. No further word about the details of the equipment is given - Siegismund says that he has seen a F-16 and a Su-27 Jet. Important here: there is a render / picture at the article that shows a F-18 Super Hornet and not a F-16. Don't know if this means the existence of both jets or a typo.
- Siegesmund talks about a "Replay-Function which was also included in Battlefield 2". In our opinion he is talking about the Battlerecorder (as a function to replay whole games). His statement concerning this function: "DICE is playing around with a feasible version for BF3". The function is not confirmed.
- Sound: DICE is working with a revised system for the sound that enables players to detect from where a vehicle or enemy soldier is coming. Every object (aka tank, helicopter) has up to 80 soundchannels with different sounds from different angles.
- Singleplayer: there will be Quicktime-Events where you have to push the mouse buttons to win a fight. The example here: an enemy tries to stab you with a knife and you have to defend you (knock him down / kill him).
Lähde
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<12>>
Team: |CPPP|
26.02.2011 16:26
#21
Joo, hienolta näytti PAITSI että mitä väliä kun MP:ssä valtaosa leeteistä kuitenkin taas vääntää varjostukset yms. pois että ounaus onnistuis paremmin ja itse joutuu tehdä samoin ettei aivan turpaan tulisi "varjoissa piileskellessä" :-)
Nolot jätkät pelaa jollain paskoilla asetuksilla, jotta pärjäisi paremmin. Ymmärrän, ettei kuvan sumentaja AA:ta pidä päällä, mikä myös vaikuttaa fps:ään.
<<12>>