Gamescomiin liittyen lähetti EA lehdistölle nelisivuisen listauksen Battlefield 3:n moninpelistä ja sen ominaisuuksista. Ensimmäisen sivun yleisen jaarittelun jälkeen paljastuvat aseet, niiden lisälaitteet, lisävarusteet, aseluokkien erikoisominaisuudet, kulkuneuvot, niiden erikoisominaisuudet, dog tagien erikoisominaisuudet, pelimuodot ja moninpelikartat. Mappeja on julkaisun aikaan kaikkiaan yhdeksän, joista kaksi on jo nimetty: Caspian Border ja Operation Métro.
Pelimuotojen määrää on kasvatettu Bad Company 2:sta, yhteensä kuuteen. Valinnanvaraa tuovat Conquest, Conquest 64 (vain PC), Rush, Team Deathmatch, Squad Deathmatch ja Squad Rush.
Loput tiedot löytyvät ohesta sekä kuvina että listauksina. PS. Commorose vahvistettiin!
Muista #battlefield.fi Quakenetissä!
Pelimuotojen määrää on kasvatettu Bad Company 2:sta, yhteensä kuuteen. Valinnanvaraa tuovat Conquest, Conquest 64 (vain PC), Rush, Team Deathmatch, Squad Deathmatch ja Squad Rush.
Loput tiedot löytyvät ohesta sekä kuvina että listauksina. PS. Commorose vahvistettiin!
Key multiplayer features
| The Classes
| |
The Weapons
|
| |
Weapon accessories
|
| |
Soldier equipment
| ||
Soldier specializations
| ||
The Vehicles
|
| |
Vehicle Specializations
| ||
The Ribbons and Medals
| The Dog Tag customizations
|
Muista #battlefield.fi Quakenetissä!
MAINOS
MAINOS
<<234>>
Team: Shadows.
18.08.2011 18:28
#61
18.08.2011 18:50
#62
Ajoneuvot ja niiden torjunta tulee olemaan todella epätasapainossa. Sen verran on paljon noita erilaisia hävittäjiä/hekoja/aa-tykkejä, että väkisinkin joistakin noista tulee täysin hyödyttömiä. Esim. Flanker-E varmaan pärjää Thunderbolttia vastaan aika hyvin kun Thunderbolt taitaa olla vaan rynnäkkökone? Tiedä sitten pärjääkö rynnäkkökone hyvin noita Flänkeriä ja Super hornettia vastaan... Sen tiedän varmuudella, että AA-tykit tulee olemaan todella inhottavia piloteille (kuten aina :D).
tarttee vain paljon rpg pelaajia, ellei satu olemaan noobeja ja käyttää vain rpg ihmisiin mut ei tankkeihin ja yms.
No en tiedä, nyt on kaikenlaisia ilmantorjunta-aseita ja muita niin rpg:lle tulee vähemmän käyttöä.
20.08.2011 16:38
#63
Soldier equipment: EOD Bot, M18 Claymore mines...
Mitähän tästäkin tulee =)
M27 IAR:ät tiimille käteen, Extra ammo, ja bipodit ja sit suojatulta niin vitus#i.
Ei kyl kauheen hyvält näytä!! MW3 RULES ;)
Ja saakohan ton G18 aseen akimbona? Käytin sitä MW2:ssa ja siinä se ainakin oli hyvä!
Kysyin vaan ku, Eiks BC2;ssa ollu se akimbo perkki?
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ anteeksi mitä
Taitaa pojalla olla pelit pahasti sekaisin.
21.08.2011 15:50
#64
Soldier equipment: EOD Bot, M18 Claymore mines...
Mitähän tästäkin tulee =)
M27 IAR:ät tiimille käteen, Extra ammo, ja bipodit ja sit suojatulta niin vitus#i.
Ei kyl kauheen hyvält näytä!! MW3 RULES ;)
Ja saakohan ton G18 aseen akimbona? Käytin sitä MW2:ssa ja siinä se ainakin oli hyvä!
Kysyin vaan ku, Eiks BC2;ssa ollu se akimbo perkki?
Ei näin.
22.08.2011 21:45
#65
w00t!
Minusta kyllä tuntuu että liikaa aseita otettu aikaisemmista battlefieldeistä.
hurd derp pitäiskö ne kaikki aseet keksiä omasta päästä sitten?
PS. RIP laivataistelut ;________;
Derp vaan, että esim. rynnäkkökiväärejä löytyy monta sataa ja peleissä käytetään yleensä niitä paria kymmentä.
Pitäiskö niiden jenkki sotilaiden käteen tunkea RK95 jotta saatais vaihtelua? Peleissä nyt lähes aina sattuu olemaan ne perus M4:t ja AK:t, koska ne on aseita jotka näkee käyttöä todellisillakin taistelukentillä. Näiden "perus aseiden" lisäks peliin näytetään aina tunkevan muutama uusi ja tuore ase, kuten tässä vaikka: Mk11, SKS, PDR, SG553. Ite ainakin pelaan mielummin sillä klassisella AK:lla (joka muuten tässä tapauksessa on peleissä harvinen -74M), kun millään tuntemattomalla meksikon armeijan tussarilla.
Aika läppä et DICE päätti lisätä M39:n eli Mosin Nagantin peliin. No ainaki tiiän jo oman lempiaseen! :D Lieneeköhän kiikaritähtäimellä vai raudoilla?
23.08.2011 17:51
#66
Ero on silti melkoinen Battlefield 2: Bad Company 2 -peliin verrattuna, jossa tappomatseja pystyi pelaamaan vain 8 ihmistä kerrallaan.
DICE kertoi myös kuinka ajoneuvoja ei tulla tappomatseissa näkemään, vaan tappomatsit keskittyvät yksinomaan jalkaväen sotimiseen.
25.08.2011 15:36
#67
w00t!
Minusta kyllä tuntuu että liikaa aseita otettu aikaisemmista battlefieldeistä.
hurd derp pitäiskö ne kaikki aseet keksiä omasta päästä sitten?
PS. RIP laivataistelut ;________;
Derp vaan, että esim. rynnäkkökiväärejä löytyy monta sataa ja peleissä käytetään yleensä niitä paria kymmentä.
Pitäiskö niiden jenkki sotilaiden käteen tunkea RK95 jotta saatais vaihtelua? Peleissä nyt lähes aina sattuu olemaan ne perus M4:t ja AK:t, koska ne on aseita jotka näkee käyttöä todellisillakin taistelukentillä. Näiden "perus aseiden" lisäks peliin näytetään aina tunkevan muutama uusi ja tuore ase, kuten tässä vaikka: Mk11, SKS, PDR, SG553. Ite ainakin pelaan mielummin sillä klassisella AK:lla (joka muuten tässä tapauksessa on peleissä harvinen -74M), kun millään tuntemattomalla meksikon armeijan tussarilla.
Aika läppä et DICE päätti lisätä M39:n eli Mosin Nagantin peliin. No ainaki tiiän jo oman lempiaseen! :D Lieneeköhän kiikaritähtäimellä vai raudoilla?
M39 EMR, ei Mosin Nagant.
25.08.2011 20:29
#68
onneks hc tulee bf3:seen :)
04.09.2011 14:17
#69
08.09.2011 16:27
#70
09.09.2011 09:18
#71
11.09.2011 14:49
#72
20.09.2011 09:01
#73
<<234>>