Jo tässä vaiheessa Battlefield 4:lle julkistettiin uusi laajennuspaketti, jonka saavat pelin ennakkotilanneet. China Rising -lisäosassa taistellaan Kiinan mantereella neljällä massiivisella kartalla täysin uusien ajoneuvojen ja korkeatasoisten varusteiden kera.
Battlefield 4 julkaistaan nykyalustojen lisäksi PS4:lle ja juuri julkistetulle XBOX Onelle. Kesäkuussa nähdään moninpeliä E3:ssa.
Battlefield 4 julkaistaan nykyalustojen lisäksi PS4:lle ja juuri julkistetulle XBOX Onelle. Kesäkuussa nähdään moninpeliä E3:ssa.
MAINOS
MAINOS
<<234>>
23.05.2013 16:40
#61
Enkä kyllä tiedä miten juutalaiset tähän liittyvät, eli jotain tasoa näihin kommentteihin jos sais pyytää.
Juutalaisita on kehittynyt vuosi satojen aikana sterotypia, että he olisivat ahneita ihmisiä jotka vain kerää rahaa.
23.05.2013 17:45
#62
Olen aivan samaa mieltä tästä DLC soopasta, mitä julkaisija toisensa jälkeen syytää markkinoille. Pelit kehitetään aivan puolivaloilla mainostaen jotain aivan liirun laarumia ja väläytellen käsiteltyjä kuvia ja videoita pelistä.
Beta testaus on mielestäni jo aivan turha käsite. Todellinen beta testaus tehdään kuluttajilla pelin julkaisun yhteydessä, tästä saatu palaute ignoretaan usein täysin. 2 vuotta pelisarjan osien välillä on aika häviävän pieni ajanjakso, jos puolen vuoden välein on julkaistu uutta DLC tauhkaa. Tämäkin yleensä käsittää vain uusia mappeja, harvoin mitään todella mielenkiintoista tai pelikokemusta parantavaa. Useimmat mapit todellakin vaikuttavat olevan käyttökelvottomia moninpelaamisessa.
Diceä kritisoisin kyllä suuresti myös tämän heidän hehkuttamansa esportsin tukemisen osalta. Ollut nimittäin aivan nolla -tason touhua. Taitaa olla edelleenkin aivan lapsenkengissä, samoin myös CoD:n osalta. CoD nauttinut modaamisen myötä suosiota esports skenessä ja tämä on ollut pitkälti kolmannen osapuolen ansiota, ei Activisionin tai IW:n. Tai no kreditit siitä että antoivat työkalut promodin tekemiseen.
Se mitä nyt yritän kiteyttää tässä on, että pelit julkaistaan beta -asteella olevina, palaute jätetään huomiotta kaikkien keskittyessä jo seuraavaan osaan. Ei tarvitse mennä kymmentä vuotta taaksepäin, kun tämän päivän julkaisut oltaisiin lytätty suoralta kädeltä bugisiksi raakileiksi ja olisivat jääneet hyllyihin. Nykypelien SP kokemus on lyhyt ja MP helppous ja mielikuviteksottumuus korvataan ADHD sukupolvelle julkaisemalle jatkuvalla syötöllä DLC roinaa, joka ikävä kyllä myy, ei sitä muuten tulisi. Nyky sukupolven pelaajien tulisi aidosti boikotoida tätä, jos kokevat sen vääräksi, eikä marista foorumeilla toisilleen ja boikotoida a'la MW2 boikotti (90% "boikotoijista" juos kauppaan perse vaahdossa julkaisupäivänä).
Itse ostan pelejä nykyään erittäin harvoin, harvaan viitsin tuhlata rahaa ja DLC jätän omaan arvoonsa. Keskimäärin kuukauden päivät tulee odoteltua julkaisun jälkeen, jotta päästään "beta" -vaiheesta.
Sekavaa luettavaa taitaa olla, töistä kirjoittelen. Kommentoikaa / ottakaa kantaan, olenko aivan väärässä? Jos olen niin mielellään myös korjauksia, muita mielipiteitä.
Kiitän puheenvuorosta.
^
Tämä
Dicen "Beta" on ovela rahastus tuote. Näin pelaajat luulevat että ovat jotakin suurempaa, koska ovat päässeet pelaamaan peliä aikaisemmin kuin muut, vaikka betaan pääset maksamalla.
Battlefieldit ja Call of dutyt ovat mielestäni pärjänneet hyvin vain siksi, että pelissä pärjää heti ja tekemättä melkeimpä mitään. Näin vähän huonompikin pelaaja saa onnistumisen tunteita ja mikä taas johtaa siihen että moni tykkää peliä pelata, koska pärjää pelissä, tai saa niittä tappoja(voiton tunteita).
Hitti peli on siis peli, jota kuka tahansa osaa pelata heti ja voittaa siinä!
23.05.2013 18:49
#63
Enkä kyllä tiedä miten juutalaiset tähän liittyvät, eli jotain tasoa näihin kommentteihin jos sais pyytää.
Juutalaisita on kehittynyt vuosi satojen aikana sterotypia, että he olisivat ahneita ihmisiä jotka vain kerää rahaa.
Tämähän on täysin totta. Lisäksi juutalaistermin käyttö tulee myös siitä kun juutalaiset johtavat isoa osaa suuryrityksistä (kuten lähes kaikki yhdysvaltojen suuria pankkeja ja facebookia) ja pystyvät näiden johtoasemien kautta kätevästi pyörittelemään kansaa tahtonsa mukaan mm. saamalla heidät ostamaan paskoja pelejä (tai tukemaan sotia joiden tarkoitus on vain tuoda sille kuuluisalle 1%:lle lisää varallisuutta). Yllättääkö esim tieto siitä että Activision Blizzardin tärkein ihminen, Robert Kotick, on juutalainen?
23.05.2013 19:16
#64
----
Jotenkin ei iske meikäläiseen salaliittoteoriat tai muutenkaan toisten omaisuuden kadehtiminen. Miten kukaan pakottaa minut ostamaan yhtään mitään? No anti nyt olla ettei mene enempää ohi aiheen.
23.05.2013 19:57
#65
Itse olen aikonut alkaa jossain vaiheessa koodaamaan pelejä, ja jos unelmani toteutuu niin teen ihan piruuttani sellaisen sotapelin missä pitää ostaa kengännauhat solmiva lisäri DLC:nä (tai muuten kompastelet niihin) sekä pyörät ja telaketjut ajoneuvoihin. Hinta toki tulee olemaan viidesosa näiden isojen studioiden hinnoista. Tällainen DLC-kuonan jatkuva suoltaminen nyt vain ei vetele, ja ottaa muutenkin hiukkasen aivoon tämä nykyinen peliteollisuuden tila.
Vähän tuon tyylinen peli onkin jo tehty nimeltään dlc quest. se on retro henkinen peli johonka täytyy ostaa esim äänet ja taaksepäin liikkuminen pelin sisäisellä rahalla.
23.05.2013 20:19
#66
Miten kukaan pakottaa minut ostamaan yhtään mitään? No anti nyt olla ettei mene enempää ohi aiheen.
Jos tajuaisit sen, eikö se olisi aika huono pakottamiskeino? Parhaiten tuotteiden pakottaminen onnistuu kun ihmiset eivät edes tajua sitä ja vain sokeasti ostavat kaikkea mitä pidetään "trendikkäänä" tai "hienona", suurbrändit ovat hyvä esimerkki tästä. Jos kuluttajat oikeasti ajattelisivat rationaalisesti eivätkä vain seuraisi median luomaa trendiä niin veikkaatko että esim. codit myisivät noin hyvin, tai iphonet? Sama ilmiö näkyy esim musiikissa, jos joku tuntematon artisti loisi täsmälleen saman biisin kuin vaikkapa pitbullin uusin "hitti" niin tulisiko se myymään kunnolla, olettaen että kaikilla kuluttajilla on tieto siitä. Ei tulisi, koska biisi on (joo mielipide) täysin samanlainen kuin edelliset ja ei ole muutenkaan musiikillisesti mikään mestariteos. Mutta annas kun siihen lyödään se Pitbull-nimi eteen niin johan se alkaa pauhaamaan jokaisella radioasemalla. Sama asia on pelien kanssa jos nyt joku indie-pelitalo julkaisi täydellisesti samanlaisen pelin kuin cod, niin tulisiko se rikkomaan myyntilukuja? Ei tulisi. Kun tietty brändiasema on luotu niin brändi voi julkaista hyvin pitkään ihan täydellistä roskaa ja ihmisest silti kuluttavat tuotetta sen enempää ajattelematta, kuin pakotettuina.
23.05.2013 23:45
#67
Miten kukaan pakottaa minut ostamaan yhtään mitään? No anti nyt olla ettei mene enempää ohi aiheen.
Jos tajuaisit sen, eikö se olisi aika huono pakottamiskeino? Parhaiten tuotteiden pakottaminen onnistuu kun ihmiset eivät edes tajua sitä ja vain sokeasti ostavat kaikkea mitä pidetään "trendikkäänä" tai "hienona", suurbrändit ovat hyvä esimerkki tästä. Jos kuluttajat oikeasti ajattelisivat rationaalisesti eivätkä vain seuraisi median luomaa trendiä niin veikkaatko että esim. codit myisivät noin hyvin, tai iphonet? Sama ilmiö näkyy esim musiikissa, jos joku tuntematon artisti loisi täsmälleen saman biisin kuin vaikkapa pitbullin uusin "hitti" niin tulisiko se myymään kunnolla, olettaen että kaikilla kuluttajilla on tieto siitä. Ei tulisi, koska biisi on (joo mielipide) täysin samanlainen kuin edelliset ja ei ole muutenkaan musiikillisesti mikään mestariteos. Mutta annas kun siihen lyödään se Pitbull-nimi eteen niin johan se alkaa pauhaamaan jokaisella radioasemalla. Sama asia on pelien kanssa jos nyt joku indie-pelitalo julkaisi täydellisesti samanlaisen pelin kuin cod, niin tulisiko se rikkomaan myyntilukuja? Ei tulisi. Kun tietty brändiasema on luotu niin brändi voi julkaista hyvin pitkään ihan täydellistä roskaa ja ihmisest silti kuluttavat tuotetta sen enempää ajattelematta, kuin pakotettuina.
Saama mieltä. Vaikuttaa suuresti varsinkin nettipeleihin. Kuinka moni on pelannut bäfää tai codia? Sitten kuinka moni on pelannut Homefronttia. Niinpä. Varmasti moni tykkäisi pelistä kun vaan kokeilisi. Tämäkin peli kärsii pelaajien puuttesta ja kärsi jo heti ensimmäisenä vuonna.
Nettipelit eivät vaan toimi ilman pelaajia!
24.05.2013 10:25
#68
Nettipelit eivät vaan toimi ilman pelaajia!
Sinäpä sen sanoit!.. Saisi olla enemmän näitä Steamista tuttuja Ilmaisia VKL & Täällä gaming.fi:ssäkin voitaisiin välillä uutisoida muistakin kuin "mainstream peleistä"
24.05.2013 18:47
#69
EA tajusi miten Activison on tehnyt rahaa viimeisen 4-5 vuoden ajan. Yksi peli per vuosi pienin parannuksin terveisin CoD ja nykyään myös terveisin BF.
Mistä ton tiedon repäsit bf3:sen ja bf4:sen väliin tulee 2-3v että ei todellakaan tule joka vuosi uutta bäfää dice on myös itse vahvistanut asian että he eivät tee uutta bäfää joka vuosi
Siinä onkin se 1v aina lomaa välissä, ei EA ihan tyhmä ole.
29.05.2013 13:45
#70
2 vuotta pelisarjan osien välillä on aika häviävän pieni ajanjakso, jos puolen vuoden välein on julkaistu uutta DLC tauhkaa. Tämäkin yleensä käsittää vain uusia mappeja, harvoin mitään todella mielenkiintoista tai pelikokemusta parantavaa.
Mjaa bäfä3:sen paras lisäri taisi olla B2K, surullista mutta totta :D
<<234>>