Black Opsin seuraava päivitys PC:llä on hyvää vauhtia muotoutumassa. Jo aikaisemmin varmistunut connect-toiminto on saanut seuraa erilaisten nikotteluongelmien korjauksista ja useista karttojen hienosäädöistä, joilla on pyritty estämään pelaajan pääsy varsinaisen pelialueen ulkopuolelle. Pelin satunnaisen jäätymisen sekä nykimisen tietyillä kokoonpanoilla ja kaksiydinprosessorien omistajilla pitäisi olla historiaa tämän päivityksen jälkeen.
Listaa täydennettäessä JD_2020 ei maininnut päivityksestä muuta kuin että lisää korjauksia on vielä tulossa. Siispä odotukset on syytä suunnata aikaisintaan ensi viikkoon.
Lähde
Listaa täydennettäessä JD_2020 ei maininnut päivityksestä muuta kuin että lisää korjauksia on vielä tulossa. Siispä odotukset on syytä suunnata aikaisintaan ensi viikkoon.
- Added an option to create shaders during load time. This fixes hitching when viewing a new area of the map for the first time on some video cards.
- Incomplete server browser results.
- Improvements to Quickmatch results (with better ping and reduced lag)..
- /connect
- /reconnect
- Improved threading performance on computers with only 2 cores.
- Fixed random freezes in certain computer configurations.
- Increased reserved slots to 9.
- Changed reserved slot kicked message to be more informative.
- Improvements to the spawn system to resolve an issue where negative spawn influencers from specific game events were not always being deleted after the danger had cleared - in some matches, this was causing good spawns to be erroneously flagged by the game as bad spawns, which in turn forced actual bad spawns to get selected later in the match
- Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
- Prevention of killstreak selection getting disabled in Combat Training under rare conditions
- Array: Added collision to prevent players from partially clipping into a tree
- Launch: Added collision to prevent players from strafe jumping onto an invisible ledge at the base of the rocket near B3
- Summit: Added collision to prevent players from jumping to a location outside of the map boundary when in Custom Games where player speed is maxed out
- Havana: Added collision to prevent players from jumping onto an invisible ledge above a doorway at C2
- Nuketown: Adjusted a spawn point that would spawn players on top of a mannequin's head when that mannequin was randomly spawned in that location
- Launch: User could access a small platform outside of the intended play space below the rocket gantry by jumping to a very specific location; now blocked from access
- Launch: User could access a small area inside geometry at vents near Dom flag A by going prone and moving around in a very specific location; now blocked from access
- Some users reported that weapon attachment challenges were not resetting after prestige; now all are guaranteed to clear as soon as selecting the prestige option
- Radar sweep when there are only 2 players left in One in the Chamber will stop functioning if the 2 players have multiple lives when the sweep starts
- Villa: User can clip into rock at west edge of grid zone B2 and see through to the other side
- Crisis: User can clip into LVT between grid zone A3 and B3 and see through to the other side
- User can get an infinite number of 'Sam Turret', 'Care Package' and 'Sentry Gun' killstreaks (commonly referred to as the "care package glitch")
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<123>>
13.12.2010 10:53
#41
Joo kyllä ihan samaa mieltä, Bad Company 2 on 3 kertaa paremmat ja hienommat grafiikat kuin BO ja pyörii 5 kertaa paremmin.
Eli kysymys kuuluu: Miten peli jonka grafiikat näyttää kuin olisi tehty MS Paintilla, pyörii paskemmin kuin peli johon on oikeasti panostettu grafiikka puolta!
Aamen
13.12.2010 22:26
#42
AMD Phenom II x6 1090T 3,2GHz
4 GB Memory
ATI Radeon HD 5800
Pitäs varmaan pyöriä juuh ...
Team: [VMC]
15.12.2010 04:32
#43
AMD Phenom II x6 1090T 3,2GHz
4 GB Memory
ATI Radeon HD 5800
Pitäs varmaan pyöriä juuh ...
Helposti ja vaikka väärinkin päin. Ei ole päivitystä kuulunut ja itse tuossa melkein taas aloin sotahuutoa vääntämään kun peli kaatui kun menin koittamaan olisiko päivitys tullu jo, juuri sain hindin ja statsit 71-9 niin eiköhän taas vaihteeksi jäätynyt. VITTU!
15.12.2010 08:52
#44
15.12.2010 08:52
#45
Team: {MB}
15.12.2010 08:54
#46
suurin ongelma on niillä joilla on Creativen x-fi kortti :äänet surisee ja peli lagaa
kirjota /snd_restart consoleen joka rundin alkuun niin alkaa pelittään
hiukan helpottaa kun avaan ekan kirjotuksen jälkeen uudella rundilla consolen ja painaa ylänuolee niin se laittaa edellisen komennon uusiks :eli paina § + ylänuoli + enter
vielä parempi jos saa näppikseen Bindin toimiin sit tarvii napauttaa vaan kerran rundin alus
kai tuo korjaantuu vasta kun Creative jaksaa tehä päivityksen
15.12.2010 11:41
#47
<<123>>