IGN on julkaissut blogin tapaisen tunnustuksen DICE:n Marcus Nilssonilta, missä hän kehuu Battlefield 2142:n olevan edellisiä kehittyneempi rakenteeltaan ja sisällöltään, ja lupaa tekijöiden kiinnittävän enemmän huomiota yhteisön kuuntelemiseen. Jälleen päämääränä on tarjota pelaajille hiekkalaatikko ja lelut, joiden avulla he rakentavat oman maailmansa. Jutun tärkein tieto on kuitenkin avoimen betan varmistunut julkaisukuukausi; se on tulossa jo elokuussa!
When we started the development of 2142 it was of utmost importance that we build something that is true to our community and yet still feels fresh. As always the vehicle and weapon experience is something that we care dearly about and won't stop until the result is absolutely world class. At the same time we also want to bring something new to the table. In 2142 we will introduce a new game mode, much deeper persistence and kit customization for the first time in the franchise.
The creative aspect of this project, being set in the future, is something that really thrills me. We need to think about every element that goes in, such as a background story to support the weapons and armies. Nothing goes into the game unless it fits into the background and the vision. At this point, it's pretty much a given that we can create a game from vision to final product based on nothing but our own creativity. In moments like this, it's up to the team to prove itself and I am both happy and impressed with what they have achieved. You will soon see for yourself in the open beta coming out in August.
Nilssonin kirjoittama teksti löytyy kokonaisuudessaan täältä.
*Päivitys*
Kannattaa lukea myös GameSpotin artikkeli BF2142:sta. Samoilta sivuilta löytyy myös uusi video.
When we started the development of 2142 it was of utmost importance that we build something that is true to our community and yet still feels fresh. As always the vehicle and weapon experience is something that we care dearly about and won't stop until the result is absolutely world class. At the same time we also want to bring something new to the table. In 2142 we will introduce a new game mode, much deeper persistence and kit customization for the first time in the franchise.
The creative aspect of this project, being set in the future, is something that really thrills me. We need to think about every element that goes in, such as a background story to support the weapons and armies. Nothing goes into the game unless it fits into the background and the vision. At this point, it's pretty much a given that we can create a game from vision to final product based on nothing but our own creativity. In moments like this, it's up to the team to prove itself and I am both happy and impressed with what they have achieved. You will soon see for yourself in the open beta coming out in August.
Nilssonin kirjoittama teksti löytyy kokonaisuudessaan täältä.
*Päivitys*
Kannattaa lukea myös GameSpotin artikkeli BF2142:sta. Samoilta sivuilta löytyy myös uusi video.
MAINOS
MAINOS
<<12>>
23.06.2006 15:03
#21
Heti ku ET:QW rävähtää poistan bf2 ja alan mättään sitä.. ^^
Nii kieltämättä siinä on melkee yhtä hyvä traileri ku bf2... -.-
En usko että ne alkaa kasaan mitään lussua pakettia kerta ET on kumminki suht pelattu peli.. ^^
Eikä Dice enää sotke..
23.06.2006 19:58
#22
23.06.2006 20:34
#23
23.06.2006 20:46
#24
23.06.2006 20:48
#25
EDIT: Voi olla että tämän laulun sanoma määräkään ei ole tarpeeksi: np: Stam1na - Uudet Kymmenen Käskyä - Viisi Laukausta Päähän (3:51)
:DD
24.06.2006 03:24
#26
Siinä videota missä Colin @ DICE kertoileepi Battlefieldin tulevaisuudesta, sekä kakkosen että 2142:n.
edit: Linkki lyhennetty, koska rikkoi layoutin. -Ylläpito
24.06.2006 03:28
#27
Team: [LB]
24.06.2006 12:49
#28
Ne ei helpota sitä peliä kenellekkään, päinvastoin kuin EA ja DICE.
Ja 2142 on tehty näyttämään hullunhauskalta publapeliltä, jääkööt se hyllyyn. Vaikka se olisi hyvä, niin pikkukakarat menevät vinkumaan EA:n foorumeille kun eivät osaa pelata ja sitten peli muuttuu jo ihan toisenlaiseksi.
ET:QW <ei>, koska SD on enemmän kiinnostunut klaaneista. Ne eivät pilaa peliä siksi, että jollain snipulla ei tarkkuus ole kunnossa tai ei osaa käyttää kranaatinheitintä.
Jos Dice olisi tehnyt samoin, BF2 olisi ollut pelattava.
24.06.2006 13:15
#29
24.06.2006 19:37
#30
25.06.2006 22:28
#31
Tämä peli on samanlainen puolivalmiiksi nopeassa ajassa kyhätty peli, jonka julkaisusta seuraa 2 viikon hupi ja sen jälkeen pitkä itku ja hanpaidenkiristys.
25.06.2006 22:32
#32
Nyt sanon teille kaikille BATTLEFIELD 2142 pelin hankintaa suunnitteleville, että älkää nyt missään tapauksessa menkö taas halpaan !
Tämä peli on samanlainen puolivalmiiksi nopeassa ajassa kyhätty peli, jonka julkaisusta seuraa 2 viikon hupi ja sen jälkeen pitkä itku ja hanpaidenkiristys.
Teoriasi kusee siinä, ettei ole kertaakaan tullut itkua silmään tai tarvetta kiristellä hampaita
Team: n0life
25.06.2006 22:44
#33
27.06.2006 22:23
#34
Ei osteta ry.
27.06.2006 22:29
#35
Nyt sanon teille kaikille BATTLEFIELD 2142 pelin hankintaa suunnitteleville, että älkää nyt missään tapauksessa menkö taas halpaan !
Tämä peli on samanlainen puolivalmiiksi nopeassa ajassa kyhätty peli, jonka julkaisusta seuraa 2 viikon hupi ja sen jälkeen pitkä itku ja hanpaidenkiristys.
01.07.2006 00:23
#36
Team: n0life
01.07.2006 10:59
#37
Mistä helvetistä te tiiätte et et:qw on hyvä se on varmaa yhtä paska kun wolfenstein.
Paitsi että Wolvenstain, Enemy Territory ei ole paska!!!
01.07.2006 12:11
#38
Mistä helvetistä te tiiätte et et:qw on hyvä se on varmaa yhtä paska kun wolfenstein.
kiitos taas "paavopesusieni" tästä helvetin valaisevasta kommentista. Jos et itse pidä jostian pelistä niin älä tule siitä tilittämään tänne battle.fi foorumeille.
Kyllä ET:QW tulee löytymään omasta hyllystä.
<<12>>