Aikoinaan Battlefield 2:ssa nähtiin parikin erilaista toteutustapaa Squadien toiminnalle. Ensin spawnipisteenä toiminutta ryhmänjohtajaa pystyi vaihtamaan milloin vain, myöhemmin ainoastaan pelaajan ollessa hengissä. Bad Company 2:ssa toteutus oli astetta yksinkertaisempi, kun jokaisen ryhmän jäsenen luo voi vapaasti spawnata.
Battlefield 3:ssa squadit eivät toimi kummallakaan näistä tavoista. Käytössä on eräänlainen yhdistelmä näistä, jolla on pyritty saavuttamaan sopivampi pelitahti. Battlefield 3:ssa nimittäin vain ryhmän johtaja voi spawnata kenen tahansa ryhmän jäsenen luo, jäsenet puolestaan ainoastaan squad leaderin luo.
Näin ryhmän johtajan tappamiselle tulee oikeasti merkitystä, mutta se ei välttämättä ole kuolinisku koko hyökkäykselle. Jos ryhmästä edes yksi pysyy hengissä spawn timen verran, ehtii squad leader spawnata uudelleen jatkamaan taistelua.
Toivottavasti tämä toimii käytännössä yhtä hyvin kuin miltä se kuulostaa näin teoriassa.
Lähde
Battlefield 3:ssa squadit eivät toimi kummallakaan näistä tavoista. Käytössä on eräänlainen yhdistelmä näistä, jolla on pyritty saavuttamaan sopivampi pelitahti. Battlefield 3:ssa nimittäin vain ryhmän johtaja voi spawnata kenen tahansa ryhmän jäsenen luo, jäsenet puolestaan ainoastaan squad leaderin luo.
Näin ryhmän johtajan tappamiselle tulee oikeasti merkitystä, mutta se ei välttämättä ole kuolinisku koko hyökkäykselle. Jos ryhmästä edes yksi pysyy hengissä spawn timen verran, ehtii squad leader spawnata uudelleen jatkamaan taistelua.
Toivottavasti tämä toimii käytännössä yhtä hyvin kuin miltä se kuulostaa näin teoriassa.
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<1234>>
29.06.2011 11:04
#41
Nyt sitten vittu jokainen menee itseensä.
Täähän alkaa muistuttaan jonneweb foorumia tällä ulinalla.
Banhammer heilumaan vaan
Veit sanat suustani. :)
Mut itse asiaan... Mua ei pahemmin kiinnosta mitkään UAV:t ja commanderit, sun muu oheis roska, kunhan puukko ja hitboxit olisivat kunnossa. :P
Eikä lennä pölyä kun puukottaa :D
29.06.2011 11:43
#42
29.06.2011 12:18
#43
Ei kiinnosta commander/uav? Menepä pelailemaan sitä codiasi/CS:S.
Commander oli omasta mielestä BF2:ssa oikeastaan aika turhaa, ainakin publalla, en sitten tiedä milaista skene oli pelissä kun en seurannut...
UAV oli ihan hyvä kapistus josta oli hyötyä, mutta muista ei ollut iloa niin paljoa, välillä supply dropista. Varsinkin jos oli sniper ja istui puskassa ja panokset loppuivat ja pystyi pytämään lisää kuteja :D
Hyvä järjestely voisi olla että basesta voisi lähettää samanlaisen uav:n kuin BF2:ssa, jolloin siitä olisi hyötyä vain tiimille
29.06.2011 12:54
#44
29.06.2011 14:38
#45
Omasta mielestäni BF2 Commanderi oli loistava keksintö. Commander pystyis "Scan" ominaisuudella etsimään piilossa olevan vihollisen mikä oli hyvä, kun ei tarvinu ettiä joka koloa läpi.
Jep, commanderilla vaan spämmäilit artilleryjä ja scaneja ja jos tiimi voitti niin sait aina (kulta)mitalin :D
29.06.2011 15:25
#46
Omasta mielestäni BF2 Commanderi oli loistava keksintö. Commander pystyis "Scan" ominaisuudella etsimään piilossa olevan vihollisen mikä oli hyvä, kun ei tarvinu ettiä joka koloa läpi.
Jep, commanderilla vaan spämmäilit artilleryjä ja scaneja ja jos tiimi voitti niin sait aina (kulta)mitalin :D
Team: |CPPP|
29.06.2011 17:32
#47
Ei kiinnosta commander/uav? Menepä pelailemaan sitä codiasi/CS:S.
*facepalm* Et tajunnu ihan pointtia? Pointti oli se, että hoitakaa ne ***** hitboxit ja puukko kuntoon ja sitten voi keskittyä niihin commandereihin, UAV:ihin, jne. Onko kivaa kun kyseessä on sota-/ampumapeli ja kun ammut vastustajaa, osuen, se ei vahingoitu?
Team: =BFP=
29.06.2011 17:37
#48
Enemy Infantry spotted!
Enemy Infantry spotted!
Enemy Infantry spotted!
Enemy Infantry spotted!
Enemy Infantry spotted!
Enemy Infantry spotted!
Enemy Infantry spotted!
Enemy Infantry spotted!
Enemy Infantry spotted!
Enemy Infantry spotted!
Enemy Infantry spotted!
Enemy Infantry spotted!
Enemy Infantry spotted!
Enemy Infantry spotted!
Enemy Boat spotted! (the horror)
Mutta joo, Commander oli hauska ja hyödyllinen mutta valitettavan usein puikkoihin joko ei eksynyt ketään tai ainoana hääri joku jota ei muu kiinnostanut kun vihollisen mainbasen raiskaus artilleryllä.
29.06.2011 23:01
#49
01.07.2011 07:09
#50
Yksi asia uupuu! Missä on Gamingfreakbc2:en loistavat hype kommentit?
Tiekkönä mietin ihan samaa :D
01.07.2011 20:33
#51
01.07.2011 20:43
#52
Tietääkö kukaan onko sqadin pelaajamäärä Battlefield 3 sama kuin bfbc2 eli 4?
Ainakin nykyisen betan mukaan.
01.07.2011 20:46
#53
Tässä tulikin sitten koko squad jutun idea yhessä lauseesa. Eli nyt siitä pelistä tulee sellainen että on monta pienempää "tiimiä" voivat hoitaa esim. yksittäisiä taloja 4(tai monta siihen nyt tuleekaan) porukassa ja näin edetä taas eteenpäin.
tätä tässä on haettu
Ihan älyttömän hyvä video. Et oo tainnu tehä tota itte? Sitä ei jokainen osaa (paitsi ehkä Threatty, mutta hän ei ole tehnyt kyseistä videoa).
01.07.2011 20:50
#54
Tietääkö kukaan onko sqadin pelaajamäärä Battlefield 3 sama kuin bfbc2 eli 4?
Ainakin nykyisen betan mukaan.
HÄH!!! Onko beta jo julkaistu??!!
01.07.2011 21:05
#55
Tietääkö kukaan onko sqadin pelaajamäärä Battlefield 3 sama kuin bfbc2 eli 4?
Ainakin nykyisen betan mukaan.
HÄH!!! Onko beta jo julkaistu??!!
E3 (suljettu) beta. BF3 Moninpeliä
01.07.2011 21:08
#56
Tietääkö kukaan onko sqadin pelaajamäärä Battlefield 3 sama kuin bfbc2 eli 4?
Ainakin nykyisen betan mukaan.
HÄH!!! Onko beta jo julkaistu??!!
E3 (suljettu) beta.
ääh ainii. Nyt muistankin. Ja eikös sen avoimen betan pitäny tulla noin kuukausi ennen kokopelin julkaisua?
01.07.2011 21:12
#57
Tietääkö kukaan onko sqadin pelaajamäärä Battlefield 3 sama kuin bfbc2 eli 4?
Ainakin nykyisen betan mukaan.
HÄH!!! Onko beta jo julkaistu??!!
E3 (suljettu) beta.
ääh ainii. Nyt muistankin. Ja eikös sen avoimen betan pitäny tulla noin kuukausi ennen kokopelin julkaisua?
Jotain sitä luokkaa.
02.07.2011 11:01
#58
Ei kiinnosta commander/uav? Menepä pelailemaan sitä codiasi/CS:S.
*facepalm* Et tajunnu ihan pointtia? Pointti oli se, että hoitakaa ne ***** hitboxit ja puukko kuntoon ja sitten voi keskittyä niihin commandereihin, UAV:ihin, jne. Onko kivaa kun kyseessä on sota-/ampumapeli ja kun ammut vastustajaa, osuen, se ei vahingoitu?
onko ne hitboxit muka jotenkin erikoisen v*tuillaan BC2:ssa? ei ainakaan mun mielestä. ei ne nyt ainakaan siitä huonompaan suuntaan voi mennä.
BF2:ssa oli kyllä, mutta se nyt on menneen talven lumia.
Team: |CPPP|
02.07.2011 11:47
#59
onko ne hitboxit muka jotenkin erikoisen v*tuillaan BC2:ssa? ei ainakaan mun mielestä. ei ne nyt ainakaan siitä huonompaan suuntaan voi mennä.
BF2:ssa oli kyllä, mutta se nyt on menneen talven lumia.
Kyllä ne on ihan kierossa. Ehkä pitäs laittaa yks video YouTubeen, jonka otin yhestä matsista. Puolet ammuksista jotka osui (ihan selvästi) eivät tehneet vahinkoa. Ja se vähän riippuu serveristä ja pingistä, kuin hyvin ne osuu...
02.07.2011 13:07
#60
onko ne hitboxit muka jotenkin erikoisen v*tuillaan BC2:ssa? ei ainakaan mun mielestä. ei ne nyt ainakaan siitä huonompaan suuntaan voi mennä.
BF2:ssa oli kyllä, mutta se nyt on menneen talven lumia.
Kyllä ne on ihan kierossa. Ehkä pitäs laittaa yks video YouTubeen, jonka otin yhestä matsista. Puolet ammuksista jotka osui (ihan selvästi) eivät tehneet vahinkoa. Ja se vähän riippuu serveristä ja pingistä, kuin hyvin ne osuu...
kyllä mä sen sillon oon huomannu kun pelaa jollain heikolla servulla, mutta se johtuu selvästi siitä.
<<1234>>