DICE on esittänyt seuraavanlaisen kilpailukutsun kaikille yhteisösivustoille. Tehtävänä on antaa palautetta ja toiveita Battlefield 3:n suhteen, mutta ei vain kertomalla vaan esittämällä ne mielikuvituksellisella tavalla. Oli kyse sitten tietynlaisesta ominaisuudesta, aseesta, kulkuneuvosta tai mistä vaan peliin liittyvästä - käytä luovuuttasi sekä oveluuttasi ja keksi hauska tapa tehdä ajatuksesi selväksi.
Kolme maailmanlaajuisesti parasta ehdotuksen tekijää sekä ehdotuksen lähettänyt yhteisösivusto palkitaan Battlefield 3:n julkaisun jälkeen mahtavalla erikoispaketilla.
Ja jotta ehdotusten taso pysyisi korkeana, palkitsee Gaming.fi parhaan suomalaisen ehdotuksen vapaavalintaisella pelillä. Muista siis osallistua!
Miten kilpailuun osallistutaan?
Kun olet saanut luomukseksi valmiiksi, lisää tai linkitä se tämän uutisen kommentteihin. Kokoamme kilpailuajan päätyttyä ehdotukset yhteen ja lähetämme ne eteenpäin DICE:lle.
Milloin kilpailu päättyy?
Takarajaa ei ole vielä kerrottu, todennäköisesti aikaa on kuukausi tai kaksi. Päivitämme uutista kun päättymispäivämäärä on tiedossa.
Kilpailusta ja Battlefield 3:sta voit keskustella #Battlefield.fi-kanavalla Quakenetissä.
Kolme maailmanlaajuisesti parasta ehdotuksen tekijää sekä ehdotuksen lähettänyt yhteisösivusto palkitaan Battlefield 3:n julkaisun jälkeen mahtavalla erikoispaketilla.
Ja jotta ehdotusten taso pysyisi korkeana, palkitsee Gaming.fi parhaan suomalaisen ehdotuksen vapaavalintaisella pelillä. Muista siis osallistua!
Miten kilpailuun osallistutaan?
Kun olet saanut luomukseksi valmiiksi, lisää tai linkitä se tämän uutisen kommentteihin. Kokoamme kilpailuajan päätyttyä ehdotukset yhteen ja lähetämme ne eteenpäin DICE:lle.
Milloin kilpailu päättyy?
Takarajaa ei ole vielä kerrottu, todennäköisesti aikaa on kuukausi tai kaksi. Päivitämme uutista kun päättymispäivämäärä on tiedossa.
Kilpailusta ja Battlefield 3:sta voit keskustella #Battlefield.fi-kanavalla Quakenetissä.
MAINOS
MAINOS
<<2345>>
18.03.2011 19:19
#61
Mappi idea: DICEn työpaikka ruotsissa! SDM 4v4v4v4 siellä ois kyllä jännää!
18.03.2011 22:16
#62
18.03.2011 22:56
#63
-When you "die" and got then rescued by medic you there will be added one Death to your K/D. I can't figure out why. Who wins when you got one more death? Guy kills you don't give a damn if you get death or not, as long as he gets the kill. It will not be of use to anyone. It only pisses players off. You see it's really annoying when you got shot and medic heals you and then you got spawnkilled by the same enemy and it happens over and over again. And it's even more annoying when you know your K/D is dropping and dropping cause of that. I want the BF2 way back.
-I don't know what you did with Bad Company 2: Vietnam but noobtoobs and bazookas aren't misused that much anymore. They are still effective in some situations, but using noobtoob or bazooka as your primary weapon isn't useful anymore. Which is great!
-Support for Mods. Mods are one of the good things in earlier Battlefields, and I want them back =(
-Ability to toggle between firing modes (semi, burst, full auto).
There's some issues that I think would make BF3 slightly better.
Team: [TSB]
19.03.2011 12:58
#64
yksinäinen sotalaiva
myrsky on nousemassa
rohkea miehistö
korkeat aallot laivaa työntää
Torpedo osui alukseen
Lonely warship
Storm is rising
Brave crew
High waves pushes the ship
Torpedo hit the ship
孤独な軍艦
嵐が立ち上がる
勇気の乗組
高波が船を押し
魚雷が船を打つ
(en ehkä täysin oikein onnistunut tekemään, mutta ainaki yritystä on)
19.03.2011 20:24
#65
Backblast effect for AT weapons. More powerfull inside buildings.
Frendlies/enemies behind the danger zone will fall
down or have dust in their eyes etc. at least some disadvantage.
http://i1183.photobucket.com/albums/x472/giguligu/backblast.jpg
Takana olijat vain kaatuvat tai saavat pölyä silmiin? Et taida tietää minkälainen "backblast" oikeissa AT aseissa on. Jos joku onneton sattuu olemaan AT aseen takana ampumisen yhteydessä niin tulokset ovat yleensä tappavia. AT aseilla ei kannata ampua pienessä tilassa, koska "backblast" vaikuttaa pienen tilan kautta myös ampujaan. Takana tulisi olla tarpeeksi tilaa ammuttaessa. Jos nyt realistisuutta haetaan ja nusiskellaan pilkkua :)
19.03.2011 20:33
#66
Uusi japanilainen tanka-runo
yksinäinen sotalaiva
myrsky on nousemassa
rohkea miehistö
korkeat aallot laivaa työntää
Torpedo osui alukseen
Lonely warship
Storm is rising
Brave crew
High waves pushes the ship
Torpedo hit the ship
孤独な軍艦
嵐が立ち上がる
勇気の乗組
高波が船を押し
魚雷が船を打つ
(en ehkä täysin oikein onnistunut tekemään, mutta ainaki yritystä on)
Mitä minä juuri luin
19.03.2011 21:19
#67
Project Realitymäinen pilot kit systeemi hävittäjille ja hyökkäyskoptereille=Loppuu turha teamkill ja muu pelleily. Vaikkapa niin että kittiä voi pyytää kierroksen alussa ja ne arvotaan pyytäneiden kesken. Kitti pysyy koko kierroksen ajan ellei siitä halua luopua ja sen jälkeen muilla halukkailla olisi mahdollisuus pyytää kittiä. Ainoa vaatimus kitille voisi vaikka olla yksinpelissä suoritettu "lupakirja" tai vastaava....
Lisäksi kaikille lentokentille kestävät hangarit ja ilmatukialuksille kunnon ilmatorjunta, joka olisi todella vaikesti tuhottavissa.
19.03.2011 21:20
#68
Backblast effect for AT weapons. More powerfull inside buildings.
Frendlies/enemies behind the danger zone will fall
down or have dust in their eyes etc. at least some disadvantage.
http://i1183.photobucket.com/albums/x472/giguligu/backblast.jpg
Takana olijat vain kaatuvat tai saavat pölyä silmiin? Et taida tietää minkälainen "backblast" oikeissa AT aseissa on. Jos joku onneton sattuu olemaan AT aseen takana ampumisen yhteydessä niin tulokset ovat yleensä tappavia. AT aseilla ei kannata ampua pienessä tilassa, koska "backblast" vaikuttaa pienen tilan kautta myös ampujaan. Takana tulisi olla tarpeeksi tilaa ammuttaessa. Jos nyt realistisuutta haetaan ja nusiskellaan pilkkua :)
21.03.2011 03:51
#69
Backblast effect for AT weapons. More powerfull inside buildings.
Frendlies/enemies behind the danger zone will fall
down or have dust in their eyes etc. at least some disadvantage.
http://i1183.photobucket.com/albums/x472/giguligu/backblast.jpg
Takana olijat vain kaatuvat tai saavat pölyä silmiin? Et taida tietää minkälainen "backblast" oikeissa AT aseissa on. Jos joku onneton sattuu olemaan AT aseen takana ampumisen yhteydessä niin tulokset ovat yleensä tappavia. AT aseilla ei kannata ampua pienessä tilassa, koska "backblast" vaikuttaa pienen tilan kautta myös ampujaan. Takana tulisi olla tarpeeksi tilaa ammuttaessa. Jos nyt realistisuutta haetaan ja nusiskellaan pilkkua :)
Normi singoissa päämoottori syttyy jo putkessa, aiheuttaen sen "pikku" paineaallon.. Mut esim tuossa ruottalaisessa NLAW:ssa(ohjus ei sinko ja on meidänki puolustusvoimilla käytössä), lataus ammutaan lähtöpaukulla putkesta ulos, ja pääraketti syttyy vasta turvallisen matkan päässä ilmassa.
Paineaalto on melkonen ja heijastuu kaukanakin olevista seinistä takaisin. Myöskin kuuma kuin helvetti. Itte nähny sipulisäkin joka jäi kessin harakin takavaaraan.. Oli melkoisen kypsät hellyt, ja lens kauas :D.
Ja tosiaanki apilaskihan on rekyylitön ase.. Kysyppä joltain kovan semmosen ampuneelta onko näin..
Mut se realistisuudesta, pysyttäköön samoilla linjoilla kuin BF2:ssa. Bf2 vähän fixatuilla graffoilla, ja jotain kilkettä, nettikoodi kuntoon ni hyvä.
21.03.2011 19:03
#70
Backblast effect for AT weapons. More powerfull inside buildings.
Frendlies/enemies behind the danger zone will fall
down or have dust in their eyes etc. at least some disadvantage.
http://i1183.photobucket.com/albums/x472/giguligu/backblast.jpg
Takana olijat vain kaatuvat tai saavat pölyä silmiin? Et taida tietää minkälainen "backblast" oikeissa AT aseissa on. Jos joku onneton sattuu olemaan AT aseen takana ampumisen yhteydessä niin tulokset ovat yleensä tappavia. AT aseilla ei kannata ampua pienessä tilassa, koska "backblast" vaikuttaa pienen tilan kautta myös ampujaan. Takana tulisi olla tarpeeksi tilaa ammuttaessa. Jos nyt realistisuutta haetaan ja nusiskellaan pilkkua :)
Normi singoissa päämoottori syttyy jo putkessa, aiheuttaen sen "pikku" paineaallon.. Mut esim tuossa ruottalaisessa NLAW:ssa(ohjus ei sinko ja on meidänki puolustusvoimilla käytössä), lataus ammutaan lähtöpaukulla putkesta ulos, ja pääraketti syttyy vasta turvallisen matkan päässä ilmassa.
Paineaalto on melkonen ja heijastuu kaukanakin olevista seinistä takaisin. Myöskin kuuma kuin helvetti. Itte nähny sipulisäkin joka jäi kessin harakin takavaaraan.. Oli melkoisen kypsät hellyt, ja lens kauas :D.
Ja tosiaanki apilaskihan on rekyylitön ase.. Kysyppä joltain kovan semmosen ampuneelta onko näin..
Mut se realistisuudesta, pysyttäköön samoilla linjoilla kuin BF2:ssa. Bf2 vähän fixatuilla graffoilla, ja jotain kilkettä, nettikoodi kuntoon ni hyvä.
Itse pst -jamppa vuodelta -95, eli faktat tiedossa, vaikken nyt enää tarkkaan
asioita enää muistakaan. Ajatus oli, että singon takavaara-alue otetaan jotenkin
huomioon, kun nykybäfissä voi louskuttaa singoilla miten huvittaa.
22.03.2011 18:06
#71
Hyvä parannus bf3 ois jos snipat jätettäs pois. Ainaski bc2 niistä oli vähän hyötyä, bf2 ei yhtään. Silti porukka jaksaa aina sen paskan valita.
22.03.2011 20:08
#72
22.03.2011 20:46
#73
Tätä on ehdotettu mutta latoin sen sarjakuvaks. laadula tehty =). http://i864.photobucket.com/albums/ab204/Vi-Pe/Bf3ehdotus.png?t=1300817197
hyvä et ees joku käytti mun ehotusta :DD en ite jaksanu tehä :D
22.03.2011 22:02
#74
BF3 sarjakuva
Tossa havittelin sitä että miinan voisi peittää. Pieni ideahan toi on mutta ajattelin pistää ihan huvikseni.
Ja tässä iks järeän luokan kulkuneuvo :
BF3 sarjakuva 2
Tuli tehtyä viel sit kolmaskin =)
BF3 sarjakuva 3 Ton idea on etvois jonkilaisella leikkurilla niitä metalli seiniä ''avaamaan''.
Kakkos sarjakuvaa lainaten, melkone kopteri saa olla joka vetää ton verra lastia ku suurimmilla kuljetuskoneillakin toi alkaa oleen jo maksimia xD Sun piirtämä chinookin näköne kopteri ei ainaka sellasta määrää vetäis.
23.03.2011 08:11
#75
BF3 sarjakuva
Tossa havittelin sitä että miinan voisi peittää. Pieni ideahan toi on mutta ajattelin pistää ihan huvikseni.
Ja tässä iks järeän luokan kulkuneuvo :
BF3 sarjakuva 2
Tuli tehtyä viel sit kolmaskin =)
BF3 sarjakuva 3 Ton idea on etvois jonkilaisella leikkurilla niitä metalli seiniä ''avaamaan''.
Kakkos sarjakuvaa lainaten, melkone kopteri saa olla joka vetää ton verra lastia ku suurimmilla kuljetuskoneillakin toi alkaa oleen jo maksimia xD Sun piirtämä chinookin näköne kopteri ei ainaka sellasta määrää vetäis.
Heh. Tein ton kopterin ulkomuistin pohjalta ja muistin lukeneeni jostain että mitä tollane chinook jaksais kantaa. Muistin näköjään väärin :D
26.03.2011 04:02
#76
Upgradee nyt omaankin humveeseesi oma hinausköysi ja koukku, et tarvitse sen jälkeen enään HINAUSPALVELU:a.
Call TOWING SERVICE, if your humvee is going to sink down ocean, TOWING SERVICE. It will be happy to able to help you, TOWING SERVICE, TOWING SERVICE. Your humvee ain't gonna broke no more when it dive in to the sea, you don't need anything but TOWING SERVICE. TOWING SERVICE can help you it brings own engineer for you, TOWING SERVICE.
When your humvee is back on the dry land it must first fix when you're able to cruise in the sands. TOWING SERVICE! TOWING SERVICE!
You should upgrade your own humvee with towing rope and hook, you don't need anymore TOWING SERVICE.
:DDDD kaikeee sitä yöl ja väsyneenä keksii :DDD
Team: sKi
27.03.2011 14:46
#77
ideana on siis se,että voisi unlockata uusia vaatteita,kypäriä,yms..
27.03.2011 15:47
#78
http://img156.imageshack.us/i/bf3h.png/
ideana on siis se,että voisi unlockata uusia vaatteita,kypäriä,yms..
Hauska idea. Kiitos, että muutitte osoitteen linkiksi
30.03.2011 12:48
#79
1) yksinpelissä, ja etenkin nettipelissä, KAIKKI ovet saa auki joko avaamalla normaalisti tai murtamalla tai ampumalla ovi, sama voisi päteä myös ikkunoihin.
2) Vihollisen miinat ja pommit voi purkaa.
3) Kaikki esineet joihin ammut (talot, maa, puut, aidat, huonekalut) saa vaurioita.
Team: NP|
31.03.2011 14:31
#80
http://i10.aijaa.com/b/00206/7794714.png
ps. Kyllä, olet oikeassa, oli tylsää.
<<2345>>