EA:n lehdistölle tarkoitetusta kesätapahtumasta on tullut juttua ainakin GameSpotin ja BF2142 Beneluxin kautta. GameSpot päivitteli tietojaan uuden artikkelin avulla, ja BF2142 Benelux hoiti yhdeksän kuvan julkaisun.
GS:n artikkelista paljastuu taas lukuisia mielenkiintoisia yksityiskohtia. Pelissähän ei ole medic-luokkaa ollenkaan, vaan sen korvaa assault-luokalle annettu ensiapulaukku. Sen toimintaa on tosin muutettu normaalista, sillä maahan heittämällä se parantaa lähistöllä majailevia tiimitovereita hitaasti, mutta tarvittaessa useampaa yhtä aikaa. Pelaajien henkiin herättäminen ei enää onnistu kaikilta, sillä sähköshokki-laitteet ovat siirtyneet unlockien puolelle.
GS:n artikkelista paljastuu taas lukuisia mielenkiintoisia yksityiskohtia. Pelissähän ei ole medic-luokkaa ollenkaan, vaan sen korvaa assault-luokalle annettu ensiapulaukku. Sen toimintaa on tosin muutettu normaalista, sillä maahan heittämällä se parantaa lähistöllä majailevia tiimitovereita hitaasti, mutta tarvittaessa useampaa yhtä aikaa. Pelaajien henkiin herättäminen ei enää onnistu kaikilta, sillä sähköshokki-laitteet ovat siirtyneet unlockien puolelle.
MAINOS
MAINOS
<<12>>
15.07.2006 13:18
#21
17.07.2006 14:50
#22
Ja taas näitä laserpyssy peli hokijoita jos ei ole mitään muuta sanottavaa olkaa vaikka hiljaa.
17.07.2006 15:56
#23
Montako kertaa se pitää selittää teille Star wars faneille?
Ei hän sanonut mitään, että hän luulisi tätä laserpyssy peliksi!!
18.07.2006 13:57
#24
18.07.2006 22:13
#25
19.07.2006 21:51
#26
Taas joku valittaa, eikä kansis lue niin et rakennukset hajoo se oliski perseest. Ja ei sun oo pakko ostaa tota. Ja toivottavasti et osta. Ja kun kaikki vinettäjät sanoo ettei osta tota pelii niin sehän on ihan pirun hyvä asaia. Aina yksi vineejä vähemmän.
Ensimmäinen rivi takakannessa punaisen kuvapalkin alla. "Liity taisteluun aivan uudella pelimoottorilla: dynaaminen ympäristö ( ei ole ), läpäistävät materiaalit ( puuttuu lähes täysin ) ja kehittynyt fysiikka ( not ).
Ja mikäli muistellaan vuosi takaperin ennen kuin BF2 julkaistiin oli yks hypetyksen aihe juuri tämä että rakennusten kulmia yms voidaan vähän karsia yms. mutta tämäkin puuttuu. Ja kyse ei ole vineämisestä vaan selvien faktojen esiintuomisesta. Ens kerralla keksi jotain parempaa pätemistä.
19.07.2006 22:07
#27
Tietääkseni dynaaminen ympäristö meinaa ihan sitä, että ympäristö reagoi toimiisi, ts tuhoutuu (rajoittuneesti) tai muuten vaikuttaa vuorovaikuttavalta.
19.07.2006 22:09
#28
Tietääkseni dynaaminen ympäristö meinaa ihan sitä, että ympäristö reagoi toimiisi, ts tuhoutuu (rajoittuneesti) tai muuten vaikuttaa vuorovaikuttavalta.
19.07.2006 22:26
#29
Ja ne läpäistävät materiaalit on niinkin epämääräisiä että AK:lla Sharqin raksalla alakerrassa oleviin peltilevyihin ampuminen tuottaa jotain läpäisyä tosin M16 ei tuota samaa tuotosta, saati sitten peltilevyjä vastapäätä ylempänä oleva SAW joka antaa puolestaan kans erittäin huonoa tulosta tässä, mikäli noita materiaaleja pystyisi enemmän läpäisemään, ei peli sen pahemmin muuttuisi saati mitää "seinien läpi porailijoita" siltikään olisi kuin lähempänä, ja mitä merkitystä sillä siltikään on tähän pelaamiseen kun useilla tuntuu olevan niinkin käyrä piippu että osuu senkin jälkeen kun on siirtynyt seinän taakse piiloon, tosin sekin mitä ilmeisemmin johtuu hitboxien toimimattomuudesta, ei mikään ylläri.
Lopettakaa jo tämä pätemisen yrittäminen, repee ihan tyhjästä.
<<12>>