DICE on ottanut jälleen askeleen lähemmäs pelaajia pyytämällä suoraa palautetta Bad Company 2:n nykytilasta ja sen ongelmista. Tähän ketjuun on mahdollista lähettää omat toiveensa, joista oleellisimmat ja toteutuskelpoiset kerätään yhteen ensimmäiseen viestiin. Samasta viestistä löytyy DICE:n jo tiedostamat ja tutkinnassa olevat ongelmat.
Näitä asioita DICE parhaillaan tutkii:
Näitä asioita DICE parhaillaan tutkii:
- Revive invulnerability
- Blue chat box square on some PC's and settings
- AT4 weapon balance
- Reload text in the middle of the screen
- VoIP
- Insignia bug (no requirement for SPECACT)
- C4 does not always work
- Custom resolutions
- Horn isn't audible to other players
- UAV on White Pass crashes into trees on first use
- Being shot only affects the model and animation not the aim. It should recoil the aim too
- No vertical line on GOL Sniper reticule
- Server lag
MAINOS
MAINOS
<<2345>>
20.07.2010 20:36
#61
Big-Beutel~kucky sniputtaa 114 pojoo ja sita rataa! että viittis teha jottian?
HC servulla!
Team: |CPPP|
20.07.2010 21:57
#62
21.07.2010 01:09
#63
21.07.2010 01:11
#64
22.07.2010 03:40
#65
Meno oli suunnilleen tälläistä
Siis ehdotan että peli alue rajataan niin, ettei vihollinen pääse vastapuolen syntymä-alueelle.
Öitä!
24.07.2010 14:42
#66
24.07.2010 16:36
#67
Achtung! Conquest-muodossa vihollisten pääsyä omaan baseen pitäisi rajoittaa. Onhan se mukavaa kun eilen (huom. kirjoittaessa klo. 3:30 aamulla) pelasin kaverin kanssa Conquestia. Ihmettelin että missä *** omat ovat kun ketään meikäläistä ei näkynyt. Noh, vähän ajan kuluttua kuolimme ja spawnasimme baseen, ja yllätys! Siellä oli helikopteri ja tankki iloisella baserapella. Joku Norjalainen turskanpyytäjä pörryyteli T90:llä pitkin basea, kun kaveri vahti ilmasta. Erän jälkeen statsit perskeleesti pakkasen puolella, talvikin on lämpöisempi..
Meno oli suunnilleen tälläistä
Siis ehdotan että peli alue rajataan niin, ettei vihollinen pääse vastapuolen syntymä-alueelle.
Öitä!
Totta sinne ei pitäisi vihut päästä ollenkaan, MUTTA siellä ei myöskään pitäisi olla sitten ilmantorjuntaa. Sellainen ärsyttää paljon että baserape on kielletty servulla bannin uhalla (vieläpä missä adminit sitä valvoo), joku vetää it tykillä basesta puoleen kenttään ja et mahda sille mitään kun et voi käydä siellä basessa sitä siitä tykistä ampumassa. Sitten vielä, että jos lennät sinne sillä kopulla sitä tappamaan, se ampuu sinut kun olet tulossa.
Team: =WAR=
24.07.2010 17:48
#68
27.07.2010 11:25
#69
- Jalkaväen savukranaattien savunkestoaikaa tulisi pidentää ja ehkä savuakin saisi olla hieman nykyistä enemmän
- Elvytyksestä ei saisi tulla uhrille kuolemaa statseihin. Se olisi realistisempaa ja lisäisi yhteistyötä
- enemmän pisteitä tiimityöskentelyyn liittyvistä toiminnoista
- Snipujen määrän rajoittaminen mahdolliseksi serverimäärityksiin
- ja niitä perhanan karttoja lisää ja äkkiä (varsinkin kaupunkikarttoja)!
27.07.2010 11:31
#70
- enemmän pisteitä tiimityöskentelyyn liittyvistä toiminnoista
- Snipujen määrän rajoittaminen mahdolliseksi serverimäärityksiin
-ei todellakaan, pelissä saa jo ihan tarpeeksi pisteitä, tai no jos ei osaa pelata niin sitten on eri asia
-on jo
28.07.2010 16:04
#71
- enemmän pisteitä tiimityöskentelyyn liittyvistä toiminnoista
- Snipujen määrän rajoittaminen mahdolliseksi serverimäärityksiin
-ei todellakaan, pelissä saa jo ihan tarpeeksi pisteitä, tai no jos ei osaa pelata niin sitten on eri asia
-on jo
Tuolla tiimityöskentelystä saatavien pisteiden lisäämis-ehdotuksella on tarkoitus ainoastaan lisätä tiimi-/squad-työskentelyn kiinnostavuutta. Pelkästään pisteiden/fragien/hyvän KDR:n metsästämiseen tähtäävällä sooloilulla kun ei välttämättä itse pelejä voiteta, vaan ennemminkin hyvällä tiimityöskentelyllä. Voisihan tietysti pisteiden kertymistä vastaavasti vähentää muista toiminnoista ja jättää tiimityöskentelyn pisteet ennalleen, paitsi jos joku pelkää tiimityöskentelykykyisten saavan enemmän pisteitä kuin vain sooloiluun kykenevien :) BC2:ssa ei ole ollut käytännössä ihan yhtä tiivistä squad-toimintaa kuin esim. BF2:ssa. Myös sitä kaipaisin.
Aikalailla noita snipuja näyttää servereillä silti olevan. Ei taida olla rajoitukset kovin monella serverillä käytössä.
28.07.2010 16:41
#72
Taistelu Helikopterit saisivat totella fysiikanlakeja hieman enemmän ja niillä on aivan äärettömän helppo lentää. Recon classin saisi valita vain 2 pelaajaa kummaltakin puolelta. Tois enemmän intensiivisyyttä peliin ja loppuisi se ylenpalttinen mangum ammon+sniper raiskaus.
Samaa mieltä kans siitä että max 2 snipuu! Vois conguerissakii estää vihujen pääsyn omaan pää baseen. Alkaa kyllästyttämään se kun atacama desertissä saa yksin niitä tappaa sieltä ja sit omat ei osaakkaa pelata ja vihut saa kaikki lippupaikat. Sit on kivaa elää aina max 5 sek ky syntyy -.- .
31.07.2010 11:53
#73
Taistelu Helikopterit saisivat totella fysiikanlakeja hieman enemmän ja niillä on aivan äärettömän helppo lentää. Recon classin saisi valita vain 2 pelaajaa kummaltakin puolelta. Tois enemmän intensiivisyyttä peliin ja loppuisi se ylenpalttinen mangum ammon+sniper raiskaus.
Samaa mieltä kans siitä että max 2 snipuu! Vois conguerissakii estää vihujen pääsyn omaan pää baseen. Alkaa kyllästyttämään se kun atacama desertissä saa yksin niitä tappaa sieltä ja sit omat ei osaakkaa pelata ja vihut saa kaikki lippupaikat. Sit on kivaa elää aina max 5 sek ky syntyy -.- .
JOO max 2 snipuu ois hyvä! Ja oot oikees että conquestissa pitäis estää vihujen pääsy omaan baseen. Siis oikeesti voi olla 50 tasosii vs alottelijat. Alkaa kyllästyttää. 10 sekkaa ois max määrä vihun basessa. Ei jaksa niitä jokka koko ajan on iholla tankeilla. Kun pitäis pelata. Ei niinkun yhtään vois antaa olla rauhassa omassa basessa.
31.07.2010 12:30
#74
Taistelu Helikopterit saisivat totella fysiikanlakeja hieman enemmän ja niillä on aivan äärettömän helppo lentää. Recon classin saisi valita vain 2 pelaajaa kummaltakin puolelta. Tois enemmän intensiivisyyttä peliin ja loppuisi se ylenpalttinen mangum ammon+sniper raiskaus.
Samaa mieltä kans siitä että max 2 snipuu! Vois conguerissakii estää vihujen pääsyn omaan pää baseen. Alkaa kyllästyttämään se kun atacama desertissä saa yksin niitä tappaa sieltä ja sit omat ei osaakkaa pelata ja vihut saa kaikki lippupaikat. Sit on kivaa elää aina max 5 sek ky syntyy -.- .
JOO max 2 snipuu ois hyvä! Ja oot oikees että conquestissa pitäis estää vihujen pääsy omaan baseen. Siis oikeesti voi olla 50 tasosii vs alottelijat. Alkaa kyllästyttää. 10 sekkaa ois max määrä vihun basessa. Ei jaksa niitä jokka koko ajan on iholla tankeilla. Kun pitäis pelata. Ei niinkun yhtään vois antaa olla rauhassa omassa basessa.
Servun adminit voi rajoittaa snipuja miten haluaa, jollain servuilla snipua ei voi ottaa ollenkaan ja jossain vaikka jokainen, kaikki servun omistajat saa siitä päättää kun he siitä servusta maksavatkin.
Team: [LB]
31.07.2010 16:05
#75
Servun adminit voi rajoittaa snipuja miten haluaa, jollain servuilla snipua ei voi ottaa ollenkaan ja jossain vaikka jokainen, kaikki servun omistajat saa siitä päättää kun he siitä servusta maksavatkin.
Olet osittain oikeassa, mutta ei peli kyllä tuota tue. Rajoittaminen pitää tehdä hallintatyökaluilla ja toteutus on vähintääkin huono. Käytännössä homma toimii niin, että valitset kitin ja hallinta softa seuraa kittejä ja tappaa sut. Samalla ilmoittaa halutun tekstin pelaajalle.
Oikea tapa toteutukselle olisi ettei voi valita edes ko. kittiä, jos määrä on jo täynnä. Tämä toteutus vaatii tukea peliltä, jota ei ole. Nykyisellä tavalla voidaan päätyä tilanteeseen, että toisessa tiimissä ei edes puolet edes pelaa, kun pyrkivät saamaan itselleen ko. kittiä.
Samalla softalla voidaan myös pyrkiä rajoittamaan baseen pääsyä, mutta toteutus on myös heikko.
01.08.2010 00:09
#76
ja jotain niinku strike at karkand
Team: =WAR=
01.08.2010 12:08
#77
no vehicles ja siitä pois tubet ja singot
ja jotain niinku strike at karkand
Inf moodi on jo ;p
Ai nade sotaa taas? hope not.
01.08.2010 21:12
#78
no vehicles ja siitä pois tubet ja singot
ja jotain niinku strike at karkand
Inf moodi on jo ;p
Ai nade sotaa taas? hope not.
1.No en nade sotaa halua mutta ois kato semmoset rajotukset et nadeja voi käyttää kerran elämäs tai että pikku boxeista ei sais nadeja ja sillee.
2.Ois semmonen prone/kyykkiminen että mitä kauemmin on samassa asennossa/paikassa, alkais pelaaja näkyä selvemmin kartassa/se vihollis merkki.
3.Sniper/Ase rajotukset:snipuja voi olla vaikka koko tiimi ketäse haittaa kun han ei jokasella oo mitään v*tun snipu+mgammo tai mortaria yhistelmää sen tilalta vaikka haulikko.
4.Engi/Ase rajotukset:esim carl gustafin p*ska alkaa ärsyttää jo pikku hiljaa ku jalkaväkeä vastaan sitä käytetään.mutta oisko semmonen rajotus hyvä että carl gustafissa ois 1-2 ohjusta joita EI voi saada takaisin mistään mini boxista.Miinoja ja C4sia kestää ihan hyvin kun ei voi kaukaa ampua mutta tankkeja on helppo rikkoa.muuten eneekerillä vois korjata niin paljon kun lystää.
5.Medicille ei muuta ku se että omia EI voi tappaa sillä revive-asseella
6.se assaultti vai mikäseon/rajotukset:tubessa 1-3 panosta joita EI voi saada takasin mistään mini boxista.
7.Omassa basessa ois semmone pommi suoja/talo johon vihollinen ei pääsisi eikä voisi ampua ja jossa olisi joku tf2 tapanen kaappi mistä voisi saada lisää ohjuksia ja sellasta joka estäisi vihollista base rapettamasta koska singo miehet voisi ampuu kaiken alas.ja joku timeri että vihollinen voisi olla korkeitaan 10 sekkaa basessa.ja josta vihu ei voisi viedä tankkia tai kopteria tai vaikka mönkijää
8.inf only pelimuodosssa ei olisi singoissa/tubeissa vain 0-1 paukkua joka estäis nobotuksen
9.lentokoneet
10. viimeiseksi sellane juttu että engine muuttais juoksemisen ja tähtäämisen ja sellaset liikkumis jutut vähä nopeemmiksi varsinkin konaarin/haulikon kanssa jo takaisi vähä fast based actionii jossain talossa ja haulikostakin olisi jotain iloa.
moro
02.08.2010 09:25
#79
Kustaavin vois ottaa mun puolesta vaikka pois, koska nobot ei muuta tee ku sillä sniputtaa ja ryysää ja tappaa ihtesä samalla.
Jos ois prone(onneks ei oo, tällasessa pikkumappi pelissä se ois vaan iha persiistä) niin yhessä elämässä vois proneta vain 10sek.
02.08.2010 10:00
#80
<<2345>>