Call of Duty -pelisarjan tulevan tuotoksen World at Warin perksit ja aseet ovat vuotaneet julkisuuteen. Lista perustuu sekä faktoihin, että myös puhtaisiin huhuihin.
Pelikansalle perksit tulivat tutuiksi suuren suosion saaneesta CoD4:stä, jossa ne näyttelivät suurta osaa moninpelirintamalla. Käytännössä perksit ovat erilaisia kustomointivälineitä, joilla voi lisätä pelaajalle kaikenlaisia kykyjä ja toimintoja. Kuten hän voi juosta kauemmin tai pystyy lataamaan aseen nopeammin, kuin normaalisti.
Perksit
Juggernaut
Sleight of Hand
Extreme Conditioning
Martyrdom
Steady Aim
Bandoleer
Iron Lungs
Stopping Power
Deep Impact
Last Stand
Sonic Boom
Monkey (Puuhun kiipeäminen)
Frogman (Nopeampi uimari)
Play Dead (Voi esittää kuollutta)
Crouch Sprinter
Banzai (Aiheuttaa enemmän vahinkoa lähitaisteluaseilla)
Amerikkalaiset aseet ja räjähteet
M1A1 Thompson
M1A1 Carbine
M1 Garand
Trench Shotgun
Browning Automatic Rifle (BAR)
M1903 Springfield
M1903 Springfield kiikaritähtäimellä
M2 Flamethrower
M1911
Bayonet
M9 Bazooka
Browning M1919A6
M2 Machine Gun
MK2 Frag Grenade
Smoke Grenade
Satchel Charges
Mines
Venäläiset aseet ja räjähteet
TT-33
Mosin Nagant
Mosin Nagant kiikaritähtäimellä
PPSH (71 panoksen lippaalla)
PPSH (31 panoksen lippaalla)
Bayonet
RGD-33
Saksalaiset aseet ja räjähteet
P08 Luger
Kar98
Kar98 kiikaritähtäimellä
MP44
MP40
MG42
MG34
Knife
Stielhand grenade
Japanilaiset aseet ja räjähteet
Nambu 14
Arisaka Type 99
Type 100 Submachine gun
Bayonet
Katana
Kiska Grenade
Brittiläiset aseet ja räjähteet
Sten
Lähde: Clanbase
Pelikansalle perksit tulivat tutuiksi suuren suosion saaneesta CoD4:stä, jossa ne näyttelivät suurta osaa moninpelirintamalla. Käytännössä perksit ovat erilaisia kustomointivälineitä, joilla voi lisätä pelaajalle kaikenlaisia kykyjä ja toimintoja. Kuten hän voi juosta kauemmin tai pystyy lataamaan aseen nopeammin, kuin normaalisti.
Perksit
Juggernaut
Sleight of Hand
Extreme Conditioning
Martyrdom
Steady Aim
Bandoleer
Iron Lungs
Stopping Power
Deep Impact
Last Stand
Sonic Boom
Monkey (Puuhun kiipeäminen)
Frogman (Nopeampi uimari)
Play Dead (Voi esittää kuollutta)
Crouch Sprinter
Banzai (Aiheuttaa enemmän vahinkoa lähitaisteluaseilla)
Amerikkalaiset aseet ja räjähteet
M1A1 Thompson
M1A1 Carbine
M1 Garand
Trench Shotgun
Browning Automatic Rifle (BAR)
M1903 Springfield
M1903 Springfield kiikaritähtäimellä
M2 Flamethrower
M1911
Bayonet
M9 Bazooka
Browning M1919A6
M2 Machine Gun
MK2 Frag Grenade
Smoke Grenade
Satchel Charges
Mines
Venäläiset aseet ja räjähteet
TT-33
Mosin Nagant
Mosin Nagant kiikaritähtäimellä
PPSH (71 panoksen lippaalla)
PPSH (31 panoksen lippaalla)
Bayonet
RGD-33
Saksalaiset aseet ja räjähteet
P08 Luger
Kar98
Kar98 kiikaritähtäimellä
MP44
MP40
MG42
MG34
Knife
Stielhand grenade
Japanilaiset aseet ja räjähteet
Nambu 14
Arisaka Type 99
Type 100 Submachine gun
Bayonet
Katana
Kiska Grenade
Brittiläiset aseet ja räjähteet
Sten
Lähde: Clanbase
MAINOS
MAINOS
<<123>>
Team: F ~
30.08.2008 23:03
#41
Jos vihulla on juggernaut niin jos sitä ampuu päähän ni se EI KUOLE!! Paitsi ehkä HC:ssä. En halua tulla lukemaan täältä huomenna että joku pelle tulee sanomaan että "Kyllä ne kaikki kuolee kertalaakista"! No voi toki kuolla mutta sitä on ammuttu ensin joten sillä on vähemmän helaa! joten on mielestäni edelleen virhe tuoda juggernaut WaWiin!
Saanko kysyy mitä sä pädet? Eikö se oo jo monta kertaa sanottu että ei se kuole yhestä päähän oli juggernaut tai ei...
31.08.2008 19:41
#42
Nyt kyllä heräs kiinnostus CoD5 kohtaa.
Sama tääl kyl tän ostaisin mieluumi ku cod 6 jos se menee tulevaisuuteen ja laaseraseisiin
31.08.2008 21:34
#43
Team: [Team Gilyou]
05.09.2008 18:45
#44
Onhan toi varmaan hauskaa esittää valekuolutta maassa tai kiivetä puuhun.
hervottoman hauskaa
täst lähtien pitää kyl aina ampuu jokasta ruumista joka tulee kohdalle
Team: =HoD=
06.09.2008 12:10
#45
Diih... Hardcore. Siinä nyt kuolee vaikka ammut äijää varpaaseen tai sormeen, saman verran se tekee vahinkoa kuin kaulaan tai rintakehään noin keskimäärin siis. Onhan joissain aseissa määritelty, että rintakehään osuessa vahinkoa tulee hieman enemmän mutta pääasiassa kaulasta alaspäin aseen teho on sama, osuipa kaulaan tai varpaaseen. Sitten kun aseiden tehoissa on muutamia mielenkiintoisia ominaisuuksia. mm:
Scorpionin maksimi on 10 pistettä tehokkaampi kuin AK-47:n
Ensimmäinen sniper saa 5 pistettä lisää tehoa Acog-scopella
Acog-scope poistaa Gunswayn jopa snipuista, samoin
punapiste poistaa gunswayn aseista.
Eipä siinä sillee muuta, toivottavasti tuon kaltaiset asiat ovat järkeistetty CoD5:ssa.
Team: F ~
06.09.2008 12:48
#46
06.09.2008 14:52
#47
<<123>>