Frostbite 2.0 on pelimoottori, josta mikä tahansa studio olisi ylpeä. Jo ensimmäisen Bad Companyn aikaan aloitettu kehitystyö saattaa lyödä myöhemmin tänä vuonna leiville, kun kilpailutilanne Battlefieldien ja Call of Dutyjen välillä määritellään uudestaan.
DICE:llä työn jäljestä ylpeillään jo nyt. Studion iso kiho Karl-Magnus Troedsson kommentoi PlayStation Magazinelle, että kilpailevien pelifirmojen tulisi olla varuillaan.
"Kilpailijamme laiskistuvat. He käyttävät samaa pelimoottoria ja samaa perusideaa pelin rakentamiseen. Jossain vaiheessa on otettava loikka ja kokeiltava uutta. En ole nähnyt heidän tekevän sitä aikoihin."
EA:n johtoa myöten on annettu lausuntoja, että Battlefieldien halutaan yltävän vastaaviin lukuihin kuin Black Ops. Activision raha-ahneen asenteen ja Battlefield 3:n ensitietojen perusteella muutos saattaa olla tapahtumassa. Sitä tukee myös Troedsson toteamus: "Me teemme sen (loikan) nyt. Heidän tulisi olla varuillaan, olette tähtäimessämme."
Troedssonin mukaan eväät eivät silti ole täysin vastaavat: "Kilpailijamme rakentavat pelinsä hyvin, hyvin nopeatempoisiksi. Me haluamme kertoa tarinan useammilla juonenkäänteillä (drama curves). Ei ole tarkoitus pelkästään räiskiä kuuden tunnin ajan."
Lähde
DICE:llä työn jäljestä ylpeillään jo nyt. Studion iso kiho Karl-Magnus Troedsson kommentoi PlayStation Magazinelle, että kilpailevien pelifirmojen tulisi olla varuillaan.
"Kilpailijamme laiskistuvat. He käyttävät samaa pelimoottoria ja samaa perusideaa pelin rakentamiseen. Jossain vaiheessa on otettava loikka ja kokeiltava uutta. En ole nähnyt heidän tekevän sitä aikoihin."
EA:n johtoa myöten on annettu lausuntoja, että Battlefieldien halutaan yltävän vastaaviin lukuihin kuin Black Ops. Activision raha-ahneen asenteen ja Battlefield 3:n ensitietojen perusteella muutos saattaa olla tapahtumassa. Sitä tukee myös Troedsson toteamus: "Me teemme sen (loikan) nyt. Heidän tulisi olla varuillaan, olette tähtäimessämme."
Troedssonin mukaan eväät eivät silti ole täysin vastaavat: "Kilpailijamme rakentavat pelinsä hyvin, hyvin nopeatempoisiksi. Me haluamme kertoa tarinan useammilla juonenkäänteillä (drama curves). Ei ole tarkoitus pelkästään räiskiä kuuden tunnin ajan."
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<123>>
20.03.2011 21:07
#41
toisaalta, mitä sitä nyt ahkeroimaan uutta pelimoottoria, kun jokainen uus CoDi viedään käsistä, ja myyntiennätyksiä senkun rikotaan. jengi nielee samaa velliä mukisematta vuodesta toiseen, niin mikäs siinä kun lapioi menemään ja kerää rahat talteen.
olis siinä Activisionillekkin potku perseelle, kun lähtis myyntiluvut laskuun, mutta kun ei.
No mutta eiköhän ne lähde laskee kun kuulemma kuukausimaksuja ruvetaan pyytää...
Team: [VMC]
21.03.2011 01:58
#42
21.03.2011 12:29
#43
<<123>>